Portál AbcLinuxu, 19. dubna 2024 10:17


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
9.6.2014 09:42 Jacob
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nemám rád fikci doručení. Je to prostě zmetek, který sice možná usnadňuje práci represivních orgánů, ale za cenu možných komplikací pro obyčejné, nevinné a poslušné občany, a to považuji za nepřijatelné. V civilizovaném státě by podle mne nic takového nemělo existovat.
9.6.2014 14:14 hatatitla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
problem uz je len zariadit ten "civilizovany stat" :)
9.6.2014 21:39 Jacob
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Souhlas. Zatím akorát brblám na diskusních fórech a mezi kamarády, ale mám neblahý pocit, že tím toho moc nezměním.
Václav 9.6.2014 09:51 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nemůžeš si čistě teoreticky nechat přeposlat zásilku na místo pracoviště?
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
9.6.2014 10:10 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
U balíčků si lze vyžádat doručení na kteroukoli zvolenou pobočku, už jsem to asi dvakrát využil (z nějakého záhadného důvodu e-shopy až na velmi řídké výjimky nabízejí jen "Balík do ruky" a ne "Balík na poštu"; ještě že se poslední dobou rozmáhá i Uloženka/Zásilkovna). Ale nevím, jestli to jde i u DVR s doručenkou.
Bystroushaak avatar 9.6.2014 11:53 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Ten záhadný důvod je, že je to drahé. Kdysi po mě někdo z aukra chtěl taky poslat něco "Na poštu" a nakonec jsem zaplatil víc na poštovném, než byla cena celého balíku (stálo to asi 120kč).
9.6.2014 12:00 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Podle ceníku na webu České pošty je Balík na poštu přibližně o deset procent levnější než Balík do ruky. To mi připadá logické - pro poštu to znamená zjednodušení.
Bystroushaak avatar 9.6.2014 12:27 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Mě to logické připadá taky. To nic nemění na tom, že jsem za ten balík dal tenkrát popsanou částku (možná je tam dražší pojištění?), i když další balíky o stejné hmotnosti normálně doporučeně stály do 60kč. Byla to kniha přibližně stejné velikosti v obou případech.
11.6.2014 16:26 j AM | skóre: 2 | blog: skeptik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
V podstatě u jakékoliv zásilky se dá zavolat na poštu kde zásilka je a nechat si ji přeposlat na jinou poštu, je to zadarmo a trvá to max. 2 dny. Vyzkoušeno u balíků.doporučených zásilek, do vlastních rukou ....
Bedňa avatar 9.6.2014 20:35 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
No tak schválne, prídi ma pozrieť do práce a nájdi ma. Keď prídem z práce majú zatvorené. Ale chápem že zákon o doručení počíta s ovcami, čo sú buď doma, alebo na svojom pracovisku pri páse ...
KERNEL ULTRAS video channel >>>
9.6.2014 10:04 Filip Jirsák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pokud je zásilka za 10 dnů považována za doručenou (fikce doručení), hodí vám jí zároveň po těch 10 dnech do schránky. Jinak si můžete nechat zásilku přeposlat jinam, může ji vyzvednout třeba někdo z rodiny, pokud máte pružnou pracovní dobu, můžete někdy v práci zůstat dýl a jindy jít dřív a zásilku si vyzvednout.
Václav 9.6.2014 10:09 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Ono se to většinou i v té největší otročině dá dohodnout „Hele, potřebuju vyzvednout zásilku, prodloužím si pauzu na oběd a nadělám to přesčas“
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
Jardík avatar 9.6.2014 10:31 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Jó, dohodnout se dají různé věci. Problém ale vidím v tom, že na to nemáte zákonný nárok, přestože existuje jakási fikce doručení. Když mi prostě zákon dává 10 denní ultimátum na vyzvednutí, měl by mi taky dát nějakou možnost toto vyzvednutí uskutečnit.

Nebo další příklad, né s poštou - musíte si byrokraticky vyměnit občanský průkaz, protože vám končí platnost ... ale nemáte nárok na volno a máte pracovní dobu, kvůli které to prostě nestíháte. A když ho nestihnete vyměnit, můžete být postihován. Další známka toho, že zákon na zaměstnance nahlíží jako na otroka, který nemá žádné potřeby, musí dělat, jak stát píská a to, že kvůli dalšímu nařízení nemůže, nikoho nezajímá.
Věřím v jednoho Boha.
9.6.2014 10:37 Filip Jirsák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Pokud vám dává 10 dní na vyzvednutí, po těch 10 dnech vám to pošťák vhodí do schránky a tam si to snad vyzvednout dokážete. Doručení fikcí je zvěrstvo, ale zase až takové.
vain avatar 9.6.2014 11:50 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Ten pošťák si s tím taky může po těch deseti dnech vytřít prdel a nikdo mu to nedokáže.
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
Jendа avatar 9.6.2014 13:08 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
To si může s papírkem, že máš na poště psaní, taky.
9.6.2014 20:11 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Ja si myslel, ze Michal Kolesa umrel. Ale vidim, ze ma zdatneho nastupce, ktereho take trapi problemy beznych lidi.
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
9.6.2014 21:45 tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Když mi prostě zákon dává 10 denní ultimátum na vyzvednutí, měl by mi taky dát nějakou možnost toto vyzvednutí uskutečnit.
Muzete si udelat datovou schranku a pak si to vyzvednout temer kdykoliv
12.6.2014 14:02 PK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Občanku si můžeš vyřídti na kterémkoliv OÚ/MěÚ (který má toto pracoviště) v rámci ČR. Osobní zkušenost = žádost v místě bydliště, hotový OP jsem si vyzved 400km daleko a to mi paní říkala že jsem nemusel těch 400km jezdit a moh to vyřídit vše u nich.
mess avatar 9.6.2014 11:25 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Doporučenou zásilku vám může s plnou mocí vyzvednout kdokoliv. Zásilku do vlastních rukou bohužel už ne. Ptal jsem se na to na poště.
Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
9.6.2014 12:27 Filip Jirsák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Na poště vám řeknou ledacos… Existují dva druhy zásilek do vlastních rukou, psal jsem to v jiném komentáři.
9.6.2014 17:33 uplnej vypatlanec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
to ti teda nehodi, a uz se nikdy nedovis, co to bylo
multi avatar 9.6.2014 10:13 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pokud se ti to stava casto a opravdu ti to vadi a mas nekoho v rodine kdo by ti to chtel vyzvednout, tak se s nim domluv a zarid mu povoleni aby mohl prebirat tvoje zasilky do vlastnich rukou.
Fitness ajťák: kutilův web; bezdrátová čidla teploty vývoj softwaru linux server
Jardík avatar 9.6.2014 10:23 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
To jde? Já vím, že před nějakou dobou matce nechtěli dát otcovu zásilku určenou do vlastních rukou.
Věřím v jednoho Boha.
9.6.2014 10:33 Filip Jirsák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Existují dva druhy úředních zásilek do vlastních rukou. Zásilky s modrým pruhem „do vlastních rukou adresáta, zmocněnce, zákonného zástupce nebo zmocněnce zákonného zástupce“ a s červeným pruhem „do vlastních rukou výhradně jen adresáta“. Ty s červeným pruhem opravdu nesmí převzít nikdo jiný. Ty s modrým pruhem může, prakticky to záleží na rozhodnutí pošťáka za přepážkou. Pravidla jsou popsána v Podmínky pro vydání poštovní zásilky (část Poštovní zásilky a poukázané peněžní částky, jejichž převzetí příjemce stvrzuje a u kterých odesílatel nezvolil doplňkovou službu „Do vlastních rukou výhradně jen adresáta"), měli by to dát komukoli, kdo předloží výzvu, kterou jste dostal do schránky, nebo má na občance stejnou adresu, jaká je uvedena na zásilce.
10.6.2014 17:19 Jirka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
To není pravda. Možná, že máte pravdu, ale u nás na poště to nevědí (Neratovice). Prostě neexistuje možnost, že by vydali zásilku i mé manželce i když jsem ji půjčil svoji občanku. Dokonce nedají ani dobírku adresovanou mě. Vždyť by jim mělo být úplně jedno kdo to převezme i když má na to doklady, hlavně když to zaplatí, ne?
Bystroushaak avatar 10.6.2014 20:43 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Prostě neexistuje možnost, že by vydali zásilku i mé manželce i když jsem ji půjčil svoji občanku.
Možnost existuje, ale bude potřebovat plnou moc.
10.6.2014 21:07 becherekmg | skóre: 12 | blog: bech_blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Toto je přesně ten problém, který spousta lidí nechápe. Zásilka s červeným pruhem je jen a jen adresátovi. S modrým pruhem je možné zásilku vydat i zmocněnci, ale to si musíte na poště požádat o kartičku zmocněnce. Musíte dát totiž poště vědět, koho zmocňujete. U přepážky asi těžko někdo pozná, jestli Vás manželka zmocnila nebo ne - na občance to napsané nemáte. A odesílatel zvolil službu do vlastních rukou, což pošta musí respektovat.
"Všechny velké idee se nakonec utopí v krveprolití, které se rozpoutá jejich jménem." J. Fouche v seriálu Muž v pozadí
10.6.2014 22:02 Filip Jirsák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Zásilku s modrým pruhem je možné vydat i bez kartičky, třeba někomu, kdo podle občanky bydlí na stejné adrese. Odkaz na přesná pravidla jsem dával v komentáři výše. Ostatně je to podobné, jako když tu zásilku bude někdo přebírat doma, také to (pokud nejde o zásilku s červeným pruhem) nemusí být přímo adresát. A je nelogické, aby to doma někomu dali, a na poště tomu samému člověku ne. To, že ta pravidla neznají ani pošťáci a jednou to vydají komukoli, kdo se zrovna mihne kolem, a podruhé to málem nedají ani adresátovi, to je jiná věc.
10.6.2014 22:31 Filip Jirsák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Pravda je, že u těch variant bez zmocnění se zásilka vydává jenom "adresátovi", a předkládá se i osobní doklad, takže je potřeba shoda jmen. Teoreticky.
10.6.2014 22:42 becherekmg | skóre: 12 | blog: bech_blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Ano, správně jenom adresátovi. Čili pokud otec a syn mají stejné jméno, tak když na dopise není uveden ročník, mohou se klidně prohodit (třeba jako dvojčata u zkoušek), ale to na věci až tak moc nemění...
"Všechny velké idee se nakonec utopí v krveprolití, které se rozpoutá jejich jménem." J. Fouche v seriálu Muž v pozadí
10.6.2014 22:39 becherekmg | skóre: 12 | blog: bech_blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Bohužel je to trochu jinak.

Za prvé si je potřeba uvědomit jednu základní věc. Poště je úplně šumák, jaký je vztah mezi adresátem a odesílatem. Pošta prostě doručuje na adresu a adresátovi napsaném na zásilce. Pokud na uvedené adrese někoho zastihne, je jí opět správně šumák, koho má adresát v bytě. Když je ochoten převzít zásilku, kterou mu může doručovatel předat, tak mu jí předá. Pokud je to zásilka do vlastních rukou výhradně adresáte, tak je povinností doručovatele ověřit, že zásilku dává skutečně adresátovi. Pokud je zásilku možné předat i zmocněnci, musí se doručovatel nějak dozvědět, že dotyčný, když není adresát, tak je adresátem zmocněný k převzetí. A to se právě prokáže kartou zmocněnce, kterou má dotyčný od pošty a pak průkazem totožnosti, že je to on.

Na přepážce je to úplně stejné, jenom vypadává ta možnost, že to může přepážkový pracovník dát komukoliv na adrese. Za přepážkou totiž není jasné, jestli dotyčný má přístup do adresátova bytu či nikoliv. Čili v případě modrého pruhu zásilku opravdu mohou vydat jenom zmocněnci, který má platný průkaz zmocněnce. Viz Vámi odkazované podmínky:

Poštovní zásilky a poukázané peněžní částky, jejichž převzetí příjemce stvrzuje a u kterých odesílatel nezvolil doplňkovou službu „Do vlastních rukou výhradně jen adresáta"

Adresátem je fyzická osoba

    Poštovní zásilku / poukázanou peněžní částku Česká pošta vydá:
  • adresátovi, který předloží Výzvu a prokáže se osobním dokladem, nebo
  • adresátovi, který nepředloží Výzvu, ale v předkládaném osobním dokladu je adresa shodná s adresou na zásilce / poukázané peněžní částce, nebo
  • fyzické osobě, která předloží / nepředloží Výzvu, prokáže se osobním dokladem a dále prokáže, že je zmocněnec adresáta (držitel průkazu příjemce nebo ověřené plné moci), zákonný zástupce adresáta (mladšího 15 let, příp. zbaveného způsobilosti k právním úkonům) nebo zmocněnec zákonného zástupce adresáta, nebo adresátovi, který nepředloží Výzvu, ale předloží společně s osobním dokladem, ve kterém není adresa shodná s adresou na zásilce, též jiný doklad, kterým shodu adresy místa pobytu s adresou uvedenou na zásilce doloží, nebo má k dispozici takové údaje o poštovní zásilce nebo poštovní poukázce, které mohl získat jen od odesílatele (např. jméno / název odesílatele, podací číslo zásilky, informace o zásilce získané z webových stránek České pošty.*

Někdo jiný než adresát, musí být zmocněnec, a to se prokazuje právě tou kartou zmocněnce. (samozřejmě, že je tam ještě ta plná moc, ale já to beru obecně). Shoda adresy v občance je k ničemu, to by mi sousedé mohli vesele vybírat zásilky.

Ale jak správně podotýkáte, jinou věcí je, jak moc tyto pravidla všichny poštovní pracovmníci dodržují. Ale pokud půjdu pouze s občankou na přepážku pro dopis manželce, tak oficiálně mám smolíka. Nejdříve mě k tomu musí zmocnit.

"Všechny velké idee se nakonec utopí v krveprolití, které se rozpoutá jejich jménem." J. Fouche v seriálu Muž v pozadí
11.6.2014 07:05 Filip Jirsák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Já jsem upozorňoval spíš na to, že pošta se samozřejmě snaží doručit adresátovi, ale neví, kdo tím adresátem vlastně je - ví jméno, adresu, někdy rok narození nebo rodné číslo. Takže v případě otce a syna nebo dvou Václavů Nováků v paneláku to nemusí doručit adresátovi, i když se o to snaží. Ale je pravda, že pokud manželka není Jamie Suk, dopis pro manžela by jí na poště dát neměli.
11.6.2014 09:30 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
To je divné, já tak manželce normálně pro zásilky chodím. Je to už nějakou dobu, ale změnily podmínky a pokud máte manželku uvedenou v občance, klidně Vám pro ni balíček vydají.
"Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
11.6.2014 10:55 Filip Jirsák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
To záleží na konkrétním zaměstnanci pošty. Navíc balíček se většinou neposílá do vlastních rukou, ale jen doporučeně, to je také ještě něco trochu jiného. Ale zažil jsem na té samé poště, že doporučený balíček nechtěli dát nikomu jinému, než adresátovi, a v jiném případě i obálku s modrým pruhem dali manželovi.
12.6.2014 08:41 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Ne, nezáleží. Mají to přímo v podmínkách. Ponovu pokud přijdete na poštu, dají Vám balík na dobírku, balík a doporučený dopis, pokud máte manželku v občance. Extra jsem se na to ptal.

Pokud Vám doporučený balík, balík do ruky a doporučený dopis nedají, měli by si přečíst své vlastní podmínky.
"Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
12.6.2014 11:36 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Asi něco jako toto z jiného soudku ;-)
To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
9.6.2014 10:25 Vantomas | skóre: 32 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nechat přeposlat do práce, přeposlat jde vše a mají na webových stránkách na to i formulář, není nutno nikam volat.

Vzhledem k tomu, že pošťáci co chodí k nám do práce už mě znají, tak jdou řešit i různá kouzla v případě mé nepřítomnosti, ale o tom asi pšššt.

Na poště někde něco vyzvednout jsem nebyl asi tak 5 let a rozhodně to neznamená, že mi nic nechodí.

Jinak pokud se prokazatelně prokáže do půl roku od doručení fikcí, že člověk opravdu nebyl schopný to vyzvednout, doručení fikcí se ruší a bere se to tak, že zásilka prostě doručena nebyla, případně se jako datum doručení bere den kdy s tím byl seznámen, tedy třeba druhý den po návratu z půlročního výletu do zahraničí.
Jardík avatar 9.6.2014 10:37 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Nechat přeposlat do práce, přeposlat jde vše a mají na webových stránkách na to i formulář, není nutno nikam volat.
Tak tohle jsem netušil, alespoň něco. Na druhou stranu, teď vidím, že spojení není šifrováno (né že by teda SSL bylo nějak bezpečné), a vyžadují nějaký e-mail. Ty já všechny dávno zrušil, stejně jako telefon :-) Dávat Obamovi podací číslo mé zásilky? Ehm ... i když už ho stejně asi má, protože si to pošty posílají mezi sebou nezašifrovaně, nikoho nezajímá ochrana osobních údajů.
Věřím v jednoho Boha.
9.6.2014 10:46 Vantomas | skóre: 32 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Tak pořád lze zavolat na pobočku kde je zásilka uložena a hovořit v šifrách, to bude Obamovi trvat trochu déle a je šance, že to zapadne v hromadě jiných perverzních telefonátů a že to nebude nikdo zkoumat... Ale je teda fakt, že jsem někde zahlédl zprávu, že CIA se chce naučit detekovat ironii a tak potom perverznosti nebudou daleko!
9.6.2014 11:37 dad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Dávat Obamovi podací číslo mé zásilky? Ehm ...
Buď rád, ležíš mu tolik na srdci, že ti alespoň zaručí dodání zásilky. Chudák se teď doma klepe pod stolem, jestli ti ta nafukovačka opravdu dojde a neztratí-li se na poště.
10.6.2014 05:41 patentovy zakon
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
jeej, prírodný úkaz! (tak hovorím záškolákom, čo sa ukážu v škole len vzácne)
9.6.2014 14:30 kolcon | skóre: 15 | blog: kolcon
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
jj, tak jako urcite si muzes vymyslet tisic dalsich umelych komplikaci, a pak si tu stezovat, ze to jsou komplikace. Treba se muzes divat dlouho do slunicka a pak tu resit, jak to mas podepsat, kdyz nic nevidis. S chuti do toho!
10.6.2014 17:24 Jirka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
To jsem si naivně taky myslel, když jsem vypsal formulář, že chci zásilku dodat ve večerních hodinách (teď ale mluvím o dobírce), přišlo mi potvrzení. A stejně to doručili dopoledne, když jsem nebyl doma. A na poště mi řekli, že sice webový formuláře mají, ale na to si hrají ti nahoře, a oni dole na poštách o tom nedostanou žádnou zprávu. Takže to můžu vyplňovat jak chci a je mi to prd platný. Je to prostě jen na oko jak jsou dobrý.
pavlix avatar 10.6.2014 17:26 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
V případě pošty mám celkově dojem, že si na služby hrají ti nahoře. Vzhledem k tomu, že pracuju z domova, tak častěji doma jsem než nejsem, a stejně vždy dostanu lístek se zaškrtnutým adresát nezastižen.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
10.6.2014 21:37 BFU
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Aspon ho dostanes, me uz CP nekolikrat ukradla zaplacenou zasilku z amazonu -- proste zasilka nikdy neprisla. Poprve, kdyz jeste prisla, tak prisla v "novem" baleni -- vsechny knihy ze zasilky byly nahazene uplne nahodne v plastikovem pytli, nektere byly samozrejme poskozene. Cili tak moje zkusenost s CP a jejim chovanim.
10.6.2014 19:14 Vantomas | skóre: 32 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Bohužel je to tak, proces má stejný výsledek jako když člověk zvedne telefon a zatelefonuje na poštu, kde je zásilka a chce dosilku jinam, neboť celý webový frontend funguje na principu, že za webovým frontendem sedí operátorky a ta jen zvedne telefon a zatelefonuje na poštu kde je zásilka uložena a vše nadiktuje.... :-) Aneb napasování nových technologií na starý zbytek.
9.6.2014 10:52 dad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Otrok je nějkaké nové označení ovce? Není to správně antisystémové, pokud není za každou větou připsáno "béééé"
Jardík avatar 9.6.2014 11:45 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Otrok je zaměstnanec na plný úvazek, protože toho může zaměstnavatel legálně buzerovat s přesčasama, prací o svátcích, nemusí mu dát neplacené volno a v podstatě ani placenou dovolenou, když se mu zamane. Když natrefíte nasviňu, tak vás jí nechá vybrat za rok a půl a vy nemůžete ani bagr. Vy jste v tomto "pracovním vztahu" opravdu pouze otrokem svého zaměstnavatele, přestože by vám měl být vděčný, že vůbec pro něj pracujete a že na vás může vydělávat.
Věřím v jednoho Boha.
9.6.2014 11:57 dad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Nevím jestli otrok je správné označení pro někoho, kdo "otroctví" může dobrovolně ukončit a nechat se živit státem
Jardík avatar 9.6.2014 21:23 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Jakmile to podepíšeš, tak to jen tak ukončit nemůžeš (nejsi-li ve zkušební době), musíš tam ještě pár měsíců kejsnout a zaměstnavatel hajzl si tě během nich může hezky vychutnat na přesčasech.
Věřím v jednoho Boha.
Bystroushaak avatar 9.6.2014 11:59 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Záleží na konkrétní práci. V té minulé jsem otrok docela byl. V té současné není problém domluvit v podstatě cokoliv, třeba půl dne volna, abych si došel na poštu, či na celnici (když si to někdy napracuju, ale to se dá po půlhodinách týdny poté).
9.6.2014 15:17 PPK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
To mas nejaky popleteny, protoze to neni otrok ale blb! ;)
9.6.2014 17:35 uplnej vypatlanec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
ale bozicku, dyt takhle jste lidicky volili, ruzne ty Drabky, Kradlousky apod. tak tu nebrecte
9.6.2014 18:39 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
aaaa, Kalousek (teda predpokladam ze to meno si chcel zosmiesnit) je univerzalna vyhovorka na vsetko..

to mam najradsej, ked taky anonym pise ku kazdej veci len blablabla Kradousek..

vlastne pardon, ty si sa podpisal.
Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
9.6.2014 23:31 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Kalousek - skutečně, tento udatný člen bolševické Národní fronty, který na pokyny zbrojařské lobby Hávy a Omnipolu trošku vyčistil státní rozpočet na MO, měl instituci Česká pošta v resortu.

Méně zaslepený si jistě všimnul, jakým způsobem na místo předsedy představenstva dosadil bývalého komouše Macešku, a pod ním už Pošta vzkvétá podle interních pokynů.
Nobody can give you as much as I can promise you
Bystroushaak avatar 9.6.2014 11:56 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já si je vyzvedávám před dveřma do mého bytu. Sice mi nechodí obálky s pruhem, ale všechny ostatní doporučené dopisy a balíky tam vždy najdu. Ne že by mi to vadilo, naopak - na poštu to mám docela daleko a takhle je to menší opruz. V baráku naštěstí nikdo nekrade.
blog.rfox.eu
9.6.2014 12:05 Tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Přesne tak, buď to naleznu na pragu dveří nebo na společných schránkách. Nejvtipnější bylo když jsem přišel domů a ve schránce jsem uviděl gramodesku zapíchlou rohem do schránky. Ještě že to poštáka nenapadlo přeložit asi pochopil nápis "fragile". :)
9.6.2014 22:53 paja
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
discogs?
10.6.2014 07:17 Tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
vůbec ne, jazz, občas pop, rock, spíš něco na klid a pohodu
9.6.2014 12:14 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
zrus si trvale bydliste jak tady nekde bylo popsano a imho prestane fungovat i fikce.
BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
9.6.2014 18:42 standa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Neprestane. "Trvalym bydlistem" se stane adresa obecniho uradu. Tam ti budou posilat zasilky a kdyz to nevyzvednes, tak muze nastat klidne fikce doruceni.
Jardík avatar 9.6.2014 21:25 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Pokud zrušíš trvalý pobyt v ČR, tak se obecní úřad tvou adresou opravdu nestane.
Věřím v jednoho Boha.
11.6.2014 20:30 michal tetour
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Pokud zrušíš trvalý pobyt v ČR, tak se dostaneš do problémů v mnoha oblastech. Finanční úřad, sociální a zdravotní pojištění, apod. Toto fakticky není bez řádného promyšlení a důkladné přípravy vhodné.
10.6.2014 00:25 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
To je samozrejme blbost, trvaly pobyt jde jednostranne zrusit, zadny obecni urad neni potreba.
BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
9.6.2014 12:37 Jerry
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Z pohledu fungovani systemu mi doruceni zasilek az tak zily netrha. Ovsem otroctvi v zamestnaneckem pomeru je naprosto evidentni, dle vyse prijmu Vas stat okrade o 60 az 80% generovanych prijmu, rikaji tomu dane, socialni, zdravotni pojisteni, poplatky atd. Chcete prodat napr. nemovitost, kterou jste vybudovali za jiz jednou zdanene penize a znovu Vas system bezostysne okrada. Pak nastoupi inteligent typu Kalouska a posle Vam slozenku ze Vas dluh v sytemu cini 130000Kc, co k tomu dodat ? Za feudalu pry odvadeli poddani desatky, nas okradaji za bileho dne o 6 az 8 desatku, takze vzhuru do udoli.
9.6.2014 20:47 Rob
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
desátek byl církvi - pro panstvo se dělalo 3 dny v týdnu, tři dny se makalo na vlastním a neděle se světila ... - zase taková prdel to nebyla - žádná mateřská/dovolená - prostě jsi makal ...
11.6.2014 20:33 michal tetour
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Ale aspoň měli volnou neděli. Dneska sedím v neděli doma a pořád čekám, že mi nějaký blbec (nejčastěji šéf) zavolá a bude otravovat s nějakou kravinou. Toto dříve nebylo.
houska avatar 9.6.2014 12:57 houska | skóre: 41 | blog: HW
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
nechavam si to preposlat do prace ... blby je ze se pro kazdou zasilku musi volat na postu extra (kdyz jsem zjistil kolik by stalo automaticky preposilani, tak mi rekli nejakou nesmyslnou cenu, neco jako litr za rok)
Jendа avatar 9.6.2014 13:03 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Technická: Podle informací ze systému NSA GlobalEye má vaše pošta otevřeno 8-10, nikoli 8-11.
Já to s tou denacifikací Slovenska myslel vážně.
9.6.2014 13:31 Lemon
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
podle Obamy je to jen docasne, jak se vymenuje vedeni
Jendа avatar 9.6.2014 13:46 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
OK. Otevírací doby pošt nejsou zrovna informace, které by systém GlobalEye archivoval, jediný historický záznam máme z 2014-05-15 a tam už to bylo 8-10. Uvidíme, jak dlouho to bude trvat.
Jendа avatar 9.6.2014 13:48 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Nalezl jsem záznam z 2011-05-29 a tam je to taky 8-10. Buď tvůj nebo náš systém obsahuje chybu.
9.6.2014 14:16 Lemon
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Nebo jsou to dvě izolované výjimky, ale pro jistotu nechám poštu až do odvolání zaminovat
Jardík avatar 9.6.2014 21:30 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Asi máme jiné zdroje. Např. služba "Sledování zásilek" mi tvrdí, že tam je 8-11 a 14-16. Ve zkutečnosti je tam na dveřích 8-11 a 14-17. A někdy minulý týden jsem si tam kolem půl pátý kupoval bublinkové obálky, takže to snad platí.
Věřím v jednoho Boha.
9.6.2014 14:27 Sten
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Datová schránka
Jendа avatar 9.6.2014 14:33 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Ano, bylo s ní totiž málo problémů :-).

Mimochodem na písemnosti, které jejich povahou není možné doručit DS, se povinnost použití DS nevztahuje - jak to pak dopadne, když mi chtějí poslat třeba platební příkaz a přiložit k tomu kolečko salámu, což DS poslat nelze? Musí poslat platební příkaz přes DS a kolečko salámu poštou, nebo to je dohromady prostě ne-DS a pošlou to poštou celé?
9.6.2014 18:38 Sten
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Poslední článek z roku 2010 jistě velmi přesně popisuje současný stav, že?

Kolečko salámu není písemnost, takže jej nelze doručovat spolu s platebním příkazem ;-)
9.6.2014 14:38 Filip Jirsák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Povinnost používat datovou schránku (pokud to povaha dokumentu nevylučuje) ale platí jen pro veřejnou správu. Pokud je ten dopis poslední varování od souseda, ať udělá něco s tím stromem, nebo ho bude žalovat, stejně dostane papírový dopis.
9.6.2014 16:58 K42
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Bohužel neplnění povinnosti není zjevně nijak trestáno, takže si ouřadové dělaj, co chtěj :( Kdyby to ouřada-lempl poznal pak na svý vejplatě, tak by se choval jinak.
9.6.2014 18:23 Sten
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Sice se netrestá, ale na druhou stranu na vás potom neplatí fikce doručení
9.6.2014 18:24 Sten
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
A na takový dopis platí fikce doručení nebo vůbec povinnost posílat jej doporučeně do vlastních rukou?
9.6.2014 19:08 Filip Jirsák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Fikce doručení na takový dopis neplatí. Povinnost posílat dopis doporučeně do vlastních rukou neplatí ani u správního řízení, tím se naopak sychruje odesílatel, aby měl v ruce důkaz, že od něj adresát nějaký dopis dostal.
9.6.2014 15:05 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Podívám se ráno v ≈7:00 jak mi pošťák bez zazvonění hodí oznámení o uložení zásilky do schránky, kterou má v nastartovaném autě volně pohozeném v křižovatce a další den si ji přes oběd (nebo někdy jindy třeba v 16:42) vyzvednu. Tentýž den to nejde, bo to vozí do 16:00 v autě a pak to nemají ještě roztříděné a pokud se toho dožaduji (v lístku bývá napsáno po 15:00) zabavím děvče na 10 min hledáním, což sere to děvče, mě i lidi ve frontě…
To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
9.6.2014 16:55 K42
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Toto lze řešit velmi jednoduše - přijít na poštu v době, kdy je tam dost lidí, nechat si zavolat vedoucí a udělat velmi hlasitý a jedovatý, ale diplomatický a nevulgární, výstup na téma "vy už tu dlouho vedoucí nebudete, když tu máte takovej bordel" :)

Garantuju, že vedoucí tam bejt chce, to by se tam jinak nedržela, takže náprava bude zjednána velmi rychle. Vyzkoušeno na poště v okresním městě ;-) Paní vedoucí mě ještě dlouho uctivě zdravila, když mě na ulici nebo na poště potkala :-D
9.6.2014 19:56 Chulda | skóre: 20
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
U nás se vyměnily už několikrát a pořád je tam bordel a samej problém. Možná i proto, že tam dělaj furt ti samí lidé :(
9.6.2014 20:39 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
To je něco jako oxymoron? ;-)
To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
9.6.2014 20:37 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"

To dělat nebudu, oni to tam taky nemají jednoduché, chce se po nich něco co jen těžko mohou zajistit. Točí se jim tam lidi, protože je nijak zázračně nezaplatí a prodávají spoustu blbin a zařizují od banky přes prodej losů až po kdovíco. Vedl jsem i seriózní jednání na zmíněné poště (za firmu) a dospěli jsem celkem lehce k oboustranně výhodnému řešení.

Ten pošťák s autem je trochu úlet když jej vidím jak pohodí volně auto…

Prostě služby pošty nevyužívám, a těch pár věcí, co ne mou zásluhou, se pře ni ke mně dostává, zvládnu vyřešit i s tím jednodenním posunem. Ve firmě ale ano, protože nikdo jiný takovou službu nenabízí (doručení na druhý den s podáním do 17:00) a je téměř 100% spolehlivá.

To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
10.6.2014 09:04 Honz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Tohle úplně nefunguje... Jako příklad bych uvedl člověka, který tam přitáhl jakýsi obrovský balík a rozčiloval se, že po něm přepážnice chce mnohem vyšší částku, než jak ho údajně někdo nezávazně informoval (chtít poslat obrovský dlouhý bazmek za 70Kč není příliš inteligentní) A tak dokola opakoval: "Jste zloději, víc vám k tomu neřeknu... Jste zloději, to je všechno, co vám k tomu můžu říct..."
A když to opakoval už po osmé, těžko by se našel v počtě člověk, který by mu byť jen minimálně věřil...
9.6.2014 17:36 Duhová Pastelka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jardíku, kerej ty seš? Já sem se asi zamilovala a Obama mi to nechce říct :-(
Jardík avatar 9.6.2014 21:44 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Příloha:
Podívej, oni vyhrabou i fotku ze střední, stydět se! Jinak dnes už ale vypadám o trochu jinak, tak bys mě stejně nepoznal.
Věřím v jednoho Boha.
10.6.2014 06:58 Duhová Pastelka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
No tak, nebuť labuť a poděl se. Náhodou ti to moc slušelo.
Jardík avatar 10.6.2014 10:33 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Příloha:
Já nevim, co ten Obama všechno nevyhrabe :-)
Věřím v jednoho Boha.
10.6.2014 12:00 Lemon
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
A to jsi měl před sebou takovou hvězdnou kariéru :-(

9.6.2014 18:14 becherekmg | skóre: 12 | blog: bech_blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Existuje tzv. změna ukládací pošty - čili, pokud není adresát zastižen, zásilky nebude mít uloženy na poště v místě bydliště, ale na poště, kterou si sám adresát určí. Čili pokud máte po pracovní době někde blízko pracoviště otevřenou poštu, můžete mít zásilky uložené tam. Jenom je potřeba ohlídat, aby tam zásilky byly skutečně přeposílány, občas je ze setrvačnosti uloží na místní poště. Služba je zdarma. Je to změna ukládací pošty, ne jednorázové přeposílání zásilek, tzv. dosílka.
"Všechny velké idee se nakonec utopí v krveprolití, které se rozpoutá jejich jménem." J. Fouche v seriálu Muž v pozadí
9.6.2014 18:16 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
3 hodiny denne stravit cestovanim do a z prace je hodne. Ja mam momentalne jednu cestu asi 30 min (tzn celkem hodina denne). Kdybych se dostal nad 45 tak uz bych vazne premyslel o hledani nove prace nebo stehovani.
9.6.2014 18:17 lmbot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
"Fikce doruceni" ma jeste dalsi zajimavej efekt, a to ze z radovych postaku dela polobohy, kteri vzdy a za vsech okolnosti neomylne oznameni o ulozeni zasilky do schranky hodi a to dokonce do te vasi a ne souseda. Nemuze se teda stat, ze nevite o zasilce kterou zrovna necekate a po ktere byste jinak aktivne patral proc nedorazila. Postovni dorucovatel musi byt bozi poslani, protoze kdy by za tak mrzke odmeny tak odpovednou praci vykonaval.

Celkem by me zajimalo jestli to nezkousel uz nejaky sikovny pravnik napadnout u Ustavniho soudu. Tenhle instrument odporuje minimalne moji predstave o obecne spravedlnosti, logice, prukaznosti a dokazatelnosti. Nespravedlnost nelze omlouvat tim, ze to ulehcuje praci organum statni spravy, dodavatelum energii nebo subjektum dluhoveho byznysu.

9.6.2014 18:47 standa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Jake mrzke odmeny ? Mají slušný plat za zcela nekvalifikovanou práci, zdarma služební oblečení, GPS v tašce a za každou uzavřenou pojistnou smlouvu dostanou k výplatě 1000 Kč navíc.
9.6.2014 20:44 Rob
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
hele - řekni mi, jestli jsem otrok, nebo ne jo?:

plním přání zákazníka - když seženu zakázku, mají lidi na dílně co dělat a já mám výplatu a když dopadne zakázka dobře, tak mám dobré reference a seženu další - tím je víc spokojenejch lidí (jak zákazníků, tak na dílně, tak můj šéf, tak já při výplatě)

doma (ve vlastním bytě) mám manželku a dvě děti, mám na účtu víc než mám doplatit na hypotece (a jiný dluhy nemám - spíš občas někdo dluží mě) a jen tak mimochodem zhruba od 16 jsem neměl rodinu která by mi nějak extra pomáhala a od 20 jsem byl sám uplně - tzn žadný extra vymetený chodník a na účtu jsem měl po vojně nulu (možná spíš mínus)

mám prachy na to abych se nemusel rozmejšlet jestli dětem koupím rohlík, nebo koblihu, mám na své koníčky aniž bych rodinu omezoval a tak podobně, můžeme si dovolit (v mezích nějakýho normálního standardu) co potřebujeme aniž bychom někomu lezli do prdele

jsem podle tebe otrok?
Jardík avatar 9.6.2014 21:53 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Pokud dřeš 5-6 dnů v týdnu (podle toho, jestli se ti šéf zrovna rozhodne poručit práci v sobotu), odjedeš z domu v šest (a vstáváš v pět), vrátíš se v šest a pak máš tak hodinu nebo dvě na udělání večeře, umytí se, připravení se na druhý den do práce a pak hajání, abys vůbec druhý den vstal a pak seš v neděli utahanej a polomrtvej a nic nemůžeš dělat (ani utratit ty zelený modly, co si vyděláš), abys v pondělí mohl zase na robotu, tak ano, jseš otrok.
Věřím v jednoho Boha.
Grunt avatar 9.6.2014 22:08 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Otrok je ještě v pohodě. Počkej až budeš dělat vola.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
10.6.2014 05:29 rob
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
a pokud to tak není? pokud vstávám podle svých potřeb a vracím se zpátky taky tak? (ladím si to tak, abych měl prospěch já i zaměstnavatel - tzn jedu podle pravidla - když mám výsledky, mám pokoj)

9.6.2014 21:47 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A kdo koho nuti pracovat? Jestli se nekdo v praci citi jako otrok, muze kdykoli skoncit a jit jinam. Vzdycky prece muzete byt osvc a byt panem sveho casu.
Jardík avatar 9.6.2014 21:55 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
To není tak úplně pravda. Jen tak právě skončit nemůžeš, máš nějakou výpovědní lhůtu. A i když budu hezky OSVČ, tak budeš stejně otrokem systému a budou tě nutit platit daň z žití, což bude jakési minimum, které si musíš vydělat, i když ho ve zkutečnosti nepotřebuješ a stačilo by ti žít o chlebu (třeba).
Věřím v jednoho Boha.
10.6.2014 01:54 odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
To není tak úplně pravda. Jen tak právě skončit nemůžeš, máš nějakou výpovědní lhůtu.

Jiste, podekuj levicovemu zakoniku prace, ktery absolutne deformuje pracovni trh. Jak je videt, tak tato norma omezuje i lidi z opacne strany ideologicke barikady ;-)

A i když budu hezky OSVČ, tak budeš stejně otrokem systému a budou tě nutit platit daň z žití, což bude jakési minimum, které si musíš vydělat, i když ho ve zkutečnosti nepotřebuješ a stačilo by ti žít o chlebu (třeba).

Opet podekuj socialistum, kteri zavadi neumerne vysoke prerozdelovani. Ja treba nechci platit zdravotni pojisteni, ale musim. Nechci prispivat na statni korupcnickou byrokracii, ale musim. Vytaci mne ceske statni vysoke skole a avcr a to zejmena jejich zbytna parodie na zakladni vyzkum.

Cloveku v podstate staci k zivotu nejake zakladni pristresi a neco do ust, ale imho to neni moc naplnujici. Clovek zjisti, ze je fajn, kdyz muze mit hezky dum. Pak je take rad, kdyz muze sobe a sve rodine doprat exotickou dovolenou. Mit hezke a silne auto a motorku je taky moc fajn. Nu a pak samozrejme clovek se snazi intuitivne pripravit co nejlepe sve potomky na vstup do zivota, poradne je zabezpecit. Nasledne je take treba financovat peci o starnouci cleny rodiny. Jak je videt, na cloveka v produktivni veku jsou kladeny celkem velke naroky. Proto mne vytaci statni prerozdelovani, protoze mne zpomaluje v plneni mych cilu. Zni to sobecky, ale opravdu nechci hradit zdravotni peci, studium, starobni duchody, atd. cizim lidem, kdyz bych dane penize radeji mohl investovat do plneni svych cilu. Ono vubec starobni duchody jsou reliktem socialismu, ktery, jak se ukazuje, prakticky nefunguje a bude se muset hodne zmenit. Myslim, ze nejlepsi by bylo je uplne zrusit a nechat na kazdem, at se na stari zabezpeci sam. Ne vsechno, co fungovalo v 19. stol, bylo spatne. Obcas je treba se vratit zpet.
Jendа avatar 10.6.2014 02:29 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
(OT)
Ja treba nechci platit zdravotni pojisteni, ale musim.
Jako že kdyby neexistovalo státní zdravotnictví, tak by sis neplatil žádnou variantu soukromého pojištění? To bych si osobně teda netroufl.
Jardík avatar 10.6.2014 10:42 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Péči si budeš platit sám, u lékaře. Dnes doktoři pracují pro pojišťovny ("smluvní partner") a tak činí to, co je v zájmu pojišťovny, né tvém.

Např. otcův zubař mu už půl roku dělá jeden zub a pořád ho bolí ... chce z pojišťovny vymáčknout co nejvíc peněz za co nejvíc zákroků, asi. Minulý týden měl otec oteklou celou pusu a musel na pohotovost. Tam se mu v tom pošťourali, něco tam řízli, něco mu vyteklo, napsal mu penicilin a řekl mu, že zbytek ať dodělá jeho zubař. To je k pláči.

Zároveň se tím třeba bude předcházet předraženosti jednotlivých zákroků či přístrojů. Dnes je to extrémě předražené a jako důvod vidím v tom, že každý musí být pojištěn a pojišťovna to zaplatí, ať to stojí, co chce. Obzvláště, když se jedná o zdraví. Kdyby si to platil každý sám, možná by se přišlo na to, že lidi na to v současném předraženém stavu nemají a tak buď zlevní a nebo nebudou mít kšefty s lidským zdravím.
Věřím v jednoho Boha.
10.6.2014 13:00 R
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
U zubara zaplatim normalne kartou a tym je to vybavene.

A u ineho lekara som nebol niekolko rokov, ale zdravotnu dan platit musim. Nazov "poistenie" je nezmyselny, pretoze nemam ziadnu poistnu zmluvu, kde by bol stanoveny jeho rozsah a moje prava a povinnosti.
Jendа avatar 10.6.2014 14:32 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
chce z pojišťovny vymáčknout co nejvíc peněz za co nejvíc zákroků, asi
A když budeš platit přímo, tak bude mačkat peníze přímo z tebe.

Mně jde o to, že teď jsem sice celkem zdravej a nějaké ty drobnosti bych si neměl problém platit, ale může se mi přihodit něco, u čeho bude léčba stát milion - a ten z kapsy jen tak nevytáhnu.

Předraženost kolem sebe vidím a TDCS za 300k a elektroporátor za 1.5M mě fascinuje.
pavlix avatar 10.6.2014 17:19 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
A když budeš platit přímo, tak bude mačkat peníze přímo z tebe.
+1

Taky jsen nechápal, co by se na tom až tak změnilo.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
11.6.2014 18:00 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Kdyz by si zdravotni peci platil kazdy sam, bylo by to prirozenejsi a moralnejsi. Dnes platime za zdravotni peci ne podle toho, kolik sluzeb v teto oblasti vyuzijeme, ale podle toho, jaky mate prijem. Proto je potreba, aby statni zdravotni pojisteni zaniklo a byl dan konecne prostor volne soutezi komercnich subjektu pro tuto oblast. Neni spravne odvozovat vysi pojistneho podle toho, kolik dany clovek vydelava. Nebo vam to prijde spravne?
pavlix avatar 11.6.2014 18:26 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Mám obavu, že jsi se s komentářem netrefil do kontextu.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
10.6.2014 16:24 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Je to divne, ale vicemene souhlasim :-)
10.6.2014 19:49 patentovy zakon
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Dnes je to extrémě předražené
pretože ide o obchod so zdravím a so životom... za život sa na trhu dobre platí, a tak si moje kolegyne, ktoré vlani postihla rakovina, zaplatili z vrecka účinnú liečbu, ktorú nehradí poisťovňa, tá hradí len takú, s ktorou by na prežitie veľkú šancu nemali...
10.6.2014 16:22 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Pardon, mel jsem na mysli statni zdravotni pojisteni.
10.6.2014 06:14 patentovy zakon
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Cloveku v podstate staci k zivotu nejake zakladni pristresi a neco do ust, ale imho to neni moc naplnujici. Clovek zjisti, ze je fajn, kdyz muze mit hezky dum. Pak je take rad, kdyz muze sobe a sve rodine doprat exotickou dovolenou. Mit hezke a silne auto a motorku je taky moc fajn. Nu a pak samozrejme clov
a ste na najlepšej ceste k otroctvu...
10.6.2014 16:18 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Otroctvi? Procpak. Pro svou zivotni cestu jsem se rozhodl sam a dobrovolne a kdykoli mohu intenzivni prace zanechat a zit skromeji.
10.6.2014 20:11 patentovy zakon
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
"Kedykoľvek môžem prestať," kde som to už počula? Rastúca chuť, tolerancia a abstinenčné príznaky:-D.
10.6.2014 22:55 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Jojo, rozhodl se samostatně už při vstupu do soukromé mateřské školy, a pak i při výběru dalších privatních institucí bez dotací státu. Je vidět, že bez dotací poskytují to vzdělání 'skromnější', než by jeden u bohatého ega čekal.
Nobody can give you as much as I can promise you
11.6.2014 15:50 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Nechte si prosim sve osobni utoky a slovickareni. Jak jsem zde jiz psal, s cestinou mam stale problemy, ale s myslim si, ze s ohledem na me detstvi jsou tyto problemy pochopitelne.
12.6.2014 11:02 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Pokud se tady někdo předvádí, že mu jeho životní styl s privátním zabezpečením dodal všechno nej, tak si logicky nabíhá na vidle, když nezvládá základy mateřského jazyka. A protože je mi tvoje dětství neznámé, na rozdíl od některých diskutujících si nevedu databázi příspěvků, tak to beru jako výmluvu, nikoliv jako omluvu.

Máš plné právo tady publikovat svoje názory na zrušení státu a návrat před prvobytně pospolnou společnost, stejně jako ostatní mají právo tvoje sebeušlechtilé názory egoisty zase komentovat. Ostatně tak to přeci ve společnosti bez jakýchokoliv regulací podle tvého přání chodí - pak ani neplatí nějaké společenské úzusy a pravidla, skáčeme do džungle bez příkazů od státních byrokratů a norem.
Nobody can give you as much as I can promise you
11.6.2014 17:51 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Kazdy je strucem sveho zivota i zdravi. To je pro mne axiom. Zavislost je jen slabost. Neda se ale srovnavat zavislost na droze a zavislost na prijmu a profesi. S profesi se lze rozloucit snadno a svobodne.
11.6.2014 18:28 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Kazdy je strucem sveho zivota i zdravi. To je pro mne axiom.

A jde se s tímto axiomem dohromady existence vrozených chorob vyžadujících lékařskou péči? Tváříte se, že neexistují, nebo doporučujete postižené jedince zabíjet (případně prostě jen nechat zemřít)?

12.6.2014 15:32 patentovy zakon
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Nemusia byť ani vrodené. Človek, ktorý sa neustále ženie za úspechmi, meranými vysneným životným /nad/štandardom (a vieme, že s jedlom rastie chuť a čo nám stačilo včera, dnes už je málo, resp. potreby sú nenažrané a dlho nasýtené nevydržia), je v neustálom strese, aby neprišiel o tú úroveń, čo tu dosiahol a neustále trpí úzkosťou, že niečo nestihne, prešvihne, nedosiahne, stratí... a ani sa nenazdá, už je tu nejaký cievny problém... a možno psychiatrický.
Grunt avatar 11.6.2014 20:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Zavislost je jen slabost. Neda se ale srovnavat zavislost na droze a zavislost na prijmu a profesi. S profesi se lze rozloucit snadno a svobodne.
Naopak. Po zevrubném zkoumání se blížím více a více k názoru že mezi obojí lze klást rovnítko a že obojí je stejně společensky destruktivní.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
10.6.2014 06:06 patentovy zakon
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
vybavte na pošte splnomocnenie pre niekoho, kto vám môže v prípade potreby zásielku vyzdvihnúť a je to... mňa viac se*ú tie psy na sídliskách:)
10.6.2014 12:52 sadfasdfasdfsadfasf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
dve slova - Poste restante
11.6.2014 10:29 Puk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Moje rec. Proste prestante.
theo avatar 11.6.2014 11:43 theo | skóre: 15 | Rožnov ... hádej který?
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vlastně mě napadá jen jedno řešení takové situace. Doufám, že tam u vás máte kromě pošty s nevstřícnou otevírací dobou i obchod s vybavením pro kutily, nebo aspoň s outdoorovým vybavením (přesněji s vybavením pro horolezce), který má trochu vstřícnější otevírací dobu (řekněme do 18.00). Tam si zajděte a kupte si tak přibližně 5 metrů lana. V případně obchodu s pomůckami pro kutily v podstatě jakékoliv lano, které unese aspoň 150kg, v případě obchodu pro horolezce jakékoliv statické lano (nosnost bývá většinou dostatečná). Vyhlédněte si v okolí nějaký statnější strom (třeba ten na zahradě, kvůli kterému vám přišla ona soudní obsílka, kterou si nemůžete vyzvednout) a podle tohoto návodu si uvažte na jenom konci lana patřičný uzel, druhý konec lana přivažte na nějakou solidnější větev onoho stromu, dejte si smyčku na volném konci lana kolem krku a skokem z větve dolů ukončete své trápení v tomto slzavém údolí. Mnoho lidí váš statečný čin jistě ocení...

Zřeknutí se zodpovednosti
pro kikoty a jedince s nedostatečně vyvinutými sociálními schopnostmi: výše uvedený text je ironie. Autor odmítá jakoukoli odpovědnost za jednání kohokoliv, kdo by se chtěl odkazovat na tento text jako na návod řešení diskutované, nebo jakékoliv jiné obtížné životní sitace.
Sine ira et studio
11.6.2014 18:04 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Jak by se vam zilo, pokud by to Jardik opravdu udelal?

Vlastni zivot je to nejcennejsi aktivum, ktere muzeme drzet. Dalsi uz nam nikdo neda.
11.6.2014 18:11 Kaiten
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Si odpad
Grunt avatar 11.6.2014 20:53 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
To je blbost. Když už, tak už…
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
theo avatar 12.6.2014 22:15 theo | skóre: 15 | Rožnov ... hádej který?
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
To vám občas člověk napíše takovou blbost a až když to odešle a s odstupem času si po sobě znova přečte, tak se nestačí divit... No ale už je to jednou venku, a zpátky už to do té klávesnice nenacpu :/ Takže holt nezbývá než se omluvit a tiše se stydět. (tentokráte bez ironie)
Sine ira et studio
11.6.2014 13:03 Petr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A co doruceni do prace ?
Jendа avatar 11.6.2014 13:28 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
To je velice praktické, pokud člověk dělá třeba kurýra nebo rozvoz něčeho. Pošto, chyť si mě!
11.6.2014 21:43 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
hmmm ... tak jsem si dneska byl na poště pro zásilku (btw s oznámením o nezastižení adresáta ač byla ženská doma), a shodou okolností jsem zahlédl kus výstupu s jedním pánem, který se s průkazem zmocněnce domáhal vydání jakéhosi dopisu, jak jsem pochopil, tak o aktivaci platební karty, tedy nikoli "s červeným pruhem"

nevím, jak nakonec dopadl, přišel jsem na řadu tak jsem nesledoval a pak pán už odcházel, ale nejsmutnější na tom bylo, že ostatní zákazníci, místo aby se ho zastali (měl průkazku? - měl; bylo to jen do vlastních rukou? - nebylo ...), tak mu začli nadávat, jak tam zdržuje a jánevímco ... zejména jedna paní "já tady mám desetiletého syna" (WTF, jaktože nebyl ve čtvrt na devět ráno ve škole?) a blábláblá - tak by mě zajímalo, jak ona by se tvářila, kdyby tam s tím synem teda půl hodiny čekala, a pak jí úřednice poslala do prdele ... asi by jí slušně poděkovala a začla vysvětlovat manželovi, který se z montáží vrací dvě hodiny po zavíračce pošty, jak si na pitominu jako převzetí dopisu ke kartě má vzít dovolenou, a vůbec by nelitovala čas a peníze vražené do vyřízení té průkazky k hovnu, že ...
pavlix avatar 11.6.2014 22:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Nojo... to jsem takhle jednou řešil problémy s Vodafonem a začal mít kecy člověk čekající na bankomat při cca třetím mém pokusu zadat platbu s číslem faktury. Krátce jsem mu vysvětlil, že mi idioti z Vodafone vyhrožují když nezaplatím (a přitom mi neumožňují zaplatit). Když řekl, že ho moje problémy nezajímají, tak jsem mu řekl, že pak nechápu, proč by mě pak měly zajímat ty jeho. Tihle remcalové prostě řeší jenom svých pár minut času a myslí si, že jim všechno patří. Zajímavé, že na ně se čekat může.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
12.6.2014 01:43 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Když řekl, že ho moje problémy nezajímají, tak jsem mu řekl, že pak nechápu, proč by mě pak měly zajímat ty jeho.
jaj, mrzí mě, že nedokážu být takhle pohotový ... no nic, aspoň si to zkusím zapamatovat
pavlix avatar 12.6.2014 08:48 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Na druhou stranu to znamená, že jsem věnoval jen asi dvě vteřiny odhadu jestli po těch slovech nedostanu po tlamě. Ale faktem je, že vzhledem k předchozí živnostenské praxi mám tuhle formuli naučenou. Pokud jde o e-mailovou komunikaci, tak už jsem ji použil i kdysi na nejmenovanou velkou školicí firmu a lidi z několika dalších firem, když se vymlouvali na problémy, když měli zaplatit.

Zrovna v případě té školicí firmy to bylo zvlášť pikantní, protože jsem je předtím jednou při mých finančních potížích poprosil o brzkou platbu (zálohu, jak se tomu říká v případě zaměstnání), řekli, že mi dají vědět, nedali, a platba přišla jako obvykle v posledních dnech domluvené splatnosti. Pak mi zrušili ústní dohodu o zvýšení sazby a dozvěděl jsem se to až po odškolení a když jsem se ohradil, tak brečeli, že je krize.

Zkus pár let čistě na živnosti a naučíš se ;). Zjistíš, že ti, co se nejvíc vytahují kdovíjakými úspěchy, majetky a vším možným, pak nakonec nejvíc brečí, když dojde na placení. A kupodivu se to týká i relativně velkých firem, kde bys čekal, že po uzavření smlouvy (ať už jakoukoliv formou) bude zaplacení faktury z jejich strany jenom formalita.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
12.6.2014 09:34 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"

Jo, to znám moc dobře…

  • Nemocnice Semily, která s odřenýma ušima stihla zaplatit fakturu na 3000 Kč do roka od vystavení. Netušil jsem, že je na tom naše zdravotnictví až tak špatně…
  • Siemens Enterprise Communications s.r.o., od kterých mi jednoho dne přišel hromadný dopis se suchým oznámením, že v rámci sjednocování procesů či kýho výra upravují splatnost všech dodavatelských faktur na 60 dnů. Ale asi jsem se jen dostal do nějaké databáze partnerů, protože tu mou zaplatili včas.
  • Česká basketbalová federace, jejíž generální sekretář mi tři týdny po splatnosti na otázku, proč není zaplacená faktura, sdělil: "My jsme vám ji pozdrželi, protože mi tady nebyla jasná jedna položka, za co to je." (šlo o člověka, který mi běžně volal v půl osmé ráno kvůli naprostým ptákovinám, ale tady mu holt bylo zatěžko vzít telefon nebo napsat mail, prostě fakturu založil do šuplíku a počkal, až se ozvu sám)

To si tak vždycky připomenu, když se mi zasteskne po časech, kdy jsem nemusel do Prahy každý den. :-)

pavlix avatar 12.6.2014 10:48 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Mě se nejvíc líbilo, když mi zaměstnanec nejmenovaného vydavatele časopisů do telefonu říkal, že jsem u nich skončil, v době, kdy mi odmítali vyplatit dlužné peníze, na které si sami vytiskli a rozdistribuovali důkaz, tedy čísla časopisu s mými články ;). Toho člověka bych někdy rád potkal osobně. Nezbylo mi než mu odpovědět, že nemám zájem pracovat zadarmo pro neplatiče.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
12.6.2014 10:41 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Zkus pár let čistě na živnosti ...
mno, já vím, proč preferuju zaměstnanecký poměr
12.6.2014 08:23 becherekmg | skóre: 12 | blog: bech_blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Nebyl jsem tam, takže nevím, ale osobně bych to viděl na problém v té kartě zmocněnce - prošlá, vystavená na někoho jiného etc...
"Všechny velké idee se nakonec utopí v krveprolití, které se rozpoutá jejich jménem." J. Fouche v seriálu Muž v pozadí
12.6.2014 10:40 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
já jí taky neviděl, nicméně nezaznamenal jsem, že by někdo zpochybňoval tu kartu samotnou ... prostě jen že to na ní "nemůžou" vydat (a co jsem vyrozuměl, tak navíc na oznámení o uložení zásilky ani nebylo, že je do vlastních rukou - což samozřejmě není směrodatné, ale už jen to staví zákazníka do dosti blbé pozice, kdy na základě chybné informace od pošty se nějak zařídí, vystojí si frontu, a pak ho pošlou dopryč a jejich vinou ztracený čas a cestovné mu nikdo nevynahradí ...)
12.6.2014 18:18 becherekmg | skóre: 12 | blog: bech_blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Hm, tak pokud nebyl problém v průkazu, tak už mě takhle z voleje napadají jen dvě možnosti, proč mu to nechtěli (oprávněně) vydat - dopis do vlastních rukou výhradně jen adresáta (červený pruh není podmínkou pro takové psaní a jestli to nějaký pilný úředníček z banky takto poslal...) nebo měl adresát vyloučené náhradní doručení (třeba když se manželé rozvádějí a ještě nějakou dobu fungují na stejné adrese, tak to zabraňuje tomu, aby se ten druhý dostal písemnostem). Ale přepokládám, že to byla i poměrně hlasitá výměna názorů a při té by byl jeden z těchto důvodů určitě zmíněn...

A protože pracovnice pošty je jen člověk, nelze vyloučit lidský faktor...

"Všechny velké idee se nakonec utopí v krveprolití, které se rozpoutá jejich jménem." J. Fouche v seriálu Muž v pozadí
12.6.2014 19:01 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
nevím, v jakém vztahu byli, nicméně předpokládám, že otec (chlap tak 55-65) a syn (jezdí pracovat všude možně), a nepředpokládám, že by si někdo vylučoval náhradní doručení poté, co někoho zmocní

co se týče pilných úředníčků, teď narychlo jsem našel třeba "PIN kód vám pošle Česká spořitelna jako obyčejný dopis k vám domů" ... hmmm ... tak to by mělo skončit ve schránce ... ale nejsem si jist, jestli opravdu šlo o PIN, každopádně jeví se mi prapodivné, že by to banka schválně posílala složitěji než musí, vždyť jim je úplně jedno, jestli jednají s něčím zmocněncem
Rezza avatar 11.6.2014 21:52 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Poridit si datovku ;-).
Jardík avatar 12.6.2014 12:55 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
A jak se s tím pracuje? Dá se z webového prohlížeče, bez zapnutého javascriptu a se zakázanýma sušenkama (nemusím moc sladké)?
Věřím v jednoho Boha.
Jendа avatar 12.6.2014 13:44 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Zakazovat sušenky, proč? To je jako ptát se, jestli služba funguje se zakázaným TCP :-).

Samozřejmě je potřeba mít jejich expiraci nastavenou jenom do zavření tabu.
Rezza avatar 12.6.2014 18:02 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
yum install datovka nebo yum install shigofumi a zadny web neni potreba ;-).
12.6.2014 16:49 standal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Datovka je k ničemu vyjma styku se státem. Ostatní ji sice mají ale neposílají a už vůbec nepřijímají.
Rezza avatar 12.6.2014 18:04 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak si vyzvedáváte zásilky "do vlastních rukou"
Nejen stat, ale i statni podniky - takova CP tam umi dobre spamovat ;-). Takhle - na datovce se da najit spousta veci, ktere tam saji, ale treba me to vyresilo ten problem komunikace se statem (kde je nejvic tech vlastnich rukou), kdyz jsem bydlel jinde, nez jsem mel trvale bydliste (ze je trvale bydliste blbost je jina).

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.