Portál AbcLinuxu, 10. června 2025 10:09


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
6.8.2018 16:01 graviton
Rozbalit Rozbalit vše Re: Multiplatformní herní engine Xenko pod licencí MIT
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Po delsim hledani jsem nasel vseho vsudy jednu hru nad timhle enginem: https://store.steampowered.com/app/563390/Children_of_the_Galaxy/
Max avatar 6.8.2018 19:09 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Multiplatformní herní engine Xenko pod licencí MIT
Je to relativně nový game engine. Zajímavé jsou pokusy lidí, které je zveřejňují na jejich forku :
Showcase
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
mikirc avatar 6.8.2018 19:48 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Multiplatformní herní engine Xenko pod licencí MIT
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
V době kdy je Unity zdarma, Unreal engine byl zdarma (jestli je nevím) jaký velký smysl má dělat tyto enginy, když kvalitou se jim nevyrovnají? Unity mělo po uvolnění a dobrou cenovou politiku, takže nevýdělečné hry nemusely nic platit, a placení bylo až od nějaké vydělané částky.
Byl jednou jeden...
7.8.2018 07:50 Onanym
Rozbalit Rozbalit vše Re: Multiplatformní herní engine Xenko pod licencí MIT
Unity je sice zdarma, ale jen do určité výše tržeb + některá další omezení a zdrojové kódy jsou pouze po zaplacení. Unreal engine je na tom podobně (5 % podíl z tržeb při více jak 3 000 prodaných kusech vašeho výtvoru; přístup ke zdrojovým kódům vyžaduje smlouvu s jeho tvůrcem).
mikirc avatar 7.8.2018 19:49 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Multiplatformní herní engine Xenko pod licencí MIT
A jak často je třeba při vývoji hry mít zdrojové kódy enginu? Nebo spíše za jakým účelem? Jen čistě z mé zvědavosti, kdysi jsem něco v unity dělal a přišlo mi to super a s tím, že je zdarma, tak pro free projekty mi to přišlo jako jasná volba.

Byl jednou jeden...
Max avatar 8.8.2018 14:09 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Multiplatformní herní engine Xenko pod licencí MIT
Uvědomuješ si, že se ptáš na OSS foru? :D. Ale jinak důvod je jasný, potřebuješ si engine přiohnout, něco do něj dodat, nějaký vlastní nápad, co ti ušetří čas atd. Důvodů může být spousta. Čím větší projekt, tím specifičtější požadavky.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.