Portál AbcLinuxu, 16. července 2025 06:04
Botnety už neslouží jen k útokům DDoS. Pure Storage představuje FlashBlade//S. Další vlna ransomwaru v roce 2022. V krizi pomáhají chytré technologie Průmyslu 4.0.
Společnost Fortinet představila svou nejnovější pololetní zprávu o bezpečnostní situaci FortiGuard Labs Global Threat Landscape Report. Informace o hrozbách z druhé poloviny roku 2021 odhalují nárůst automatizace a rychlosti útoků, což ukazuje na pokročilejší strategie perzistentní kybernetické kriminality. Kyberzločinci se navíc začali větší měrou zaměřovat na zneužívání prostoru, který v bezpečnostním prostředí vznikl v souvislosti s hybridním modelem práce a hybridním IT.
Společnost Pure Storage oznámila rodinu produktů FlashBlade//S s novou modulární architekturou postavenou na hardwaru a softwaru navrženém jako jeden celek. Nová platforma využívá téměř neomezeně škálovatelnou architekturu metadat, která oproti předchozím verzím FlashBlade nabízí více než dvojnásobnou hustotu dat, výkon a energetickou účinnost.
Ransomware bude jako trend i v roce 2022 ovlivňovat podniky po celém světě. Ale typy útoků i taktiky kyberzločinců se neustále vyvíjejí. Se stále sofistikovanějšími útoky rostou i důsledky toho, že se podnik stane obětí ransomwaru, a komplikuje se i odstraňování následků.
Národní centrum Průmyslu 4.0 připravilo Analýzu českého průmyslu 2/2022. Analýza vychází z dat získaných během 237 rozhovorů s klíčovými představiteli vybraných společností českého průmyslu.
Vztah mezi Elonem Muskem a Twitterem byl zásadní dávno před tím, než se Musk rozhodl firmu převzít. Jak upozornil Los Angeles Times a poté u nás Patria.cz, právě Twitter je nejspíš jednou z příčin, proč hodnota Tesly vystoupala mimo jakoukoliv realitu odvoditelnou z ekonomických výsledků. Od stupu na burzu v roce 2010 do r. 2020 Tesla totiž prodělala 5,5 miliardy dolarů.
David A Kirsch a Mohsen Chowdhury z University of Maryland zjistili, že od roku 2013 existuje řada nejspíš robotických účtů na Twitteru, které se starají o propagaci Tesly, respektive budování pozitivního vnímání firmy. Pokud tedy Musk dnes požaduje po managementu Twitteru čísla o tom, jaký podíl účtů je „robotický“ nebo „falešný“, chtělo by se ironicky dodat, že o tom sám může leccos vědět. Přitom samozřejmě vedle toho má Musk na Twitteru i svůj obří účet soukromý s 80 miliony sledujících, to je jiná věc (i když naopak akcionáři Tesly si zde mohou stěžovat, že Muskova ochota vyjadřovat se pokud možno ke všemu jejich podnikání spíše poškozuje).
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.