Portál AbcLinuxu, 21. května 2024 01:30


Nástroje: Začni sledovat (3) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
11.2.2007 22:29 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA a suspend2
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tvoje paměť je fakt extrémně malá, protože takový borec, co by hodil dvakrát týž zápis do blogu se tu snad ještě neobjevil.. ;-)
Jan Drábek avatar 11.2.2007 22:31 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA a suspend2
;) Zrovna jsem to zaregistroval, už jsem si říkal že vidím dvojmo a že bych měl jít spát. Omyl vznikl když mi prohlížeč zahlásil spojení přerušeno...
01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
11.2.2007 23:09 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA a suspend2
Ty jo, nedělej si ze mě srandu! Já právě dneska tohle rozchodil, přesně jsem googlil na to NvAGP, teď už to mám vše funkční (musel sem si napsat skript, co mi pres dcop pausne amarok než hibernuju, a pak pokud předtím hrál ho znova pustí, jelikož mi jinak tuhle zvukovka a ladil spoustu dalších věcí), spokojeně si jdu přečíst blogy na abíčku a vidím tenhle zápisek... Proč si ho nenapsal dřív? Asi jsou to různé geomagnetické zóny, v jednu se všichni snaží rozjet nezávisle na sobě suspend, dalších 10 se flákají, jinak to nevidím :).
Baník pyčo!
Jan Drábek avatar 11.2.2007 23:52 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA a suspend2
No já jsem kvůli tomu přerušil veškerou prácí, kterou jsem chtěl dneska dokončit, ale rychleji to prostě nešlo :(. S Amarokem jsem ještě nezkoušel, takže díky za tip!
01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
11.2.2007 23:58 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA a suspend2
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Funguje to ikdyž máš zapnuté rozšíření composite a používáš ho?
Jan Drábek avatar 12.2.2007 08:25 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA a suspend2
Jo funguje, to jsem zapnul zrovna včera ;)
01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
12.2.2007 01:33 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA a suspend2
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dokonce ani nepotřebuješ vbetool. Problém je v modulu agpgart (CONFIG_AGP), který nesmí být v jádře a ani nesmí být přeložen, protože když je k dispozici, natáhne se k modulu nvidia bez ohledu na nastavení NvAGP.

Suspend2 pak nefunguje, respektive dělá přesně to, co popisuješ.
Quando omni flunkus moritati
Jan Drábek avatar 12.2.2007 08:24 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA a suspend2
No když je přítomen, pomůže při bootu volba agp=off !
01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
12.2.2007 11:28 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA a suspend2
A nebo stačí Option "NvAGP" "1" v sekci device, mám AGP přeloženo jako modul, a funguje mi to takhle...
Baník pyčo!
12.2.2007 11:29 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA a suspend2
Jo, to tam píšeš :), hm... ale při bootu nic s agp řešit nemusím.
Baník pyčo!
12.2.2007 15:36 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA a suspend2
No jak jsem psal, mě Option "NvAGP" "1" nestačí, ten modul se stejně natáhne. agp=off
Quando omni flunkus moritati
12.2.2007 15:37 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA a suspend2
Ach jo... agp=off jsem nezkoušel
Quando omni flunkus moritati
12.2.2007 12:36 brazilia
Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA a suspend2
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
hm, zlata ati B-]
Jardík avatar 12.2.2007 13:39 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA a suspend2
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mně to nefunguje ani s "NvAGP" "1", ani s parametrem agp=off. Vše hezky naběhne, ale když se to přepne na vt7, tak to vytuhne a nic nereaguje a na vt1 to také nejde přepnout. S modulem "nv" to funguje. Ale zase mi s modulem nvidia funguje suspend to RAM a to velice dobře.
Věřím v jednoho Boha.
Jardík avatar 12.2.2007 13:40 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA a suspend2
Doufám, že tomu nevadí, že mám zapnutý framebuffer v konzoli.
Věřím v jednoho Boha.
12.2.2007 15:38 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA a suspend2
Nevadí, to mám taky a funguje to. Když to zkoušíš s nvidia, podívej se pomocí lsmod jestli je natažený modul agpgart.
Quando omni flunkus moritati
Jardík avatar 12.2.2007 13:40 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA a suspend2
Doufám, že tomu nevadí, že mám zapnutý framebuffer v konzoli.
Věřím v jednoho Boha.
12.2.2007 14:24 repli
Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA a suspend2
V common.conf jsou ještě nejaký volby ohledne X. (myslím že na anglických stránkách tam říkali něco o VBEPost (ve smyslu zakázat))
12.2.2007 16:14 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA a suspend2
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Posledny mesiac sa mi zacal srat modul psmouse a vecne sa mi suspend2 vracia na chybe "wacky driver..." a nejaky proces (tusim z KDe) zacne 100% zrat CPU na io_wait. Na 2. pokus o hibernovanie v 50% vytuhne a v 50% sa uspi.

UnLoadModules v common.conf ma ma na haku. Mam tam psmouse ale aj tak ho neunloaduje. Asi si spravim skript, ktory hobude unloadovat a nahadzovat.
If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
12.2.2007 16:30 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA a suspend2
Nemáš náhodou zakomentované UnloadBlacklsitedModules yes ?
Quando omni flunkus moritati
12.2.2007 22:20 Jarek Čecho | skóre: 13 | blog: Jarcec_Zone | Koprivnice
Rozbalit Rozbalit vše Ruznobarevne pruhy po hibernaci
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Bohuzel mi ani tyto napady nepomahaji rozchodit hibernaci. AGPART mam z jadra vyhozeny uplne (ani jak modul), option NvAgp mam zaple a stejne mi pri hibernaci (at uz na disk nebo do ramky) zustane na obrazovce bila barva jako pozadi s vtrousenymi ruznobarevnymi carami. Uz me to pomalinku docela i stve, protoze jsem zkousel hafo ruznych navodu na netu a stale koncim na teto chybe :'( Bohuzel v logu neni o nicem ani zminka -- ty se tvari jakoby bylo vse O.K.... :'(
12.2.2007 22:52 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ruznobarevne pruhy po hibernaci
Jakou máš verzi jádra (a suspendu)?
Quando omni flunkus moritati
13.2.2007 16:36 Jarek Čecho | skóre: 13 | blog: Jarcec_Zone | Koprivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ruznobarevne pruhy po hibernaci
jadro mam suspend-sources (z gentoo)
<16:28:44> jarcec@JarcecMobile ~ $ uname -r
2.6.19-suspend2-r2
Co me zarazi je fakt, ze mam zcela vyhozeny AGPART z jadra, dale NvAGP je zapnuto a /proc/driver/nvidia/agp/status neexistuje. Ale akcelerace bezi :-) Nevim jestli to nebude tim, ze na notesu je PCI-E :-/

Presneji se jedna o tuto grafiku:
01:00.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation Quadro NVS 110M / GeForce Go 7300 (rev a1)
13.2.2007 18:43 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ruznobarevne pruhy po hibernaci
Ale akcelerace bezi :-) Nevim jestli to nebude tim, ze na notesu je PCI-E
To by mohlo mít nějakou souvislost ;-) Bohužel s tím ale neporadím, protože s PCI-E grafikou jsem ještě neměl tu čest.
Quando omni flunkus moritati
13.2.2007 01:25 dan | skóre: 9 | blog: paranoia | JO60WA
Rozbalit Rozbalit vše Option "NvAgp" "1"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
volba Option "NvAgp" "1" u mne asi nezpusobuje presne to co ma
# cat /proc/driver/nvidia/agp/status
Status:          Disabled

AGP initialization failed, please check the ouput
of the 'dmesg' command and/or your system log file
for additional information on this problem.
ale hibernace nyni funguje, diky!
Víra se nikdy nezrodí jako výsledek racionální argumentace

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.