Portál AbcLinuxu, 4. května 2025 21:26
Řešení dotazu:
No jazyky jsem vyjmenoval proto, že bych to napsal 4x, na každé platformě v jiném jazyce. A pak by multiplayer komunikoval přes nějaké rozhraní. Dělal bych to sám. Myslím, že to nebude moc hw náročné, pokud nesáhnu k nějakým 3D efektům. Potřebné jazyky bych nastudoval. Důležité je, aby to běželo na všech platformách (Mac, Win, Linux) a zařízeních (PC, tablet, telefon). Možná i na raspberry.Pohadka od Karla Capka.
asi vzit hele libgdx v připadě tý javy :O ;D
rovnou v tom jakoby pišeš pro všecky platformy (win, linux, android, web a iOS) naráz :O ;D
radim vybrat si nějakej engine, třeba godot, jinak se z toho zblázníš a budeš víc řešit různý technikálie jako portování kodu misto dělání samotný tý hry :D
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.