Portál AbcLinuxu, 22. května 2024 12:15


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Člověk z Horní Dolní avatar 15.1.2023 18:04 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dobrý :-D
Max avatar 16.1.2023 05:16 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zajímavý příběh, snad se dočkáme konce :)
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
16.1.2023 09:30 PK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No, mohli bychom na něj vytáhnout, že když šéfoval NATO, tak si žil nad poměry

Nebo proste jen ze sefoval NATO.
16.1.2023 11:02 pivnica
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Skvely!

Beres donations? Dej sem link, neco posleme. Treba bys pak mohl usporadat nejaky basnicky vecer a nebo si proste zajit na pivko.
17.1.2023 14:25 Tomáš | skóre: 31 | blog: Tomik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Ahoj, donations neberu, protože takováhle dílka píšu hodně málo. Ale pivo piju (jenom abychom se sešli ve stejném koutě republiky).
18.1.2023 10:01 ta stejna
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Oops, ziju mimo republiku (ani ne v sousedicim statu), takze pivo online? Nebo ze bych na Velikonoce zavital do centra Evropy?
16.1.2023 12:11 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nic vymyslet netreba.
16.1.2023 18:21 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
To nezabere, pravdě lidé nevěří.
17.1.2023 08:20 Ariczek | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Obecně nevěřím, že někdo předpokládá existenci Mirka Dušína, který se celý život choval tak, že to nikdo nedokáže použít proti němu negativně.

Navíc by tento Mirek Dušín musel jít chtít do volby prezidenta, kde na něj každej vytáhne všechno... viz třeba Dalibor Dědek, majitel Jablotronu - kde si ho všichni váží... ale také se rychle stahoval z voleb, protože na něj začly mířit hnojomety.

Co se týče komunistické minulosti, 33+ let zpátky, tak si Svatý Bureš nemá asi co vyčítat s agentem Pávkem.

Když jsme u té pravdy, jakožto nevolič ani jednoho z pánů v prvním kole:
  • mám volit současného oligarchu, který ke svému jmění přišel "nejasně", nebo generála ve výslužbě?
  • mám volit politického kandidáta hnutí ANO (navrhlo přes 50 poslanců), nebo občanského (měl podpisy občanů) - k jehož podpoře se přihlásila i aktuální vláda?
  • mám volit člověka, který nezvládl z pozice premiéra např. Covidovou krizi? Nebo člověka, kterého nikdo nenapadá za to, jak působil ve vedení NATO?
Z mého pohledu je to opět volba "menšího zla"... a Babiš zatím připisuje spousty bodů svému protivníkovi, za to jak se chová a jakou (útočnou a ošklivou) vede kampaň. Prezdident má, z mého pohledu, spojovat, ne rozdělovat společnost...

Ale tak bohužel s tím rozdělováním máme u prezidenta zkušenost už od aktuálního...

17.1.2023 17:57 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Ohledně těch hnojometů a útočné kampaně:

https://www.lupa.cz/clanky/kdyz-neverite-vlastnim-usim-aneb-twitter-versus-zbytek-sveta/

Ostatně bylo potřeba pět generálů, aby toho fanatického komouška do toho špiónského kursu vedeného GRU protlačili, takže vlastně jsou s Putinem skoro kolegové, a pokud by historie pokračovala ve stejných kolejích, mohlo se stát, že by Putin úkoloval Pavla jak má úkolovat Babiše :-D

Takže to vidím dost podobně, s tím rozdílem že pokud to dopadne špatně, vyhraje Bocián, a pokud ještě hůř, vyhraje Pinočet. Prostě bl8.
24.1.2023 11:39 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Ještě že nevyšel kalouskův projekt “karel na hrad” ty by byl teprve mejdan…
17.1.2023 11:16 ehmmm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Chybi tam:

Kafe! Jdu srat.
17.1.2023 14:26 Tomáš | skóre: 31 | blog: Tomik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
No to chybí. Když to dopadne dobře, tak se pokusím zakomponovat aspoň to kafe.
18.1.2023 13:05 Valgrind
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Muzeme si vybrat, ktereho byvaleho komunistu zvolime presidentem. Jak skvele. :-D
Max avatar 19.1.2023 09:36 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Bývalý komunista je skoro každý, co je starší 50 let. Pro mně je toto naprosto nevypovídající údaj.
Co by vypovídající bylo, to když by straník zůstala daná osoba i po převratu.
Každopádně vzhledem k tomu, jaké měl a má názory, tak těžko by mohl souhlasit s komunisti, nebo třeba s čssd. Spíš je pravicově zaměřený.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
19.1.2023 11:05 Valgrind
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Bývalý komunista je skoro každý, co je starší 50 let. Pro mně je toto naprosto nevypovídající údaj.
Skoro kazdy rozhodne, rozhodne ne!!! A nevypovidajici udaj? Promin, ale to je dost mimo. Vypovida to o mnohem.
Co by vypovídající bylo, to když by straník zůstala daná osoba i po převratu.
To jiste, zde souhlasim.
Každopádně vzhledem k tomu, jaké měl a má názory, tak těžko by mohl souhlasit s komunisti, nebo třeba s čssd. Spíš je pravicově zaměřený.
Ted zrovna nevim, ktereho z nich myslis. :-D Pravicovy neni ani jeden. Tedy ne tak, jak ja definuji pravici...
Max avatar 19.1.2023 11:19 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Máš pravdu, členů KSČ bylo na začátku 2mega, ke konci 1,7mega. Lidí pak bylo:
15-64 = 6,8 mega
65 a více = 1,3 mega

Kolik lidí bylo 15-18 let, to nevím. Stejně tak nevím, jak to reálně bylo s lidmi, co chtěli dělat to, co je baví / chtějí.
Chybí tedy údaj ohledně procentuálního zastoupení členství u lidí v kvalifikovanějších oblastech.

Pravicovým myslím tak, jak to definuje politická scéna v ČR.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
19.1.2023 11:31 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb

Od poloviny 80. let už byli komouši zcela mimo mísu. Vítr z plachet jim totiž sebral Gorbačov. Do KSČ v tu dobu vstupovali už jen kariéristé a volové.

19.1.2023 17:09 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
V CR sebe samu oznacuje jako pravici i dnesni ODS a to je absolutni BS.
19.1.2023 17:53 podlesh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Pravda, ODS není proti kapitalismu.
19.1.2023 11:29 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb

Tak důležitá je celá předchozí životní kariéra. Ostatně, Pavel z Tarsu, byl před svým obrácením krvelačný jak komouš, dokud si na něj taťka neposvítil.

Takže co dělal Babiš v době, kdy Pavel vyrazil do bývalé Jugošky, mírnit horké hlavy balkánců? Coby ředitel fy. Agrofert pilně pracoval na převzetí této společnosti do vlastních rukou. Nejprve zfalšoval zápis o zasedání, kterým se Petrimex měl vzdát majoritní pozice ve své dceřiné firmě Agrofert. A pak už jen čekal na vhodnou příležitost.

A jakmile získal tuhle dojnou krávu využíval každé skuliny v zákonech k tomu, aby na náš úkor dál rozmnožil svůj majetek. Takže v době, kdy Pavel zastupoval naši zem v centrále NATO, točil prachy v korunových dluhopisech, a nestydatě okrádal stát na daních.

Kuní ksicht je zkrátka zloděj, který baží po moci. A spoluviníkem je každý, kdo ho podporuje…

19.1.2023 17:54 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Kdy jsi otočil?
19.1.2023 21:09 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Otočil? Pokud by ses obtěžoval číst pořádně, tak bys věděl, že jsem toho názoru, že prezident České republiky by měl mít své kořeny v některé z českých zemí. A splňuje Kuní ksicht alespoň tohle minimalistické kritérium?
24.1.2023 11:55 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
deset let tu fandíš Babišovi, rusákům a komoušům, a najednou je to kuní xicht co nemá být na hradě? změna dodavatele drog? :D
24.1.2023 14:54 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Co to meleš ty vymaštěné jelito? Ty už jsi jak ten Babiš. Hážeš svoje hovna po všech kolem a pak na ně ukazuješ prstem.
24.1.2023 15:06 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
vymaštěný jelito jsi ty, 10 let si tu hraješ na krále dezolátu, bolševiků a proruských nácků a najednou se k tomu přestaneš hlásit?
24.1.2023 20:15 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Tobě důkazy nic neříkají viď? Víš o tom, že pomluva je trestná?
24.1.2023 20:44 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Pomluva? honem zedituj sve rusofilni prispevky :))))
25.1.2023 11:31 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
To bys měl spíš zeditovat ty svoje. Jo a taky se stav k očnímu, že máš rudou mlhu před očima.
25.1.2023 18:13 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
tak jen jeden příklad tvého rusáckého kolaborantského a proputinovského blogísku:

https://www.abclinuxu.cz/blog/kenyho_stesky/2022/8/na-uprchlicke-tema

25.1.2023 20:04 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Co je na tom proputinovské ty blbče? Je to konflikt mezi rusákama, tak ať si ho vyřeší rusáci mezi sebou.
25.1.2023 21:24 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Je to konflikt mezi rusákama a Evropanama. Na východ bys měl táhnou ty, jako kovaný rusák.
25.1.2023 21:37 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Ty máš s Evropou společně akorát to, že ubožákům jako ty poskytuje azyl.
25.1.2023 21:43 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Říká prototyp rusáckého ubožáka, papouškující putinovskou propagandu, neinteligentní, nevzdělaný a přisátý na státní cecek jako technik osmé třídy.
25.1.2023 21:51 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Další sračky. Zajdi si k psychiatrovi, ať ti na ten tvůj mentální průjem předepíše nějaké prášky.
25.1.2023 22:01 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
ty si zajdi k veterináři, ať tě utratí, rusáku
25.1.2023 20:08 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
A pokud s tím nesouhlasíš, tak táhni na východ a nezatahuj ty jejich vyděračské móresy do evropy.
25.1.2023 21:25 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
táhni ty, rusácké kolaborantské prase
24.1.2023 10:19 ehmmm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak uz to Tonda natocil:

https://www.youtube.com/watch?v=ptqNvdazIOs

Kafe tam je.
xsubway avatar 24.1.2023 16:07 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Njn. Kdekdo si řekne, že ten jeho hlas není důležitej a pak se bude 5 let divit :-)
28.1.2023 05:22 KSČ zase vyhraje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já začínám být zase hrdý, a to veřejně, že jsem byl členem KSČ. Je zřejmé, že kádrová politika soudruhů Husáka, Bilaka a dalších byla velmi prozřetelná a úspěšná, vybírali do strany jen lidi nejschopnější (tedy i mě!). Jak jinak by bylo možné, že 33 let po převratu stane ve funkci nejvyšší a zasedne i na nejvyšší sesli ve státě karierní komunista, navíc gardový/nomenklaturní?

Petr, Pavel, Andrej nebo Babiš - vždyť je to jedno. Oba jsou naši lidé a já jim fandím oběma. Generalissimus má ovšem plus ve své životní družce - politručce. S tou se ta oligarchova barbínba, kapitalistický produkt, rovnat nemůže, to dá náš stranický rozum. Možná i proto pociťuje autor textu více sympatií k soudruhu Pávkovi než k soudruhu Burešovi.

Čest práci!
28.1.2023 14:13 Jenda
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
I for one welcome our new Babish overlord.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.