Portál AbcLinuxu, 25. dubna 2024 04:23


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
14.9.2021 18:54 podlesh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Uznat vinu, a přiznat, že šlo tehdy o bezpráví by znamenalo uznat také to, že p. Beneš svými dekrety posvětil bezuzdné řádění bezcharakterní lůzy
Naopak, toto bylo právě oficiálně uznáno a potvrzeno rozhodnutím soudů a jeho odůvodněním (různých instancí, alespoň tak jak to píše irozhlas, rozsudky samotné jsem nestudoval).

Pokud by některý soud pracoval s předpokladem že v letech 1945-1948 fungoval alespoň základní právní systém, tak by se zabýval samotným případem (ve znění tehdy platných zákonů). Což zřejmě nestalo (caveat: informace čistě na základě tohoto článku).
14.9.2021 21:24 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tohle se mi vzdycky libilo. Rozdrbali stat v nemz zili, rozdrbali Evropu, zustaly po nich miliony mrtvych a pak fnukaji, ze vsechno neprobihalo presne podle paragrafu platnych prdtim, nez to rozdrbali.

Kdyz rozhoupavam lodku, nesmim se divit, ze se namocim.
David Ježek avatar 14.9.2021 21:40 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Jasně a rozdrbala to a milióny mrtvých způsobila tehdy (1938-1945) 2-9letá Ingeborg Cäsarová. Bravo. Tohle si vymyslel sám vlastní hlavou?
14.9.2021 22:10 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Jsou exempláře, které nikdy nepochopí že existuje něco jako lidskost, elementární slušnost a stud. To je smutný fakt. Ale taky důvod, proč nelze zhovadilosti jejich a jejich předků omlouvat a tolerovat. Hodně lidí si neuvědomí že dělá, nebo dělali něco špatně, pokud mu to nikdo neřekl. A nelze nikomu upírat právo na to, aby zpětně litoval svých činů. Ale jsou exempláře, jakým byl např. Karel Vaš, u kterých je mi velmi, ale opravdu velmi líto, že instituce zvaná peklo neexistuje.
15.9.2021 06:59 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Ano, to je ta logika o ktere pisu. Dokud vyhravali, byl to slavny nemecky narod. Jakmile prohrali, byla to mala Inge, Gerda, co za nic nemohla, Hans, co jen poslouchal prikazy a Uwe, ktery o tom nevedel.

Ano, je mi jasne, ze mala Inge nejspis nic nestihla provest. Ale ona nezila v idealnim svete a pravnim state. Ona zila v chaosu zpusobenem jejimi rodici, prarodici, tetami, strycky atd.

Pokud nekdo posuzuje situaci po nejhorsim valecnem konfliktu v dejinach optikou klidne doby, je hnup. A pokud to je prislusnik naroda, ktery ten konflikt zpusobil, je to navic chucpe.
15.9.2021 08:36 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Poněkud omezená logika. Stejně tak lze napsat: Dokud se to hodilo francouzům, byli češi slavný národ, kterému procházela kdejaká prasárna. Ovšem jakmile sáhli na poláky, co krváceli v bojích s bolševiky, dostali přes prsty a Beneš, který miloval poláky jak osinu v zadku, to hodil na Šnejdárka.

Hňup je u mne především ten, kdo se nezajímá o příčinné souvislosti a posuzuje vše optikou svého věčně ukřivděného národa.
15.9.2021 19:35 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Jako polovicni Polak mam nejakou optiku "sveho vecne ukrivdeneho naroda" nekde, vime? A na rovinu pisu (uz zas!), ze to, co se stalo by se mi nelibilo. Ale byl to vysledek nejakych akci tech, co ve vysledku dostali na prdel. Budiz to varovanim pro vsechny, kdoz by v budoucnosti zase zacali mit chut na rovnani ostatnich podle svych chuti.

A mimochodem, s tim ukrivdenim... souhladim s tebou, pricinne souvislosti. To je prave ono. Az budes zase hledat nejaky ukrivendeny, vyraz treba za tou pani, co se soudila. A jeji soukmenovce.
David Ježek avatar 15.9.2021 18:35 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
To jen přebíráš kánon (dobové) propagandy. Jinak kde bereš tu jistotu, že její předci něco páchali? A i kdyby, měl by být potomek morálně či trestně odpovědný za prohřešky svých předků? Potom lze jen dodat: první, kdos bez viny, hoď kamenem.

Tvé pozornosti pro zajímavost doporučuji třeba: Hans Fallada - Každý umírá sám.
15.9.2021 19:38 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Posuzujes tu hnusnou dobu dnesni optikou. Zakladni problem.

Opravdu si myslis, ze 8.5.1945 skoncila valka a od te chvile se jede podle paragrafu (kterych?). To je ponekud autisticky pristup, realny zivot takhle nefunguje.
15.9.2021 19:42 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Drobná oprava - válka v Evropě skončila 12.5.1945. Toho dne ráno sovětské kaťuše smetly poslední zbytky zfetovaných nácků u Slivice a konečně nastal mír. Nikoliv však klid zbraní.
15.9.2021 20:03 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
To ja vim, ale podle tech veleduchu existuji pouze stavy 0 a 1. Nic mezi.
15.9.2021 20:16 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Souhlas, ono to je spíš doplnění než oprava.
David Ježek avatar 15.9.2021 20:52 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Ale no tak. Ať už máš pravdu, nebo ne (tím se teď fakt není důvod zdržovat), tak to nic nemění na tom, že jako ±5letá holčička prostě byla bez jakékoli viny za cokoli.
15.9.2021 20:57 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
A? Japonci v USA? Byli vinni?

Tyhle knizeci rady ex-post jsou nejlepsi.
16.9.2021 09:39 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Japonce někdo deportoval z USA zpět do Japonska?
16.9.2021 10:02 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
A Inge si stezuje na odsun nebo na internaci?
16.9.2021 11:53 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Ty jsi evidentně těžko chápavý člověk, není-liž pravda?

O ty co byli odsunuti se Německo postaralo. Ty co nebyli odsunuti, by mělo odškodnit Československo, resp. nástupnický stát Česká republika, protože byli vězněni neoprávněně!.

16.9.2021 12:52 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Jak se zije s tim, kdyz je nekdo hloupy? Boli to?
16.9.2021 16:24 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Já to nevím, ale ty bys to měl vědět nejlíp, soudě podle toho co píšeš.
David Ježek avatar 17.9.2021 15:08 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Pětileté japonské holčičky v USA v období po Pearl Harboru byly všechny do jedné též nevinné.
14.9.2021 22:55 m.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
No ja si hlavne myslim, ze Benesovy dekrety byly jediny zpusob, jak narodu urcenemu k likvidaci zabranit aby dal nemcum vychutnat si jejich vlastni polivcicku plnymi dousky.

Na druhou stranu, ne vzdy to probihalo tak jak, by melo a to taky nebylo zrovna spravne. Ta (nejenom) emocionalni rana byla az prilis velka.
David Ježek avatar 15.9.2021 18:37 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
nojo jenže tohle "vychutnávání vlastní polívčičky" vždycky vodserou (i) běžní lidé.
15.9.2021 21:07 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Hajlovali všichni, a s těmi kdo hajlovat nechtěli si rychle poradili sami.
16.9.2021 01:43 m.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Nejsem si jisity, ze jste pochopil co pisu. Narazim na to, ze bez odsunu bychom skoncili se statem, kde jedna skupina ("narod urceny k likvidaci" - cesi), k smrti nenavidi tu druhou (nemci).
16.9.2021 09:45 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
S odsunem jsme skončili se státem kde, žijí pořád menšiny které se přes veškerou snahu nepodařilo vypudit, a kde velká část populace k smrti nenávidí ten zbytek, jen proto, že se nehodlá podrobit jejich očkovacímu diktátu.
16.9.2021 16:43 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Na tu zvýrazněnou část jsi přišel jak? Asi takoví lidé existují, bylo by divné kdyby ne, ale bude jich pár.
16.9.2021 16:52 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Totéž bych mohl napsat k tvému příspěvku.
16.9.2021 17:06 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Máš pravdu, to bys moh, ale byla by to rozumná odpověď na moji otázku?

Jak jsem na to přišel já? 1) dá se celkem rozumně předpokládat, že u tématu, které se tolik dotýká celé společnosti, se takoví lidé najdou 2) nikoho takového neznám. Uznávám, že mám dost malý statistický vzorek vzhledem k celé společnosti, ale to nejhorší s čím jsem se setkal bylo něco ve stylu, že jsou hloupí. Ale je pravda, že lidé v mém okolí nemají obvykle tendenci tíhnout k extrémním názorům. 3) pokud by velká část společnosti k smrti nenáviděla jinou část, tak by velmi pravděpodobně vedlo ke spoustě nepokojů, což nepozoruju
15.9.2021 11:01 majales | skóre: 29 | blog: Majales
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
To je stejná logika, jakou uplatňovali nacisté u nás během války, aneb pomáháš parašutistům - postřílíme a pozabíjíme ti celou rodinu. Prostě kolektivní vina. Je to pěknej fujtabl, ať to dělá nacista nebo šovinista z našich řad.
14.9.2021 22:26 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pořád dopadla o dost lépe než děti z Lidic. Čím ty si to zasloužily? Šikanovaly snad sudetské soukmenovce?

Jak se do toho lágru dostala? Tipnul bych že společně se svojí německou rodinou. V tom případě je to pořád lepší, než kdyby jí šoupli samotnou do děcáku nebo rovnou dali vhodné slovanské rodině k "počeštění", jak to dnes dělá Barnevernet ;-)
14.9.2021 23:17 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Co sem pleteš Lidice?! Ne že bych chtěl tímto okupanty omlouvat, ale měl to být exemplární případ. Je fakt rozdíl zdecimovat a sprovodit ze světa jednu obec, která měla cca 500 obyvatel. A vyhnat 2,5 milionu obyvatel s 2% povolenou ztrátou – rozuměj, ty 2 procenta představují 50 tisíc, ubitých, zavražděných, umučených – možná vinných, možná ale také nevinných osob, které se provinily jen tím, že měly německou národnost.

Ano. Češi měli během války asi 200 tisíc obětí. Ale zahubit během jednoho až dvou měsíců čtvrtinu tohoto počtu mimo válečný stav a bez posouzení viny či neviny je svinstvo! Budiž mně útěchou, že nikdo z naší rodiny nebyl takový hajzl, který by něco podobného schvaloval. A to máme i takové, co za okupace své přesvědčení – na rozdíl od salóních komunistů a odbojářů – zaplatili životem.
15.9.2021 07:50 bigBRAMBOR | skóre: 37
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
vyhnat 2,5 milionu obyvatel s 2% povolenou ztrátou

a ty vyhnani umreli na vyhnání nebo na neco uplne jineho? Ma nekdo v umrtnim liste napsano jako diagnosu smrt z vyhnání? Kolik lidi by umrelo do par mesicu i bez vyhnani? Umirali i mladi nebo prevazne stari a ti kteri se nestarali o sve zdravi?
15.9.2021 08:39 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Podívej se sám na co umírali jestli se ti ovšem to video podaří dohledat. A tisíce dalších lidí tehdy bylo umučeno a zabito beze svědků.
15.9.2021 08:51 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Kapica, ty mas jedinou kliku. Ze ti co zazili odsun z pohranici v 38, uz sou pod drnem. Jinak by te prisli svejma holema ubit.

---

Dete s tim guuglem dopice!
15.9.2021 09:08 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Nejsou. Jenže to bys musel znát ty, co se tvým hurákomunistickým "fans" nepodařilo pod ten drn poslat.
15.9.2021 13:35 Mayhem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Srovnavas odsun cechu z pohranici v roce 38 s vyhnanim obcanu po valce?
15.9.2021 17:02 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Co bych nepletl, byla to jen kapka v moři německých zločinů. Nebo ty také vyznáváš teorii německých neonacistů, tvrdících že si za všechno mohli Češi sami? Kdyby poslouchali Hitlera, nestalo by se to...
15.9.2021 17:09 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Tak za většinu zločinů jsou zodpovědni Rusové.
15.9.2021 17:30 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Co bych nepletl, byla to jen kapka v moři německých zločinů. Nebo ty také vyznáváš teorii německých neonacistů, tvrdících že si za všechno mohli Češi sami? Kdyby poslouchali Hitlera, nestalo by se to...
Vzhledem k tomu, jak a proč k vypálení Lidic došlo, bych řekl, že i jo. Na počátku byl týpek, který se jen chtěl udělat zajímavým v době, kdy fakt šlo o kejhák. A o tom, že atentát na Heydricha byl v prvé řadě chladnokrevný kalkul, který zaplatily svými životy tisíce neviných se dnes už také nepochybuje.

Ten atentát nezkrátil válku ani o den. A nezastavil ani vyhlazovací mašinerii. Jenom posloužil jako rudý hadr pro to, aby němci proti sobě poštvali co nejvíc lidí. Heydrich nebyl žádný blbec. Nezpochybňuji, že právě proto byl tak nebezpečný. Jenom by rozhodně postupoval jinak, pokud by atentát přežil. A fakt je, že ty represe měly svůj účinek, protože češi makali jak včelky pro Hitlera až do poslední chvíle.

Můžeme o tom pochopitelně jen spekulovat, ale domnívám se, že bez těch okázalých represí by mnohem víc lidí nalezlo odvahu k tomu, aby němcům sabotovali jejich válečné úsilí. Paradoxně tak nejspíš atentát na Heydricha a následně jeho smrt uvítaly obě strany. Němcům dal záminku pro likvidaci osob, na které měli pifku ale nic na ně neměli. A spojencům zase důkaz, že ti němci jsou fakt bestiální svině, se kterýma je nutné zatočit.
15.9.2021 19:20 Kapica je kretén
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Ty jsi idiot a psychopat, víc se k tomu nedá říct.
15.9.2021 19:36 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Heydrich byl jeden z nejschopnějších organizátorů masových vražd a jeho poprava zachránila miliony životů. Odbajchli ho pár hodin před odjezdem - kampak?

Do atentátu jsme pro západ byli kolaborantský národ se kterým se nemělo smysl zabývat, Češi pilně pracovali pro Říši a vyráběli mnohem víc než jenom bomby padající na Anglii.

Likvidací válečného zločince první kategorie se otevřela cesta ke zrušení Mnichova, nebýt toho, tak bysme po prohrané válce za Němce platili reparace.
15.9.2021 08:51 Chulda
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Koukám, že kdo si chce zanadávat, ten si svoje najde i když to tam je.

V citaci jste zřejmě záměrně zapomněl uvést i větu:

Soud sice stížnosti nevyhověl, konstatoval však, že rodina skutečně byla omezena na svobodě. Zákon o soudní rehabilitaci ale na tento konkrétní případ nedopadá.
Někdy bohužel nelze získat spravedlnost, protože soud musí postupovat podle práva. A ani ÚS nemá právo vytvářet zákony, pokud ty pro nějaký případ chybějí.
15.9.2021 09:09 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Nezapoměl. Podstatné je totiž něco jiného a bylo to zvýrazněno dostatečně tučně na to, abyste si toho všiml.
16.9.2021 09:13 Chulda
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Podstatné je něco, co bylo dávno rozhodnuté a budete se vždy a dokola rozčilovat nad tím, jak kdysi rozhodli pokaždé, když se na to budou odkazovat? :o

tady je písemné vyjádření Ústavního soudu, který se odkazuje na jiné jejich rozhodnutí.

https://www.usoud.cz/aktualne/ucast-na-soudni-rehabilitaci-ve-vztahu-k-obdobi-do-25-2-1948

A odkazují se na toto rozhodnutí o Benešových dekretech

https://nalus.usoud.cz/Search/GetText.aspx?sz=Pl-14-94

15.9.2021 09:10 \/
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
"Uznat vinu, a přiznat, že šlo tehdy o bezpráví by znamenalo uznat také to, že p. Beneš svými dekrety posvětil bezuzdné řádění bezcharakterní lůzy a s demokracií již byl v té době dávno konec."

Vieš vôbec čo si napísal?

V tom čase keď boli zadržiavaný, prebiehalo skúmanie či neboli členmi landsmanšaftu. Mali dieťa vtedajšie úrady odobrať rodičom?

A ešte odpoveď na tvoj povrchný výkrik z iného pohľadu:

Ohľadne "Benešových" dekrétov o odsunutí (áno boli aj iné dekréty prezidenta). Keby to nebolo dohodnuté s vtedajšími mocnosťami tak by žiadne odsunutie nebolo. Tá dohoda prebehla na Jalte 1944.

v tomto odkaze sú všetky tie zákony/dekréty po vojne

Dekréty tu boli preto aby sa stabilizovala spoločnosť po Nemeckej okupácii Čiech a Moravy, vojne a keď ešte nebol parlament funkčný.

Niekto asi zabudol že pred vojnou landsmanšaft (do ktorého sa pridala väčšina Nemcov na území Čiech) vykonával teroristické útoky voči štátnym inštitúciám. A Heinlan a spol mali úplne nezmyselné požiadavky na vtedajšiu štátnu moc. Jediný cieľ bolo vykresliť Československo ako veľmi zlý štát. Nepodarilo sa, ale aj tak nás Francúzi, ktorí boli garantom našej samostatnosti, zradili.

A asi si aj zabudol, že po obsadení pohraničia nemeckou armádou všetko slovanské obyvateľstvo, bolo vysťahované do Protektorátu Čechy a Morava a bol im zabratí majetok. Tým ľuďom sa kedy Nemci ospravedlnia?

Mimochodom vrámci našej dobrej vôle sme odpustili Nemecku vojenské reparácie. A teraz sa landsmanšaft nielen cez KDUČSL tu znova rozťahuje.

Jediná vec ktorá ma trápi po 2. svetovej vojne bolo, že odchod nemcov a vyšetrovanie nemcov ktorí tu ostali, neprebehlo bez ojedinelých zlovoľností. Dôvody zlovoľností boli: ukradnutie majetku nemcov a odplata za to čo robil landmanšaft a potom nemecká armáda

Zlovoľnosť ale nebolo štátnou politikou.
15.9.2021 11:20 majales | skóre: 29 | blog: Majales
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Žádná dohoda s mocnostmi nebyla. Odsun Českých Němců byl předložen spojencům jako fakt, samosebou to bylo předjednáno v Moskvě. Jediné co bylo ze strany mocností v tomto podniknuto, bylo přání a apelace na Československo ať to probíhá lidsky a spořádaně. S mocnostmi se koordinovaly transporty, neboť Německé a Rakouské zóny byly přeplněné uprchlíky z východu.
15.9.2021 12:16 \/
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Ja to viem ináč. Ak je to tak, stále to nieje až tak podstatné.

Nemecko ako útočník/nepriateľ a podporovateľ landsmanšaftu musel strpieť presťahovanie. To isté platí aj o tých nemcoch ktorí sa pridali k landsmanšaftu.

Viem niektorí nemali na výber pri pridávania sa ku landmanšaftu (alebo mali?), pretože sa im vyhrážali nielen sociálnym vylúčením (nieje to nepodobné súčasnej očkovacej kampane).

Ne-pridanie/pridanie sa k landsmanšaftu záviselo na osobnej odvahe každého nemca žijúceho v čechách a to aj zniesť príkoria na jeho rodinu, zo strany "svojich". Nemci u nás neboli nejak zásadne utláčaný zo strany štátnej moci pred vojnou.

Celý landsmanšaft bola informačná príprava na vojnu.
15.9.2021 17:42 majales | skóre: 29 | blog: Majales
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Čtěte prosím pozorně text který se týká odsunu Němců z Československa, Polska a Maďarska" Postdam Agreement , článek číslo 12. Nic o schválení tam fakt není. Jen konstatování, tak vlády Československa, Polska a Maďarska učiní.

15.9.2021 16:05 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Ses negramotnej debil nebo si to neumis precist? O odsunu nemcu rozhodli SPOJENCI, s nami se to VUBEC neprobiralo, Benesovy dekrety to pouze realizovaly. Kreten jako ty nemuze tusit ze 1/2 soucasnyho polska je historicky uzemi nemecka, a to ze ho polsko dostane, za tu cast co ji obsadil stalin, se dohodli uplne stejne.

Navic nemci byli na zaklade teze dohody odsunuti i jinde, nejen z CR a cca 1/3 nemecka ktera pripadla polsku. Spojenci totiz konstatovali, ze jejich mensiny delaly bordel vsude.

Nemci si pak muzou leda gratulovat, ze nebyli zcela vybiti, protoze i to by byla varianta o ktery se jednalo.

---

Dete s tim guuglem dopice!
15.9.2021 18:09 majales | skóre: 29 | blog: Majales
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Pletete se. Spojenci "Západní" byli postaveni před hotovou věc. Československo to v osobě Beneše probíralo pouze se SSSR a to už od roku 1943. Výměnou za podporu od Sovětů jsme jim darovali území Podkarpatské Rusi, i s Československými občany, kterých se opravdu nikdo neptal.
Darth Phantom avatar 15.9.2021 18:40 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!

Kecáš, až se ti od huby práší. V roce 1943 už bylo dávno rozhodnuto. Nejpíš to bylo už po konferenci ve Wannsee. Vůbec tvrdit něco tak absurdního, že spojenci poklekli před mocným Československem a na jeho žádost odsunuli Němce ve všech možných zemích Evropy.. Beneš byl za války v Moskvě? Podpoř své blábolení nějakými podklady, nebo skoč do žumpy.

Tahle patička nemá hlavu ani patu
15.9.2021 19:03 majales | skóre: 29 | blog: Majales
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Ne, nekecám. Pletete si pojmy s dojmy. Beneš byl v Moskvě minimálně dvakrát. Odkud myslíte, že přijel do Košic? Přímo z Londýna? Moskva 1943: Beneš otočil československé kormidlo na Východ Československo to s nikým nekonzultovalo, odsouvali jsme my, jen jsme to dali na vědomí že tak učiníme. Po vyhlazení Lidic, získal Beneš ujištění od Londýna akorát ujištění, že transferům populace Němců nemohou za těchto okolností bránit, ač se jim to v principu nelíbí. Také v roce 1943 Britové ještě nepotvrdili bývalé, předmnichovské hranice ČSR. Proto také Beneš odjel do Moskvy aby získal od sovětů podporu pro své záměry. Takové pokrčení rameny, to od Britů bylo..
Darth Phantom avatar 15.9.2021 19:12 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Kde se v tom odkaze píše něco o odsunu? Tyhle dějiny můžeš vykládat s Hermanem na sjezdu landsmanšaftu a dostaneš vyznamenání za zásluhy.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
15.9.2021 19:30 majales | skóre: 29 | blog: Majales
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Asi neumíte diskutovat ani hledat. Smlouva o přátelství, vzájemné pomoci a poválečné spolupráci mezi Československou republikou a Svazem sovětských socialistických republik. Zvláště si všimněte Memorand. Podepřete také vy svá pochybná tvrzení nějakým jasným důkazem. Chtěl jste po mě abych dokázal, zda byl Beneš za války v Moskvě, což je bezpochyby prokázano. Myslíte že tam odjel zahrát si se Stalinem piškvorky? Ne každý kdo nesouhlasí s pochybným výkladem dějin, který pokroutili komunisté a jiní souhlasí s výkladem Sudetoněmeckého Landsmanschaftu, že oni byli pouze "oběti". Takže mě neházejte do nějakého koše se "sympatizanty s nacisty". Historie není černobílá a pokud poukážu na nějaké nesrovnalosti neznamená to že "kopu za jinou stranu".
15.9.2021 19:39 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Víš co téhle smlouvě předcházelo? V Londýně dojednali, že Československou a Polsko se po válce spojí do federace. Stalin měl ale jiné plány a změnil to.
15.9.2021 19:46 majales | skóre: 29 | blog: Majales
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Nic nebylo dohodnuto. Vše bylo ve formě návrhu a Polská ani Československá strana nesouhlasila. Taky existuje Morgenthau Plan, který se neuskutečnil. V té době se poválečné plány teprve rodily.
Darth Phantom avatar 15.9.2021 19:51 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!

Kurvafix, to snad neni pravda. On sem dá zase odkaz a ani slovíčko o odsunu. Já po tobě nechci abys prokázal, že Beneš byl někdy v Moskvě. To já vim, že byl v Moskvě. Ale celou válku přebýval v Londýně, to jsem myslel. Já po tobě chci, abys prokázal, že o odsunu se rozhodlo v r. 1943 v SSSR. Když tady jsou historici, kteří tvrdí, že to bylo mnohem dříve a v Londýně. A pak si tady ty, který si své fantazie vycucává z prdele. Už to chápeš? Jestli ne, tak jsi asi bohužel dementní a to už se nedá nic dělat.

Tahle patička nemá hlavu ani patu
15.9.2021 20:33 majales | skóre: 29 | blog: Majales
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Četl jste odkaz? Zjevně ne. A poroto se uchylujete k nadávkám. Chápu, že se vám to nelíbí, když vás někdo usvědčí z omylu.
Ke smlouvě byla připojena čtyři memoranda:
Memorandum československé vlády k transferu Němců a Maďarů z Československa – formulována zásada, že podle zákonů Německa 
jsou „všichni Němci v ČSR říšskými občany“ a že do pěti let mají opustit území ČSR, pokud o jejich československém státním občanství 
nerozhodne československá vláda . Další zásadou bylo, že ve všech obcích v ČSR musí být alespoň 67% podíl obyvatelstva české, 
slovenské nebo ukrajinské národnosti.
Darth Phantom avatar 15.9.2021 20:54 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Tohle jsem přehlíd, omlouvam se. To je memorandum z téměř roku 1944, kdy už bylo dávno rozhodnuto. Další odkaz.
Pletete se. Spojenci "Západní" byli postaveni před hotovou věc. Československo to v osobě Beneše probíralo pouze se SSSR a to už od roku 1943.
Toto je prostě zjevná lež a dějiny podle Posselta, takže se až tak moc neomlouvam, do žumpy skoč nejlépe ihned.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
Darth Phantom avatar 15.9.2021 21:08 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Memorandum má hodnotu hajzlpapíru a je to v podstatě jen záznam, "ano, někde jsme někdy o nečem hovořili"
Tahle patička nemá hlavu ani patu
15.9.2021 21:29 majales | skóre: 29 | blog: Majales
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Sám si odporujete. Stačí číst ten text na který jste odkázal. "Spojenci sice souhlas dali, ale pan Carbol ví, že hnacím motorem celé této akce byl Edvard Beneš a také Josef Stalin,“ upozornil dokumentarista."

Proč myslíte, že jel Beneš za Stalinem? Protože mu Britové nešli až tak úplně naruku s jeho plánem odsunu Němců z Československa ( Mimochodem nejdřív to byl plán odsunu jen těch kteří se zapletli s SdL a s nacisty ) a u Američanů to ani nezkoušel, protože věděl, že by to neprošlo. Ale omlouvám se, máte pravdu v tom, že ono Memorandum, bylo až z roku 1944.
16.9.2021 00:28 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Mimochodem nejdřív to byl plán odsunu jen těch kteří se zapletli s SdL a s nacisty
Co se Benese tyce, ten puvodne s odsunem vubec nesouhlasil. Od toho prosel vyvojem (minimalne ze zacatku v dusledku tlaku casti exilove vlady a zejmena domaciho odboje) pres odsun kolaborantu az integralnimu odsunu a k nazorum jako tento (citovano z knihy Rozumet dejinam, str. 177):
Doklada to i jeho duverny vzkaz domu, tlumoceny opet pres tajnou vysilacku 16. cervence 1944 Prokopem Drtinou. Podle nej lze od Spojencu ocekavat souhlas s transferem nanejvys 2 000 000 Nemcu. Proto je treba, "abychom si mnoho vyridili ihned v prvnich dnech po osvobozeni, aby vsech vinnych nacistu co nejvice od nas uteklo ... v prvnich dnech revoluce a aby tech, kteri se budou branit a klast odpor, aby bylo v revoluci pobyto. Na to stale myslete a na to musi byt pripraven cely narod."
(s nasledny dovetkem, ze neni jiste, zda Drtina presne opakoval, co rekl Benes nebo si to trosku upravil)
16.9.2021 00:07 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
To je memorandum z téměř roku 1944, kdy už bylo dávno rozhodnuto.
Opravdu? Tak to asi nebudes mit problem sem hodit strucny prehled toho rozhodnuti (kdy bylo rozhodnuto, kym, co bylo, alespon ramcove, obsahem). Zejmena s prihlednutim k tvojemu dalsimu komentari, ze memorandum ma hodnotu hajlpapiru, hadam, ze to "davno rozhodnuto" asi byla nejaka mezinarodni smlouva, dohoda mezi Spojenci nebo tak neco ... Predbezne si aspon dovolim tipnout, ze to bylo vlevo dole :-)
15.9.2021 17:05 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Lžeš. Přečti si dokumenty z té doby.
15.9.2021 12:17 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Ty kušuj. Jestli se dá něco označiy za povrchní výkřik, tak leda to cos napsal ty.

Kdybys neměl vypláchnutou hlavu, tak bys věděl, že nic takového jako landsmanšaft až do 50 tých let neexistovalo.

Henlain byl poloviční čech. Byl naivní idealista, který šel Hitlerovi na ruku, protože mu věřil.
A asi si aj zabudol, že po obsadení pohraničia nemeckou armádou všetko slovanské obyvateľstvo, bolo vysťahované do Protektorátu Čechy a Morava a bol im zabratí majetok. Tým ľuďom sa kedy Nemci ospravedlnia?
Na tuhle lež snad ani nemá smysl něco odpovídat. Jenom dokazuje, že o tom vůbec nic nevíš.

A zcela na závěr. Mám slováky rád, ale je smutný fakt, že se řada z nich chovala v roce 1939 vůči čechům místy hůř, než ti němci v roce 1938. Místo toho aby jim vděčně líbali ruce, že je nenechali napospas maďarům!

15.9.2021 13:33 Mayhem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Vudcim predstavitelem Krajanskeho Sdruzeni byl treba i Wenzel Jaksch, ktery sam pred hitlerem utikal a ani omylem nebyl nacistou.
vencour avatar 15.9.2021 16:18 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Teda, Odine, proč píšeš jako anonym?
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
15.9.2021 13:30 Mayhem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vyhnani nemeckych spoluobcanu byla prasarna. Proste na zaklade narodnostniho klice doslo k vyhosteni velke casti obcanu tohoto statu za posveceni oficialnim statnim vedenim. Je to nechutne, ze i dnes toto nekteri lide schvaluji.
15.9.2021 16:09 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Leda nehramotnej blb muze placat takovouhle volovinu, protoze az na mozna nejakolik malo vyjimek nebyl odsunut ani JEDINY obcan CR, protoze se VSICHNI a DOBROVOLNE prihlasili k RISKEMU obcansvi, a toho ceskeho se VZDALI!

Takze neplkej naprosty kraviny, jak rikam, skoda ze ti co tu dobu zazili jsou pod drnem, ubili by i tebe, a s radosti.

---

Dete s tim guuglem dopice!

15.9.2021 19:25 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Dyk on ale pise o "nemeckych spoluobcanech" :-)
16.9.2021 15:24 Mayhem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Jiste. Ceskoslovensti obcane Nemecke narodnosti.
16.9.2021 21:52 hombre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Těžko spoluobčané když se Československeho občanství vzdali a přijali občanství Říšske
16.9.2021 15:24 Mayhem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Ne, nikdo se zadneho obcanstvi nevzdal. Z techto lidi se stali rissti obcane rozhodnutim statu. Moji predci, kteri onu dobu zazili, nekteri stale ziji. A muj puvod je smiseny, takze dobre vim z vypraveni, co se delo v pohranici v roce 38 a co v letech 45/46.
16.9.2021 19:39 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
jj, to obcanstvi osvedcili za mobilizace 1938.
16.9.2021 22:14 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Tobě je evidentně těch 40% (76 tisíc) německých mužů co narukovali i přes to, že by se s nimi protivník jakožto se zrádci velkoněmeckého národa nemazal málo, co? Tolik nebylo ani těch, co odsud vzali kramle, aby mohli proti říši bojovat v cizině. A kolik z nich bylo německé národnosti se taky pořádně neví, protože po špatné zkušenosti s československou armádou za mobilizace vstupovali rovnou do britské, či americké armády. Do československého vojska se tak přihlásili jen ti, co přišli z wehrmachtu a měli to štěstí že je nikdo nesejmul. Většinou šlo o lidi z Afrika korpsu, protože na východní frontě měli šanci přejít minimální.

Mimochodem zrovna teď o víkendech jsem se díval po letech na "Čtyři z tanku a pes". Velmi poučné. Obzvlášť jeden moment, kdy František Piečka říká ústy Gustava Jelena: "Musíme věřit. Kde bych byl kdyby mi nevěřili." Pro ty co tenhle seriál neznají. Gustav Jelen, kterého hrál byl polákem ze Slezska, který utekl z wehrmachtu k rusům i s tankem. Nevím do jaké míry je ta postava založena na zbožném přání, či skutečnosti, ale i u nás jsme měli takové.
15.9.2021 19:20 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Ano také bych to řešil jinak. Měli se střílet nebo věšet.
15.9.2021 19:30 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Tohle požadoval český odboj už v roce 1939, když ve zprávách do Londýna popisoval jaký teror tu sudeťáci prováděli.
16.9.2021 15:25 Mayhem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Jsi zvire a nechutny bezzemek.
16.9.2021 15:38 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
bezzemek nejsem, vlastním dvě parcely v Sudetech, původně německé
16.9.2021 15:53 Mayhem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Takze jsi bezzemek. Nebo zlodej? :-D
Člověk z Horní Dolní avatar 15.9.2021 16:34 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nemám na to žádný názor.
15.9.2021 17:33 johnyK | skóre: 2 | blog: uxblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
prvni rozumny prispevek v diskuzi.
15.9.2021 18:20 majales | skóre: 29 | blog: Majales
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ještě k "Dekretům prezidenta Beneše".

Situace připomíná absurdní román o úřednické zvůli napsaný Kafkou, protože díky liknavosti úřadů a obcí jsou tzv. "Benešovy Dekrety" uplatňovány ještě dnes. Jde o to, že po komunistickém puči v roce 1948 nebylo rozhodující kdo pozemek vlastní, ale kdo na něm hospodaří. V Pozemkovém katastru zůstaly zapsaní původní němečtí a židovští majitelé pozemků. Obce jejich družstva které na těchto pozemcích hospodařili, měli sjednat nápravu a do sedmdesátých let pozemky přepsat na sebe. To se většinou nestalo a tak v původním PK zůstala ta původní jména vlastníků. Dříve bylo k prokázání vlastnictví doložit tzv. "nabývací listinu", čili smlouvu, darovací smlouvu a nebo jiný doklad o nabytí jako třeba notářský zápis o dědickém řízení. Od roku 2014 s novým katastrálním zákonem, se toto změnilo a nově je rozhodující zápis vlastníka v katastru. Tyto pozemky s původními vlastníky ať už Německými nebo Židovskými spadají nyní do kategorie "Neznámý vlastník" nebo "Neidentifikovatelný vlastník". Stát, zastupovaný "Úřadem státu ve věcech majetkových" vyhlašoval od roku 2014 nad těmi pozemky termíny do kdy se může případný dědic, po prokázání nabývacích listin k těmto pozemkům přihlásit, v případě, že se nikdo nepřihlásí, přepisuje vlastníka ÚZSVM na stát a dál s nimi nakládá. U majetku, který vlastnili bývalí ČSL Židé je to vlastně dokončení "Arizace" po česku, u majetku bývalých ČSL Němců je to dokončení konfiskace podle "Benešových dekretů" 70 let po válce a odsunu!!!
15.9.2021 21:31 omg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tady je to zase samej skopčák. Dvakrát vehnali svět do světový války. Vyhladili miliony Židů ale jakmile se k nim někdo zachová trošku hruběji tak začnou řvát. Kdyby vyhráli válku, tak žádný češi nejsou protože i nás chtěli vyhladit.
15.9.2021 22:49 majales | skóre: 29 | blog: Majales
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Tady je to zase samý nacionalista a rádoby vlastenec. Všichni ti co po válce "bojují" se starci, ženami a dětmi, ohýbají zákony a právo aby mohli loupit, znásilňovat, vraždit a krást, protože to za války "náckové" přeci dělali taky, nebo ne? To je tak když se omlouvají zločiny. Tohle dělali a dělají rádi hlavně komunisté a lidi co si nevidí na špičku nosu.
18.9.2021 22:30 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Ano nacionalisti a rádoby vlastenci jsou známí svou kritikou nácků.
16.9.2021 15:27 Mayhem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
Dvakrát vehnali svět do světový války
Mas pocit, ze ta to muze nejaka narodnost? Uplatnujes princip kolektivni viny?
i nás chtěli vyhladit
Nejaky relevantni zdroj?
18.9.2021 22:27 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
A jakej typ zdroje by sis asi tak představoval nácku?
16.9.2021 19:01 Manjaro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
1. sv. válku začali Briti

2. sv. válku začalo Polsko

Židy vyhlazovali především Poláci
18.9.2021 22:26 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj!
lol

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.