Portál AbcLinuxu, 4. května 2024 11:49


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
6.9.2010 10:43 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Na většině instalací OS je tohle nebo jiný podobný způsob naprosto běžný. Jakmile má někdo fyzický přístup k počítači, tak je to prostě v háji... Stačí když je možné ručně změnit proces bootování a každý schopnější uživatel ti nabootuje linux do singlu nebo použije bash místo initu...
-- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
kotyz avatar 6.9.2010 10:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
to neni chyba ale vlastnost, to tam bylo snad vzdycky. navic v ubuntu nema root nastaveny heslo a ani se na nej neda normalne prihlasit, misto toho se vsude pouziva sudo a heslo uzivatele. a tohle je bud dusledek toho a nebo to tam je pro to, aby to uzivateli usetrilo psani hesla kdyz uz mu to ubuntu kleklo a musi do rescue modu ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
6.9.2010 12:58 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Pokud vím, tak u distribucí, kde není root kastrován, se při vstupu do singlu objeví něco jako "give root pasword or hit <cosi> to reboot"... jestli se dobře pamatuju...
Jendа avatar 6.9.2010 20:58 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Ano, ale je to takové „bezpečnostní“ opatření, které bezpečnost v podstatě nezvyšuje - pořád můžeš připojit disk ke svému systému a zmiňovanou hlášku prostě odstranit nebo si root heslo změnit.
6.9.2010 22:14 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Jasný, to samozřejmě chápu. Jen oceňuju, že to alespoň trochu těžší... :-D
Grunt avatar 6.9.2010 23:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
init=/bin/bash…asi tak těžké jako posrat se při sračce.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
pavlix avatar 10.9.2010 04:18 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
A po zaheslování bootloaderu bootování z USB apod...

A po zaheslování BIOSu vytažení disku...

Ukazuju to na školení jako folklór (tahle tradice vznika tak, že mi v některých školicích střediskách nainstalovali učebnu a zapomněli sdělit hesla).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
6.9.2010 10:50 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tohle není žádná chyba. Celý zápisek postrádá odůvodnění.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
Ondrej avatar 6.9.2010 11:00 Ondrej | skóre: 20 | blog: darkblair_server | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tohle neni chyba ale docela uzitecna vlastnost. A bezpecny to je - vzdalene to totiz nespustis a pokud nekomu das fyzickej pristup k pocitaci, muze mnohem vic nez jenom s rootem projit disk (treba projit disk s hrebikem a velkym kladivem).

Podobnou vec najdes ve FAQ k pidginu (nebo to tam aspon bylo, volny preklad, doslova si to nepamatuju): Q: Proc ukladate hesla k uctum v .pidgin nesifrovane? Vzdyt mi je nekdo muze ukrast A: Aby vam je ukradl, musi mit pristup primo do Vaseho uzivatelskeho uctu. A pak mate mnohem vetsi problem nez nejaky hesla do IM.
Nikdo neni nikdy lepsi nez ty! Pouze ty jsi obcas horsi nez ostatni.
rADOn avatar 6.9.2010 11:06 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
…Aby vam je ukradl, musi mit pristup primo do Vaseho uzivatelskeho uctu. A pak mate mnohem vetsi problem nez nejaky hesla do IM.
Coz je sice pravda, ale zaroven taky pekne hloupa odpoved. Co kdyz mam heslo do IM stejny jako do banky?
"2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
6.9.2010 11:18 Jirka | skóre: 36
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Pak mate mnohem vetsi problem nez nejaky hesla do IM.
:-)
6.9.2010 11:40 MartinK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Co kdyz mam heslo do IM stejny jako do banky?
Tak jste s prominutím vůl?
xkucf03 avatar 6.9.2010 11:58 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
+1

Na druhou stranu od programu by bylo hezké, kdyby používal šifrovanou klíčenku (nejlépe tu poskytovanou desktopovým prostředím). Sice ani to není žádný zázrak*, ale spolehlivě ochrání to před „náhodnými kolemjdoucími“ – ukradený/prodaný/reklamovaný disk, nezamčená obrazovka a majitel mimo dohled atd.

*) když má někdo přístup k mému počítači, tak může nainstalovat odposlech stisknutých kláves nebo třeba podvrhnout binárku klíčenky tak, aby hlavní heslo někam posílala.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
pavlix avatar 10.9.2010 04:22 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Šifrovaná klíčenka poskytovaná desktopovým prostředím může nabízet velmi zajímavé služby a i docela dobrou úroveň bezpečnosti. Zvlášť když umožní použití šifrovacích klíčů a HW tokenů jako backend.
když má někdo přístup k mému počítači, tak může...
Právě proto, je potřeba přemýšlet dál (ano přiznávám, výše uvedené řešení nechává jiné problémy neřešené, ale tak už to s bezpečností bývá).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
xkucf03 avatar 10.9.2010 11:33 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
To by ten HW token musel mít vlastní neodposlechnutelnou klávesnici nebo alespoň tlačítko, kterým bys potvrzoval, že se smí přistoupit k heslům. Ale to už se dostáváme na úroveň zabezpečení, které nedosáhly ani mnohé banky.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
pavlix avatar 21.9.2010 00:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Zbytečně překombinováváš, lepší je, když na ní žádná hesla uložena nejsou a klíče nevydává.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
rADOn avatar 7.9.2010 14:17 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
To jsem si kdysi myslel taky. Ale kdyz se dnes podivam kolem jaky kraviny si drzi vlastni heslo, nemyslim ze by neparanoidni BFU mel sanci si pamatovat pro kazdou unikatni heslo.
"2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
7.9.2010 14:29 Jirka | skóre: 36
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Nemusí být pro každou službu jiné. Stačí mít jedno heslo pro odpad a pak složitější heslo pro služby, které jsou důležité.
rADOn avatar 7.9.2010 15:33 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Takhle to delam ja, jenze jak pribyva "dulezitych" sluzeb tak to prestava byt unosny. BFU ani nepozna co je odpad.
"2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
Jendа avatar 7.9.2010 16:09 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Kdo říká, že si je musíš pamatovat? Já si také všechna svá hesla nepamatuji.
7.9.2010 16:37 Jirka | skóre: 36
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Když už nic, tak u toho e-bankingu by mělo být zcela zřejmé, že odpad není.
rADOn avatar 7.9.2010 17:31 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Problem neni co odpad neni, ale co odpad je. Spousta sluzeb se da zneuzit zpusoby o kterych uzivatele nemusi vedet. Zvlast kdyz takovou sluzbu moc nepouzivaji, budou mit tendenci hodnotit ji jako odpad podle svych potreb a ne podle skutecny zneuzitelnosti. Napriklad email je spuste lidi putna, protoze "nic zajimavyho mi nechodi", ale co kdyz ho nejaka dulezitejsi sluzba pouziva k resetovani hesla?
"2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
pavlix avatar 10.9.2010 04:26 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Pak už je to jenom o (sebe)vzdělávání na jedné straně a na bezpečností politice služby na druhé. (Která banka ti doručí na e-mail plnou informaci k přihlášení?)
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
pavlix avatar 10.9.2010 04:24 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
nemyslim ze by neparanoidni BFU mel sanci si pamatovat pro kazdou unikatni heslo.
Proto se v prostředích, kde se myslí vážně aspoň určitá netriviální úroveň bezpečnosti, hesla (sama o sobě) nepovažují za řešení.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
7.9.2010 17:20 JS
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Co si to dovolujete, takhle si brat do ust moji matku. :-) Ta ma vsude stejne heslo, 123456.
pavlix avatar 10.9.2010 04:20 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Co kdyz mam heslo do IM stejny jako do banky?
Jasně :). A ještě o tom napíšeš na Abclinuxu :). Nechtěj mě rozbečet :D.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
7.9.2010 17:42 Jirka P
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Sice to zní logicky, ale dost proti tomu mluví např. nedávná kauza s ukradenými hesly z TC.
Jendа avatar 7.9.2010 17:56 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
A jak to souvisí s uloženými hesly? Pokud mám k počítači přístup, tak si to heslo poslechnu při příštím přihlašování.
pavlix avatar 10.9.2010 04:29 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Aktivní útoky přes fyzický HW už jsou aspoň další level :). Už se musíš aspoň na minutu-dvě chovat podezřele.

Mimochodem, kolikrát jste někde zadávali heslo do příkazu passwd (nebo obdoby) puštěného za roota a dotyčný byl otočený (ze slušnosti, aby bylo vidět, že neokoukává heslo), případně za ním zrovna někdo přišel a něco spolu nějakou chvíli řešili?
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Jendа avatar 10.9.2010 17:08 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Aktivní útoky přes fyzický HW už jsou aspoň další level :).
Jaký fyzický HW zase? Ty útoky „přes TC“ probíhaly tak, že útočník získal na počítači roota admina (ano, správně, červík pro Windows) a prostě si stáhl databázi hesel TC. A snad v každé diskuzi, kde se o tom psalo, se někdo pokoušel svalovat vinu na TC - že má mít hesla na disku zašifrovaná.

Já se otáčím pokaždé.
pavlix avatar 21.9.2010 00:35 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Jaký fyzický HW zase?
Asi jsem utekl z kontextu vlákna.
Já se otáčím pokaždé.
Dát roota a otočit se zády mi přijde jako zajímavá bezpečností technika.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
rADOn avatar 6.9.2010 11:02 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tehoz jde dosahnout v jakemkoliv distru predanim parametru do kernelu pri bootu… To neni vada, ale vlastnost, jinak by neslo opravit rozbity filesystem a podobne radosti.

Pokud mas na masine tajne dokumenty, jedina skutecna kontrola pristupu je dobre udelany sifrovani.
"2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
pushkin avatar 6.9.2010 11:08 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Tohle je odpověď vlastně pro všechny výše:

Mě hlavně překvapilo, jak je to snadné. Ubuntu nepoužívám, tudíž tuto "fíčuru" neznám (a pokud si uvedomuji dobře, na openSUSE podobná není ... SNAD, doma to vyzkouším).

Jenom dotaz zpět na tebe - o jaký parametr při bootu jde?
6.9.2010 11:17 helb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
init=/bin/bash
6.9.2010 11:19 helb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04

A nebo single, obojí už zmínil p. Burda v prvním komentáři.

pushkin avatar 6.9.2010 11:21 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
OK, díky.
Jendа avatar 6.9.2010 21:01 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
A pokud je zaheslovaný bootloader (aby nešly měnit parametry), tak boot z externího média. A pokud je v BIOS zaheslovaná boot sekvence, tak vyndání disku a připojení do vlastního počítače…
Ruža Becelin avatar 7.9.2010 14:49 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
...a pokud je zaheslovany disk, tak jsi v pr..., pokud se ti nechce menit elektroniku. A pokud je disk jeste navic sifrovany, tak jsi podruhe v pr...
Jendа avatar 7.9.2010 16:12 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Za předpokladu, že si jádro a initramdisk nosí s sebou na externím médiu. Zanedbávám modifikace HW (keylogger…).
Ruža Becelin avatar 7.9.2010 16:21 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
To jo. Jenze nakonec bude stejne jednodussi ty hesla z cloveka vymlatit nez patrat, kolik jich tam ma a snazit se je prolomit :-D
pavlix avatar 10.9.2010 04:36 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
To nošení na externím médiu samo o sobě problém jenom zmenšuje (přesněji zmenšuje hmotnost a objem zařízení, které je potřeba fyzicky chránit).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
pavlix avatar 10.9.2010 04:35 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
A nebo single, obojí už zmínil p. Burda v prvním komentáři.
Single by se měl ptát na rootovské heslo, pokud je nastavené (na Ubuntu ho instalační program nenastaví, takže záleží na administrátorovi).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
pavlix avatar 10.9.2010 04:34 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Mě hlavně překvapilo, jak je to snadné. Ubuntu nepoužívám, tudíž tuto "fíčuru" neznám
Bývala popsaná na Ubuntu wiki a jiných běžně dostupných zdrojích. Něčeho podobného bys měl umět dosáhnout na každém operačním systému, kde se nepoužívá nějaká fyzická ochrana. Pro vyloučení běžných dvouminutových útoků (plus čekání) je potřeba ta fyzická ochrana i v případě šifrování.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Grunt avatar 6.9.2010 11:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jo jo, toto je užitečná vlastnost a už jsem ji párkrát využil když nám např. ve škole zakázali USB porty (snad si nemyslíte, že tady ve vyučovací době budete hrát Q3A, ne?) nebo když jsem trčel na střeše s kolegovým notesem, kolega kilometry daleko a baterka mobilu hlásila stávku. A pro jistotu si sebou ještě na klíčence nosím bootovatelný GRUB na opravdové skilly co si heslují i GRUBa. Bohudík, za to že jsou lidi tacoví idioti. Jinak nevím co bych dělal.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Grunt avatar 6.9.2010 11:47 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Ještě mě napadlo, že bych si na tu flashku mohl přihrát i nějaké jádro kdyby se mi náhodou poštěstilo někdy potkat opravdového haxor sklillera.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
6.9.2010 14:40 Stevko | skóre: 3 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
No, ja si na flashke nosím System Rescue CD a už sa to oplatilo niekoľkokrát.
Príspevok nemá byť ukončený spojením „môj názor“.
elenril avatar 6.9.2010 18:24 elenril | skóre: 21 | blog: Raziel
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
na opravdové skilly co si heslují i GRUBa.
Pche, amatéři. 1337 h4x0rz mají zaheslovaný BIOS a zašifrovaný disk ;-)
6.9.2010 18:45 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Co když bios ani disk nemám? :-)
-- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
6.9.2010 22:12 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
... 1337 h4x0rz mají zaheslovaný BIOS ...
1337 haxor ti vytáhne baterku, co udržuje nastavení BIOSU ;-)
Jendа avatar 6.9.2010 22:37 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
1337
Co bys čekal od člověka, který chodí do
Gymnázium
Přípotoční 1337
Praha 10 – Vršovice
PSČ: 10130
pavlix avatar 10.9.2010 04:38 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
O tom čísle baráku tady v přípotoční jsem ani nevěděl :).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Grunt avatar 6.9.2010 23:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
zaheslovaný BIOS
F12 pro Muli-boot většinou funguje i tak.
zašifrovaný disk
Jo no. To je asi tak jediná spolehlivá ochrana. To už bych asi s levou rukou v nose nedal. Teda to bych spíš nedal vůbec.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
pavlix avatar 10.9.2010 04:41 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
F12 pro Muli-boot většinou funguje i tak.

Ono pokud člověk neni hodně velká lama, tak nehesluje bios bez blokování vlastností, které se mu z hlediska bezpečnosti nehodí.
To je asi tak jediná spolehlivá ochrana.
Čistě softwarově to stejně nevyřešíš, aneb defective by design.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Grunt avatar 10.9.2010 11:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Ono pokud člověk neni hodně velká lama, tak nehesluje bios bez blokování vlastností, které se mu z hlediska bezpečnosti nehodí.
Já už viděl všelijak příšerné lidi.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
pavlix avatar 21.9.2010 00:37 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak získat rootovská práva v Ubuntu 10.04
Já už viděl všelijak příšerné lidi.
viz
pokud člověk neni hodně velká lama
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.