Portál AbcLinuxu, 12. května 2025 16:52

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
jiri.one avatar 28.12.2010 10:39 jiri.one | skóre: 19 | blog: Jiriho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výnos Humble Indie Bundle 2 přesáhl 1,8 milionu USD
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
1.8 mega je slusnej batoh :)
www.jiri.one - Můj blog o Linuxu, hrách, životě, ...
Jakub Lucký avatar 28.12.2010 15:23 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výnos Humble Indie Bundle 2 přesáhl 1,8 milionu USD
Spíš by bylo zajímavé vědět, komu nakonec přišlo kolik z celkové částky... Protože já jsem třeba nastavil manuální rozdělení...
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
D.A.Tiger avatar 28.12.2010 22:05 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výnos Humble Indie Bundle 2 přesáhl 1,8 milionu USD
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zajímavou informací je, že uživatelé Linuxu průměrně zaplatili zhruba dvakrát tolik co uživatelé Windows.
No..., asi tolik k oněm žvástům, že se nevyplatí tvořit multiplatformní hry... ;-)
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
28.12.2010 22:54 yed_
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výnos Humble Indie Bundle 2 přesáhl 1,8 milionu USD
...nicmene kupujicich uzivatelu s linuxem nebylo tolik, jako kupujicich s windows.
29.12.2010 12:03 peterix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výnos Humble Indie Bundle 2 přesáhl 1,8 milionu USD
No a co. Podle toho grafu to vypada, ze kdyz hru neudelate multiplatformni, zahazujete 40% trzeb predem do kanalu... teda aspon u HIB by to tak bylo.
28.12.2010 22:58 imploder | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výnos Humble Indie Bundle 2 přesáhl 1,8 milionu USD
Myslím, že na téhle teorii něco bude. Zní to logicky.
D.A.Tiger avatar 29.12.2010 20:21 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výnos Humble Indie Bundle 2 přesáhl 1,8 milionu USD
Možná, ale spíš to vidím tak že zrovna uživatelé OS Windows nejsou ochotni moc zrovna platit. V mém zaměstnání je poměrně dost hráčů (na OS Windows), a snad vždycky když se očekává nějaký titul, hned se řeší odkud a jak to stáhnout (samozřejmě bez zaplacení). Když řeknu, že mám hry koupeny, dívají se na mě jak kdybych spadl z Marsu.

Jinak i kdyby měl autor té teorie pravdu, pořád to nemění nic na tom, že se ukazuje , že uživatelé jiného OS jsou ochotni si hru zaplatit. A slušně - to vidím na tom jako podstatné.
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
D.A.Tiger avatar 29.12.2010 20:26 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výnos Humble Indie Bundle 2 přesáhl 1,8 milionu USD
Mimochodem, když už jsme u těch teorii, snažících se vysvětlit, proč tomu tak je, tak i tato má něco do sebe.
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
30.12.2010 23:53 imploder | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výnos Humble Indie Bundle 2 přesáhl 1,8 milionu USD
Může to být i proto, že ve windowsovském světě proprietárních aplikací člověk není zvyklý na takové dobrovolné příspěvkové akce, ale že platit se musí a kdo neplatí, ten je pirát (k tomu se ovšem windowsák typicky uchyluje). Když je něco zadarmo, tak přece nebude platit. Zatímco na Linuxu má tohle docela velký význam mezi možnostma, co si zahrát, na Windows je podobný balíček jenom kapka v moři.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.