Portál AbcLinuxu, 4. května 2025 20:42

Dotaz: Opengl a framebuffer

8.12.2014 18:10 grimsoft
Opengl a framebuffer
Přečteno: 197×
Odpovědět | Admin
Zdravím pánové,

mám problém s depth texturou ve framebufferu, defaultně se výpis z framebufferu vyplní červenou. A to i když do ní nic nevykreslím. Správně by výpis měl být bílý a vykreslené objekty by měli mít barvu odstínu šedi(podle toho jakou má objekt hloubku). Můj kód:

GLuint renderTextureID; //textura(textureFormat: GL_RGBA8, pixelFormat: GL_RGBA);

GLuint depthTextureID; //textura(textureFormat: GL_DEPTH_COMPONENT24, pixelFormat: GL_DEPTH_COMPONENT);

//vytvoření framebufferu

GLuint framebufferId;

glGenFramebuffers(1, &framebufferId);

glBindFramebuffer(GL_FRAMEBUFFER, framebufferId);

glFramebufferTexture2D(GL_FRAMEBUFFER, GL_COLOR_ATTACHMENT0, GL_TEXTURE_2D, renderTextureID, 0);

glFramebufferTexture2D(GL_FRAMEBUFFER, GL_DEPTH_ATTACHMENT, GL_TEXTURE_2D, depthTextureID, 0);

glCheckFramebufferStatus(GL_FRAMEBUFFER);

glBindFramebuffer(GL_FRAMEBUFFER, 0);

//použití framebufferu

glBindFramebuffer(GL_FRAMEBUFFER, framebufferID);

glFramebufferTexture2D(GL_FRAMEBUFFER, GL_COLOR_ATTACHMENT0, GL_TEXTURE_2D, 0, 0);

glFramebufferTexture2D(GL_FRAMEBUFFER, GL_DEPTH_ATTACHMENT, GL_TEXTURE_2D, depthTextureID, 0);

glClear(GL_DEPTH_BUFFER_BIT);

glBindFramebuffer(GL_FRAMEBUFFER, 0);
Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Na otázku zatím nikdo bohužel neodpověděl.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.