Portál AbcLinuxu, 10. prosince 2025 22:46
Já mam pocit, že tam dělá problém velký počet otevřených tcp/ip spojení? K nim se přidává režie protokolu a je to zátěž i pro ten router. A když má příležitostně ještě natovat, tak pak nestíhá. Kdysi jsme měli podobné zážitky a takový jsme si z toho udělali závěr.
Přestali jsme p2p používat
. Čili nevyřešili.
)
Problem totiz tkvi v tom, ze pokud nejaky P2P klient odesle treba 8KB buffer dat, tak je z toho cca 6 paketu od delce 1500B. Online hra vygeneruje hodne malych paketu (cca 40-60B) a ty se sporadane zaradi ve fronte odchozich paketu az za tech 6 "macku". Druhy mozny zdroj problemu je ve sdileni nevyuzite kapacity, protoze online hry jsou tezke na odhad sirky pasma, takze je potreba jim vymezit fixni pasmo, ikdyz ho treba nevyuziji cele.
To je asi tak vsecko, co mne takhle "z patra" napada....
Radek
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.