Portál AbcLinuxu, 11. května 2025 06:42
Cavte potreboval by som neake dobre clanky, ako pracovat s RANSAC algoritmom. Je to algoritmus, ktory sluzi na spajanie linii do rovnych ciar.
Potrebujem to na ziskanie segmentov, po detekcii hran v obraze, bude to do aplikacie pre rozsirenu realitu. Ak poznate nejake dobre clanky, kde by sa nachazali aj zdrojaky, bol by som velmi vdacny :). Hladam hlavne implementaciu zdrojaku pre GPU Shader, ci uz OpenGL(GLSL) or Direct3D(HLSL), nemozem to najist, skatka neaky dobry clanok, na wiki je malo. Budem vdacny za hocico coho sa mozem chytit. Dakujem.
Tu su neake clanky, co hladam:
http://en.wikipedia.org/wiki/RANSACNa otázku zatím nikdo bohužel neodpověděl.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.