Portál AbcLinuxu, 26. dubna 2024 10:35


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
9.11.2009 21:23 akomano
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Žiaden security team.... zasrané script kiddies..... Treba si počkať na oficialne vyjadrenie o tom, čo sa vlastne stalo. Inak sa to nejako začna množiť, včera rozzlobenimuzi.com, dneska toto...čo za zero day vulnerability zas majú na drupal/joomlu/wordpress/janeviemco....?
9.11.2009 22:01 miro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Teď to vypadá ok, ani žádná zmínka o průniku tam není.
vlastikroot avatar 9.11.2009 22:05 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
Možná je to nějakej DNS hack či co. Některým se ukáže ten bordel, některým normálně.
; <<>> DiG 9.6.1 <<>> puppylinux.org
;; global options: +cmd
;; Got answer:
;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NOERROR, id: 10860
;; flags: qr rd ra; QUERY: 1, ANSWER: 1, AUTHORITY: 2, ADDITIONAL: 2

;; QUESTION SECTION:
;puppylinux.org.                        IN      A

;; ANSWER SECTION:
puppylinux.org.         11031   IN      A       74.54.199.50

;; AUTHORITY SECTION:
puppylinux.org.         45658   IN      NS      ns820.hostgator.com.
puppylinux.org.         45658   IN      NS      ns819.hostgator.com.

;; ADDITIONAL SECTION:
ns819.hostgator.com.    11031   IN      A       74.54.199.50
ns820.hostgator.com.    11031   IN      A       74.54.199.51

;; Query time: 17 msec
;; SERVER: 85.13.98.13#53(85.13.98.13)
;; WHEN: Mon Nov  9 22:02:27 2009
;; MSG SIZE  rcvd: 133
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
Salamek avatar 9.11.2009 22:30 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
; <<>> DiG 9.6.1 <<>> puppylinux.org ;; global options: +cmd ;; Got answer: ;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NOERROR, id: 6833 ;; flags: qr rd ra; QUERY: 1, ANSWER: 1, AUTHORITY: 0, ADDITIONAL: 0

;; QUESTION SECTION: ;puppylinux.org. IN A

;; ANSWER SECTION: puppylinux.org. 900 IN A 70.35.29.178

;; Query time: 145 msec ;; SERVER: 213.46.172.36#53(213.46.172.36) ;; WHEN: Mon Nov 9 23:32:08 2009 ;; MSG SIZE rcvd: 48
Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
Max avatar 9.11.2009 23:32 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Když už tu chceš vystavovat nějaký foto, tak by jsi té osobě měl aspoň začernit hlavu ;-). Nebo to stáhni ;-)
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
vlastikroot avatar 9.11.2009 23:39 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
Máš pravdu, dal jsem to pryč.
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
robotics avatar 10.11.2009 11:57 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Od muslimů nikdy nevzešlo nic dobrého.
Používejte Windows.
Ruža Becelin avatar 10.11.2009 12:38 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
Tohle neni o muslimech, ale o zasranejch znudenejch parchantech, co misto neceho rozumnyho vymejsli p*coviny...
robotics avatar 10.11.2009 12:52 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
Myslím že z toho co tam napsali jde jasně přečíst, že nenávidí srby. A albánci sou muslimové. A jestli si neviděl dokument Ukradené Kosovo (jeho vysílání bylo v nakonec v ČT zakázáno - proč asi, viz. dokument), tak se na něj podívej.
10.11.2009 13:51 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
A albánci sou muslimové.
Zdaleka ne všichni.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
10.11.2009 14:04 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
Nějakých 38%, jestli je toto dobrý zdroj. Taky mají, naštěstí, docela dost ateistů.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
vlastikroot avatar 10.11.2009 14:07 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
Pokud i 1% národa jsou náboženský fanatikové, už je to průser. Oni jdou za vírou, ostatní za majetkem, někteří za národem, rasou ... Občas mě napadá, že proti sviním se opravdu bránit nedá. A je jedno jestli to dělají muslimové, křesťani, fašisti nebo komunisti. Řešení ... veřejně je popravit a jejich těla rozházet vedle hlavních silnic. Oni by bez váhání udělali to samý. Jenže pokud nechceme být jako oni, zbývá se jim jen podřídit. Tohle platí pro každou zemi ohrožovanou muslimy.
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
10.11.2009 14:10 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
Řešení ... veřejně je popravit a jejich těla rozházet vedle hlavních silnic.
???
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
vlastikroot avatar 10.11.2009 14:22 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
Tím jsem narážel na řešení problémů ve středověku. Plnilo to jak funkční prvek (nepohodlní lidé mrtví), tak i odstrašující prvek (kdo chce tak skončit, ať si dovolí zabíjet, znásilňovat, vypalovat). Mimochodem, muslimové tyhle praktiky normálně používají, natočí vraždu na kameru (třeba uříznutí hlavy zaživa) a pak vyhrožují všem, co nebudou s nima, že jim to provedou taky. Máš nějaký nápad, jak řešit problémy s lidma co nepřemýšlí?
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
Heron avatar 10.11.2009 15:39 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page

Nevím jestli ROFL nebo spíš BIG CRY

Muslimové rozhodně tyto praktiky normálně nepoužívají. Jsou to extrémní výjimky, stejně jako zamykání rodinných příslušníků ve sklepě, což by někdo s tvým uvažováním také mohl považovat za normální chování Němců a Rakušanů.

třeba uříznutí hlavy zaživa

Ano, je to hnus. Ale co je horší zlo? Když x lidí jednomu člověku uřízne hlavu zaživa anebo jeden člověk km daleko zaživa zabije x lidí? U toho první si ten pachatel alespoň ušpiní ruce. Ten druhý jen stiskne knoflík.

A záběry obou případů můžeme vidět kdykoliv. To první se nám hnusí (ale techto záběrů je pomálu), na to druhé jsme si tak nějak zvykli (je toho hodně).

10.11.2009 16:02 PepaSFI
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
omyl, radikální muslimští fanatici nevyhrožují těm co nebudou s nima. Oni prostě vyhrožují všem. Muslimům kteří nejsou s nima a všem ostatním. A obávám se že to není vyhrožování ale konstatování faktu. Prostě hned jakmile budeme mít tu možnost tak s váma uděláme tohle. Sice všichni nejsou fanatičtí ale pár set fanatických vrahů hravě převáží miliony mírumilovných.
robotics avatar 10.11.2009 14:27 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page

Souhlasím, tady v eropě se muslimové domáhají svých výsad a práv jako je nošení šátků na obličejích, chtějí tu své chrámy, usekávání rukou (to jistě budou časem také požadovat).

To, že by ale někdo v jejich zemi, nějaký evropan, chtěl svoje práva na které je zvyklí ze své země, jako je pít pivo, chození žen bez šátku, tak vás tam za to zabijou.

Radikální muslimus je rakovina a takové lidi ano, střílet a házet podél hlavních silnic, protože ve své zemi by tohle udělali i oni s váma.

10.11.2009 14:30 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
Ať si šátek nosí kdokoli, pokud chce, pokud mu to nebrání při výkonu povolání (pak si může jít hledat jiné). Mešity ať si tu taky staví, jestli si na koupí pozemek a zaplatí si stavbu. Přijdou mi mhohem hezčí než ty hnusný barokní jeptiškárny co tu všude jsou.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
robotics avatar 10.11.2009 14:42 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
A myslíš, že oni by ti povolili postavit křestanský kostel u nich? Kdo má peníze má moc a to může být jakýkoliv idiot, když má peníze z ropy.
10.11.2009 14:52 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
To je mi jedno.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
robotics avatar 10.11.2009 15:17 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
A bude ti i jedno až tvojí manželce tady žačnou přikazovat, že musí nosit šátek?
10.11.2009 15:19 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
Nesmysl, to nehrozí.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
10.11.2009 16:07 PepaSFI
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
ale hrozí! Ve Francii i jiných zemích už se takové případy staly. Prostě někde na ulici pár "obránců víry a tradičních hodnot" zmlátí ženu která je urazila tím že neměla pytel přes hlavu.
10.11.2009 16:12 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
Dějou se i jiný věci... Muslimů se nemá cenu bát o nic víc než kterýchkoli jiných lidí.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
Salamek avatar 10.11.2009 17:08 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
Ja se jich bat nebudu, kdyz budu mit SPAS12 s hromadou patron a oni nebudou ozbrojeni...
Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
Heron avatar 10.11.2009 15:52 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
Tomu nerozumím. Copak jsme národ nesvéprávných blbů, kteří se v tichostí podřídí čemukoliv? Historie to bohužel dokazuje. :-(

V diskusi o adopci dětí "rodič" řeší, že nechce aby jeho děti vychovávali dva chlapi. Proč jeho děti, ať si je vychovává sám? Ty tady cosi prohlašuješ o svojí manželce. Copak nemáte vlastní mozek? Pokud ona nebude chtít, tak to prostě nosit nebude. Tečka. Pokud ji to někdo bude nutit, tak se to bude řešit podle zákonů (to by ovšem lidi nesměli srát na volby a pak doma hlasitě nadávat).

Prostě pokud to nebudeme chtít, tak se to nestane. Pokud budeme nečině sedět (jak to máme po staletí v oblibě), tak se nesmíme divit.
robotics avatar 10.11.2009 16:13 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
Já se nepodřídím ani bych nikomu nedovolil aby mé případné manželce nakazoval nosit šátek. Skončil bych ale pravděpodobně ukamenováním, kdybych proti tomu prostestoval. Samozřejmě tehdy, když tady bude majoritou muslimus.
vlastikroot avatar 10.11.2009 16:40 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
Zatím tu není tolik náboženských fanatiků, ale až tu budou, chci vidět tvůj názor. Dokaď tě nebude chtít někdo třeba i za karikaturu, nebo vtip na úkor jeho přesvědčení zabít, asi se ho budeš zastávat. A tolerance v tomhle ohledu znamená slabost, protože vymytý mozek nic takového nezná. Až nebudou na demonstracích muslimové chodit s mírumilovnýma transparentama typu "uřiznout hlavu nevěřícím", možná svůj názor změním.
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
Heron avatar 10.11.2009 18:26 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page

Můj názor na náboženské fanatiky ti můžu sdělit už dnes, to není třeba čekat. Nechtěl bych žít např. v Polsku, protože tamní křesťanští fanatici by mi ztrpčovali denní život. Přesto si křesťanem rád pokecám. Nechtěl bych žít v Iráku, protože tam by mi šlo o život (a to nejen kvůli USA). Přesto se s muslimy běžně otevřeně bavím. Pokud bych si měl vybrat víru, rozhodně by to byl Judaismus, a to i přes to, že ultraortodoxní Židé páchají zlo. Jakýkoliv fanatizmus je prostě špatný. I fanatizmus výběru OS. ;-)

Až nebudou na demonstracích muslimové chodit s mírumilovnýma transparentama typu "uřiznout hlavu nevěřícím", možná svůj názor změním.

Hmm. Až nebude armáda USA zabíjet (samozřejmě mírově) kohokoliv na potkání po celé planetě, možná svůj názor změním. Teď jen spočítat, kdo má více obětí.

vlastikroot avatar 10.11.2009 18:41 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
Však o USA si to myslím taky. A i přesto, že nemám rád křesťanství, jeden můj kámoš je věřící. OS fanaticky nevybírám, copak ti neni jasný, že LINUX RULEZ ? :-D
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
AsciiWolf avatar 10.11.2009 15:24 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
To samé se ovšem dá říci i o Křesťanech.
10.11.2009 15:24 cadic | blog: cadic
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
chtělo to víc čistek... místo humanitárního bombardování jsme měli našim bratrům pomoct!
otasomil avatar 10.11.2009 15:30 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Nevysvetlili byste pls nekdo tomu *Albanian Secure Clanu* ze maji hackovat toto:

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
poky74 avatar 10.11.2009 15:59 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
To je zabezpečené, to je nebaví
Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
otasomil avatar 10.11.2009 16:13 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page

NJN

Hlavni zranitelnost je redakcni system to je bez debat.

Nakonec se budu muset smirit s neprolomitelnosti meho serveru.

Vytvaret webove stranky klasickym zpusobem v html a upload pomoci ftp ci ssh je opravdu asi nejbezpecnejsi zpusob pro pripad utoku hackeru.

Jenze bez nejakeho redakcniho systemu dnes nikdo webove prezentace snad ani nedela.

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
poky74 avatar 10.11.2009 16:46 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
Jen se neraduj, snad během konce týdny jestli bude čas tak taky něco zkusim :). Potom dám vědět
Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
otasomil avatar 10.11.2009 16:48 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page

>>>Jen se neraduj, snad během konce týdny jestli bude čas tak taky něco zkusim

To je aspon slovo vod chlapa.

Budu rad.

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
poky74 avatar 10.11.2009 17:07 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
Rozbalit Rozbalit vše Re: Puppylinux.org brutal page
Jo, až na ty chyby :-)
Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.