Portál AbcLinuxu, 2. května 2025 12:10

Vylepšení výkonu Direct3D ve Wine

Stefan Dösinger pracuje na vylepšení výkonu Direct3D ve Wine, a to pomocí přesunutí překladu na OpenGL do odděleného vlákna. To u her omezených výkonem vašeho CPU (tedy ne GPU) zvyšuje výkon až o 100 % a někdy je překonáván i výkon na Windows.

4.9.2013 09:02 | Luboš Doležel (Doli) | Zajímavý software


Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

AsciiWolf avatar 4.9.2013 16:32 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení výkonu Direct3D ve Wine
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pro uživatele Ubuntu či distribucí na Ubuntu založených je již k dispozici neoficiální balíček, obsahující opatchované Wine... ;-)
10.9.2013 11:50 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení výkonu Direct3D ve Wine
Díky! :-)
10.9.2013 20:50 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšení výkonu Direct3D ve Wine
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Podobné prohlášení v odkazovaném článku, už staršího data červenec 2013

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.