Portál AbcLinuxu, 26. dubna 2024 14:18


Dotaz: Potvrzení o přečtení mailu

lobodpav avatar 5.9.2005 11:32 lobodpav | skóre: 8 | Ostrava
Potvrzení o přečtení mailu
Přečteno: 513×
Odpovědět | Admin
Zdravím
Narazil jsem na problém s potvrzením o přečtení mailu na straně klienta (Thunderbird i Outlook Express).
Na serveru běží Courier-IMAP.
Jde o to, že když mi někdo pošle mail s žádostí o potvrzení přečtení, tak mi ani jeden klient nevypíše hlášku, zda chci příjemci odeslat potvrzení. Když mi však tentýž mail dotyčný zašle třeba na Tiscali, kde účet vybírám přes POP, tak hlášku zobrazí. Přitom v obou případech je v hlavičce mailu položka "Disposition-Notification-To:".
Nevíte někdo, co s tím?
Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Odpovědi

Yin avatar 5.9.2005 11:46 Yin | skóre: 39 | blog: Yinotopia | Slovesnko, Košice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Potvrzení o přečtení mailu
Odpovědět | | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nepravdepodobné je, že IMAP servér pošle potvrdenie sám, alebo klient sa rozhodne, že potvrdenie už bolo poslané.
Nikdy nie je tak zle, aby to jeden poharik nemohol ešte zhorsiť.
lobodpav avatar 5.9.2005 11:53 lobodpav | skóre: 8 | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Potvrzení o přečtení mailu
Předpokládám tu druhou variantu.... Teď jsem si ve firmě rozjel vedle IMAPu i POP a u POPu to po mně chce potvrzení, že jsem zprávu četl. Takže to nedělá jen u IMAP účtu. A to teda vůbec nevím proč...
5.9.2005 12:19 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Potvrzení o přečtení mailu
Možná to nepozná že zpráva je nová...
lobodpav avatar 5.9.2005 12:32 lobodpav | skóre: 8 | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Potvrzení o přečtení mailu
Problém je, jak to napravit
Šéfové to po mně chcou a já nevím, co s tím...

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.