Portál AbcLinuxu, 18. července 2025 14:14


Programovací jazyky a knihovny určené pro výuku základů počítačové grafiky (3)

Na Fedora.cz vyšel třetí díl seriálu věnovanému programovacím jazykům a taktéž knihovnám, které mohou být vhodné pro výuku programování i základů počítačové grafiky. Pavel Tišnovský v něm na několika demonstračních příkladech ukazuje použití knihovny LÖVE, o níž se stručně zmínil v minulém dílu.

10.8.2015 12:30 | Ladislav Hagara | Zajímavý článek


Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

10.8.2015 14:59 Anon
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programovací jazyky a knihovny určené pro výuku základů počítačové grafiky (3)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Lepší by bylo, kdybych mohl někde najít seriál/literaturu o návrhu moderního opengl enginu využívající principy Data Oriented Designu.
10.8.2015 21:53 unicode
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programovací jazyky a knihovny určené pro výuku základů počítačové grafiky (3)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
to už je několikátá variace na to samé
Mintaka avatar 12.8.2015 00:58 Mintaka | skóre: 13
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programovací jazyky a knihovny určené pro výuku základů počítačové grafiky (3)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Díky Jsem za tyto články velmi rád.

Nevím o srovnatelném textu, který by se této problematice věnoval.

PS: Třetí díl nemá přiřazen štítek "Výuka" a tak se na seriál nedá indexovat přes: http://fedora.cz/stitek/vyuka/

Ať se daří


ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.