Portál AbcLinuxu, 29. října 2025 23:40
Ohledně bezpečnosti mi to taky nepřipadá nejlepší řešit přístup k účtu pouze přes SSL a heslo. Kalkulátor se standardně používá pro vyšší částky, ale proč třeba nelze použít obyčejný přístupový certifikát jako má např. i ČSOB?? No prostě i po přečtení celého článku si myslím, že ČS má ještě pořád co dohánět, jestli se chce k eBance jen přiblížit. A upřímně i za to zdražení mi to stojí, mimo to, že i ostatní banky neustále zdražují poplatky...
Jinak plne souhlasim s autorem. Vyuzivam jak Ebanku, tak jsem byl i jednim z prvnich uzivatelu IB Sporitelny a kdyz pominu ostudu s prvni verzi, tak aktualni verze je pro me osobne z uzivatelskeho hlediska daleko pruznejsi a pritulnejsi nez eBanka.
Jinak Sporitelnu jedu plne pod Mozillou a nemam s ni nejmensi problem.Osobne si myslim, ze to nemelo smysl cist dal nez do mista, v nemz je napsano, ze tam nejsou zobrazeny vsechny transakce, ale jen ty provedene pomoci internetoveho bankovnictvi. Takovy system nema smysl. Jde o zcela zasadni nedostatek, ktery podpora konqueroru nezachrani.
Docetl jsem to teda do konce, ale i tak me to nepresvedcilo.
)
Apropos: fronty na prepazkach v CS me netrapi, uz pres rok jsem tam nebyl. Co _nahodou_ nezvladne ibanking, zvladnou telefonni bankeri. Prepazky jsou dnes uz jen pro duchodce a loosery
)
) ale musím říci, že před 14 dny jsem konečně zrušil účet u ČSas a mám už nějakou dobu účet u eB k plné spokojenosti. Ono totiž nejde o to, jakou grafiku kdo zvolí a jestli musím kliknout dvakrát nebo třikrát. Mnohem více jde o to, že ČSas zatajuje peníze na VISA kartě, poplatky (byť na první pohled menší) inkasuje stylem hoteliér v Krkonoších (tj. řeknu poloviční cenu a teprve po příjezdu zákazníka na místo začnu velmi arogantně vymáhat nikde nedefinovaný "zbytek"). Když jsem šel čtvrt roku před ukončením platnosti mé VISA oznámit, že další už nechci, tak jsem se dozvěděl, že novou už mi nechali vyrobit a musím ji zaplatit (čtrvt roku!). Zařizoval jsem si několik účtů a pokaždé mi odmítli ukázat smlouvu před podpisem.
Jak snadné je účet obyčejně zrušit je vidět z toho, že mi to trvalo 4 měsíce přesto, že jsem o to velmi stál a tudíž to nijak záměrně neblokoval.
Kvůli každé operaci složitější než výběr z bankomatu mě honili po jednotlivých pobočkách, podle toho, kde jsem kdysi před lety ten který účet založil.
Oproti tomu u eB mám kompletní informace na webu včetně velmi podrobných ceníků, vše je záležitost okamžitá a když někde nastane chyba (např. u nich nebo u obchodníka, kde jsem platil kartou) je náprava nejen rychlá, ale hlavně po Internetu/telefonu. Když už musím osobně na pobočku i s rodinou - podpisové právo a aplikace na SIM kartu pro ženu, tak není problém (neohlášeně!) přijít i s dvěma dětma, bankéřka přijde za námi do přízemí k nejbližšímu stolu, zatímco v ČSas jsou v celém přízemí hypoteční úvěry (prázdný sál, cca pět lidi denně) a v prvním patře bez výtahu všechny normální pobočky.
Takže nejdřive by měla ČSas začít fungovat jako banka, pak by si podobne články měla zaplatit jako PR, aby nám také ABCLinuxu mělo z čeho žít (
) a pak teprve vymýšlet klikátka. Takhle je to luxusní střecha nad pořádně smradlavým hnojištěm. A to jsem ještě nezkoušel kvality té "střechy".
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.