Zdravím vás,
mám notebook g560 od Lenova, objednal jsem si do něj nový SSD HDD. Chci se zeptat, jak je to se zárukou při výměně HDD. Přijdu o ni? Nebo se výměnou HDD se zárukou nic neděje?
Normálně bych to neřešil, ale zrovna včera mi začal dost otravně vrčet větrák, tak začínám o reklamačce uvažovat. A když už jsem tedy. "Brává se" hrčící větrák jako důvod k reklamaci?(=uznává se reklamace?)
Dík moc.
R.
Teď se ještě divám do servisního manuálu a zjistil jsem, že snad všechno je pod jedním krytem (CPU, RAM, HDD, FAN), nebude tohle dělat trable? Jak mám brát tu "pečeť"?
R.
Pokud se u notebooku předpokládá výměna HDD uživatelem a je to např. popsáno v manuálu, na záruku to nemůže mít vliv (což neznamená, že to servis nebude zkoušet…). V opačné případě byste si musel nechat HDD vyměnit autorizovaným servisem. Vrčící větrák pravděpodobně jen potřebuje vyčistit.
Nejlépe to dejte do autorizovaného servisu, řekněte jim o větráku a požádejte o výměnu HDD. Měli by ten větráček vyčistit a zjistit, jestli to pomohlo a pokud ne, dál to řešit jako reklamaci. Samozřejmě to předpokládá slušný přístup ze strany servisu, což nemusí být samozřejmost…