Portál AbcLinuxu, 9. května 2025 02:54

Dotaz: generovani vyrazovaciho stromu pro turnaje

23.3.2013 17:12 PepeONaChair | skóre: 4
generovani vyrazovaciho stromu pro turnaje
Přečteno: 352×
Odpovědět | Admin
Ahoj,

mozna jste to uz nekdo delal a mozna, ze mi tak usetrite praci :)

Potrebuju vymyslet algoritmus, ktery z promenneho poctu (rekneme v rozmezi 10 az 100) tymu vygeneruje vyrazovaci strom, podle ktereho budou na zacatku nahodne vylosovane tymy postupovat az k finale. Jedna prohra = konec hry.

Pocita se s urcenim 4. mista extra zapasem obou porazenych ve ctvrtfinale.

Muj plan je pak strom zobrazovat v html prohlizeci, takze zrejme nejlepe v nejake tabulce? U kazdeho sportu s moznosti editace (ale to uz samozrejme neni predmetem tohoto dotazu a je to dost prace navic)

Pisu to v bashi, tak prosim pripadne prispivatele prihlednout i k tomu. Zdrojova data budou ulozena v textove forme, tj. napr. co radek, to jmeno tymu.

wiki obrazek

Diiky. Pep.
Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Odpovědi

23.3.2013 17:40 lofcek
Rozbalit Rozbalit vše Re: generovani vyrazovaciho stromu pro turnaje
Odpovědět | | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Bash .. hm .. to uz debilnejsi jazyk si si nevedel vymysliet? Mozno brainfuck, assembler, alebo robot Karel by sa hodili este menej ;o)

No urobit vylosovanie je lavou zadou .. podla mna podstatne viac roboty si uzijes pri tom zobrazovani v html. MImochodom vysledky ako ziskas ? Nahodne vylosujes, alebo odniekadial nacitavas? Asi by sa to dalo cez tabulky, ale necitim sa byt taky borec. Je podla vas hranie sa s rowspanom dobry napad?
23.3.2013 17:54 PepeONaChair | skóre: 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: generovani vyrazovaciho stromu pro turnaje
Ahoj, bash je mi nejblizsi neb nejsem programator, ale v podstate spravce systemu. Je pro me citelny, ikdyz taky citim, ze nejlepsi volba to rozhodne neni :)

Vysledky mam v planu do toho html stromu vpisovat rucne (tj. do nejakeho formularoveho pole). Vysledky budou pochazet ze skutecnych zapasu tym vs. tym.

Vcvelku pekne se takovy strom necha generovat a spravovat jim turnaj challonge.com, ale na ten nas turnaj jsou specificke pozadavky, ktere v me podstate nuti si to napsat sam.

Nevim, jestli jsou tabulky koser, ale ucel sveti prostredky... :)

P.
23.3.2013 23:35 mike
Rozbalit Rozbalit vše Re: generovani vyrazovaciho stromu pro turnaje
import random
def gen_round(players):
    seq = players
    random.shuffle(seq)
    game = zip(players[:len(seq)/2],players[len(seq)/2:])
    return game

26.3.2013 13:33 PepeONaChair | skóre: 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: generovani vyrazovaciho stromu pro turnaje
diky, zatim jsem nemel moznost se na to podivat. Pro jaky jazyk je to napsane? P.
26.3.2013 14:58 Petr Masopust | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: generovani vyrazovaciho stromu pro turnaje
Python

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.