Portál AbcLinuxu, 10. května 2025 19:54
QPoint MyWidget::realMouseEventPos(QMouseEvent* e) const { qreal pixelRatio = this->devicePixelRatioF(); QWidget* window = this->window(); const QPointF& windowPos = e->windowPos(); qDebug() << windowPos.x() << windowPos.y(); qreal realX; qreal realY; if (window == this) { realX = windowPos.x() * pixelRatio; realY = windowPos.y() * pixelRatio; } else { QPoint widgetPos = this->mapTo(window, QPoint(0, 0)) ; qreal x = windowPos.x() - widgetPos.x(); qreal y = windowPos.y() - widgetPos.y(); realX = x * pixelRatio; realY = y * pixelRatio; } return QPoint(realX, realY); }Zdá se, že to i nějak funguje. Neexistuje nějaké lepší řešení? Další věc, všiml jsem si, že když mám kurzor na konci widgetu, tak mi nechodí move event pro správný widget, event je doručen widgetu vedle a mám zápornou souřadnici, toto se zdá být polovina škálovacího faktoru. Obrázek pro vysvětlenou v příloze 1. Červeně orámovaná oblast je, kde dostávám mouse move eventy pro widget, přitom bych je měl dostávat pro oblast, kde je bílé pozadí. Přikládám i zdrojáky pro testovací aplikaci. Škálování na ne-HighDPI obrazovce lze nasimulovat nastavením proměnné prostředí QT_SCALE_FACTOR, třeba na hodnotu 6.
Na otázku zatím nikdo bohužel neodpověděl.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.