Portál AbcLinuxu, 22. července 2025 02:42


Zlepšení výkonu KWin s kompozitními efekty

Na blogu Luboše Luňáka, jednoho z hlavních vývojářů KDE, se dozvíte o změnách ve window manageru KWin 4, které přináší značné zvýšení výkonu kompozitních efektů. Změny se týkají optimalizace práce s pixmapami a OpenGL texturami a umožnily také opětovné zapnutí __GL_YIELD=NOTHING hacku (který na NVIDIA kartách vede k dalšímu zlepšení výkonu).

1.4.2008 21:27 | xm | Zajímavý článek


Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

Milan Lajtoš avatar 2.4.2008 06:42 Milan Lajtoš | skóre: 22 | blog: /blog/babraq
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlepšení výkonu KWin s kompozitními efekty
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ale nepochopím ako sa dá optimilizovať kód natoľko, že výstup opengl aplikácie musí ísť navyše cez kompozitného manažéra a pritom sa to vykresľuje ešte rýchlejšie.. Som z toho vedľa.. ;)
“Every great achievement was once considered impossible.”

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.