Portál AbcLinuxu, 9. května 2025 06:33

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
5.8.2019 15:59 kuprexit | blog: bflmpsvz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Byla to kravina už tehdy a nezestárnul dobře. Přeceňovanější jsou snad jen Hvězdné války.
5.8.2019 16:15 bigBRAMBOR | skóre: 37
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Jednicku jsem jeste dal, a tehda se mi celkem libila, dneska uz bych to asi protrpel. Dvojka a trojka byly strasne blbé a nedokoukal jsem je nikdy celé. Musím souhlasit, ze Hvezné války jsou jeste o kus dál, tam jsou blbé úplne vsechny filmy a souhlasim ze jsou asi nejprecenovanejsim filmem, sérií.
5.8.2019 16:59 PetebLazar
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
První Matrix se mi líbil jako celek tehdy a nemám s ním problém ani dnes. Ovšem z dvojky je to již jen pár scén a trojka s meetingy a manifestacemi v Zionu už je i na mne moc.
5.8.2019 17:20 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Tak nějak. U trojky se zasekl i Sheldon.
5.8.2019 17:35 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Čím vyšší IQ, tím dřív se zasekneš. Já nedal ani jedničku.
5.8.2019 18:05 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Tys máš co povídat o IQ, když nedáváš ani tu blbou slovenštinu. 8-P
5.8.2019 18:25 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Manželka je Slovenka.
5.8.2019 18:58 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
To by pak mnohé vysvětlovalo.
7.8.2019 01:20 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Můžu vědět, čím si to zasloužil (nebo ta manželka)?

Jako já fakt nemůžu pochopit, když Češi proti Slovákům mají xenofobní nálady, blbých 30 let od konce federace, navíc si pořád jazykově rozumíme, hranice/společnost prostupná. Tady počítám je to nějaká vendetta za předchozí debaty, ale tuhle reakci mi fakt hlava nebere.
7.8.2019 03:25 billgates | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Podla mna ide len o hrstku nackov/komousov, ktori su ale najviac hlasiti. A to aj tu na tomto fore. Mam manzelku cesku a v CR ani v SR som sa nestretol so ziadnym problemom ani komentarmi.
7.8.2019 10:09 celbos | blog: celbos
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Komouši určite nie. Rasizmus a nenávistné tendencie prišli až s Havlovým režimom.
7.8.2019 10:00 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Kapicu vůbec neznám, takže spíš je to prostě jen nácek. CO má proti mé manželce, která ho taky nezná, nechápu.
7.8.2019 12:41 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Proti tvé manželce nemám vůbec nic. Ale o tobě leccos vypovídá, když mne škatulkuješ aniž bys mě znal.
9.8.2019 14:03 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Hele, kdyz umis tak skvele slovensky a do lidi co tento bezvyznamny jazyk nezvladaji se navazis, nezajdem si nekdy udelat srovnavaci IQ test? Ty si ho das ve Slovenstine a ja v Cestine, nebo Anglictine, tuto volbu necham rad na tobe.
12.8.2019 12:38 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Beze všeho. A můžem přidat i Polštinu, ta by ti také nemusela dělat problém.

Mimochodem, když už zde hovoříš o navážení, tak by ti asi také neměl uniknout příspěvek, na jehož základě jsem dotyčného popíchnul.
13.8.2019 09:01 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Jesli si ho chces dat v Polstine, tak so ho dej v Polstine, ja o sobe nikde nikdy netvrdil, ze bych Slovensky, nebo Polsky umel.
13.8.2019 09:32 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
A já zas nemám zapotřebí někomu předhazovat svoje IQ. Nejsem sklerotický, takže vím, že hlupák nejsi. Jen trošku namyšlený. Ale osobnost netvoří jen IQ, ale také EQ, PQ, CQ, AQ a SQ. Můžeš se otestovat, pokud chceš. Pro mne je dostatečně průkazný výsledek v tom, v jaké se pohybuji společnosti. Zrovna teď jsem byl o víkendu s kamarády, které znám už téměř třicet let. Bylo nás kolem šedesáti. Hafo dětí, mezi kterými má náš opičák své kámoše. Kolik máš takových přátel ty?
Max avatar 13.8.2019 11:00 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
A co tak místo hádání se zajít na pivko, co? Aleš už určitě může a ty jsi Marku teď také v Phe, ne?
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
13.8.2019 14:01 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
To můžem. Ideální čas. Žena s opičákem je ještě na zmíněné akci. Stačí SMS.
16.8.2019 09:50 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
16.8.2019 12:00 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
V kolik?
16.8.2019 15:13 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Otviraji v 17:00.
16.8.2019 15:37 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Ok
16.8.2019 18:01 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Za me mas no-show.
5.8.2019 19:26 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Myslíš první třídu? No to asi nikoho nepřekvapuje.
5.8.2019 22:18 ..
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Je však otázkou, zda bylo ve Tvém případe problémem vysoké IQ. :)
5.8.2019 18:10 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Heh. Poslední xkcd na tohle sedí. Tady je asi nějaký sraz odpůrců Matrixu. Můj unpopular opinion: Dvojka mi přijde dobrá, líbilo se mi to asi víc než jednička. Trojka nic moc no.
SPD vůbec není proruská
5.8.2019 18:27 Jacob
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Já měl Matrix rád. I když asi hlavně jedničku, ty ostatní mě kromě hezkých akčních scén a triků moc neoslovily.

Mimochodem, kdo nezná, doporučuji Equilibrium (2002).

A Ghost In The Shell (animáky, ne ten hraný film), coby zdroj volné inspirace pro Matrix.
5.8.2019 18:46 kvr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
No právě, jednička byla originální a měla myšlenku. U těch dalších jsem sice dotrpěl do konce, ale děj mi přišel zmatený, vedený jenom za účelem vytvořit další akční scénu. A triky samotné mě u filmu dostatečně nezaujmou...

(jak říkal kdysi kolega o současných dokumentech - spousta efektů a nulový obsah - tak podobné to mám u filmu)
8.8.2019 01:24 sparrowhawk | skóre: 6
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
k uvedenym bych ze stejne doby, jako Matrix, doporucil jeste trinacte patro
LINK CSFD
11.8.2019 13:59 _____
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
a Dark City https://www.imdb.com/title/tt0118929/

on matrix nebyl vubec tak originalni, jak se traduje mezi mainstreamem, byl do znacne miry debilizovanou verzi predchozich del (napr. puvodni autorsky koncept byl studiem odmitnut jako prilis intelektualni a z lidi udelali baterky - coz je fyzikalni nesmysl ale neznepokoji prumerne divaky). A prave proto mel dost uspech, vlastne je to klasicka hrdinska cesta o sebepoznani a uvedomeni si vlastniho potencialu atd..

Porad je to jeste fajn odpocinkovej film na ktery se rad cas od casu podivam.
5.8.2019 18:38 123456
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
No, zrovna Rotten Tomatoes by si zasloužilo svůj vlastní posměšný komix.
Když se na ten web podívám, na prvním místě mezi nejlepšími filmy trůní Marvelovský film z roku 2018 - BLACK PANTHER s 96% od kritiků (478 lidí), ale pouhými 79% procenty od publika (88,211 lidí). Takže na tom webu má každý film od kritiků tolik, kolik si jeho autor zaplatí. Hodnocení diváků je pro změnu posunuté nahoru tím, že film hodnotí jenom lidé, které zaujal natolik, aby se na něj podívali.
5.8.2019 19:22 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Hm, Rotten Tomatoes popravdě moc neznám. Zrovna u Black Panthera je to dementní situace, protože kdyby nějakej kritik dal méně než 90%, tak bude za rasistu. Takže není překvapivý, že kritici dají 96%, američani 79% a na čsfd 67% :-D Protože to je prostě hovadina. Oproti tomu když se tahle tématika pojme rozumně, tak výsledek může být velmi dobrý - viz třeba Green Book.

U Wachowskich byl podobný problém se Sense8 - celkem zajímavý koncept a mělo to z mého pohledu dobré chvilky. Ale bylo to hrozně násilně nacpané lgbtqbflmpsvz++ tématikou :-/
5.8.2019 21:34 writer
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Ono je to stejne asi jako vsechno treba i Vetrelec nebo pisnicky z radia nebo jidlo. Cim vic to davaj, tim to mene chutna. A taky zalezi v jake kvalite.
Bedňa avatar 6.8.2019 16:04 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Mne zas jednotka prišla ako vynikajúca, až som sa nevedel dočkať pokračovania. S tým príbehom sa dalo fakt vyhrať, samému mi v hlave bežali príbehy ako by to mohlo skončiť. Teda nie len mne. Poznám skupinu ľudí ktorí na tom postavili náboženstvo, bohužiaľ ich poznám osobne :-)

Dvojka pre mňa bola veľkým sklamaním, pretože namiesto očakávaného sa vyhrania so zápletkou, to bolo len plné naefektovaných scén, ktoré keby tam neboli, tak príbeh by o nič neprišiel. Povedal som si OK, chceli len vyplniť priestor (zarobiť) medzi jednotkou a trojkou, tá bude kurewsky dobrá.

Trojka rozhodne zaujímavá je, viac sa tam zas riešia filozofické úvahy, čo ma uchvátili v jednotke. Sám som čakal iný koniec, ale musím povedať, "za mňa OK".

Ďalšie zhliadnutie celej série mi prišlo lepšie, teda čo sa týka dvojky a trojky. Možno to bolo preto, že som diely videl z odtupom jedného dňa a už mi ten príbeh prišiel lepší. (Pôvodne tam bola medzera pár rokov?)

TV pozerávam málokedy, ale keby to bežalo znovu, určite by som si to pozrel.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
6.8.2019 17:00 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Pôvodne tam bola medzera pár rokov?

Ve skutečnosti to bylo jenom půl roku (květen a listopad 2003 - u třetího filmu dokonce byla "celosvětová premiéra", kdy většina kin začínala první promítání ve stejný okamžik bez ohledu na časovou zónu). IIRC kvůli tomu natáčeli oba filmy souběžně.

Stejně ale bylo znát, že šlo vlastně o jeden film, který byl kvůli délce rozdělený na dva. (Ale aspoň nemuseli vyzrazovat informace, které původně měly zůstat tajné jako u Kill Billa.)

Bedňa avatar 6.8.2019 17:22 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
CSFD tvrdí Matrix 1999.

Ono je to vlastne skoro jedno, pol roka. rok a viac je veľká medzera na to aby si to človek poskladal v mozgu, bez toho aby si tam nepridal za tú dobu nejaké svoje pocity.

O tom čo píšeš, že sa to dodatočne rozstríhalo na dva filmy čítam prvý krát. Jako nebolo by to prvý krát v historií filmu, ale pre mňa je to trochu prekvapenie. Skôr by som povedal, že každý film mal iného režiséra, hoci viem, že to tak nie je.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
6.8.2019 17:45 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
CSFD tvrdí Matrix 1999.

Myslel jsem interval mezi Reloaded a Revolutions. Ten původní film je přeci je úplně samostatný, zatímco zbývající dva jeden bez druhého moc nedávají smysl.

O tom čo píšeš, že sa to dodatočne rozstríhalo na dva filmy čítam prvý krát.

Ne, takhle jsem to nemyslel (tak to bylo u zmíněného Kill Bill). U Matrixu AFAIK nikdy nebylo v plánu to vydat jako jeden film. Ale od začátku k tomu - i podle rozhovorů - přistupovali jako k jednomu ucelenému příběhu, který je z technických důvodů rozdělený do dvou filmů. Podle mne to tak opravdu je, na žádný z těch dvou se nedá dívat jako na ucelený film, Reloaded rozjede nějaký příběh a když je v nejlepším, přijde střih a konec; Revolutions pak zase začínají "z prostředka", kdyby si ten film pustil někdo, kdo neviděl Reloaded, tak nemá šanci se zorientovat.

Bedňa avatar 6.8.2019 18:04 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Myslel jsem interval mezi Reloaded a Revolutions. Ten původní film je přeci je úplně samostatný, zatímco zbývající dva jeden bez druhého moc nedávají smysl.
Jj to som pochopil, ten pôvodný Matrix som tam pridal kvoli tomu, že celá séria mala značný odstup.

Tak mne prišlo, že keby dvojka neexistovala, tie súvislosti tam proste sú.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Josef Kufner avatar 6.8.2019 17:45 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Natáčelo se to současně a mělo to jít do kin současně, ale to neprošlo, tak byla párměsíční mezera.
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
Bedňa avatar 6.8.2019 18:05 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Jj to dáva aj zmysel, človek sa na ten záver musel tešiť.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
6.8.2019 18:54 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
No úplně současně se to natáčet nemohlo, mimo jiné např. herečka, která hrála Oracle, zemřela po dvojce na diabetes, v trojce už Oracle hraje jiná herečka.

Taky mi 2 vs 3 připadá jak s jiným režisérem, má to imo jinou atmosféru.
5.8.2019 18:33 Olaf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Křesťanská patlanina, stejně jako "pointa" Lost. :/
5.8.2019 18:38 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Lost byl naprosto super. Křesťanského na něm mnoho nebylo, spíš new age. Ovšem tím rozuzlením to zmrvili, přitom ještě před posledním dílem se z toho dalo udělat nádherné hardcore sci-fi - což jsem celou dobu taky čekal. Ovšem kvůli blbému rozuzlení v posledním díle nezatratím 6 skvělých sérií.
5.8.2019 20:46 Olaf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Nevím, prostě cesta z očistce do nebe... Ten alternativní závěr, co je na YouTube, bych bral teda raději než ten, co byl. Dodnes slyším, "tati, ale vždyť ty jsi mrtvý" a ten úsměv jeho otce a jak pokyvuje hlavou. Hua. A co mi vadilo moc, bylo, co udělali z naprosto nejlepší postavy (Locka). Uf. No, přitom to začalo jako úžasná adventura, ve smyslu počítačové hry. To postupné objevování, nové levely atd. Ale jakmile v nové (třetí?) sérii byli náhle všichni doma, tak ta původní linie a atmosféra zcela zmizely.
5.8.2019 22:11 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Alternativní závěr jsem neviděl. Původní atmosféra v pozdějších sériích změnila, ale líbilo se mi to snad ještě víc (cestování v čase a tak). Ale uvítal bych místo Jacoba nějaké mad vědce přeživší někde v podzemí. Prostě víc science.

Ta alternativní historie v šesté sérii mi přišla naprosto super. Jen jsem tedy čekal nějaký sci fi závěr. Do poslední chvíle jsme byl přesvědčen, že to bude něco ve stylu multiworld, kdy se prostě běh světa rozdělil na dvě linie díky incidentu a jako popintu jsem čekal, že se zase linie spojí.
6.8.2019 00:31 Olaf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Tady je alternativní závěr. Jinak s tím, co píšeš, asi dost souhlasím. Čekal jsem taky více science...
Rezza avatar 6.8.2019 14:33 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
A jak to vlastně dopadlo? Já už poslední sérii nedal...
6.8.2019 15:17 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Quando omni flunkus moritati
6.8.2019 17:20 Olaf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Celý ostrov byl očistec, pak se potkali všichni v nebi a byli happy.
7.8.2019 10:01 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
S tím očistcem sis to vymyslel.
8.8.2019 01:35 Olaf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Ale prd. O očistci se mluvilo i v oficiálních kruzích. Že N let poté byli s to to popřít a přijít s jiným vysvětlením, na tom nic nemění. Prostě to neměli promyšlené a vařili z vody. Prostě se časem sami v Lost ztratili. Což je asi nejvýmluvnější popis tvůrců. Škoda.
5.8.2019 19:37 martin-ux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Heh, matrix. njn. Trojku som ani nevidel. Dvojku som v kine pretrpel.

Ale pamatam si ako sa vtedy sirila "ta" ukradnuta verzia. Po obrazovke obcas behalo Z. Pre napalovacov v tom case to bol huruci matros. Ja mam pocit, ze mi sme z toho mali viac to, ze sme to pozerali v case premiery ako samotny film. Vtedy to nebolo este take jednoduche zohnat najnovsi film.
5.8.2019 20:48 Olaf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Jestli to chceš vidět, tak tento spoiler nečti. Neo se obětoval na kříži. Tralala.
5.8.2019 21:08 martin-ux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
To je mi fuk ;) Viac ma stve hrubka v mojom prispevku :)
6.8.2019 22:26 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Heh, matrix. njn. Trojku som ani nevidel. Dvojku som v kine pretrpel.

Tohle mám úplně stejně. Ta jednička byl velkej hit a mě se to taky tehdy líbilo. Ale už jsem na to po roce 2000 nikdy znovu neviděl, tak nevím, jak to zestárlo.

Na dvojku jsem šel pod vlivem té vlny do kina a fuj, to byla kravina, příliš dlouhý sterilní akční scény, jinak minimum smysluplnýho příběhu. Jestli bylo mezi dvojkou a trojkou fakt jen pár měsíců, jak se tu píše, tak mě to asi překlopilo do polohy "ty vole tohle je kravina pro blbečky co jim stačí latexový hadry a černý brejle, aby to pro ně bylo COOL" tak dokonale, že jsem už na to finále naprosto sral. Nikdy jsem si to ani nestáhl od tý doby.

Jinak Ghost in the Shell (1995) taky doporučuju, to je krásnej film (ta kombinace OST a animace)...
5.8.2019 21:46 xxl | skóre: 26
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Film jsem nikdy úplně nepochopil, druhý a třetí díl si vůbec nepamatuji a nejspíš jsem je nikdy nedokoukal.

Nicméně mám na Windowsech už spoustu let skvělý spořič obrazovky ve stylu Matrixu. Začíná to knock, knock, vypíše se celý ten text (s mým jménem a telefonním číslem) až k follow the white rabbit a následnují padající matrixové znaky. Z toho spořiče jsem nadšený celou tu dobu, co ho mám. Spořič fungoval na nějakých Windowsech před 7 a šel nainstalovat i na ty sedmičky. Ale děsím se toho, až jednou budu muset provést upgrade a spořič už nepůjde nainstalovat.
Max avatar 5.8.2019 22:01 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Viděl jsem, pochopil jsem všechny tři díly a je to naprosto parádní serie.
Každopádně první díl byl určitě nejlepší, protože Neo se tam hodně vyvíjel a bylo tam dost zvratů a člověk teprve přicházel na to, co je to Matrix, tj. objevoval nové věci + se postupně vykresloval vztah s Trinity. V dalších dílech už se postavy moc nevyvíjely a spíše šlo o dokreslení celého světa a nějak to zakončit. Každopádně i to dokreslení světa a uzavření serie mělo smysl a klidně bych to zkouknul znova (už po nespočítaněkrát)
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
Blaazen avatar 5.8.2019 23:02 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Já se rád opakovaně dívám na jedničku (v telce vždy dají celou sérii). Dvojku a trojku buď vynechám, nebo na to kouknu spíš jen kvůli efektům (honička na dálnici nebo bitva s roboty v podzemí).
David Ježek avatar 6.8.2019 08:58 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jo, je to slátanina, ale na svoji dobu dobře udělaná. Stejně je slátanina SW ep4, ale na svoji dobu skvěle udělaná. Jestli ve dvojce a trojce pokračoval nějaký mega filosofický přesah, tak jsem si jej přes tu příšerně odfláklou filmařinu nevšiml. Nicméně Matrix 1 jsem viděl 1x před cca 20 lety, což naznačuje mnohé (zatímco třeba Forbidden Planet jsem viděl mnohokrát :-)).
6.8.2019 17:59 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Matrix mi v kině unikl, moje první setkání bylo v nějaké prodejně, kde měli vystavené "domácí kino" a jako demo na něm puštěný Matrix (což jsem v tu chvíli nevěděl). Na chvilku jsem se zastavil, přidal k hloučku přihlížejících a nedokázal jsem se odtrhnout až do konce. Odcházel jsem s pocitem, že jsem viděl posledních deset minut filmu, který chci vidět celý (mimo jiné proto, abych zjistil, o co tam vlastně šlo). Když jsem pak film viděl celý, zjistil jsem, že těch "deset minut" bylo ve skutečnosti něco přes půl hodiny. :-)
6.8.2019 23:16 Cal | skóre: 6 | blog: CalBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
O Matrix 2 & 3 uz tu bylo receno hodne, jen bych zminil, ze se mne tyto dva filmy libily mene i co do vizualni stranky. Neco ohledne color gradingu a osvetleni mne tam nesedelo. Obzvlast trojka byla hodne tmava pokud si dobre vzpominam.

Jinak skvely doplnek je Animatrix, ktery IMHO dosahuje kvalit originalu.
7.8.2019 01:10 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Nedělal tam jednu část Yoshiaki Kawajiri? To je fakt borec a dycky to udělá hrozně pěkně. Škoda že po Vampire Hunter D: Bloodlust se skoro s tím svým stylem skoro úplně přestal realizovat.
11.8.2019 07:25 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před dvaceti lety měl premiéru film Matrix
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jednička je pořád dobrá. Zestárla dobře (to Johnny mnemonic je horší :-D). Ale uznávám, že dvojku a trojku jsem viděl víckrát jen zajímavý části (třeba final fight ve trojce).

Jinak Metr X (je i dvojka, metr kryplreloaded). Nebo kultová původně flashovka (teda ze dvojky, ale co :-P ).
Intel meltdown a = arr[x[0]&1]; karma | 帮帮我,我被锁在中国房

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.