Portál AbcLinuxu, 2. května 2025 06:01
Pokud nic z tohohle nevíte, někdy je možné linku dohledat i podle adresy a jména firmy / osoby, ale operátoři tohle velmi neradi dělají, protože to zahrnuje prohledávání fyzických rozpisů linek.Zajímavý, když jsem volal do Bluetonu (nebo už to byly ČRa?), tak se ptali podle jména. Ledaže by chtěli obojí (číslo smlouvy i jméno). Stejně to většinou bylo jen: Restartovali jsme port (to nemaj watchdog?
Spousta lidí žije v domnění, že některé poruchy se vyřeší samyMnohokrát
Stejně to většinou bylo jen: Restartovali jsme port (to nemaj watchdog?Nemají. Taky by mě docela zajímalo proč, protože tohle by vyřešilo desítky procent „poruch“.).
Škoda, že jsem se nikdy neptal, co přesně myslej tím portem.Je to doslova port, podobně jako třeba ethernetový port. V podstatě takové ifdown, ifup na DSLAMu. Pak občas ještě restartovali celou kartu, ale to jsme museli předávat specificky na jiné oddělení, které se loglo přes konzoli na ten DSLAM.
Spousta z operátorů byla časem v pokušení začít si vymýšlet psychologické hry, například říct náhodně slovo „ryba“ a zkoušet, jestli si toho zákazník všimne, nebo ne.To bych dělat nemohl, bych hodně brzo nedobrovolně skončil ve stavu s "jsem ryba jsem ryba jsem ryba".
Jsem kretén. Chci vám dávat peníze za nic. A když mi za ně omylem poskytnete nějakou službu, budu se vám nadosmrti klanět.Některé by to možná pobouřilo, ale bylo by to alespoň čestné.
Operátor by mal byť schopný vžiť sa do kože aj toho zákazníka bez akéhokoľvek poňatia, ako funguje internet, a prispôsobiť svoj jazyk tak, aby mu ten rozumel.Existuje názor, že takoví lidé by neměli řešit přípojku s ISP. Neříkám, že s ním vyloženě souhlasím, ale něco na tom bude. Podle mě je normální být za vola když voláš PRE/ČEPSu/ČEZu, že ti nejde elektřina, a pak se ukáže, že máš prasklou žárovku.
Podle mě je normální být za vola když voláš PRE/ČEPSu/ČEZu, že ti nejde elektřina, a pak se ukáže, že máš prasklou žárovku.Pokiaľ budem ja operátor a bude volať zákazník, že mu nejde elektrina, prvé, čo sa ho opýtam, bude, či nemá zlú žiarovku. Inak som ako operátor úplne nanič a mala by som radšej ísť robiť niečo, kde môj autizmus nie je na prekážku. Ak naopak zavolám elektrárňam, že nemám elektrinu a zabudnem skontrolovať predtým žiarovku, kľudne budem za vola a ešte sa s operátorom na tom aj zasmejem. Ak to nie je vôl a nebude si na mňa ako na platiaceho zákazníka kvôli tomu nadradene vyskakovať.
Pokiaľ budem ja operátor a bude volať zákazník, že mu nejde elektrina, prvé, čo sa ho opýtam, bude, či nemá zlú žiarovku. Inak som ako operátor úplne nanič a mala by som radšej ísť robiť niečo, kde môj autizmus nie je na prekážku.Tak určitě by nebylo od věci si tu práci někdy zkusit. Speciálně, když vidíš na tabuli, že v tu samou chvíli čeká na lince 10 dalších lidí jen na to, až skončíš tenhle hovor, a někteří z nich jsou z fabrik, které díky skutečně nefunkční elektřině stojí a propalují na tom miliony. To tě pak vysloveně potěší, že ti stojí za zády šéf a říká „zkrať to, máme čekačku!“, a nasraná paní na lince od tebe očekává, že s ní budeš vyměňovat žárovku, kontrolovat jestli je zastrčený kabel v zásuvce a pak ještě hledat a kontrolovat jističe. Speciálně když ve tvém popisu práce není nic takového, jako řešit problémy lidí, ale řešit poruchy na infrastruktuře, takže když hovor skončíš, tak ještě dostaneš zjebáno, že řešíš tyhle kraviny, místo akutnějších věcí. Tohle řečeno, většinou jsem se zákazníky podobné věci dělal. Kromě restartu modemu i navádění se třeba jak zapnou na modemu wifi, či nastavování konfigurace v počítači (i když to je uživatelské zařízení a z hlediska smlouvy vůbec nesouvisí s poskytovanou službou), výměny splitterů, rady ohledně bleskojistek a tak podobně. Pro mě to bylo docela příjemné zpestření, minimálně do doby, než jsem dostal vytýkací dopis, že prý mám moc dlouhé hovory. Krátce na to jsem dal výpověď.
Pokiaľ budem ja operátor a bude volať zákazník, že mu nejde elektrina, prvé, čo sa ho opýtam, bude, či nemá zlú žiarovku.A on ti Řekne, že nemá. A pak se stejně zjistí, že má.
Pozri, chlapče,keď si niekto platí za službu, ktorú mu niekto poskytuje, má právo vyžadovať, aby sa ku nemu operátor či technik, či ako to voláte, po tom, ako sa mu konečne dovolá (čo býva teda riadna fuška), správal slušne a neposmieval sa mu za to, že nevie reštarovať modemKdyž pominu, že na nic takového právo nemá (ani podle smlouvy, ani podle zákona), tak jak jsem psal - všechny hovory jsou nahrávané a operátora, který se ti bude vysmívat můžeš díky téhle nahrávce nechat vyhodit. Stačí jen sepsat stížnost a garantuji ti, že se to bude řešit. To si necucám z prstu, zažil jsem, jak jednoho takhle vyhodili, když si dělal srandu z vietnamce.
Ak by bol ten operátor "v pokušení začít si vymýšlet psychologické hry, například říct náhodně slovo „ryba“ a zkoušet, jestli si toho zákazník všimne, nebo ne, okamžite sa sťažujem poskytovateľovi, čo to tam má za nevychovaného volaNevychovaný vůl se pozná podle slova ryba? To jsem dodneška netušil.
Nevychovaný vůl se pozná podle slova ryba? To jsem dodneška netušil.Ako sa podľa wikipedického článku o základoch logiky volá tento druh PROTIargumentácie?
Podle mne bystroushak trpi silnym aspergerem.no, zo zvedavosti som mrkla na jeho staršie blogy a diskusie k nim, všetky blogové zápisky sú veľmi dlhé (tl;dr ako zvykli chlapci hodnotiť moje príspevky
Bystroushaak ma vynikajici technologicky rozhled a mezi jeho blogy se najdou jedny z nejlepsich clanku sveho druhu na ceskem internetu.Nie som si istá, či to môže nejaký hypvofxy posúdiť,ale keďže to nemôžem posúdiť ja, prieť sa nebudem. Ibaže si nemyslím, že ľudia s vynikajúcim rozhľadom, ktorých niečo baví a sú v tom dobrí, nemusia nikomu nič dokazovať a zrejme ten svoj technologický rozhľad tu na internetových blogoch neprezentujú.
Oproti tomu nejaka Z.z., ktera nejspis nema s hlavni tematikou tohoto portalu vubec nic spolecneho, tu je aktivni v temer kazde diskuzi a znacne mnozstvi jejich prispevku je zcela off-topic a nedava hlavu ani patuToto nie je nijaká odborná téma, ktorá by súvisela s tematikou portálu, podobne ako mnoho ďalších, od dosť odpornej pornografie po pedofíliu (obľúbené témy, otázka: prečo týchto rozhľadených technologicky vyspelých dospelých pánov tak zaujímajú?) - a nie je pravda, že by som si nevyberala a mnohých z týchto diskusií sa nezúčastňovala! Ďalej tu stále máte plnú hubu neobmedzovania, slobody, tolerancie a bla bla... a chováte sa presne opačne, To je druhá zaujímavá otázka...
Chcete se poustet do psychoanalyzy? Tak fajn. Zacnete u sebe. Pokud jste tim, kym tvrdite, tak proc dospela zena ve strednich letech travi znacne mnozstvi sveho volneho casu na komunitnim portalu, ktery jde zcela mimo jeji zaber a postuje prispevky, ktere postuje? Nudite se? Citite se osamela? Nemate jak se zabavit a chcete si s nekym popovidat?Netrávim tu príliš veľa času, a odkedy pre netoleranciu a agresívne výpadu a asi aj pokles zaujímavých diskusií odišlo pár zaujímavých diskutérov, povedala by som, že už naozaj málo oproti času, ktorý trávim inde. A sociálnych kontaktov mám až nadmieru, internet a tieto výlety do iných prostredí medzi tie cudzie kmene sú pre mňa vlastne relax a navyše šetrím hlasivky:). Nahliadanie za roh:). A tiež si už môžem dovoliť robiť si čo chcem. A teraz sa mi už nejaký čas chce toto. Mimochodom, keďže vás to trápi,som extrovert- aspoň navonok a pocity osamelosti nemám horšie ako ktorýkoľvek iný človek v tomto svete:). Nemám problém s reálnou komunikáciou, ale mám dosť rada svoju samotu a kľud tak ako napr. v tejto chvíli (ale o chvíľu idem niečo ešte upiecť) :).
zamyslete se sama nad sebou. Pokud jde o me, take na vas nejsem zvedavy a patrite mezi jedince, jejichz pritomnost me zde spise obtezuje.Ja si naopak myslím, že ste zatiaľ obťažovali len VY MŇA. Ja som Vás dosiaľ len prehliadala, pretože ste ma nejako ničím nezaujali. Až doteraz:).
Bystroushak je uplne jiny level nez PT. Podle mne bystroushak trpi silnym aspergerem. S ohledem na to, jak se k vam jako zene starsi nez je on, chova, bude trpet nejakym problemem v sexualni oblasti. Mozna nejake trauma z obdobi dospivani, nebo neopetovana laska. Tezko rict. Jeho zpusob jednani k vam je podle mne kompenzacne obranny mechanismus. Patrne ma ze zralych zen strach.K tomuhle můžu nabídnout úplně jednoduché vysvětlení; SSK považuji za nedobrého člověka, který tu vesměs hlavně opruzuje (prakticky pod každý blogem nějaký nečitelný blob slovenštiny zcela mimo mísu). Nevidím žádný důvod jí dávat nějaká speciální práva jen proto, že je to žena. Konec konců feministky posledních pár set let bojují za rovný přístup a já jsem zcela pro, speciálně pak u internetových identit, kde je pohlaví nejisté a navíc na něm nezáleží. Můj názor se měnil v průběhu doby, kdy jsem s ní z počátku zcela normálně diskutoval, ba dokonce jí ještě obhajoval a učil HTML, po znechucení její osobou, když jsem viděl co tu časem začala blít po diskuzích za offtopic, urážky a stihomam. Tak jsem došel až k dnešnímu stavu, že už je mi to prostě fakt jedno - nemusím se účastnit každé demence, která na internetu probíhá. Možná je to osvícení, možná spíš únava z toho jak to nikam nevede, ale prostě mi na tom naprosto přestalo záležet. Kdybych z toho třeba něco měl (nemluvím o penězích, ale třeba pocitech, informacích, pobavení, nebo tak něco), tak bych to možná bral jinak. Ale interakce s ní má pro mě zcela nulovou hodnotu, nedá se to brát ani jako zábava, protože je to čím dál agresivnější. Co na to můžu říct? - Nic. Tak jsem se rozhodl nadále nereagovat.
Nevidím žádný důvod jí dávat nějaká speciální práva jen proto, že je to žena. Konec konců feministky posledních pár set let bojují za rovný přístup a já jsem zcela pro, speciálně pak u internetových identit, kde je pohlaví nejisté a navíc na něm nezáleží.Asi tak nějak.
Můj názor se měnil v průběhu doby, kdy jsem s ní z počátku zcela normálně diskutoval, ba dokonce jí ještě obhajovalTím je tato osoba skutečně zajímavá. Soucit, který zpočátku vyvolává je vystřídán postupným vystřízlivěním až bych řekl i antipatií, která je ovšem taktéž přechodná a postupně přechází ve lhostejnost. Na tomto portálu se už nachytalo tolik lidí, že nejsem s to soudit, když se nachytá někdo další.
Co na to můžu říct? - Nic. Tak jsem se rozhodl nadále nereagovat.Kdysi jsem se u Jirsáka naučil pravidlo třikrát a dost, které jsem pak rozšířil na některé další diskutující. Je to skvělá technika, jak ušetřit čas a nervy. Pokud ani třetí reakce nevede ke změně směru diskuze, nepovede k ní nejspíš ani žádná další.
Tak jsem se rozhodl nadále nereagovat.
To urobíš dobre, Ty aj Tvoji kamaráti, ktorí nemáte ani toľko odvahy, aby ste - keď už - popri tomto predstieraní "úrovne", mali odvahu na tie vulgárne útoky pod svojou prezývkou. Ale ja si myslím, že klameš a s tým nereagovaním resp. ignorovaním to nebude pravda. A pouvažuj, kto je tu teda ten nedobrý človek. Ten zbabelec, čo mi kradne prezývky a pod mojimi značkami či anonymne nadáva do p... a kráv v snahe ma odtiaľto vypudiť? offtopic, stihomam, demence, blít, nečitelný blob slovenštiny, stihomam, dokonca si nevynechal feministky ( kvôli negatívnym asociáciám.)... a potom hovor niekomu o agresivite. A neklam, prosím, Stačí sa pozrieť do predošlých diskusií, ako si "s ní z počátku zcela normálně diskutoval, ba dokonce jí ještě obhajoval a učil HTML"... to posledné ma pobavilo najviac, ale ďakujem, i keď si to nepamätám (raz so sa niekoho pýtala, prečo mi zrazu nejdú vkladať citácie v tom "normánom" editore, keď to prv šlo, ale používať ten druhý s tými značkami si ma učiť nemusel, to zvládnem aj bez Teba
). je to pekný príklad toho, ako dokážeš zveličovať, barón Prášil:).
Tak minimálně je to klasický „straw man“, kdy se slova toho druhého nejprve upraví nebo přizpůsobí, aby se na ně lépe reagovalo.Já bych to klasifikoval jako „ad absurdum“.
... zavolas na support ISP a to je furt samy "zkuste tohle" a "zkuste tamto" a pritom co JA bych mel zkouset? ja platim, oni to maji zprovoznit!...No, to, že po mně chtějí zkoušet tohle či tamto, by tak nevadilo, horší je, když si nenechají vymluvit, že některá "tohla či tamta" nemůžu provést, protože na linuxuvém stroji položku "Start/Ovládací panely/Síťová přípojení" (nebo jak to je) prostě nemám a nemůžu jí otevřít, i kdybych se na uši postavil
Spousta z operátorů byla časem v pokušení začít si vymýšlet psychologické hry, například říct náhodně slovo „ryba“ a zkoušet, jestli si toho zákazník všimne, nebo ne.jo tak to ste byl vy?!! tak a ted uvidite
Helpdesk říká číslo TT automaticky.Jo, na korporátu to bývá zvykem, ale u fyzických osob je někdy problém to číslo TT dostat.
Restarty koncového zařízení bývají naopak výslovně zakázány, Je to z toho důvodu, že se větinou loguje do ram. Pokud tedy nastane nějaký problém, tak po restartu cisca nelze zjistit příčinu. Proto je naopak dobré vždy vyčkat na pokyn z helpdesku/resp. větinou až přímo od technika.Pravda, tohle se ale týká jen „managed“ služeb, ne?
Slyšel jsem, že v T-Mobile je to podobné, ti prý ani neví, co mají u klientů za zařízení, natož jejich SN.Výjezdy u T-Mobilu obstarává (nebo tak aspoň bylo) externí firma. Nemusí to tak být ve všech regionech, ale aspoň u nás to tak bylo.
takže k jejich nadřízeným to zpravidla vypadá, jako že se flákají.
Lidske zdroje mohou podavat navrhy na zlepseni, ale rozhodne nesmi delat to, co nemaji zadano. Prima komunikace nekompetentni osoby se zakaznikem, i kdyz v dobrem umyslu, muze byt katastrofalne kontraproduktivni.To je ovšem ve výsledku horší jak pro korporaci, tak i pro zákazníky. Přitom to ani není žádané, je to jen vedlejší efekt neefektivity a neschopnosti manažerů a software pro vykazování činnosti.
Je to důvod proč libovolný kapitalistický systém nemůže fungovat.Zajimave, ze zrovna kapitalisticke zeme ci alespon ty, ktere drive byly kapitalisticke, patri mezi nejvyspelejsi na svete. A socialisticka Cina se nam ke kapitalismu take hezky priblizuje.
Tam kde se akumuluje kapitál tam se přestává dělat (a víc vymýšlet).Nevidim kauzalitu. Ale to souveti zni jako od Marxe.
Zajimave, ze zrovna kapitalisticke zeme ci alespon ty, ktere drive byly kapitalisticke, patri mezi nejvyspelejsi na svete.Detroit býval taky kapitalistickou velmocí. Co to značí? Že nemůžou jako Detroit skončit?
Ale to souveti zni jako od Marxe.A Marx byl lhář?
Detroit býval taky kapitalistickou velmocí. Co to značí? Že nemůžou jako Detroit skončit?Kladno taky bylo za socialismu průmyslovou velmocí. Problém nebyl v systému, ale malé diverzifikaci.
A Marx byl lhář?Marx byl optimista. Člověk je sobec, v první řadě mu jde o vlastní prospěch, ne o prospěch společnosti.
Marx byl optimistaJá ho vždy považoval za snílka.
Kladno taky bylo za socialismu průmyslovou velmocí. Problém nebyl v systému, ale malé diverzifikaci.No je otazka jestli lze skandinavske staty povazovat za kapitalisticke ve smyslu Marxe.. (abych reagoval na Odinovo puvodni tvrzeni) A samozrejme ta diverzifikace (ja jsem pro!) nevznikne sama, vyzaduje statni ekonomickou politiku, coz se miji s ideou laissez-faire (ostatne - diverzifikace Cs. prumyslu byla za socialismu vetsi nez dnes
Marx byl optimista. Člověk je sobec, v první řadě mu jde o vlastní prospěch, ne o prospěch společnosti.Marxe jsem necetl, ale pochybuji, ze je v jeho dile neco, co by tomu protirecilo. Ono ani treba spoluprace v iterovanem veznove dilematu tomu neprotireci, no a pak mame veci jako treba Mechanism design. Krome toho, je vubec otazka, zda lide realne uvazuji v necem, co se podoba uzitku, zda to neni jen umely konstrukt z teorie racionalni volby. Treba tato diskuse s Jonathanem Haidtem se (velmi jemne) dotyka teto otazky.
diverzifikace Cs. prumyslu byla za socialismu vetsi nez dnesDiverzifikaci zajisti prirozene trh sam. Nizka mira diverzifikace soucasneho ceskeho prumyslu je dana predevsim statni politikou investicnich pobidek a danovych prazdnin.
existuje nějak tajné heslo [...] nebo je to pouze mýtus?mytus je, ze je to mytus. "Shibboleet" pochopitelne funguje i u nas
Pro strýčka příhodu, kdyby mi někdo chtěl volat na cestách či já volat někomu, nosím předplacenou kartu s mobilem, když někam jsu. Každých půl roku nabiji na povinných 200 Kč, ale nestačím to využívat, už tam mám téměř 2000 Kč a neustále se hromadí. Tedy jeden z té trojice má ze mě 400 Kč/rok.T-Mobile má 200 Kč jen jednou za rok, Kaktus má jenom 50 Kč.
odchod ke konkurenci mi naopak prijde jako velmi vhodny ... na poli telekomunikacnich sluzeb trh poradne ani nevznikl
To je dobra otazka, ale pochybuji, ze na to ty firmy nemaji.. Nicmene pokud maji vsichni stejne cenove podminky, tak ano, jde o volny trh. Je to analogicke jinym vzacnym prirodnim zdrojum.Tak ty firmy na to mají, ale těžko vznikne nějaká konkurence, když je potřeba takovou investici do začátku, ne?
Tak ty firmy na to mají, ale těžko vznikne nějaká konkurence, když je potřeba takovou investici do začátku, ne?Pak ale nemuze konkurence vzniknou skoro nikde, kazde serioznejsi podnikani vyzaduje investici do zacatku. Ja neobhajuji nutnost vzniku konkurence, prijde mi prastene na ni spolehat (viz vys); to zastanci volneho trhu a konkurence tvrdi, ze se tim resi problemy s alokaci vzacnych zdroju (ja si to uplne nemyslim). No a spektrum je pomerne dost vzacny zdroj, tak ma taky patricnou cenu.
Představa, že byste něco změnili tím, že půjdete podle bodů v článku je představa naivního sluníčkáře.S tím důrazně nesouhlasím. Co se týče poruch, tak jsem jich takhle řešil řádově tisíce a vyřešeny byly všechny.
Odcházíte od firmy nikoli proto, že si stěžujete, ale proto, že chcete mít klid a dobré služby.Tak určitě. Jen je třeba mít někoho, kdo ty dobré služby poskytuje, což ve městě nebývá problém, ale na vesnici ano.
Poruchu chápu, ty nastávají. Ale většina operátorů a call center, navzdory falešnému a nepravdivému dojmu, který se snaží článek vyvolat, mají za cíl poslat vás do zadele, a asertivně vám vysvětlit, že si máte jít stěžovat na lampárnu. Je pravdou, že musíte vědět, že problém není u vás. To ale s trochou technických znalostí není až taková věda zjistit v 99,999 % případů.Tohle rozhodně není principem poruchových linek. Můžu souhlasit s tím, že technická úroveň na těhle linkách není nijak vysoká (za ten plat taky..), ale rozhodně je cílem věci řešit. Na druhou stranu, spousta lidí si tyhle linky plete s obecnými poradnami a volá tam s každou blbostí („nejde mi nainstalovat hra, můžete mi pomoct?“, „koupila jsem si reklamu v skliku a ona se na seznamu nezobrazuje, koukejte to řešit“, „tady mi to píše 'detekován virus', co s tím mám dělat?“ atp..). Těžko se pak divit, že tohle operátoři ISP řešit nebudou. Ne že by ani tolik nechtěli, jako spíš kvůli tlakům na počty „vykazatelných hovorů“ (a to tyhle fakt nejsou).
2) Psát doporučené dopisy s dodejkou v okamžiku, tj. to co článek nedoporučuje. Tedy úředně dohledatelné a doložitelné věci. Takto se drasticky zkrátí komunikace a řešení mnoha problémů.To článek doporučuje, ale ne jako hlášení poruchy. Sice by to asi šlo, ale je to na řádově dny jen pingem přes poštu. Doporučuji to až když se začnou cukat na lince.
4) Kromě doporučeného dopisu je také možné, a někdy účinné sehnat všechny maily, které najdete na webu a vedou do dané firmy od ředitele, vedoucích, všech oddělení atd. – a napsat jim svůj problém a nespokojenost a odeslat mail na úplně všechny tyto adresy.To je dobré, to mě nenapadlo :)
a pak se během poruchy rozčilují, že jim utíkají miliony.To je ještě většinou v pohodě (to je jen řev a lehké nadávky), ale běda když někdo přijde domů a nefunguje mu ta nejdůležitější služba na světě: Facebook. To je pyčí a výhružek.
Přece protože jsou to zákazníci a mají právo na 99.99% spolehlivost službyTo právě nemají, to je definované i ve smlouvě :D
To je ještě většinou v pohodě (to je jen řev a lehké nadávky), ale běda když někdo přijde domů a nefunguje mu ta nejdůležitější služba na světě: Facebook. To je pyčí a výhružek.Jo. Fyzické osoby jsem naštěstí více/méně řešit nemusel (později nám nacpali ičaře a to bylo dost podobné), ale co jsem viděl u kolegů .. brr.
požadované SLA 99,99 se nestaví na DSLAle jo, na symetrikách (Internet Busness třeba) se dá objednat třeba 4 hodinové SLA. Ale za ty peníze to pravda nebude.
Obecně velké čekačky znamenají velké poruchy, takže je slušná šance, že tu vaší už někdo řeší. Například jsem zažil, když vyhořela ústředna pro 11 tisíc lidí, protože technik zapojil omylem obráceně napájení. V tu chvíli podle přehledové tabule najednou volalo asi 1200 lidí, každý z nich chtěl ohlásit poruchu a nás bylo zrovna v práci 12 (korporátní team, ne poruchy fyzických osob). Asi si umíte představit, jak to celé vypadalo.tyhle problémy by šlo řešit implementací systému, který při čekání místo přehrávání dementní hudby plechovou hubou řekne Momentálně evidujeme výpadek v oblasti Y. Naši technici pracují na jeho řešení. Já si uvědomím, že už to někdo hlásil, zavěsím, a nebudu otravovat.
Později byla zavedena jakási hláska v těhle případech, ale její nasazení rozhodně nebylo automatické, musela to udělat šéfová.
Jo, ale tyhle informace by to mohlo automaticky extrahovat z trouble ticketu (závažnost, oblast) a fungovalo by to samo.Tak ono obecně by se toho dalo udělat hodně, ale vyprávění o kvalitě informačních systémů by vydalo na celý nový blogpost. Zábavné bylo například všudypřítomné SQLi, takže když se zákazník jmenoval D'Angelo, tak to celou aplikaci zhroutilo (samozřejmě, že nezapoměla vyblít celý SQL dotaz i s interními proměnnými a jejich hodnotami) a museli restartovat celý server, což trvalo třeba půl hodiny, během které nefungovala nikomu.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.