Portál AbcLinuxu, 26. dubna 2024 02:38


Nástroje: Začni sledovat (3) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Michal Fecko avatar 3.11.2010 00:18 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pekne, zial nic pre mna... Zatial...
Fluttershy, yay! avatar 3.11.2010 07:18 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Protože bys to na toughbooku nerozjel. Ale na druhé straně to nově má podporovat (více)dotykové displeje.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Michal Fecko avatar 3.11.2010 15:00 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Asi rozjel... :-) Mam skusit? :-D
Fluttershy, yay! avatar 3.11.2010 16:25 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Nerozjel. SSSE3 je podmínkou (v článku je to špatně). Zkusit to jinak samozřejmě můžeš.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Michal Fecko avatar 3.11.2010 21:53 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Jo aha, no tak to si necham yajst chut...
pavlix avatar 3.11.2010 22:46 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
A nestačí to jen překompilovat? :)
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Fluttershy, yay! avatar 3.11.2010 22:49 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Stačí. Komunitní OBS (+ patche) se chystá už nejméně několik měsíců.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Fluttershy, yay! avatar 3.11.2010 22:50 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Jinými slovy "není to tak snadné". Můžeš mrknout do mailing-listu.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
corwin78 avatar 3.11.2010 07:32 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mě celkem překvabuje použití GNOME jako základu pro GUI, když se Nokia snaží tlačit Qt a Qt aplikace.
Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
3.11.2010 08:20 pavka
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Třeba to nokia koupila právě proto, aby QT potopila :D
Fluttershy, yay! avatar 3.11.2010 11:26 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Protože Maemo i Moblin používali GNOME Mobile?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
corwin78 avatar 3.11.2010 11:33 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
To jo, ale čekal jsem, že Nokia to celé předělá. Nicméně myslím, že to bude až další verze, toto spíš mělo být původně Maemo 6.
Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
3.11.2010 14:02 jv
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Co si pamatam, tak Nokia ma svoju MeeGo distribuciu s KDE. Takze MeeGo bude podporovat Intel a Gnome (Intel), ako aj KDE a ARM (Nokia).
Fluttershy, yay! avatar 3.11.2010 16:29 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
[citation needed], neb AFAIK je to hovadina. MeeGo je normální distribuce (pro ARM (podpora od Nokie) a novější x86 (podpora od Intelu)) s různými UX/DE -- každý výrobce může mít své, jde použít Xfce, probíhal pokus o portování KDE 4...
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Fluttershy, yay! avatar 3.11.2010 16:27 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Harmattan bude přechodový (v N9), ale to s MeeGo nesouvisí, uvnitř věci z GNOME Mobile zůstávají... ostatně -- proč ne?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
pavlix avatar 4.11.2010 18:42 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Ono se tam tak úplně gnome nepoužívá, ani moc jako základ. Dokonce se ani moc nepoužívá GTK. Používá se v podstatě od intelu převzaté prostředí z Moblinu, které je udělané v Clutteru (ano, GObject, ale to je asi tak všechno).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Fluttershy, yay! avatar 4.11.2010 19:19 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
V netbookové edici se používá software z GNOME, o tom snad sporu není. Clutter, GLib. Jenže pak jsou tam další věci z GNOME Mobile (potažmo freedesktop.org) jako Bluez, Telepathy, GStreamer atd.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
3.11.2010 08:39 Michal
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mě u MeeGo štve že dají velké záhlaví. Nepochopitelné, když se jedná o Linux na malé displeje kde je málo místa :(.
Fluttershy, yay! avatar 3.11.2010 16:31 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Tam jde o titulek okna a to tlačítko pro ukončení -- má to jít používat i na dotykových displejích... ač tohle je zrovna primárně pro netbooky, ehm. Což takhle bugzilla?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
3.11.2010 09:54 fri
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
S tím "drátem" jsem si teď pohrál ve stylu: "s připojením na internet/Připojený k síti", ale to se projeví až časem. Ten jeden překlep "dlší" jsem už taky našel.
Fluttershy, yay! avatar 3.11.2010 11:25 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Tam toho bude chtít předělat víc, o hodně víc. Škoda, že teď nemám čas.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
3.11.2010 16:15 fri
Rozbalit Rozbalit vše Zones/Zone/Myzone
Je to jen další vývoj. Změna a další změna.

"Zones" nejsou problém - rozhodnutí neoznačit viditelný text jako překladový jím je. Když se to vezme z hlediska překladu, jde jen o menší potíž: s tím textem se toho ale nedá moc dělat. V textech, kde se objevuje, se s ním dá pracovat vysvětlujícím způsobem - třeba dát překlad do závorky za něj, anebo naopak. Zastávám názor, že překládání je na překladateli.

Jednoduše je tam jako pěst na oko (Zones/Zone/Myzone)- právě z takových věcí uživatel získá první dojem, že to není prostě přeloženo; hlavně je to vidět při překladu delšího textu - prostě ideální je to zase jen pro angličtinu. Cesta, jak se mu přizpůsobit, jak jsem napsal, určitá je, když už nejde ignorovat.
Fluttershy, yay! avatar 3.11.2010 16:38 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zones/Zone/Myzone
Myzone marketingový buzzword, který se podle oficiálního doporučení (viz e-mailová konference) nemá překládat. Podobně jako se (asi) nepřekládá Android Market jako Trh.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
3.11.2010 18:26 fri
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zones/Zone/Myzone
Myzone - klidně, ale ve výsledku tento způsob užití pro mě nesplňuje svou funkci - jaký tržní/reklamní efekt má mít toto označení panelu, který má informovat o "úkolech" a o "schůzkách", aby je uživatel dřív našel? - tak ten tedy ne.

Najde je spíš podle toho obrázku/ikony; a pomůžou mu ty vysvětlující vsuvky, které s tím, že se na určitých místech objevuje text Myzone a ty další, nic neudělají, ale pomůžou pochopení věci. Klidně místo textu mohli použít pěticípou hvězdu jako symbolické vyjádření člověka.

Jak přesně to to "oficiální" doporučení zdůvodňuje/obhajuje?
Fluttershy, yay! avatar 3.11.2010 18:30 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zones/Zone/Myzone
Nevím, najdi si to, bylo to někdy na jaře, to tam ani nebylo moc provozu. Ptal se na to ten Polák.

Jinak vzhledem k tomu, co je MeeGo za projekt, nechci "opravovat" překlady na téhle úrovni. Prostě následujme striktně pravidla a doporučení, můžeme se je snažit změnit účastí v konferenci apod.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
10.11.2010 15:46 Mr.Slider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zones/Zone/Myzone
Osobně jako běžný uživatel uvítám raději překlad do češtiny. Tak jak je to přeloženo se mi líbí. Osobně dávám přednost překládání všeho, co jde.
Fluttershy, yay! avatar 10.11.2010 16:19 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zones/Zone/Myzone
S mírou, ano?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Fluttershy, yay! avatar 10.11.2010 16:27 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zones/Zone/Myzone
Neboli (1) překladatel nemá opravovat chyby autora programu a (2) pokud má vedení projektu nějaké požadavky a já je nechci dodržet, nebudu to cpát do upstreamu.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
3.11.2010 11:05 Ganimoth
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
...nechápu, v čem je verze s Chrome lepší než ta s Chromiem...

Například v tom, že Chrome v sobě obsahuje licencované h264, MP3 a AAC kodeky a další proprietarni technologie (integrovaný flash ci vlastni pdf reader).
Fluttershy, yay! avatar 3.11.2010 11:25 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Jo, ale do přehrávače to stejně musím narvat odjinud. Jinak Flash je funkční i ve svobodné verzi.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
3.11.2010 11:36 Ganimoth
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
To ano, jen v chrome je dodavam uz s prohlizecem. Pravda, jako kdovijakou vyhodu to taky nevidim. Jinak ty kodeky jsou v prohlizeci dodane asi jen kvuli html5 videu
3.11.2010 12:00 ChaoticRoman
Rozbalit Rozbalit vše konzole a SSH
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jak je to s konzolí? Je nějaká, je nějak restrikovaná? Co SSH a napojit se jinam? Co tunelování KDE oken?

Roman
Fluttershy, yay! avatar 3.11.2010 16:35 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: konzole a SSH
Viz článek. Je tam normální emulátor terminálu z GNOME, normální konzole, normální GNU nástroje.

Na co jsem trošku zapomněl, je skutečnost, že se tam normálně používá v podstatě jediný uživatel a pro provádění úkonů pod superuživatelem se používá sudo jako v Ubuntu.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
gtz avatar 3.11.2010 13:06 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dalo by se to provozovat na starším NTB 15.4" ACER ASPIRE s AMD XP-M 2800+ ? Grafika tam je tuším ATI. Nebo je to jen pro Netbooky?
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Fluttershy, yay! avatar 3.11.2010 16:33 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Nedalo. Podmínkou u x86 je podpora SSSE3 (teď už by to v článku mělo být správně) a pro korektní funkčnost UX taky 3D akcelerace, což je v pohodě u GPU od Intelu, nVidia prý taky nějak (neoficiálně) funguje, ale ATi pochybuju.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
gtz avatar 3.11.2010 17:57 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Taky jsem to zjistil jak jsem prolézal jejich web. Ten Acer je z roku 2003 to AMD sice jádro Barton, ale mělo jen SSE.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Zafod avatar 3.11.2010 17:49 Zafod | skóre: 17 | blog: Zafodovo | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jaký to používá zavaděč, grub nebo něco jiného? Ptám se kvůli dualbootu. Díky
Fluttershy, yay! avatar 3.11.2010 17:51 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
GRUB AFAIK neumí btrfs, takže se používá (v netbookové edici) syslinux.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
gtz avatar 3.11.2010 17:59 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
btrfs

Jako, že ta instalace je v btrfs a dá se to změnit na něco jiného? (ext4, xfs)
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Fluttershy, yay! avatar 3.11.2010 18:04 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Pro /boot se používá ext3 (takže by vlastně mělo jít použít GRUB, jak mě napadá), pro zbytek btrfs (viz článek), ext4 AFAIK zatím není podporováno. Během instalace si nejsem jist, zda to jde změnit.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
gtz avatar 3.11.2010 18:12 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
to jsem četl, že jsi to sáčkoval na btrfs, ale nevěděl jsem zda je to možné změnit. No a kdyby náhodou padl na hubu disk i s daty kde je btrfs, pak moc easy nástrojů na recovery není.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Fluttershy, yay! avatar 3.11.2010 18:25 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku

Sáčkoval? btrfs je výchozí, zda to jde změnit nevím a nezajímá mě to. ~_^

No a kdyby náhodou padl na hubu disk i s daty kde je btrfs, pak moc easy nástrojů na recovery není.

Když padne na hubu SSD, není co řešit. Zbytku věty moc nerozumím, jakým je to jazykem? -_-

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
gtz avatar 3.11.2010 20:46 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Víš co jsem myslel :), když se náhodou posere SSD disk i s uloženými daty kde bude btrfs tak co pak? V dnešní době neexistuje moc nástrojů na to, aby se ty data z toho systému dostaly. Pokud je tam ext3/ext4/xfs pak je situace na obnovu o něco lepší. Normálně by se SSD disk poslal na reklamace, ale vem si případ, že někdo ty data bude potřebovat.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Fluttershy, yay! avatar 3.11.2010 20:50 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
AFAIK jsou data z SSD prakticky neobnovitelná (když SSD odejde).
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
gtz avatar 3.11.2010 21:13 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Za velký prachy se dá část prý obnovit, ale je to vše jen loterie za moc a moc peněz.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Fluttershy, yay! avatar 3.11.2010 21:14 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Takže původní problém vyřešen. Akorát je pravda, že btrfs zatím není natolik otestovaný, aby se nemohl rozbít...
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
gtz avatar 3.11.2010 21:15 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Ale zase ne všechny Netbooky mají SSD, spousta jich má klasický HDD z kterého to již není problém.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Fluttershy, yay! avatar 3.11.2010 21:25 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
S poškozeným souborovým systémem může být problém, ale prý nějaká obnova taky jde. Nevím.

BTW btrfs podporuje snapshoty jako ZFS. Killer feature.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Jendа avatar 4.11.2010 01:15 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
vem si případ, že někdo ty data bude potřebovat
Zodpovědní lidé udělají rsync ze zálohy zpátky. Jak že to říkal Lenin? Zálohovat, zálohovat, zálohovat.
11.9.2011 01:10 Tomas Nebojsa
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ahoj lidi, koupil jse netbook s timto szstemem ale je v anglictine, a pro typickeho ceskeho buranaje to teyke, klavesnice a vse v AJ mi cini velke problemz, jak tam dostat aspon lamanou cestinu. dik
corwin78 avatar 11.9.2011 16:21 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Ano, je to očividné, že máš s psaním na ENG klávesnici určité potíže ;-)

Bohužel jsem fyzicky žádné zařízení s MeeGo ještě neviděl, ale dovolím si předpokádat, že podpora češtiny by tam mohla být (alespoň po zkušenostech s Maemo a info o MeeGo na Nokii N9 - i když MeeGo na tabletech se od Nokiackeho lyší).

Každopádně je poměrně obtížné poradit, nebo aspoň dohledat informace, když jsi ani nenapsal, co sis to vlastně koupil.
Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
7.3.2013 13:44 Vlasta K.
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
AHOJ HOŠI,

KOUPIL JSEM PRO DCERU NETBOOK PACKARD BELL - VĚDĚL JSEM,ŽE TAM BUDE LINUX, NEZNÁM LINUXOVÉ OS, ALE TO JE TEĎ VEDLEJŠÍ (TUDÍŽ MI, PROSÍMVÁS, NERAĎTE ODPOVĚĎMI TYPU "MĚL JSI KOUPIT NĚCO, KDE JE WINDOWS")..PROBLÉM - ZJISTIL JSEM, ŽE TENHLE OS (LINPUS LITE MEEGO) JE PRO MĚ NAPROSTO NEPŘIJATELNÝ - UŽ JEDNODUCHÝ POKUS SPUSTIT .EXE SOUBOR SE ZDÁ BÝT VELKÝ PROBLÉM - TAKOVÝ SOUBOR SE PROSTĚ NESPUSTÍ..NEMÁM VĚRU ČASU ADAPTOVAT SE TÝDNY NA NOVÝ SYSTÉM - CHCI JEDNODUŠE OS, KDE BUDOU IKONKY, DCERA SI SPUSTÍ PROGRÁMKY, HRY, ATD, SKYPE - PROSTĚ POBĚŽÍ BĚŽNÉ VĚCI..PORAĎTE, JAK NEJJEDNODUŠEJI PŘEINSTALOVAT SYSTÉM NA COKOLI SCHŮDNĚJŠÍHO? (NETBOOK NEMÁ CDROM) - TAKŽE NEJJEDNODUŠŠÍ VARIANTA, JAK TEN OS PŘEINSTALOVAT..DOPORUČTE CO A JAK:) DÍKY ZA RADY - ODBORNÍCI :) PS: JAK JSEM NAPSAL VÝŠE, POUČOVÁNÍ O BLBOSTI SI NECHTE PRO SVÉ NEDOSLÝHAVÉ BABIČKY - ZDE JE PROBLÉM, TAK MI HO POMOŽTE VYŘEŠIT:) DÍKY ZA RADY...
corwin78 avatar 7.3.2013 13:53 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku
Koukám, že se ti blbne i klávesnice a nejde ti vypnout Caps Lock.
Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
8.3.2013 14:21 pavka
Rozbalit Rozbalit vše Re: MeeGo 1.1 na netbooku

Oh jak těžké....

https://www.google.cz/search?q=jak+nainstalovat+windows 

Příště napište rovnou adresu abychom věděli, kam vám to máme zajet nainstalovat, když jste si koupil tak drahý stroj a my Vám proto musíme pomoci.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.