Portál AbcLinuxu, 12. května 2025 17:25
-style gtk
, což se dá připsat do desktop souboru.
mělo bejt vyřešený extrémní leakování paměti,Zatim to tak nevypada.
Obrie aplikácie ... záleží od deployu. Ak sú knižnice samostatné tak aplikácia má kľudne pár kB. Čo sa týka FPS ... ja som teraz kompiloval pre allwinner a13 (staré 1-jadro), ale nie pod androidom, výsledok je takýto. Toto je jedno z najťažších demo súborov. Také bežné QML aplikácie majú stále 100fps u mňa. Žiaden slušný android žiaľ nemám poruke aby som to skúsil aj na androdie :(
Ak sú knižnice samostatné tak aplikácia má kľudne pár kB.Jenze ty MB knihovny proste potrebujete.
Toto je jedno z najťažších demo súborov. Také bežné QML aplikácie majú stále 100fps u mňa. Žiaden slušný android žiaľ nemám poruke aby som to skúsil aj na androdie :(Tohle vypada spise jako benchmark 3D driveru/HW. Jenze problem u Qt je v rychlosti renderingu a zpusob jakym jsou veci vykreslovany - tam jde o vsechno rendering fontu, layout textu, rater images, cely jejich scenegraph, pokud neco vyrenderujete do bufferu, pak to skutecne muzete placat do vystupu 100fps. Testovali jsme systemy bezici na iMX6, referencni kalibrovany display s poradnym radicem, snimaci kamera bezici na 500 snimku/s (umi az 2000 za sekundu), pak zachytime vsechny artefacty a lagy ve vystupu, frame by frame; Android, Boot2Qt a modifikovany Tizen s EFL, a Boot2Qt je podle vetsiny kriterii nejhorsi volba.
Mne dá hneď prvé demo tu okolo 80 fps. Ja však nejdem cez žiadnu medzivrstvu, image systému ktorý tu beží má 20MB, nabootuje za 4s bez nejakých extra optimalizácií a renderuje priamo cez eglfs. LCD má menej fps, ale synchronizácia mi zatiaľ nefunguje, takže vidno kedy nastalo prepnutie bufferov. Na androide sa mi Qt zdalo vždy výrazne pomalšie.
Na androide sa mi Qt zdalo vždy výrazne pomalšie.5.2 beta byla pomalejsi nez samotny Android.
Tak dnes i primitivni aplikace na Android maji desitky mega viz prvni verze Air Bank aplikace (26 MB)Zlomek a jen prasacky napsane. Moje bankovni aplikace za posledni tri roky narostla z 800kB na 3.2MB a to jen proto, ze tam z neznameho duvodu zacali pouzivat 1.9MB binarku..
Jestli je to na Androidu pomalejsi nez nativni UI, tak to to asi pekne potento, protoze neco pomalejsiho uz snad nemuze existovat.Problem neni rychlost grafickeho stacku, ale Dalvik, ART by to mohl zlepsit.
import PyQt5 as PySide
a je to.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.