Portál AbcLinuxu, 16. srpna 2025 01:47


Rob Davis, koordinátor reklamní kampaně na

Rob Davis, koordinátor reklamní kampaně na Firefox v NY Times, se v článku na CNET News rozepsal, proč to tak dlouho trvá. Problémem jsou někteří dárci, kteří nedodali správně své jméno a zdlouhavé zpracování reklamy na počítači (jedno vygenerování trvá 15 minut). Taky cena kampaně zní docela neuvěřitelně.

8.12.2004 09:39 | Petr Krčmář | Komunita


Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář


ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.