Portál AbcLinuxu, 7. května 2024 11:58

Zemřel Dennis Ritchie

7.8.2015 06:11 | linux

12. října 2011 nás opustil tento velikán        

Hodnocení: 56 %

        špatnédobré        

Obrázky

Zemřel Dennis Ritchie, obrázek 1

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

7.8.2015 20:53 Paul
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak to v tomto dnešním světě prostě chodí, uctívají se jen ti, kteří nesli investorům zlatá vejce a nejdůležitější je PR před vlastním produktem, který za ten canc papíru ani nestojí. Kvalitní produkty a ostatní lidé jsou v jejich očích nepotřební. Škoda tohle mohl být hezký svět plný technologií, které mohli lidem hodně pomáhat, ale spíše z něj bude svět plný nedouků se zjednodušujícím se ovladáním technologí, až bude na obrazovce pouze jedno tlačíko, aby se uživatel nespletl :) Jinak Odpočívej v pokoji.
8.8.2015 14:05 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Oba byli svym zpusobem vyznamni a oba si zaslouzi poctu. Jednoho znaji vicemene jen odbornici, coz sle nijak nesnizuje vyznam jeho zasluh. Druheho zna cely svet.
xkucf03 avatar 8.8.2015 14:52 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Druheho zna cely svet.

Ale jen proto, že jim informace o něm nacpala média, propaganda. Jaký by byl svět bez iPhonů, iPodů a dalších konzumních blbostí? Já bych si toho asi ani nevšiml. Zato absenci C a UNIXu bych zcela jistě zaregistroval.

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Václav 8.8.2015 15:04 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Nezaregistroval, v obou případech by existovalo něco jiného :)
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
Fluttershy, yay! avatar 8.8.2015 15:11 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Very meta. Wow.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Max avatar 8.8.2015 16:48 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Tohle může tvrdit jen člověk, co netuší, co vše Wozniak a Jobs dokázali. Až si o nich přečteš pár knížek, tak pochopíš, že Apple není jen o konzumních blbostech.
Když by jsi znal historii, tak bys věděl, že ve spoustě věcí byl Apple první, technologický tahoun. A v současnosti pořád je. Stačí se jen podívat na tragický sortiment konkurence.
Kdo myslíš, že přišel s PC, kdo je dostal k obyčejným uživatelům? Kdo myslíš, že přišel s použitelným GUI? Kdo myslíš, že přišel s použitelným hudebním přehrávačem? Kdo přišel s vymakaným telefonem? Kdo přišel s tablety? Kdo přišel s Retinou? Kdo přišel s touchpadem s hmatovou odezvou? Který telefon asi měl jako první 64bit CPU + OS?
Jasně, začneš mi tu možná vyjmenovávat zmedializované problémy konkrétních produktů, ale na každý takový problém ti mohu vyjmenovat deset jiných od konkurence ;-).
Jsem fanda open source, mám rád linux, jeho fylozofii a vlastně ani nic jiného nepoužívám, ale také nejsem slepej fanatik, co čumí jedním směrem, o kterým si myslí, že je ten jediný, správný a nejlepší.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
Bedňa avatar 8.8.2015 17:13 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Kdo myslíš, že přišel s použitelným GUI - Xerox

Kdo myslíš, že přišel s použitelným hudebním přehrávačem? - Nechápem slovo použiteľným

Kdo přišel s vymakaným telefonem? - Nokia

Kdo přišel s tablety? - To neviem ale určite som ho držal v ruke skôr ako som počul o Apple a Apple sa o nich ani nesnívalo

Kdo přišel s touchpadem s hmatovou odezvou? - To netuším

Který telefon asi měl jako první 64bit CPU + OS? - Toto trochu blbosť nie :-) Koľko že má RAM?

Tie knihy čo si čítal boli určite nestranné.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Max avatar 8.8.2015 17:59 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
1) Xerox? To asi těžko, ten vynalezl GUI a myš, ale potenciál nechápal a daroval to Jobsovi, který v tom potenciál viděl. Na základě toho pak Jobs udělal použitelný GUI, který od něj Gates okopíroval. Takže Jobs nic neukradl, dohodl se s Xeroxem, který byl úplně blbej. Kradl jen Gates, díky čemuž pak vznikaly ty dlouhodobé dohody, které měly odškodnit Apple.

2) to byla narážka na iPod

3) Víš, že jsem myslel chytrý telefon, tak co sem pleteš Nokii?

4) Vruce si možná držel PDA, né tablet jak, ho známe nyní. Když ho Jobs v roce 2010 představil, nikdo nechápal, k čemu to bude dobrý a většina to odsuzovala (včetně mně) a nyní je podobných zařízení všude tuna

5) Se podívej, co má Apple na svých produktech za touchpad a pak se podívej na konkurenci ;-).

6) Lepší telefony mají v dnešní době 3GiB ram. 2GiB ram mají už hodně dlouho. Nižší třída nejde pod 1GiB, který většinou nestačí a je potřeba aspoň 1,5GiB (Když se bavíme o Androidu). iPhone 6 má 1GiB ram, ale už jsou díky 64bit OS připraveni na 2GiB a více ram.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
Fluttershy, yay! avatar 8.8.2015 18:07 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Not even wrong…
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Václav 8.8.2015 18:16 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
1) OK :)

2) iPod, jakožto zařízení které požaduje divnou aplikaci jen kvůli nahrání vlastní hudby? Sorry, ale přestože ovládání bylo fajn, rozhodně bych to v té době za svůj Sandisk e130 neměnil.

3) pokud jde o iPhone-like dotykové ovládání, SPB Shell který jsem používal na Windows Mobile to uměl dávno před Apple.

4) rozšíření 3) na velké PDA. Vizionářská myšlenka, ale pochybuju že by to nevzniklo bez Apple.

6) ani jedno z toho nepotřebuje 64b
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
Max avatar 8.8.2015 19:03 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
2) iPod tu je od roku 2001 a přišel právě s bezkonkurenčním ovládáním a interním diskem. Do té doby také něco vyšlo, Apple v tom nebyl úplně první, jen to dotáhl, zjednodušil a dokázal to tak rozšířit. Nejvíce to dotáhl právě díky iTunes Music Store, přes který prodával hudbu a prodává dál.

3) Ano, znám, MS byl v tomto první, ale jednak padal jak hruška a navíc se pak na celý koncept vykašlal. Apple přišel s hodně kvalitní dotykovou plochou (byly vůbec před tím používány kapacitní displeje?) + s kvalitním sklem + s primitivním ovládáním + celé to povýšil právě propojením online a možnosti instalovat a kupovat programy online. Část obšlehl od linuxu, část od MS a spoustu věcí vypiloval sám. Ostatně kvůli tomu i měl Android zpoždění, kdy se jeho tvůrci přiznali, že po tom, co vyšel iPhone, se pustili do práce nanovo, protože to, co měli hotovo nebylo konkurenceschopné. Kde bychom tedy byli dnes? Měli bychom buď Windows Mobile 6.5, nebo Android v nějakém podobném stavu Windows Mobile.

4) vzhledem k tomu, jaké byly na toto záporné ohlasy, tak nevěřím, že by to bez Apple nějak prorazilo (nikdo by si asi do toho nelajzl skočit, když by vše šlo proti nim - statistiky, průzkumy apod.). V tom byl právě Jobs jiný.

6) S alokacemi paměti u 32bit systému začínají být problémy nad 2GiB ram. To by jsi měl vědět. Skutečný limit je pak u 4GiB ram s tím, že pak obezličkama se dá jít ještě výš. Takže nesouhlasím s tebou, 64bit systém je na místě. Je pravda, že iOS je více optimalizovaný, takže do toho nemusel jít tak brzo jako android, na druhou stranu, proč ne.

Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
Václav 8.8.2015 19:11 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
3) Nemluvím o MS, ale o SPB shellu :) Vypadalo to takhle a prstem se to ovládalo skvěle. Někdo by celý mobil na podobném dotykovém ovládání dříve či později vytvořil.

Ten zbytek jakž takž, ale stejně. Nevěřím na to že neexistence jedné firmy by znamenala neexistenci podobného produktu. Prostě by s tím přišel někdo jiný.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
Fluttershy, yay! avatar 8.8.2015 19:18 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Ten zbytek jakž takž, ale stejně. Nevěřím na to že neexistence jedné firmy by znamenala neexistenci podobného produktu. Prostě by s tím přišel někdo jiný.

Cožpak o to, ale Max začal tím, že Apple nejsou jen konzumní blbosti… a diskutuje se tu prakticky jenom o konzumních blbostech.

Tak by mě zajímalo, co jsou ty ostatní inovativní věci od Apple. Napadá mě leda tak současný mekintreš jako spouštěč aplikací od Adobe.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Max avatar 8.8.2015 19:57 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Mno, nejdřív by bylo možná si říci, co je chápáno konzumní blbostí. Osobně koncept pc, gui a jeho ovládání nechápu jako konzumní blbost, nebo něco zanedbatelného. Stejně tak chytrý telefon nechápu jako konzumní blbost, protože ve spoustě věcí nahrazuje PC, není to jen něco na hraní. Třeba iPod za konzumní blbost považuji.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
Fluttershy, yay! avatar 8.8.2015 20:51 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Osobně koncept pc, gui a jeho ovládání nechápu jako konzumní blbost, nebo něco zanedbatelného.

Apple nemá na svědomí koncepty, nýbrž je to jen jedna z více firem, které je tak či onak implementovaly.

Stejně tak chytrý telefon nechápu jako konzumní blbost, protože ve spoustě věcí nahrazuje PC, není to jen něco na hraní.

Jenže ony jak telefony vhodné k telefonování, tak komunikátory tu byly před šmatlaplackami a na svých parketách současné šmatlaplacky dalece překonávaly. Taky je docela zajímavá exkurze na dobový japonský trh.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Max avatar 8.8.2015 23:34 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
O voze a o koze?
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
Grunt avatar 9.8.2015 10:23 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Já si myslím že Apple vemi dobře charakterizuje fakt že nevytváří ani software, ani zařízení ani koncepty, dokonce ani dřevěné brikety nýbrž vytváří produkty.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
10.8.2015 12:08 pedro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
+ 1
Max avatar 8.8.2015 19:50 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Už jsem řekl, SPB Shell znám, vím, co to je.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
Václav 8.8.2015 20:28 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Pak je ovšem bezpředmětné mluvit o Apple jako někom kdo vymyslel podobný koncept ovládání. Prosadili ho, to ano (pustit se v té době yandex do vlastní platformy, asi by to na SPB založili). Zpopularizovali ten to, ale jak už jsem psal. Pochybuji že bez Apple bychom to neměli.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
Max avatar 8.8.2015 20:46 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Já si myslím, že měli, ale za 10 let.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
Václav 8.8.2015 21:03 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Ve světle toho co už bylo před iPhone bych to viděl na mnohem kratší dobu.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
kyknos avatar 8.8.2015 21:31 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
To ovšem s nějakým "ceckem" a "Unixem" by také přišel někdo jiny
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Václav 8.8.2015 22:46 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Nic jiného jsem ani netvrdil. Čímž nechci snižovat zásluhy dotyčných, ale tvrdit že bez nich by tu nebylo nic taky podle mě není na místě.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
kyknos avatar 8.8.2015 23:28 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Tak o čem je tu vlastně řeč?
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Max avatar 8.8.2015 23:32 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Né, že by tu nebylo nic, ale né v tak vyspělé podobě. To současné něco by tu bylo za mnohem delší dobu.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
kyknos avatar 8.8.2015 23:34 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Za trochu delší dobu a to trochu bude maximálně pár let.

A myslím, že v případě obou pánů to bude tak stejne.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
xkucf03 avatar 8.8.2015 20:31 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Tablety, Jobs
vzhledem k tomu, jaké byly na toto záporné ohlasy, tak nevěřím, že by to bez Apple nějak prorazilo

No to by tedy byla veliká škoda.

Původní vize (Tablet PC) byla, že to budou používat lékaři, skladníci, učitelé atd. tzn. lidé, kteří jsou v pohybu, nesedí u stolu a přesto potřebují informace (získávat nebo zadávat do IS). To se ale neujalo kvůli tehdy šíleným cenám (takže lidi dál používali radši papír a tužku).

Dneska na těchto zařízeních většina uživatelů jen konzumuje (v horším případě i produkuje) zbytečný odpadní obsah (Facebook, „selfie“, současný pop, bulvár atd.). To je tedy věda a kreativita jako prase.

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Bedňa avatar 8.8.2015 18:23 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Všetko tu už bolo, Jobs bol dobrý obchodník a to je všetko. V tom čo ostatní nevideli žiadny zázrak, to on premenil na zbožňované produkty.

Keď vyšiel prvý iPhone, tak Nokia ho určite predčila vo všetkom, napíš jedinú užitočnú vlastnosť v čom bol iPhone lepší.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Fluttershy, yay! avatar 8.8.2015 18:42 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Keď vyšiel prvý iPhone, tak Nokia ho určite predčila vo všetkom, napíš jedinú užitočnú vlastnosť v čom bol iPhone lepší.

Idiot-friendly UI. (Jabko v kostce.)

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Max avatar 8.8.2015 19:05 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Myslím, že idiocké ovládání, distribuce sw, hudby apod. a nevím, jak na tom byla konkurence s kapacitním displejem a GorilaGlass sklem.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
Bedňa avatar 9.8.2015 00:21 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Prvý iPhone bol fakt ťažký prepadák a kto má trochu zdravého úsudku tak uzná že to bolo nepoužiteľné. Spojiť to z hocičím bolo skoro neriešiteľný problém.

Pred cca týždňom so si odskúšal originál ROM Anndroid 5.1.1 od Google. Po inštalácií som sa cítil ako keď podpisujem vstup do NSA a spomenul som si na starý do OSX. Hoci som pri spustený zvolil že nechcem Hangouts, tak ma začali ľudia cezeň kontaktovať. Do pár minút som ROM menil za Euforia OS, ktorá je oprostená od SPYware.

Nikdy sa neprenesiem cez prvý iPhone, fakt som si s ním užil a kto tvrdí že niečo priniesol, podľahol masírovaniu, tam nešli ani základné funkcie ako stiahnutie, upload fotografií a kopec iných vecí čo vedeli telefóny za jednu korunu.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
kyknos avatar 9.8.2015 00:37 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
TOS ho měl asi rozbitej :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Václav 9.8.2015 07:49 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
S jednoduchým ovládáním a kapacitním displayem přišel první LG Prada :)
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
xkucf03 avatar 9.8.2015 08:54 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie

Dokonce i ten tvar :-)

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
xkucf03 avatar 8.8.2015 20:18 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
2) to byla narážka na iPod

V tom případě Sony: Walkman, Minidisc.

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
8.8.2015 17:47 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

Vulgarity.

Zobrazit komentář
8.8.2015 18:05 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

Vulgarity.

Zobrazit komentář
xkucf03 avatar 8.8.2015 20:33 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie

Taky mě z toho bolí oči.

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Max avatar 8.8.2015 20:45 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Mně taky, ale nic s tím nenadělám. Češtinu se učím pořád dokola a stále zapomínám. Shodu podmětu s přísudkem jsem se učil asi 100x a konečně s tím nemívám problémy (a to už jsem celkem stařík). Ale jiné věci mi vypadávají pořád. Většinou když si jsem nejistý, tak to hodím do google, někdy ovšem chvátám a říkám si, že to risknu.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
9.8.2015 07:42 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Toto je nejaký simulovaný rozhovor? Už dosť dlho mám dojem, že všetky tunajšie diskusie sú simulované a že len parodujú nezmyselné "výmeny názrov" a trepanie o ničom:). Tiež ma udivuje, že si niekto nezapamätá, že filozofia je od filó. A že "blbec" je tu vykrížikovný ako vulgarizmus, hoci slová ako "mrdať" a "piča" a ich odvodeniny tu patria k bežnému arzenálu repertoáru nejedného užívateľa a je na nich založená slovná komika viacerých tunajších truľov.

pekný deň prajem, bavte sa:)
xkucf03 avatar 8.8.2015 20:16 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Apple, Jobs
Tohle může tvrdit jen člověk, co netuší, co vše Wozniak a Jobs dokázali.

Wozniak ano, toho uznávám. Ale Jobs by mi nechyběl.

Až si o nich přečteš pár knížek, tak pochopíš,

Četl jsem iWoz. Ale to dobré je právě ta Wozniakova práce.1

že Apple není jen o konzumních blbostech.

Dneska už bohužel je. V zásadě to směřuje k tomu, že v každé aplikaci bude jen jedno velké tlačítko: „Buy“, aby uživatel věděl, na co má kliknout.2

Ty Jobsovy vize jsou jen marketingové lži – plno řečí o kreativitě a svobodě – ale ve výsledku omezují uživatele (i vývojáře) snad ještě víc než Microsoft.

Veškerá „kreativita“ spočívá v tom, že si uživatel3 vybere, za co tam bude utrácet – ale peníze nakonec směřují stejným směrem, takže na tom ani moc nesejde.

Kdo myslíš, že přišel s PC, kdo je dostal k obyčejným uživatelům?

IBM s (bohužel) Microsoftem.

Kdo přišel s tablety?

Ty byly AFAIK v nějakém sci-fi seriálu/filmu. Stejně jako další malé osobní přístroje (předchůdci PDA a chytrých mobilů). Koukni třeba na Návrat do budoucnosti 2 z roku 1989 – 1:47:59 – tam máš malý kapesní přístroj vybavený kamerou a displejem a funkcí „rozšířené reality“.

PDA a tablety vyrábějí různí výrobci od začátku 90. let (někteří už v 80.), Apple měl tehdy jen propadák Newton. Vyšlo jim to až napodruhé s iPadem/iPhonem. Zatímco jiní výrobci měli úspěšná kapesní zařízení už dříve (Psion, Palm, HP…).

Kdo myslíš, že přišel s použitelným GUI?

Inženýři z Xerox PARC (Palo Alto Research Center)? Jejich práci vykrádal/kopíroval Apple (Lisa) i Microsoft.

Kdo přišel s Retinou?

Na zvyšování DPI nevidím nic až tak objevného. Ne, že by to nebyl pokrok, ale nic překvapujícího. Apple je ani nevyrábí (dělá je LG a další).

[1] a práce dalších „bezejmenných“ inženýrů, po kterých se Jobs maximálně vozil a urážel je
[2] a v nastavení bude všeho všudy jedno textové políčko pro zadání čísla kreditky – nic víc Apple od uživatelů nepotřebuje
[3] zde ve smyslu: „ten, kdo je užíván firmami jako Apple nebo Microsoft“

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Václav 8.8.2015 20:25 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple, Jobs
Je fakt že bez Jobse by Woz možná skončil jako snílek v garáži, jehož produkty bychom znali maximálně ze seriálů o historii počítačů. I tak… Ač jsou zásluhy Jobse jako markeťáka nesporné, někdo kdo díky rozšíření Apple neměl šanci prorazit by jejich trh nahradil. Možná by to bylo horší, možná lepší, těžko říct.

Pokud jde o iPad, první myšlenku podobného charakteru jsem četl v nějaké knize od A.C.Clarke. V podstatě popsal bez jediné chyby smartphone / tablet tak jak ho známe dnes :)
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
Max avatar 8.8.2015 20:42 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple, Jobs
Já si myslím, že na počátku je vždy nějaká vize nějakého spisovatele. Když se nad tím zamyslíš, tak se vyvíjí spousta věcí, kterou kdysi někdo uvedl v nějaké fantasy/scifi knížce. A v současné době se blížíme k uskutečnění vize ze StarTreku a replikace jídla formou tisku z nějaké tiskárny.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
Max avatar 8.8.2015 20:37 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple, Jobs
O Wozniakovi ani o tom, co dokázal, by nikdo bez Jobse nevěděl.
První uživatelské PC přinesl Apple, IBM a MS se pak už jen postarali o masivní rozšíření.
Apple nevykrádal Xerox, Xerox jim své technologie dal a Apple je dotáhl do dokonalosti (okna, jejich překrývání apod.). Ten, kdo vykrádal byl MS, díky tomu pak byly ty soudní tahanice a následně dohody, kdy MS pro Apple musel závazně dodávat Office a další věci.
Jasně, že na retině nic není, jde o to, že oni značně posunuly příčku výše, což donutilo konkurenci k dotahování. Bez nich by na telefonech nebylo dnes takové DPI. I když je to tedy opravdu jen takový cucání z prstu, na druhou stranu se stačí podívat na stav dnešních ntb, kde Apple není taková velká konkurence. Až v této době se začínají objevovat kousky do 20kkč, které mají fullhd. Všichni produkují pěkný sračkoidní displeje. Můj názor je takový, že Apple vždy posunoval hranice a šel hodně kupředu a konkurence musela dotahovat. Vzhledem k tomu, že dělal občas hodně odvážné kroky, pochybuji o tom, že kdyby nebyl Apple, udělal by to někdo jiný. Myslím si, že neudělal, nebyli bychom tam, kde jsme teď atd. A ano, Jobs byl uřvaný šikanátor, ale bez této jeho vlastnosti by asi nebyl tak úspěšný.
A to jsem ani nezmínil Pixar.
Zdar Max
PS: iWoz jsem četl stejně jako další knihy a hodně dobrý, těm, co nečetli, doporučuji ...
Měl jsem sen ... :(
9.8.2015 08:11 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple, Jobs
a toto je zaujímavejšie ako nejké šmatlacie telefóny

Wozniak Name Meaning Polish (Wozniak): derivative or patronymic from the occupational or status term wozny ‘beadle’, ‘city official’ (see Wozny).Polish, Ukrainian, and Jewish (from Poland and Ukraine): derivative of wozny in its original sense, ‘carrier’, a derivative of wozic ‘to carry’, hence an occupational name for a carter, driver, or coachman.

Jeden Štefan Wozniak pochádzl aj z Československa ( je ich v USA na mraky a skoro všetci mjú poľsko-židovských predkov, odniekiaľ z Haliče...)

NAME: Steve Wozniak BIRTH: abt 1876 - Czechoslovakia RESIDENCE: 1935 - Detroit, Wayne, Michigan RESIDENCE: Nankin, Wayne, Michigan

:)
Václav 9.8.2015 08:22 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple, Jobs
V čem konkrétně je Wozniakův původ a jméno zajímavější než to co vytvořil?
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
xkucf03 avatar 9.8.2015 08:35 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Bot

Já to považuji za úspěch – Bystroušákův bot dokázal rozpoznat klíčové slovo příspěvku a vyhledat k němu informace.

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
9.8.2015 13:38 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bot
Bystroušiačik, ty a niekoľko ďalších "programátorov" si svoju smiešnosť ešte neuvedomuje a pri svojej nižšej inteligencii si ani nikdy neuvedomí.To vy ste len takí bot(k)ovia a toto je "zdroják" :-D vašich chvastavých kecov. :-D
9.8.2015 14:06 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple, Jobs
Vždy je zaujímavé pozrieť sa na pôvod ľudí, ktorí naozaj v nejakom odbore činnosti niečo znamenali. Dedičné elity sú čo sa týka pozitívneho prínosu pre ľudstvo zvyčajne impotentné, hoci majú peniaze na špičkové vzdelanie svojich potomkov (tí asi študujú odbory pre psychopatov, ako právo a ekonómiu:)).
Grunt avatar 9.8.2015 09:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Kdo myslíš, že přišel s použitelným hudebním přehrávačem?
Diamond Multimedia? Apple byl první kdo svázal hudbu s obchodem (kde si se dostal k MP3 do té doby nikoho nezajímalo), pokusil se o zavedení DRM a vlastních proprirtárních formátů, vyhodil vyměnitelné baterky, zavedl proprietární interface, udělal z produktu předraženou módní ikonu, silně propagovanou víc než co jiného...hele, mám pokračovat?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Grunt avatar 9.8.2015 10:19 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Když by jsi znal historii, tak bys věděl, že ve spoustě věcí byl Apple první, technologický tahoun. A v současnosti pořád je.
Jinak tohle nějak souvisí s korporátní strategií. Jednu dobu se Microsoft snažil tlačit že vymyslel internet (heslo: MSNet). Nevím proč se furt všichni snaží vyvolávat iluzi že něco vynalezli.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
8.8.2015 17:11 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Proc propaganda? Kazda firma se snazi co nejlepe tlacit sve produkty. Nevidim na tom nic spatneho.

Proc konzumni blbosti? Iphone nebo jeho ekvivalent ma dnes skoro kazdy. Ipad je super zarizeni, ktere ma take skoro kazdy. Rikejte si tomu konzumni bblbosti, ale co je na tom spatneho? Jednoduse to lide chteji a tak to kupuji.

Na mne by tedy absence iproduktu dolehla vice nez absence c a unixu. Ale to nesnizuje vyznam Ritchie. Jobs i on jsou vyznamni, ale je logicke, ze pana Ritchie zna daleko mene lidi.
Fluttershy, yay! avatar 8.8.2015 17:34 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Těžko říct, jak by se vyvíjely sítě bez Unixu a posléze svobodného softwaru. Ačkoliv, stačí si vzpomenout na některé proprietární síťové architektury hlavně z první poloviny 90. let. Noční můra.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
8.8.2015 17:49 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Moc pěkné nové jméno, Kolbabáči.
8.8.2015 18:29 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Pan Kolibac si dal toto nove jmeno kvuli mne. Je to muj osobni trol. :-)
Fluttershy, yay! avatar 8.8.2015 18:44 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Ale prdlačky. Jenom jsem si sladil vizáž s kolegou Gruntem.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
8.8.2015 18:47 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Prdalcky. Zavidis a stve te, ze jsi neabsolvoval mba. ;-)
Grunt avatar 9.8.2015 10:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
A si ochotný položit svůj život za Hordu?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2015 11:49 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
*Troll předpokládá, že Druhá válka se dosud nestala.

Ano, pokud to pomůže vymýtit elfy a jejich přátelíčky (jako odin/loki/lambada).
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
9.8.2015 14:00 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
pokud to pomůže vymýtit elfy a jejich přátelíčky (jako odin
Opatrne s tim vyhrozovanim, pane Kolibaci.
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2015 14:14 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Copak to támhle visí za ptáka?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
9.8.2015 14:16 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
?

Btw hezkou nedeli preji. Uz na vas nemam naladu. Nashledanou.
8.8.2015 18:33 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
A to bohuzel trol s admin pravy. ;-)
Fluttershy, yay! avatar 8.8.2015 18:40 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Druhismus!
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
8.8.2015 20:49 M_train
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Nikdo tě sem nenutí chodit, anarchisto. Udělej si z nahrabaných peněz vlastní stránku, piš tam svoje ulítlý nápady a hlídej si svoje práva 25 hodin denně.
If you don't ask, you don't get
8.8.2015 20:54 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Ty abys do mne nekopl. ;-) Jak se ma tvuj mindrak? Misto bezcilneho psani bludu na internet radeji zapracuj na tom, at nemusis ostatnim zavidet penize.
8.8.2015 21:09 M_train
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Nebuď tak sebestřednej.

Nekopal jsem osobně do tebe, ale do idiota, který se tady trapně ozval, a který prosazuje anarchii,ale zároveň se mu nelíbí, když někdo jiný svoji pozici využívá. Tobě pouze opakovaně píšu, že s tvým sobectvím na tebe prostě dřív nebo později dojít musí - člověk, který nemá rád lidi, musí být logicky obklopen záští a nepřátelstvím, zejména pokud máš takové chování k ostatním a přitom nějakou rozhodovací pozici někde v HR.
If you don't ask, you don't get
8.8.2015 22:08 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Nejak se ti to vsechno plete. Dobrou noc preji.
8.8.2015 22:14 M_train
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Možná jenom neumíš pořádně česky, když ze sebe chrlíš ty všechny soukromé informace. Nebo fabuluješ a troluješ tak, že si už nepamatuješ, o čem jsi lhal naposled :-).

Nejsem dělnická třída, abych chodil spát se slepicema, zejména po dvou dobře odehraných zápasech nevidím důvod, abych se hnal do regálu. Naštěstí tady nejsou taková vedra jako v pražské kotlině.
If you don't ask, you don't get
9.8.2015 13:58 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Pamatuji si, co jsem psal. Nelzu. Jen ty fabulujes a pises o mne veci, ktere jsem nikdy nenapsal a nezastaval.
Grunt avatar 9.8.2015 10:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Furt lepší než kapitalista s administrátorskými právy.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
9.8.2015 13:57 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Treba mu novy majitel, snad kapitalista, prava revokuje. ;-)
9.8.2015 17:23 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Hoci si myslím, že kapitalizmus je mŕtvy systém a že toto čo tu dnes máme je už len jeho posledné štádium dohnívania(podobne ako sa to stalo demokracii):), súhlasím, že zneužívanie právomocí sa stalo súčasťou "morálky" najmä po Februári 48, keď sa kompetencie dostali do rúk nekompetentnej spodine a rôznym amorálnym živlom. (Postav hovno na policu...) A predstavte si, čo potom s takým "principiálnym" adminom, ktorý zdedil tieto "gény" spraví nejaká manažérska pozícia, alebo nedajbože rozhodovacie právomoci v štátnej či verejnej správe. Tu si tie "čistky" chlapec len nacvičuje.

Inak zdravím a bavím sa (už snáď len vďaka vám). :).

Grunt avatar 9.8.2015 10:35 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Proc propaganda? Kazda firma se snazi co nejlepe tlacit sve produkty. Nevidim na tom nic spatneho.
Co třeba když je ten produkt jed? Typicky produkt libovolného lihovaru.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
9.8.2015 13:59 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Co by? I lihovar ma pravo sve produkty propagovat. Nikdo nenuti tebe a cleny tve levicacke hordy kupovat si produkty lihovaru. Nutno dodat, ze levicaci maji lacine produkty lihovaru radi. ;-)
Grunt avatar 9.8.2015 20:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Že jsem anti-kapitalista nutně ještě neznamená že jsem oddaný levičák. To zas něco fabulujete (nejspíše dle hesla "Kdo nesmrdí s námi, ten smrdí proti nám", že? Staří psi se těžko učí novým kouskům, nemám pravdu?)
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
9.8.2015 21:39 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
ja som asi čiastočne ľavičiar a tvrdý alkohol nikdy nepijem
9.8.2015 01:49 fm4d
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Max: Dnesni GUI je skutecne Jobsovou zasluhou, ale ne v pozitivnim slova smyslu. Zapomnel totiz od Xeroxu krome te viditelne vrstvy zkopirovat taky engine, ktery ji pohanel, tj. SmallTalk, takze je dnes GUI nepouzitelny trash a jeden radeji pouziva ke komunikaci se strojem pul stoleti stare terminaly.

kyknos avatar 9.8.2015 02:55 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Ano jeden, možná i dva, preferují půl století staré terminály... Miliardy používají GUI - i na občasné spuštění terminálového emulátoru :)

Ono taky nelze soudit GUI podle těch zmrdku, co jsou teď tak populární na linuxu, že.. (Gnome atd.)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
kyknos avatar 9.8.2015 02:59 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Btw, chtěl bych to GUI ve smalltalku na těch starých macich vidět. Afaik se to psalo v assembleru. Ono to taky na těch 7mhz a pár megabytu RAM běželo celkem svizne, a přitom to bylo vcelku moderně vypadající a fungujici GUI, o kterem se lidem s PC ještě dlouho ani nesnilo.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
9.8.2015 05:35 fm4d
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Uplne ti unika pointa, protoze si neumis ani predstavit co vlastne tohle puvodni GUI bylo, tj. frontend k plne objektovemu systemu, ktery umoznoval introspekci az na uplne dno, modifikaci, toto GUI ma s modernim "zmacknu tady tohle a ono to udela nejakou magii, a kdyz bych chtel tady tyhle dva tlacitka vymenit, nebo si dopsat nejakou funkci/zmenit chovani, muzu na to zapomenou" GUI spolecnou skutecne jen tu fasadu.

Mimochodem lidi (tim mam na mysli technicky zdatne uzivatele, programatory, atd.), kteri nepouzivaji tuto dnesni parodii na GUI je docela hodne, napr. uzivatele emacsu.
kyknos avatar 9.8.2015 19:09 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Jenže podstatne bylo, jak to funguje navenek, ne, jak to funguje uvnitř.

Btw, nejsem zrovna fanda objektového programování.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
9.8.2015 20:12 fm4d
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Jestli tim "funguje navenek" myslis skutecnou funkcnost, tak nemas pravdu, nevsiml jsem si, ze by jsi mohl u dnesnich GUI rozkliknout libovolny prvek a prozkoumat/modifikovat ho, nebo dalsi veci ktere SmallTalk umoznoval.

Jestli tim myslis to, ze to vypada stejne, tak si predstav, ze bys rano na parkovisti nasel papirovou maketu svojeho auta.
kyknos avatar 9.8.2015 21:57 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Myslím tim to, že na prelomu osmdesátých a devadesátých let měl mac pekne, funkční, svizne, intuitivní a přítulné GUI, což bylo na jiných platformách ještě dlouho sci-fi. A vlastne je to scifi dodnes, protoze tehdy mel apple pod palcem i vsechny vyznamne aplikace, a vsechno tak perfektne ladilo dohromady. V aplikacích, kde stačí tehdejší výkon, by to prostředí neurazilo ani dnes.

Jestli je to v assembleru nebo smalltalku je uživateli úplně jedno.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
kyknos avatar 9.8.2015 22:05 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Ale rozhodne by uživateli nebylo jedno, kdyby se to díky nějakému příliš vysokému jazyku celé zpomalilo nebo nevešlo do RAM. Tehdy šel bez problémů provozovat celý operační systém s gui a photoshop k tomu ( který už tehdy umel víc, než gimp dnes) ve 2 MB ram. A pokud člověk neměl HDD, vešlo se obojí na jednu disketu.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
10.8.2015 12:21 pedro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To srovnani je faul, proto taky ten flame okolo. Jobs byl jednoduse znamejsi a to je vsechno, co k tomu rict. Je na to neco skandalniho? Mne se nezda.
Fluttershy, yay! avatar 10.8.2015 12:49 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Jobs byl jednoduse znamejsi

No a vo vo vo votom to je.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
10.8.2015 13:25 pedro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Je na to neco skandalniho? Mne se nezda.
kyknos avatar 10.8.2015 15:02 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
zaslouzene znamejsi
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
10.8.2015 20:11 pedro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Jiste. Protoze znamost a nejake zasluhy o IT technologie spolu nesouvisi.
kyknos avatar 10.8.2015 22:04 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Jobsovy zásluhy jsou veliké - kdyby počítače nedostal mezi obyčejné lidi, půjde vývoj mnohem mnohem pomaleji. Navíc stojí asi za nejlepším OS současnosti, takže i čistě technologicky byl třída.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
10.8.2015 22:50 pedro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Nejde o to, jake jsou jeho zasluhy, tady jde proste o to, ze tim co delal, se stal popularni a znamou osobnosti ;-)
Fluttershy, yay! avatar 10.8.2015 22:55 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Něco jako Národní poklad.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
kyknos avatar 10.8.2015 23:07 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Logicky, tak to má byt
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
11.8.2015 07:33 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
tak to má byt

6-izbový s 2 loggiami v centre za 50 000 eur ?
11.8.2015 07:35 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
500 000 (jedna nula hore-dolu) :))
xkucf03 avatar 10.8.2015 23:21 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie

Stejně jako hokejisti, fotbalisti, modelky a jiné celebrity…

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
kyknos avatar 10.8.2015 23:26 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Dost dementni analogie
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
mirec avatar 12.8.2015 10:28 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Edison alebo Tesla?

LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
12.8.2015 11:01 M_train
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Jára Cimrman
If you don't ask, you don't get
12.8.2015 13:26 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Tak on ten příběh o tom, že byl Edison businessman a Tesla génius, kterému všechno ukradli není pravdivý. Je to o tom, že Edison dělal praktické věci pro lidi a uměl je prodat, ale to o nic nesnižuje jejich hodnotu, ba naopak.
mirec avatar 12.8.2015 13:36 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Je to o tom, že Edison dělal praktické věci pro lidi a uměl je prodat

Nie všetky boli až tak praktické. Jednosmerný prúd s nízkym napätím a na každom rohu elektráreň mi práve praktická nepríde ;-)

LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
kyknos avatar 12.8.2015 13:43 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
jednosmerny? to je zase nejaky hungarismus jako macka, nebo si se upsal?
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
mirec avatar 12.8.2015 13:53 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Jednosmerný prúd (áno píšem vždy slovensky, zvyčajne sem chodí generácia, ktorá ešte rozumie reči môjho kmeňa)
LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
13.8.2015 22:36 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
tak to sa mýliš, slovo mačka má staroslovanský pôvod, je pravda, že máme najmä v nárečiach aj nejaké hungarizmy (tátoš, oldomáš, kalap...) a my z banských mestečiek veľa germanizmov, ale naša slovná zásoba nie je o nič menej bohatá ako tá Vaša a čo sa týka čistoty jazyka a pôvodnosti slov v slovnej zásobe, bude na tom lepšie ako čeština... tak sklapni a venuj sa ichtyológii, nie etymológii
kyknos avatar 13.8.2015 22:40 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Macska je maďarsky kočka.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
13.8.2015 22:54 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Maďari pásli kone, nemali obloky, lebo bývali v stanoch a nepotrebovali mačky, aby chytali myši... tieto slová prevzali od Slovanov
kyknos avatar 13.8.2015 22:56 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
To je možné, ale dnes je to hungarismus - prostě silnější kultura :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
13.8.2015 23:07 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Protože maďařština převzala ze slovanského jazyka slovo, tak to slovo v jazyce, který je přímým následovníkem toho slovanského jazyka považuješ za hungarismus. Ty jsi fakt nelogický ichtyl, ještěže jsi mrtvolko na chcípnutí a nebudeš už na světě dloho otravovat.
14.8.2015 00:05 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Die Mottersproch

Von olln Sprochen of der Belt

Klingt uns keena net so scheen

Bie die Mottersproch, die´s Harz erhelt,

Und am pesten zu vorstehen.

:)
kyknos avatar 14.8.2015 09:01 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
No vida jak ti ta maďarština pěkně jde :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Václav 14.8.2015 06:09 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Pokud se nemýlím, macska je naopak maďarský slavizmus :)
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
14.8.2015 08:33 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
Veľmi zaujímavé články 1 Prečo majú niektorí Maďari slovansky/slovensky znejúce priezviská?

ak by chcel kyknos konečne pochopiť, že napriek tomu, že moje pôvodné priezvisko znie maďarsky, som Slovenka:)
13.8.2015 22:52 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Dennis Ritchie
*i keď mi je jasné, že si chcel predviesť typický humor niektorých svojich rovnako dobroprajných krajanov (viď diskusie v Blesku - tam by si sa s tým presadil:))

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.