Portál AbcLinuxu, 10. května 2025 07:02

Dotaz: Wine - nastavení verze Vertex a Pixel shaderů

19.10.2009 17:09 Neexistující uživatel
Wine - nastavení verze Vertex a Pixel shaderů
Přečteno: 237×
Odpovědět | Admin
Dobrý den,

neví někdo, jak nastavit, aby WINE používalo přesně danou verzi vertex a pixel shaderů?

Věc se má takto:

Mám GF FX 5500 256 MB a ta jak známo podporuje Pixel a Vertex Shadery až do verze 2.0, bohužel jen "papírově" - když hraji hru a ta používá Vertex a Pixer shadery 2.0 - hra se nedá hrát - FPS do 10.

Jakmile ale ve Windows přes RivaTuner "natvrdo" zakážu Pixel a Vertex shadery 2.0 a povolím pouze 1.4, hra je krásně hratelná.

Teď se snažím rozběhat přes WINE FEAR Combat, což je právě případ hry, která nedovoluje vybrat si verzi používaných shaderů a musím to bloknout právě přes RivaTuner, teda když ji hraji přes Windows pochopitelně.

Leč pod Linuxem (v mém případě Mandrivou 2009.1) je nehratelná ve výchozím nastavení a do nastavení grafiky mě to nepustít, vždycky se to sekne při načítání vlastností grafiky. Někdy se to sekne tak, že se nedostanu ani na TTY a proces s FEAR ani nemůžu ukončit a musím použít magický trojhmat ALT-CTRL-Backspace (a dokonce jednou nefungoval ani ten a musel jsem PC natvrdo restartovat).

Proto by mě zajímaly tyto věci:

1) Jak nastavit verzi shaderů, které chci používat ve Wine (viz výše)

2) Má tu někdo zkušenosti s FEAR Combat pod Wine?

Předem děkuji :)

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Na otázku zatím nikdo bohužel neodpověděl.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.