Portál AbcLinuxu, 11. května 2025 06:42

Dotaz: RANSAC

26.8.2010 16:31 bajo | skóre: 3
RANSAC
Přečteno: 252×
Odpovědět | Admin

Cavte potreboval by som neake dobre clanky, ako pracovat s RANSAC algoritmom. Je to algoritmus, ktory sluzi na spajanie linii do rovnych ciar.

Potrebujem to na ziskanie segmentov, po detekcii hran v obraze, bude to do aplikacie pre rozsirenu realitu. Ak poznate nejake dobre clanky, kde by sa nachazali aj zdrojaky, bol by som velmi vdacny :). Hladam hlavne implementaciu zdrojaku pre GPU Shader, ci uz OpenGL(GLSL) or Direct3D(HLSL), nemozem to najist, skatka neaky dobry clanok, na wiki je malo. Budem vdacny za hocico coho sa mozem chytit. Dakujem.


Tu su neake clanky, co hladam:

http://en.wikipedia.org/wiki/RANSAC
http://www.infi.nl/blog/view/id/56/Marker_Detection_for_Augmented_Reality_Applications
Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Na otázku zatím nikdo bohužel neodpověděl.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.