Portál AbcLinuxu, 17. července 2025 18:23


Dotaz: Přerušovaný zvuk ve hře

23.2.2008 17:15 tom
Přerušovaný zvuk ve hře
Přečteno: 186×
Odpovědět | Admin
Pokud pustím zvuk v nějakém přehrávači(přehrávám video,audio), tak jde v pohodě, ale ve hře(X-Plane) je přerušovaný. Je tam kus zvuku, takové prsknutí, krátičká pauza a zase zvuk a tak pořád dokola. Vytvořil jsem funkční .asoundrc s buffer_size 8192 u výstupu, ale žádná změna. Tato konfigurace mi fungovala na jiném pc, ale na tomto ne. Mám zvukovku na desce AD1988B, alsa 1.0.14. Proč je zvuk pořád přerušovaný?
Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Odpovědi

23.2.2008 17:17 tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Přerušovaný zvuk ve hře
Odpovědět | | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak jsem přišel na to, že to funguje na rate 44100. Jak to zprovoznit na rate 48000?
23.2.2008 17:20 tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Přerušovaný zvuk ve hře
Malinko to "prská" i na 44100.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.