Portál AbcLinuxu, 18. dubna 2024 09:52


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
18.11.2012 00:49 2012 | skóre: 16 | blog: co_me_dneska_napadlo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Na wikipedii pisou ze: "K MBA studiu jsou přijímáni pouze uchazeči s minimálně bakalářským vysokoškolským vzděláním a s dostatečnou, zejména manažerskou praxí...". Kazdopadne chlubit se MBA pred jmenem muze jen idiot.
rADOn avatar 18.11.2012 01:29 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
Na webu oné organizace je to trochu jinak:
Pro přijetí ke studiu je způsobilý uchazeč, který předloží doklad o řádném ukončení alespoň bakalářského vysokoškolského vzdělání, a to nejpozději v den zahájení studia na Institutu anebo uchazeč, který předloží doklad o řádném ukončení úplného středoškolského vzdělání s maturitou a profesní životopis s prokazatelnou manažerskou praxí.
Požadavek maturity odfiltruje víceméně jen lidi kteří by si tu srandu stejně nemohli dovolit. A "manažerská praxe" je úplný výsměch. Formalita v dnešní době, kdy je kdejaká hajzlbába najednou "facilities manager".

"2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
18.11.2012 11:26 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
s minimálně bakalářským vysokoškolským vzděláním
jasne, jeste ze nase vysoke skoly, zvlaste ty soukrome, za ktere si studenti zaplati a proto vyzaduji kvalitu, jsou znamy kladenim vysokych naroku na vsechny studenty, takze pak jejich absolvetni jsou pripraveni resit nejslozitejsi problemy a mohou tak zastavat i takove funkce, jako je napr. funkce nejlepsiho primatora. Takovi studenti pak i MBA zvladnou leovu zadni a podezrivat je, ze si ten titul koupili je opravdu, ale opravdu velmi falesne.
Kazdopadne chlubit se MBA pred jmenem muze jen idiot.
najdou se i idioti, co se tim chlubi az za jmenem - to jen pro uplnost :-)
kotyz avatar 18.11.2012 11:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
MBA je snad za jménem, ne?
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
18.11.2012 19:14 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
Kazdopadne chlubit se MBA pred jmenem muze jen idiot.
Obzvláště když se MBA uvádí za jménem... ;-)
18.11.2012 01:08 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Opravdu vam prijde mba studium takove zlo, kdyz si jej hradi sam student(klient)? Nechte lidem svobodu si zaplatit za vzdelani, ktere chteji, i kdyz je podle vas nepotrebne. Jsou to jejich penize a jejich vec. Co byste potom mel rikat o nepotrebnych titulech, ktere udeluji statem financovane instituce? Tim se vubec nevyjadruji k mba studiu, at si lide proste utraceji sve penize treba i za nepotrebne veci ;-)
rADOn avatar 18.11.2012 01:48 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
Studium s tím nemá vlastně nic společného. Nikdo mi přece nebrání něco se od někoho naučit, třeba i za peníze. O co tady jde jsou akademické tituly, ty zajímavější než mba. A pro mě je smyslem těch písmenek garantovat že jejich držitel není úplný debil, že mě doktor nezabije na operačním stole nebo inženýr nepostaví dům který mi spadne na hlavu.

A jestli přesto doktor ublíží nebo spadne most znamená že je potřeba spíš přitvrdit.
"2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
Jendа avatar 18.11.2012 13:45 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
O co tady jde jsou akademické tituly, ty zajímavější než mba.
A jak to souvisí s odkazovanou firmou?
rADOn avatar 19.11.2012 11:12 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
Odkazovaná firma souvisí s odkazovanou diskusí o tom jak všechno spasí privátní školství.
"2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
Bluebear avatar 18.11.2012 14:57 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
A pro mě je smyslem těch písmenek garantovat že jejich držitel není úplný debil, že mě doktor nezabije na operačním stole

Promiň, ale zrovna tohle ti nemůže garantovat nikdo a nic. V medicíně se průsery prostě stávají a ani nejlepší doktor tomu nemůže plně zabránit. Ten obor má prostě tuhle vlastnost - nechová se deterministicky a občas se vyskytne "žertík vyšších sil", který tě zabije.
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
rADOn avatar 19.11.2012 11:03 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
O to ale právě jde. IMO většina lékařských úkonů je dnes rutina, ale nechci se ocitnout v rukou šplhavce s koupeným titulem když by nastaly nějaký komplikace.
"2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
18.11.2012 04:15 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
Nechte lidem svobodu si zaplatit za vzdelani,
vzdelanie podobne ako láska sa zaplatiť nedá, loki:)... a tí, čo si mylne myslia, že áno, tak aj dopadnú
18.11.2012 08:51 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
a preto nás učitelia už niekoľko týždňov masírujú, že majú nízke mzdy...
18.11.2012 14:06 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
To teda majú.

A priemerný plat ešte neodráža skutočnosť, lebo zahřňa aj platy manažérov. A tiež na Slovensku je povinný úväzok (na priamu činnosť) vyšší ako inde. Prípravy na hodiny a ostatné povinnosti , množstvo administratívy nikto nevidí. Najnovšie manažmenty trvajú na tom, aby učiteľ sedel v robote každý deň 8,5 hod. My napr. (a nie sme jediní), nemáme kabinety a nemáme ani toľko individálneho priestoru, aký je predpísaný pre 1 väzňa vo väzení. Tiež sme boli poučení, že na rozdiel od žiakov nemáme právo na prestávky:). Keď nemáme práve dozor, máme napr. operatívne porady. Ak nám na prázdniny nevystačí dovolenka, nútia nás brať si neplatené voľná. Ak potrebujeme papier napr. na vytlačenie testu, tak si ho musíme kúpiť, niekde zohnať... Nie sú peniaze. A musíme to chápať.
18.11.2012 14:20 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
Takže chcete, aby sme vám za vzdelanie viac platili? Tak potom má pán loki pravdu.
18.11.2012 14:47 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
Isteže, učiteľ by si za svoju prácu zaslúžil vyšší plat. To nemá nič spoločné s tým, že vzdelanie by sa nemalo kupovať. Napr. raz budete mať syna, ktorý bude neschopný, ale vy mu budete môcť zaplatiť lajster z akejkoľvek školy, na ktorú si len pomyslí, lebo na rozdiel od učiteľov je vaša ,,cena na prac. trhu" momentálne vysoká - alebo potrebné kontakty a ministerstvo školstva s vami dohodne pre vás výhodnú transakciu, na ktorej dobre zarobíte.Napr. zásobíte štátne školy nekvalitnými a zastaralými počítačmi - ležiakmi zo skladov, alebo si vylobbujete zákazku na výrobu učebných pomôcok a učebníc rovnakej kvality.Takže vďaka podnikateľským schopnostiam raz nebudete mať problém s kúpením vzdelania pre svoje potomstvo. Ale načo blbému chlapcovi v konečnom dôsledku ten lajster bude? Teda, ak ho pretlačíte potom aj na to ministerstvo alebo do parlamentu, tak sa ním bude môcť aspoň oháňat, v tom máte pravdu.
18.11.2012 17:24 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
To ako keď papier nebude na predaj, že si ho nebudem môcť kúpiť? Veď o tom je korupcia; získanie niečoho, čo sa oficiálne nedá kúpiť.
18.11.2012 19:39 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
Ak by bolo štúdium spoplatnené, bola by to legalizovaná korupcia. "Vzdelanie" by si ľudia mohli kupovať ako ktorýkoľvek iný tovar, a ak by mali aj na sponzorstvo školy, tak ešte za zvýhodnených podmienok - ak by sme za výhodu pokladali to, že by niekto získal papier o nadobudnutých vedomostiach a schopnostiach, aj keby za to nemusel prijať nijaké vedomosti a nijako by sa nemusel namáhať, aby rozvinul svoje schopnosti. Zbytočne by na tej škole vegetoval- zatiaľčo niekto iný by za ten čas mohol získať ozajstné vzdelanie- ibaže keď si ho nemôže zaplatiť, nezíska. To iste veľmi prispie k všeobecnej vzdelanosti, aj k jej kvalite. Kto v maličkých a chudobných postkomunistických krajinách bude sponzorovať nadaných študentov? Ako by sa museli zadĺžiť, keby si mali požičať toľko, aby im to pokrylo náklady? A čťo budete platiť skôr- hypotéky na bývanie, šetriť deťom na štúdium, alebo sebe na dôstojnú starobu? A to budete ešte aj popri tom trochu žiť?
Jendа avatar 18.11.2012 19:47 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
Ak by bolo štúdium spoplatnené
Už je, minimálně v ČR. A vždycky bylo.
ak by sme za výhodu pokladali to, že by niekto získal papier o nadobudnutých vedomostiach a schopnostiach, aj keby za to nemusel prijať nijaké vedomosti a nijako by sa nemusel namáhať, aby rozvinul svoje schopnosti
Počkat, hovoříme o zaplacení vzdělání nebo titulu?
18.11.2012 22:01 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
Kupovanie titulov ako v Plzni je stará vec aj na Slovensku už dávno:). Okrem toho na to slúži aj väčšina tých detašovaných pracovísk univerzít a súkromných "VŠ "kde študujú tí externisti. Myslím spoplatnenie štúdia. U nás sa platí za prihlášku, zápisné a školné len niekde na súkr. školách a ak niekto preťahuje štandardnú dĺžku št.(vtedy ani nemá už nárok napr. na prídavky na deti a iné št. soc. dávky). Aj tak sú mesačné náklady na študenta také, že to bežná rodina neutiahne- študenti pokiaľ môžu(ale v Bystrici, Košiciach alebo Prešove a im to podarí len ťažko)popri škole pracujú na dohody. Teraz si budú musieť platiť z toho odvody, doteraz to za nich platil štát. Ak by mali platiť školné, určite by to finančne väčšina nezvládala. Mnohí by museli zo školy odísť.
Jendа avatar 19.11.2012 00:17 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
Aj tak sú mesačné náklady na študenta také, že to bežná rodina neutiahne
Bingo! Tohle jsem myslel tím, že za studium se už teď dost tvrdě platí.
18.11.2012 22:04 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
spoplatnenie denného štúdia
18.11.2012 22:17 pako
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
Tomu se ovšem neříká korupce, nýbrž nepotismus. ;)
18.11.2012 23:04 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
no, to je ozaj podstatný rozdiel, podobne ako klientelizmus, ktorý tiež vlastne s korupciou nemá nič spoločného, ide len o vzájomnú výmenu služieb :)
18.11.2012 14:15 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
Anonymator, kde sú všetky tie peniaze z tých daní? ( Mimochodom, IT špecialisti nemohli spraviť nemožnejší program na školskú agendu, ako ten, čo máme. Ktovie, koľko to stálo.)
xkucf03 avatar 18.11.2012 15:14 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
Opravdu vam prijde mba studium takove zlo, kdyz si jej hradi sam student(klient)?
Nepřijde – alespoň odčerpá část zm*dů, kteří pak nebudou opruzovat na veřejných VŠ :-)
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
18.11.2012 08:57 Platonix | skóre: 20 | blog: FUD: Férový Uživatelův Deníček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Na zaplacení si titulu MBA nevidím vůbec nic špatného. Je to úplně stejné, jako bych nabízel za poplatek SDzP (stříbrný diplom za plavání). Ani jeden z těchto titulů totiž není v ČR uznávaným akademickým titulem podle zákona 111/1998 Sb. (zákon o vysokých školách) a tudíž si jej můžete okamžitě začít za jméno psát i vy.

Jinak s předřečníky v této diskusi souhlasím v tom, že u vyhrazených titulů (Bc., Mgr., Ph.D., ...) také očekávám státem garantovanou úroveň vzdělání, na kterou by měla dohlížet akreditační komise.
Když já tomu prostě nerozumím. Kdo si neváží svobody, je na půli cesty o ni přijít
Rezza avatar 20.11.2012 15:54 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
No ze by to Bc., Ing. neco znamenalo, no nevim. Vysoka skola je o kamosich, prodlouzeni mladi a proste kontaktech. Kdo se chce neco pri skole naucit, dela.
20.11.2012 17:56 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
Vysoka skola je o kamosich, prodlouzeni mladi a proste kontaktech. Kdo se chce neco pri skole naucit, dela.
tak to je hodne sverazny (i kdyz, minimalne u dnesnich vysokoskolaku, asi pomerne rozsireny) pohled na to, jake funce by melo nase tercialni vzdelavani plnit...
18.11.2012 19:18 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No jo, typický blbec, který asi závidí něco co nemůže mít. :)
19.11.2012 23:19 Miloslav Ponkrác
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
Jakto že ne?

Miloslav Ponkrác, MBA

a je to.

Nemusím to ani platit ani studovat. Můžu si to uvádět kde chci, nikdo mi v tom nemůže bránit.

MBA není uznávaný ani chráněný titul v Česku.

Takže od teď: Ing. Miloslav Ponkrác, MBA

Kde je problém?
19.11.2012 23:41 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
A jakej hraješ post - rozehrávače?
Nobody can give you as much as I can promise you
20.11.2012 00:43 Miloslav Ponkrác
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
Žádný, ušetřil jsem 200 tisíc za pochybnou MBA školu a titul si píšu zcela stejně. A je to rovnocenné z hlediska legality a významu a výsledku s těmi, co vystudovali školu, ehm, chtěl jsem říct zaplatili si titul MBA.
20.11.2012 21:56 Platonix | skóre: 20 | blog: FUD: Férový Uživatelův Deníček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
Blahopřeji a ještě doporučuji ten titul LLM. :)
Když já tomu prostě nerozumím. Kdo si neváží svobody, je na půli cesty o ni přijít
21.11.2012 00:53 Miloslav Ponkrác
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
Od té doby co existuje Plzeň, je jednodušší používat JUDr., které je uznávané. Stačí měsíc až dva studia.
21.11.2012 14:16 Platonix | skóre: 20 | blog: FUD: Férový Uživatelův Deníček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
Ale to musíš mít předem Mgr. z práv ne? Jinak podle mě je docela OK udělat malý doktorát za dva měsíce. Docela věřím, že bych to taky poctivě zvládl. Uvažoval jsem o RNDr. a zjistil jsem, že vzhledem k tomu, že mám velký doktorát (Ph.D.), tak by mi odpustili státnice na RNDr. a co se rigorózní práce týče, tak by stačilo předložit komentovaný soubor cca. 3 impaktovaných publikací za poslední dobu. Jenom by ty publikace musely být rozdílné od těch, které obsahovala diplomka a disertačka.
Když já tomu prostě nerozumím. Kdo si neváží svobody, je na půli cesty o ni přijít
22.11.2012 06:21 Miloslav Ponkrác
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
Mě je to jedno, já po titulech netoužím. I proto se u mě jakoby mimochodem shromažďují. Řekl jsem, že kromě Ing. si nikde žádný titul psát nebudu, pokud to nebude vyžadované zákonem nebo nebude jako podmínka pro zaměstnání/projekt, o který stojím.

Udělat dnes akademický titul je směšně snadné (tedy úplně směšně ne, ale podstatně snadnější než dříve) – chce to být grafoman a nic moc nemusíte umět. Důležité je vydávat maximum slovních emisí, neodchylovat se příliš od současných vědeckých názorů (to by vám odmítli zveřejňovat). Počítá se prakticky jenom kvantita, kvalita je někde daleko daleko vzadu.

Pokud je někdo dnes ne úplně blbej, a dá si to za cíl a má pár roků času – udělá fakticky jakýkoli titul z řady běžných. Důležité je prostě kydat hromadu písmen, hraje se hlavně na kvantitu.

Není třeba podvádět.

Přijde mi vůbec směšné a degradují to ktirétium kvantity. „Na Karlova Univerzitě se dělá nejlepší věda, protože mají nejvíce publikovaných článků.“ Je jedno, jaké kvality a jakého hnoje, všechno se počítá. A to je kritérium „nejlepší vědy“ všude. Nemám nic proti Karlově Univerzitě, je to velmi dobrá univerzita, jen jsem to před chvílí četl.

Nebo citační index. Když někdo odcituje práci vědce V, o které napíše „větší volovinu jsem nikdy nečetl“ – tak vědec V má o něco lepší skóre a hned podle hlavních kritérií je lepší vědec, protože je více citován.

Masovost počtu vědců si někde musela vybrat daň a zmírnit kritéria vědce na pouhou kvantitu.

Dnešní degradace titulů není novinka, to je druhá fáze. První fáze bylo ohnutí titulů směrem ke kvantitě písmenek, druhá fáze je, že dnes studuje půlka všech lidí a dostává titul.
rADOn avatar 22.11.2012 14:35 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
Tedy pane inženýre :-) to by se mělo tesat.
"2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
22.11.2012 23:11 Platonix | skóre: 20 | blog: FUD: Férový Uživatelův Deníček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
Myslím, že máš o vědeckém prostředí ne zcela přesné představy. Nevím, odkud čerpáš informace, ale jsou zavádějící. V mnoha ohledech se posuzuje dokonce pouze kvalita (grantové přihlášky, recenzní řízení v časopisech). Problém ale je, že posoudit kvalitu není možné zcela objektivně. Například proto, že nikdo nemůže předem vědět, jestli výsledky tvého výzkumu nenajdou zásadní využití třeba až za 100 let. Aby se omezila role subjektivního hodnocení, přidávají se do hodnocení vědecké práce také některé kvantitativní ukazatele. Tím je tebou zmiňovaná citovanost, která je jedním z mnoha ukazatelů. Tady jen poznámka: v přírodních vědách se "negativní citace" téměř nepoužívají a pokud ano, pak většinou jako "vědec V udělal objev [citace], ale nás napadlo zlepšení". Taky bych rád rozporoval tu tebou zmíněnou "grafomanii". Při hodnocení základní výzkumu se vesměs za významný kvantitativní ukazatel považuje například počet publikací v tzv. impaktovaných časopisech. Aby byl článek do takového časopisu přijat, je podroben kontrole kvality v podobně recenzního řízení. To zamezuje publikovat nesmysly (nebo by alespoň mělo).

Abych to shrnul. Dnešní hodnocení vědeckých výsledků zahrnuje jak kvalitativní tak kvantitativní ukazatele. Příkladem takového hodnocení je třeba pravidelné hodnocení ústavů AV ČR, kdy jsou pozvání zahraniční odborníci na přímé ohodnocení a zároveň se posuzují kvantitativní ukazatele vycházející ale také z kvalitativního hodnocení (např. ty impaktované publikace). Jen takováto kombinace kritérií může podat co možná nejobjektivnější obraz o hodnoceném pracovišti.

P.S. Píšeš, že jediný titul, který budeš používat je Ing. Zajímalo by mě, jaké ostatní tituly nerad používáš a proč. Díky, jen zvědavost, nic hodnotícího :)
Když já tomu prostě nerozumím. Kdo si neváží svobody, je na půli cesty o ni přijít
rADOn avatar 24.11.2012 19:04 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
... Tím je tebou zmiňovaná citovanost, která je jedním z mnoha ukazatelů. ...
Obávám se že tohle si pan inženýr :-) nevymyslel. O přehnaném (a rostoucím) vlivu citačního indexu slýchám celkem často. Většinou ve spojitosti s politicky dosazeným managementem který na kvalitativní hodnocení nemá buňky a hledá jen metr na krácení peněz.
"2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
xkucf03 avatar 23.11.2012 22:22 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
Když někdo odcituje práci vědce V, o které napíše „větší volovinu jsem nikdy nečetl“ – tak vědec V má o něco lepší skóre a hned podle hlavních kritérií je lepší vědec, protože je více citován.
BTW: existuje v této oblasti něco jako rel="nofollow"? :-)
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
20.11.2012 07:14 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drobná poznámka ke školství
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Drobná poznámka ku kvalite školstva:)))

Idioti mesiaca: Vylúpili internetovú kaviareň, no zabudli sa odhlásiť z Facebooku

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.