Portál AbcLinuxu, 10. května 2024 02:13

Hubnu a bavím se Solarisem

12.5.2011 11:31 | Přečteno: 1130× | poslední úprava: 12.5.2011 11:32

Dal jsem očko, jestli má otevřena zelenina, co ji mám kousek pod oknem, abych mohl zajít koupit něco zdravého. Bylo otevřeno. Sešel jsem ze schodů, potkal dvě krásné slečny na padesáti metrech, nakoupil a budu si dělat něco lahodného k obědu. Asi pohankovou kaši. Pohankovou kaši mám mám rád. Změna stravy mi náramně prospívá. Za necelé tři týdny jsem shodil kolem sedmi kg, už i kolegyně a klientky si všimly, že v pasu hubnu, což se samozřejmě projevilo blahodárně na na pohyblivosti a uvolněnosti pohybového aparátu. Metoda již jsem po mnoha letech použil funguje a je stejně účinná jako kdysi. Inu staré dobré zvyky.

Bavil jsem se, když jsem četl ty různé „dobře míněné informace„ kdy začnu hubnout, jestli ty kila jsou ztracené tuky nebo voda. Jak to vlastně je, jak se mýlím, protože autority říkají něco jiného. Nakonec, mnohokrát v životě jsem nedal na autority, držel jsem se své zkušenosti, svého pozorování. Mám takový pocit, že na tomhle je založena celá věda. Na experimentu, pozorování, ověřování v praxi. Pokud metoda funguje, pak je funkční a úspěšná. Přemýšlet, kolik jsem ztratil vody a kolik tuků, dokud se osobně cítím dobře. Jestliže vím, že nejím nic toxického a cítím se dobře, je tohle znamení, že jdu správnou cestou.

Bavil jsem se, protože jsem věděl, že stačí jen pokračovat a ke ztracené vodě, dřív nebo později přibudou i ztracené tuky. Takhle jednoduše to funguje. Myslím, že většina těch poradců je zmatená všemi těmi vědeckými, zaručeně funkčními metodami, kdy se strašlivě dbá na to a ono a nakonec se zjistí, že stejně je potřebné najít něco, co vyhovuje mě, nedeprimuje mě ten způsob změny nejen stravy, ale i života. V tom je právě celé to kouzlo. Jo, všechno je v hlavě.

Celý život se pohybuji, celý život přiměřeně sportuji, cvičím, a vlastně až za poslední rok a půl, spíše rok, jsem se musel trochu v tom pohybu omezit. Přibral jsem hodně, což samozřejmě byla má vina, protože jsem tomu nepřizpůsobil stravu. Stačilo málo. A lepší se to. Nedělám nic nic drastického, klidně si občas koblihu, šunku, případně nějaké maso dám a kila jdou přesto dolu. Tahle metoda, nikdy se neúkolovat do kdy a jak se naučím třeba zvládat zvládat PC, angličtinu nebo jiné dovednosti a časem se úspěch při pomalé důsledné práci úspěch dostaví. Co potřebuji umět, umím. V tom je právě celé kouzlo zvládání těch životních situací. Nebát se dělat chyby, protože pokud se člověk z chyby poučí, pak chybu neudělal. Říká Svami Vivekananda. On také říká, že neradí aby šel člověk domu a záměrně dělal chyby, ale jen aby se z udělaných chyb poučil.

Tyhle moudra mě právě provázely před těmi dvaceti sedmi lety, kdy jsem začínal se učit žít trochu jinak. Jinak jíst, jinak relaxovat, jinak sledovat svůj organismus, jak na co reaguje, co mi dělá a co mi nedělá dobře. Od loňského jsem na tohle malinko zapomněl, což byla chyba. Chybu jsem udělal, z chyby se poučil. Což není k zahození. Znovu jsem si ověřil, že pokud k tomu přistoupím jako k možnosti, jak experimentovat, poznávat, pak jsem k hubnutí, ještě získal další zábavu, jak se učit přímo na praktickém experimentu. Takže jsem si na ty moudra vzpomněl, přidám ještě jedno, které jsem léta měl pověšené na zdi:
Pomalý nácvik je zárukou rychlého úspěchu.

Občas mě něco napadne, vyzkouším a pokud mi experiment vyhovuje, hledám další možnost. V tom je ona zábava. Stejné jako u open source. Nakonec, na Oracle Solaris 11, jsem instaloval OpenOffice. Byl jsem překvapený, jak je to vlastně jednoduché i když je to ze zdrojáku. Jediná vada je na Oracle Solaris, že mi nejde na něm zvukovka. Provozuji ho ve VMware a Solaris 10 bez potíží najde zvukovku u iMac, Solaris 11 nikoliv, ani OpenIndiana. Což mě rozesmutnilo. Budu muset hledat drivery. Život ze Solarisem není jen samé peříčko. Ale mám Solaris rád, jsem jeho příznivcem i přesto, že ho koupil Oracle. Zatím se chová Oracle k uživatelům mého typu laskavě. Vývojáři s ním mají asi jiný větší problém, jenže nejsem vývojář, takže ty spory sleduji jen zpovzdálí.

       

Hodnocení: 50 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

Dalibor Smolík avatar 12.5.2011 12:50 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nojo, hubnutí. Nikdy jsem neměl s nadváhou problémy, až v posledních letech jsem měl bříško, kvůli kterému se mi děti posmívají :-), ale jinak jsem snědl, na co jsem si vzpomněl. Dnes musím měnit priority a čeká mě asi tvrdá dieta. Ach jo. :-). Zatím jsem jen trochu pozměnil jídelníček, oblíbené jitrničky a jelita šly stranou a místo toho nesmažené jídlo a tak .. a hned je pět kilo dole. Člověk se někdy donutí ke změně, až když je zle .., no ale dříve teď než později.
Jo a OpenSolaris? Zatím jsem nezkoušel. No uvidíme, třeba taky k tomu dojde, když budu mít štěstí. .. Zatím mi stačí debian :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
belisarivs avatar 12.5.2011 13:08 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nejak mi prijde uhozene poustet si zvuk na virtualce, ale kdyz uz bych chtel funkcni Solaris, tak spise nahodim VirtualBox. Tam by to melo slapat, protoze je to od stejne firmy.

Jinak, pohanku sem dotahli Mongolove.

Krmili s tim kone.
IRC is just multiplayer notepad.
12.5.2011 13:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Co je dobrý pro końě, je dobrý pro člověka. Pro koně oves, pro člověka ovesná kaše nebo pohanka.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
belisarivs avatar 12.5.2011 14:16 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Nebo treba taky trava a seno, vyhrebelcovat a zavrit v mastali. :-D

A na dobrotu ovesne nebo pohankove kase mam svuj nazor. A rozhodne ne pozitivni.
IRC is just multiplayer notepad.
12.5.2011 14:18 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
A na dobrotu ovesne nebo pohankove kase mě obé chutná, bez problémů.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
belisarivs avatar 12.5.2011 14:19 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
To vam nikdo nebere. Ale vase tvrzeni bylo vice obecne nez odpovida zkutecnosti.
IRC is just multiplayer notepad.
12.5.2011 14:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
v tomhle směru nejsem sám, je dost lidí, co jim jak pohanka tak ovesné vločky chutnají.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
12.5.2011 14:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
PS: v každém případě pohanka a ovesné vločky jako potraviny jsou obecně prospěšné.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
belisarivs avatar 12.5.2011 14:25 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
To je prece irelevantni. Protoze existuje zase rada tech, co by to do huby nedali.
IRC is just multiplayer notepad.
12.5.2011 14:28 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
To že to někdo nejí, neznamená, že nejsou ty potraviny prospěšné, pokud by je jedli. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
belisarivs avatar 12.5.2011 14:40 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
O tom nepolemizuji. Padlo slovo "dobre", ne "prospesne". A pokud po tom nekdo hodi savli, tak i na tu prospesnost bude mit jiny nazor.
IRC is just multiplayer notepad.
Dalibor Smolík avatar 12.5.2011 14:28 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Pamatuji se na z dětství na výrobek, jehož základem byly ovesné vločky, jmenoval se Kalorka. Měl jsem to velmi rád, dalo se to osladit, zalít mlékem, posypat kakaem. Vločky jako takové jsem ale moc nemusel.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
14.5.2011 21:05 MVR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Pamatuji se z dětství....

Na cukrarnu, libou vuni vanilky, vabive produkty za sklem vylohy s ceduli 'Budu hned zpatky':-). Dnes uz to sladke mit nemusim.

Dalibor Smolík avatar 15.5.2011 00:59 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Já na sladké jsem stále. Některé věci zřejmě nebudu moci jíst, ale sladké s výjimkou čokolády mezi ně nepatří. :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Dalibor Smolík avatar 12.5.2011 14:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
A na dobrotu ovesne nebo pohankove kase mam svuj nazor.
Nojo, argentinský steak to holt není :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
12.5.2011 14:29 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
To určitě ne, ale nevylučuje se to. Můžu jak steak, tak pohanku, nebo ovesnou kaši. Jedno druhému neodporuje.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
belisarivs avatar 12.5.2011 14:44 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
A nebo si proste dam pohanku zkoncentrovanou v hovezim. Takze jsem v podstate supervegan. :-D
IRC is just multiplayer notepad.
Dalibor Smolík avatar 12.5.2011 21:04 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Já mám nejraději brambory procezené přes prase :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
12.5.2011 14:00 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Já třeba na Solarisu, raději surfuji po netu a píšu. Mac mám na fotky a jiné věci. Jinak virtualbox nevím. VMware se nevyrovná.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
12.5.2011 14:10 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
V cem se mu nevyrovna?
12.5.2011 14:15 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Třeba v tom jak se dá nastavit desktop, když nainstaluji libovolné linuxoví distro do Vwware, nastavím vše bez potíží, ve virtualoxu to tak zcela neplatí. Třeba rozlišení monitoru. Bud je chyba mezi židlí a klávesnicí, bnebo ve virtualboxu.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
belisarivs avatar 12.5.2011 14:18 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Chyba je mezi zidli a klavesnici.

Po instalaci vbox additions si muzete nastavit libovolne rozliseni. Treba 1353x917.
IRC is just multiplayer notepad.
12.5.2011 14:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
no a to je to v čem je pro mne VMware lepší, nemusím nic doinstalovávat. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
belisarivs avatar 12.5.2011 14:22 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Opravdu ne? Nejake additions se tam instaluji taky.

Treba proto, aby vam nezachytaval mys. Navic instalace additions z virtualboxu v Solarisu je trivialita sama. Nikdy drive jsem to nedelal a presto jsem to nainstaloval v klidu na prvni pokus za minutku. Takze to nemuze byt tezke.

Je tam na to abidka v menu, po ktere vyskoci v Solarisu hlaska, zda spustit nejaky instalator, date OK, pak mozna restartovat Xka a smitec. Brnkacka.
IRC is just multiplayer notepad.
12.5.2011 14:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
tak na iMacu mi žádnou myš nezachytává. Vše bez problému.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
belisarivs avatar 12.5.2011 14:42 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
A muzete si nastavit libovolne rozliseni? Vcetne tech obskurnich? Pointa neni v tom, ze "proste muzu" ale v tom, ze je pak podstatne snazsi si uzpusobit rozliseni virtualky kdyz ta obecne nabizena rozliseni nevyhovuji.
IRC is just multiplayer notepad.
12.5.2011 14:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Jo s tou zvukovkou jste měl pravdu, ve virtualboxu funguje.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
12.5.2011 14:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Jo, člověk se pořád učí. Celoživotně
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
belisarivs avatar 12.5.2011 16:03 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Clovek je stary pouze tehdy, kdyz uz se nema co naucit.
IRC is just multiplayer notepad.
13.5.2011 10:05 Jirka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
zdravim pana Jilek, jake wmware pouzivate - workstation, server nebo player ? Jirka
13.5.2011 10:12 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Fusion
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
corwin78 avatar 12.5.2011 14:54 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Člověče, raději to s tou zeleninou nepřeháněj, nějak ti pak vynechává hlava a zdvojuješ slova ;-)
Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
Marcela* avatar 12.5.2011 15:01 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mám takový pocit, že na tomhle je založena celá věda. Na experimentu, pozorování, ověřování v praxi.Pokud metoda funguje, pak je funkční a úspěšná.
Bavil jsem se...Myslím, že většina těch poradců je zmatenávšemi těmi vědeckými, zaručeně funkčními metodami, kdy se strašlivě dbá na to a ono a nakonec se zjistí, že stejně je potřebné najít něco, co vyhovuje mě, ...
Ať žije demagogie :-).

Vážně myslíte, že odborníci přes výživu přiletěli z vesmíru a jsou to nepoužitelní nabiflovaní teoretici? Že zkrátka nepracují s lidmi, nemají žádnou zpětnou odezvu, žádné praktické zkušenosti a pouze "vaří z vody"?!?

Jestliže vím, že nejím nic toxického
:-) Docela by mě zajímalo, jak to víte.

Jinak, znovu opakuji, bavit se o účinnosti diety /či změně životního stylu, neb jak si to nazvete/ po 3 týdnech, je trošku úsměvné a nevěrohodné. Je to běh na dlouhou trať...
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
12.5.2011 15:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Odpověděla jste si svými otázkami. :-) Jenže já jsem už kdysi dávno ten životní styl zěnil a jen sem se vrátil k ověřenému a vyzkoušenému. Pro sebe.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Marcela* avatar 12.5.2011 15:07 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Do roka a do dne se ukáže... ;-) Do té doby už se o tom bavit nebudu.
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
12.5.2011 15:12 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
No to nemusíte, já používám metody ověřené šesti tisíci lety. A vyzkoušel jsem je ověřil a přizpůsobil, přesně podle tradice sobě. Stejně jako cvičení atd . Žádná esoterika, ale praktické zkušenosti v oblasti stravy, těla a mysli.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
12.5.2011 20:26 MVR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Co je dobre pro kone je dobre i pro cloveka

Cpu do sebe lahodny jablkovy kolac, svedomi me netrapi. Kyprym testem by kun nepohrdl, je z otrub. Tedy z ovesne kase a ryze. Ani 'travou' z louky nepohrdam kdyz jedu kampovat. Mezi tou travou rostou vselijake bylinky (citronovy balsam, kren, chrest, cekanka, pampelisky atd) do salatu. Ani krovim nepohrdnu, to me zase naucila moudra koza. Sipky, bezinky, listi a plody z malin, ostruzin, boruvek, brusinek na caj....parada. Vyhoda peciva je ze se do testa mohou namichat ruzne druhy korenove zeleniny nebo koreni.
Marcela* avatar 12.5.2011 22:28 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Když už zmiňujete esoterii, ráda bych vás upozornila, že esoterie je poměrně široký pojem a zahrnuje mj. i jógu :-).
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
Dalibor Smolík avatar 12.5.2011 15:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Kdoví, co bude do roka ..;-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
12.5.2011 15:31 qazwsx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Správně se nepoužívá 'co', ale 'kdo' :-). Po roce žraní otrub rozhodně ;-)
Dalibor Smolík avatar 12.5.2011 15:39 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
LOL :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
12.5.2011 15:58 qazwsx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Synátor se tím živil jako sportovec zhruba rok, pak se dostal naštěstí k údajům a rozumným lidem. Jako všechno přehánění, i tyhle 'votruby' zanechávají v organismu docela dost svinstva, když to jeden žere jako kůň a denně ;-).
Dalibor Smolík avatar 12.5.2011 16:08 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Já jsem měl na škole vojenskou přípravu - dva roky na proviantního náčelníka :-). Takže o principech stravování něco vím. Hlavní zásadou je pestrost a správná skladba jídelníčku včetně optimálního množství jídla plus pravidená strava. Žádné jiné kouzlo v tom není. Člověk si může i zahřešit, dát si sladkosti, dort .. jen to nesmí být pravidelné a ve větším množství. Základem je zelenina, vláknina, kvalitní maso v přiměřeném množství, totéž platí o tukách. Není pravda, že je sádlo škodlivé. Naopak. Ale všechno musí být přizpůsobeno prostředí, fyzické námaze a věku člověka. To je všechno. Nevěřím na žádné zázračné pilulky, hubnoucí metody apod. Vše si člověk musí zařídit sám a mít pevnou vůli.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
12.5.2011 16:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
To je argument stejné kvality, jako že mi jedna paní povídala, že v roce 2012 bude konec světa. Pokud toho člověk jí na kila jako kůň asi mu to nebude příliš prospívat, ale protože někteří mají i rozum, tak střídají různé potraviny. :-) V menším množství. Takže někdy vločky, někdy pohanku, někdy kaši, trochu zeleniny, trochu masa, trochu pečiva atd.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Dalibor Smolík avatar 12.5.2011 16:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Jo, to je přesně to, co jsem psal výše.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
13.5.2011 10:04 kecy kecy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Do roka a do dne se ukáže... ;-)

Jenže to už se k tomu tématu mistr manipulátor nevrátí. Možná se přes vanu ani neohne ke klávesnici ;-).
14.5.2011 21:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Ty máš s tou vanou nějakou zkušenost, že tak plasticky to popisuješ. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Dalibor Smolík avatar 12.5.2011 15:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Vážně myslíte, že odborníci přes výživu přiletěli z vesmíru a jsou to nepoužitelní nabiflovaní teoretici?
Já bych to viděl ještě "černěji" .. Někteří odborníci cíleně směřují obyvatelstvo, aby využívali některé specifické segmenty potravinového řetězce, později je mají k tomu, aby kupovali určité výrobky, dnes se tomu říká "product placement" a je to jedna z odvrácených stránek tržního hospodářství (proti kterému obecně nejsem). Toto se třeba podařilo u masivního používání papírových plenek, přičemž děti vychovávané na textilních jsou dříve samostatné, co se hygienty týče a podobně. Je nutné si všechny rady přebrat, zda nesměřují k něčemu konkrétnímu.
Se svým zubařem jsem se bavil o tom, zda jsou zubní pasty a jejich výběr důležité při čištění zubů nebo rozhoduje jen technika a typ kartáčku. V podstatě potvrdil to druhé, ale přesto vidí jeden druh pasty jako lepší než ostatní. Až jsem si pak všiml loga této pasty na jeho kartičkách :-))))))))
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
12.5.2011 15:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Tak nějak asi to bude jak říkáš. Kolik jsem dostal doporučení na různé "zázračné medikamenty" od renomovaných firem na svá bolavá kolena, nakonec pomohly prostinké cviky a mnohem menší zátěž než dříve. Takže mi kolena docela slouží a dají se časem zatížit víc. Farmacetická a diabetická s kosmetickou lobby, zlaté doly proti nim hadr.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Marcela* avatar 12.5.2011 22:39 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Toto se třeba podařilo u masivního používání papírových plenek
Je pravda, že dříve děti chodily na nočník běžně už v 1 roce. Dnes to trvá cca o 6 i více měsíců déle, protože papírové lépe absorbují vlhkost, dítě to tak necítí. Ale ty výhody papírových plenek jsou znatelně převažující. Není to věc manipulace reklamou, ale čistě praktická záležitost. Tak jako lidi ochotně přesedlali z ruční bubnové pračky na automatickou /třebaže ta bubnová možná lépe prala/, tak rádi přijali vynález papírových plenek. Ono to není nic příjemného, odstraňovat ručně hovínka z látky, navíc miminko dá beztak dostatečně zabrat :-). Každá chvíle odpočinku má pro maminku cenu zlata. Zvlášť v týdnech po porodu.

Ale abychom se vrátili k tématu výživy a komentu, na který jste reagoval. Víte, já čas od času slýchávám v rádiu či tv příspěvky a pořady, ve kterých hovoří odborníci přes výživu. Je to téma, které trápí hodně lidí, takže dost propírané. Musím říct, že tito odborníci před různými "zázračnými" preparáty naopak varují. Mluví především o pravidelném, důsledném denním režimu, přiměřeném pohybu, který nezatěžuje klouby. Důraz kladou na vydatnou snídani. Protože tím, že se najíme pořádně během dopoledne, nemáme pak večer potřebu "vybílit lednici" a tolik chutí na sladké. Upozorňují taky, že příčina nadváhy je především záležitost psychická. Takže vyžaduje krom nutričních znalostí do velké míry psychologický přístup. Nenásilný, neunáhlený, ale neústupný.
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
Dalibor Smolík avatar 13.5.2011 00:10 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
U těch plenek - souhlasím, že je to úspora práce pro maminky. Zejména, pokud jsou zaměstnané od velmi útlého věku dítěte a kombinují práci (kariéru) s rodičovstvím. Na druhou stranu některé z nich lamentují, kolik takové plenky stojí, jak je to strašně drahé .. Zrovna u těch, které mají hluboko do kapsy bych viděl spíš ty klasické. Jsou drahé, ale prvotní náklady se později vyrovnají a úspora je značná.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
13.5.2011 00:28 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Jsou drahé, ale prvotní náklady se později vyrovnají a úspora je značná.

No, když denně pereš, i když máš automatickou pračku, tak je toho dost. musíš je usušit, vyžehlit. Byl jsme sám holkama doma dost dlouhou dobu, když žena byla v nemocnici a práce s plenami byla dost značná. A energie, voda, to je taky náklad.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Dalibor Smolík avatar 13.5.2011 01:05 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
No, možná někdo to srovnání nákladů udělal, může být ..
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
13.5.2011 07:43 MVR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Kdyz se mi narodil prvni kluk, dostala jsem z nemocnice nabidku na dva tydny pouzivat bavlnene plenky, servis zdarma-na zkousku. 2x tydne prijeli vyzvednout znecistene pleny ve specialni nadobe s nejakym roztokem do ktereho se plena hodila jak byla, nic jsem nemachala, necistila. Vyprali je, desinfikovali, privezli zpet. Byl to skvely levny bezpracny servis, pouzivala jsem ho skoro rok. Po roce servis nemocnice zrusila, nabidla nakup hygienickych plen na vyhozeni ve velkem za smesnou cenu. Netusila jsem co je 'nakup ve velkem', objednala jsem je, zhrozila se kdyz to privezli. Bydleli jsme v byte, jedna stena oblozena baliky plenek az do stropu, zasoba skoro na rok. Kluk byl uz skoro vycviceny jit na zachod, ale jak byl nemocny, s horeckama, zvykl si na pohodli plenek, museli jsme ho znovu pracne trenovat. Do 3 let byval casto nemocny s mandlemi, detskymi nemocemi, lezly mu zoubky atd. Takze to trvalo skoro 3 roky nez se z plen dostal. Za tech par haleru ty hygienicke papirove plenky byly seslane primo z nebe:-).
belisarivs avatar 13.5.2011 10:22 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Nevim teda jak je to ted, ale mam takovy blby pocit, ze ten material v plenkach prezije i to dite.

A to se vyplati.
IRC is just multiplayer notepad.
13.5.2011 21:26 MVR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
..... ten material v plenkach prezije i to dite.

Ale jo, prezije. Absorbujici material je polymer a papir.
Marcela* avatar 13.5.2011 22:24 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
..... ten material v plenkach prezije i to dite.
Ta věta je trochu rébus. Jde o to, zda se jedná o 1., či 4. pád. :-D
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
belisarivs avatar 13.5.2011 22:44 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
4. ;-)
IRC is just multiplayer notepad.
12.5.2011 19:25 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
3 tydny na 7kg? To je docela nezdrave tempo. Ale kdyz je vam fajn, tak vlastne proc ne.
belisarivs avatar 12.5.2011 20:45 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Na druhou stranu, je to zacatek. Vyplavuje se z tela svinstvo a jim vazana voda.

Taky se muze stat, ze se pokles vahy zastavi protoze se telo prizpusobi novemu rezimu.
IRC is just multiplayer notepad.
12.5.2011 23:18 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Nezastaví, protože ve hře jsou dva faktory. Malé a časté dávky, které způsobí, že tělo má mírně zvýšený energetický výdej a zároveň odbouravá tento způsob pocit hladu. Žaludek se díky tomu stáhne a přestane mít potřebu většího naplnění. To je jedna věc. Druhá věc, empiricky ověřená. Díky shození váhy, můžete ujít, uběhnout, stejný počet kilometrů, ovšem rychleji, tedy s větším výdejem energie. Opět dochází k větší spotřebě odbourávání tuků, protože najedený organismus neukládá do zásoby, ale přímo spaluje i malé množství tuků. I malý úbytek je jednoduše úbytek. Méne energeticky vydatná strava je dalším faktorem, takže i třetí faktor, změna stravy funguje trvale. Samozřejmě proces adaptace nastane, ale po mnohem delší době. S tím se dají dělat kouzla. Tohle jsem si během let ověřil na sobě. Plus jógové techniky, které napomáhají odbourávání tuku, ty kdybych nedělal každý den, byla by ta nadváha mnohem větší.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
12.5.2011 23:34 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
imho voda. clovek nemusi byt zrovna matematik, aby zjistil, ze tu neco uplne nehraje. 7kg za 3 tydny, ... to v prepoctu znamena, ze kazdy den ztratil 333g, i.e., by z nej kazdy den mela odpadnou hmota odpovidajici dvema rizkum v syrovem stavu!
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
12.5.2011 23:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
no váhu používám pořád stejnou, váha nekecá.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
13.5.2011 06:45 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
to by odpovídalo, Jan byl schopný těch řízků - samozřejmě v trojbalu - sníst za den mnohem víc:-)
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
13.5.2011 06:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
pár řízků a děláš z toho drama. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Dalibor Smolík avatar 13.5.2011 09:06 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Že jo? To by bylo, aby se chlap pořádně nenacpal řízky! :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Marcela* avatar 13.5.2011 09:37 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Ehm, ona i ženská se někdy pěkně nacpe řízkama! S bramborovým salátkem, nebo aspoň tatarkou k bramborkům, s kyselou okurečkou, mňam :-).

No, pěkně tu kazíme morálku ;-)..
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
Dalibor Smolík avatar 13.5.2011 10:40 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubnu a bavím se Solarisem
Když to nesmím, tak aspoň o tom mluvím :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.