Portál AbcLinuxu, 5. května 2025 19:30
Asi potřebují do Thunderbirdu přidat nové vlastnosti jako třeba zrušení podpory CRL, jako to udělali ve Firefoxu.
Popravdě Thunderbird je, co se týče ošetření chybových stavů, naprosto nepoužitelný. Nedávno si mi uživatel stěžoval, že mu najednou nejde odesílat e-maily. Projevovalo se to tak, že půl minuty ukazoval hlášku „odesílání“ a pak oznámil „zprávu se nepodařilo odeslat“ (že e-mail přesto přesunul ze složky rozepsaných do odeslaných, ani nemluvě). Přitom celá příčina byla, že s nějakou opravnou aktualizací začal namísto na port 25 se připojovat na port 587, takže potichu změnil uživateli nastavení, čímž ho rozbil, a navíc, přestože server zcela urychleně na TCP SYN odpovídal TCP resetem, Thunderbird půl minuty vytrvale „odesílal“.
Verzie medzi tym existuju, ale dostanu sa len do stadia beta (Daily->Earlybird->Beta) a nikdy nie su vydane ako "stable release". Je to rovnaky cyklus ako ma Firefox akurat ten kazdu verziu dotiahne az do vydania. Ale nezavisi to od nejakych funkcii, je to rovnaky 6 tyzdnovy cyklus ako ma Firefox.Díky za vysvětlení.
Ide o to, ze u emailoveho klienta nie je dobra casta zmena, tak maju pouzivatelia 7 verzii pokoj od vacsich upgradov (7x6 tyzdnov).S tím příliš nesouhlasím, nevidím důvod, proč by u e-mailového klienta měla být častá změna horší než u webového prohlížeče.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.