Portál AbcLinuxu, 16. června 2025 15:54
Windows DirectX 11 4620 bodů Windows OpenGL 3526 bodů Linux OpenGL 4325 bodů Linux@wine OpenGL pouze bílé okno s ovládacími prvky Linux@wine d3d9 4527 bodů Linux@wine d3d9@gallium-nine 2369 bodů Linux@wine d3d11 2528 bodůTakže to vypadá na nějakou regresi buď v gallium-nine mese nebo wine, běhávalo to podstatně rychleji než překlad přes opengl. Co je zajímavé, že ve Wine bez gallium-nine mám o 200 bodů více než v nativním benchmarku v OpenGL. Ještě znovu zkusím tu hru bez gallium-nine, nenapadlo mě, že by mohla běžet lépe...
echo high >/sys/class/drm/card0/device/power_dpm_force_performance_level
, dostávám se v některých prázdnějších lokací na 90FPS. Nějaký problém tedy bude i v power managementu, grafika si myslí, že nepotřebuje zvyšovat frekvence, i když to pomáhá. Stále tam ale někde musí být problém, když ani CPU ani GPU nelezou na 100%, kdyby bylo bottleneck jedno z toho, tak by to bylo na 100% a druhé by se flákalo, nebo ne? Jinak CPU je Core i5 8600K
.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.