Portál AbcLinuxu, 10. května 2025 17:04

Programovací jazyky a knihovny určené pro výuku základů počítačové grafiky (4)

Pavel Tišnovský se ve čtvrtém článku věnovaném programovacím jazykům a taktéž knihovnám, které mohou být vhodné pro výuku programování i základů počítačové grafiky, opět zabývá popisem možností knihovny LÖVE, o níž se stručně zmínil v minulém i předminulém článku. Na demonstračních příkladech ukazuje použití 2D grafiky, tvorbu animací i práci se sprity.

7.9.2015 17:47 | Ladislav Hagara | Zajímavý článek


Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář


ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.