Portál AbcLinuxu, 5. května 2025 23:27
Společnost Codeweavers vydala CrossOver 22, komerční implementaci Wine. Tato verze je založena na Wine 7.7, obsahuje Wine Mono 7.2.0 a vkd3d 1.4, přináší počáteční podporu DirectX 12, běží na macOS Ventura beta a opravuje spoustu chyb pro běh MS Office 2016/365.
Pokud hrajete GTA Online, přečtěte si nejdříve tento thread, můžete totiž dostat ban od Rockstar Games. Oficiální oznámení viz Introducing CrossOver 22.
Tiskni
Sdílej:
Blizzard kedysi istú nemenovanú mimoriadne populárnu hr, keď mala bežať pod Linuxom v rámci toho, že by používala ofiko dáta, za ktoré by človek musel zaplatiť, tak to Blizzard zatrhol a chcel ich hnať pred súd, tak z toho zišlo a navyše sa museli premenovať(robili aj iné veci) a daná hra doteraz(a ani žiadna iná od ich spoločnosti) nebeží pod Linuxom.Máš k tomu nějaké bližší informace? Pokud je mi známo, tak Blizzard svého času běh WoW pod Wine podporoval, jeho vývojáři do Wine sami poslali několik patchů pro zlepšení běhu WoW (které již předtím běželo skvěle díky tomu, že mělo nativní OpenGL renderer), interně měl Blizzard dokonce nativní linuxový port WoW. Samozřejmě Blizzard dříve a Activision Blizzard dnes jsou dvě naprosto odlišné společnosti.
spustil všechny hry od Blizzardu přes Wine
WarCraft byl pro DOS, ne? Dokonce koukám, že původně i WarCraft 2 (původní kopii jsem ztratil a znovu jsem pořídil až Blizzard Anthology). Taky jsem si vzpomněl na The Lost Vikings (ti jsou oficiálně ke stažení pro DOSBox).
Já tedy nic novějšího než WC3:TFT nezkoušel. Zrovna ten mi běžel až překvapivě dobře. Ale se SC:BW jsem se natrápil, hlavně s pluginy a multiplayerem.
Ve WoW OpenGL renderer zařízli už někdy ve verzi 3 (Wrath of the Lich King) před 10 lety.Hm, já měl za to, že ještě Mists of Pandaria měla použitelný OpenGL renderer a rozbili jej až ve Warlords of Draenor (a následně v Legion kompletně odstranili). Ale možná si to již špatně pamatuji.
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.