Portál AbcLinuxu, 5. května 2025 06:39

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
8.11.2011 12:58 petr
Rozbalit Rozbalit vše Re: DeepQA – technologie, která obehrála člověka
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Watson místo pracovníka helpdesku? Třeba u O2? No to by byla paráda, i kdyby nic neuměl, stejně by na této pozici exceloval, a hned by byl pracovníkem měsíce :)

Nicméně jako marketingový tah by to nemuselo býti špatné.
8.11.2011 13:53 tdvorak
Rozbalit Rozbalit vše Re: DeepQA – technologie, která obehrála člověka
že bychom si s robotem popovídali nejen před zahájením hovoru, ale i během něj :-)
8.11.2011 17:35 Xerces
Rozbalit Rozbalit vše Re: DeepQA – technologie, která obehrála člověka
O2 jde ale preci opacnym smerem. Vsude cpou ze ted uz se na automat nedovolate!
8.11.2011 23:34 aaaaaaa
Rozbalit Rozbalit vše Re: DeepQA – technologie, která obehrála člověka
Watsona ako pracovnika helpdesku si viem predstavit napr. v T-Come. Tam by snad nieco aj poradil, neslo by len o otazku "Aky mate OS?" s tym, ze po lubovolnej odpovedi nastupuje univerzalna rada restartovat a zavolat za chvilu.
9.11.2011 09:56 ..... Izak ..... | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Senior specilaista u M$
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Exeloval by u M$, stacilo by znat znalostni bazi firmy, kterou neznaji ani specialisti a nejak rouzmne to analyzovat ... pak by asi radil dobre ;-)

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.