Ja moc v cloud neverim, ne jen ze se v nem pak muze hrabat uplne kazdy, leda by si tam zakaznik dal jeste svoje sifrovani, ale vysel vzdy vyrazne draze nez pronajem par racku v datacentru - k tomu nulova podpora, znam firmu, kde nemeli skoro 1 mesic pristup k AWS a support jim tvrdil, ze vse funguje a nikdy nepriznal, ze neco domrvili, po necelem mesici to pak zacalo samo fungovat, to uz ale meli vse obnoveny z vlastnich zaloh v mistnim datacentru, kde si pronajimali svuj sub cluster na vmware.
kdyz mate svuj HW a vse, tak ne jen ze je to levnejsi, navrch kdyz mate problem, tak ac treba na HPE support kde kod nadava, kdyz otevrete tiket s nejvyssi prioritou, do 15 min mate cloveka na teamsu, tyen to checkne a do dalsich 20 min sezene odbornika, co to zacne resit.
U HPE jsme dokonce potkal spickove odborniky na hitachi etnt. pole z Indie - pomahal nemeckym technikum co uz nevedeli kudy kam a fakt to vyresil.
Treba u DELLu mam blbe zkusnesoti, ale u divize byvale EMC naopak skvele - resil jsme s nimi nejake diove pole a pak brocade switche a vse vzdy skvele, vzdy jsem mel spickove odborniky.
Zato u cloudu je ten support takovy ehmmm - musite byt opravdu velci.
17.1.2023 23:35
Want
RozbalitRozbalit vše
Re: Týden na ITBiz: Mají se kryptoměny nechat shořet?