Portál AbcLinuxu, 18. května 2025 02:30
Alice Wilkes rozebírá měnící se náhled zákazníků na korporace [v herním průmyslu] v době Internetu a zvláště sociálních sítí, a to především v kontextu nedávného incidentu týkajícího se Diabla 3. Zamýšlí se, jaký vliv bude mít tento kontroverzní krok na popularitu Blizzardu a jaký dopad na podobné události bude mít rozhodnutí Evropského soudu o prodeji „použitého“ softwaru.
Stručně k incidentu okolo Diabla 3 a Wine: Blizzard zablokoval účty některým hráčům používajícím Wine (na GNU/Linuxu, což oficiálně není podporováno), zdůvodnil to podváděním a následné vyjádření zástupce Blizzardu nebylo příliš informativní.
Tiskni
Sdílej:
Plus opět vyplula na světlo světa demence Blizzard fanboys (čtení toho vlákna na fóru vyžaduje hodně silný žaludek).Bingo, takovou koncentraci vygumovaných mozkoven na jednom místě jsem naposledy viděl tuším v parlamentu.
a jaký dopad na podobné události bude mít rozhodnutí Evropského soudu o prodeji „použitého“ softwaru.
Tipnu si: Dojde ke změně, nebude se prodávat licence k užití, ale právo k připojení do sítě, která autentikuje hráče. Software jako takový bude ke stažení zdarma, nebo ze služby podobné Steamu (nebo kombinace obého). Zákon bude obejit změnou licenčních podmínek a změnou prodávaného produktu. Právo přístupu do sítě bude pochopitelně z principu nepřenosné. Jinými slovy, ovlivní to licence pouze dosud prodané, nikoli ty, co na trh přijdou potom.
Uživatelé? Ti ať táhnout do cloudu ...
Mimochodem, taky jsem neodolal a koupil "právo k užití" na hry, které bez trvalého připojení nelze hrát (konkrétně Orange Box od Valve) ... dost smutný trend.
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.