Portál AbcLinuxu, 12. května 2025 13:00

Dotaz: OpenGL linkování v Debianu

Jakub Lucký avatar 10.8.2010 11:47 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
OpenGL linkování v Debianu
Přečteno: 175×
Odpovědět | Admin
V buildovací části projektu UFO:AI se nedávno narazilo na zajímavý problém...

Existuje způsob, jak nepřidat Ati/Nvidia balíčky do závislostí (používá se ${shlibs:Depends} ) když se projekt linkuje s openGL (-lGL ) a zároveň se užívá ati/nvidia na stroji, kde se kompiluje?

Pro jistotu nechávám ještě originál dotazu z IRC:

is there a way to "not" add nvidia or ati specific packages to the debian Depends line via ${shlibs:Depends} if one is linking against -lGL (opengl) and is using the ati or nvidia driver packages on his desktop
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Odpovědi

10.8.2010 17:49 Sten
Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL linkování v Debianu
Odpovědět | | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ne, protože se to slinkuje s knihovnami poskytnutými nVidií/ATI (původní Mesa knihovny to odsune pomocí dpkg-divert, takže je linker nepoužije). Použijte virtuál.
Jakub Lucký avatar 10.8.2010 18:01 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL linkování v Debianu
Děkuji za odpověď, byť to nerad slyším... kdyby se náhodou objevil někdo, kdo by věděl, jak se tomu vyhnout, budeme asi rádi...
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
michich avatar 10.8.2010 18:01 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenGL linkování v Debianu
Odpovědět | | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
pbuilder

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.