Zdravim, neví někdo jak funguje , případně kde se nastavuje systém notifikací u požadavků v GLPI? Příjde mi, že maily při změně požadavku chodí jak se jim zlíbí, někdy hned, někdy za hodinu, někdy nikdy... Díky.
Notifikacia sa nastavuje v upozorneniach(Nastaveni->Upozorneni).
Prv potrebujes nastavit Konfigurace emailovych upozorneni, kde potrebujes zapnut posielanie upozorneni a nastavit postovy server.
Nasledne potrebujes nastavit Upozorneni, kde sa nastavuje pri akych akciach a zmenach sa ma posielat notifikacny email.
Tretia poziadavka je aby dany uzivatelia mali vyplneny platny email .
Ja napriklad ma nastavene, ze email sa ma poslat len pri vytvoreni poziadavky/ticketu, pri aktualizacii poziadavky a pri jej vyrieseni.
To, ze ti emaily chodia raz hned, raz za hodinu a raz vobec je problem mimo GLPI. Nikto ti nezaruci kedy a ci vobec bude email doruceny.
Tohle všechno máme nastavené. Upozornění máme zapnuté všechny. Uvedu příklad:
1. Objeví se nový požadavek. -> přijde mi jako adminovi mail.
2. Nakliknu se jako řešitel a uložím -> příjde mi (i žadateli) mail o změně požadavku.
3. Přidám doplňující zprávu a uložím -> nepříjde nic
Zkoušel jsem si založit požadavek a přidávat doplňující zprávy. Vždy přišly po nějakém prodlení. Ne hned po uložení. A to mi jde proč, info o novém dop. zprávě nepříjde hned. Info příjde třeba po třech hodinách. SMTP a GLPI jsou v jedné LAN.