Portál AbcLinuxu, 14. května 2024 20:25


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Amarok avatar 31.12.2009 15:07 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ta aplikace je dost padla na hlavu, to si nemohl autor vybrat lepsi tema? Kdyby to radsi vypisovalo vtipy.
GNUniverse - May the source be with you...
31.12.2009 15:56 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
Není to jen otázka toho, jaká databáze textů se tomu předhodí?
31.12.2009 16:03 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
A ne snad? Vždyť je to vtip převlečený za zobrazovač vtipů :-D
1.1.2010 10:23 mica
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
Jaksi jste nepochopil, že je to reakce na podobné aplikace, která zobrazují citáty z bible. V repozitáři Debianu je třeba aplikace "verse", která zobrazí při každém přihlášení verše z bible.
Petr Tomášek avatar 2.1.2010 05:30 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
Popravdě mi to přijde jako další výstřelek ateistického šovinismu a netolerance.
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
thingie avatar 2.1.2010 05:37 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
Jo, tohle je asi tak ten typ citátů, který bych si představoval, že by tam měly bejt, aby to bylo vtipný (což je tak zhruba to co bych od toho chtěl, kdybych to chtěl). Vlastně by to skoro stálo za to poslat autorovi.
Růžové lži.
AsciiWolf avatar 2.1.2010 10:34 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
Tak já nevím, ale mě vždy připadli nejvíce netolerantní a šovinističtí Křesťané (nepočítám Muslimy, s těmi nemám osobní zkušenosti)... :-)
2.1.2010 11:12 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
LOL

(Srovnej obsah příspěvku a patičku autora)
2.1.2010 11:52 kuly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
LOL

(Srovnej rozdíl mezi tolerancí a názorem. Nemluvě o tom, že jde o nekomentovaný odkaz)
2.1.2010 12:09 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
Snazis se rict, ze nazor nemuze byt netolerantni? Co je tedy podle tebe "netolerance"? Fyzicke nasili? Jinak, paticka mj. typicky obsahuje vyroky, odkazy atp. se kterymi se uzivatel ztotoznuje.
otula avatar 3.1.2010 02:19 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
Tak já nevím, ale mě vždy připadli nejvíce netolerantní a šovinističtí Křesťané (nepočítám Muslimy, s těmi nemám osobní zkušenosti)... :-)
Když už je o tom řeč, zrovna teď před vánočními svátky jsem rychle, abych se mohl zásobit novou četbou, dočetl poslední díl trilogie Jeho šerá hmota od Pullmana. Je to taková četba pro děti i pro dospělé, první díl byl zfilmován jako Zlatý kompas, ale při čtení člověk zjistí, že hlavní myšlenkou je šílená nenávist autora k církvi (která ve filmu není snad ani naznačena). V podstatě Pullman říká, že je církev zdrojem všeho špatného na zemi. A nejspíš není daleko od pravdy :)
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
2.1.2010 12:04 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4

<ironie>Je k neuvěření, jak ateisti svou nevíru v náboženství ještě hodlají netolerantně hlásat. Ještě aby parodovali program na citace Písma! To už chybí málo a budou parodovat třeba proroka Mohameda!!</ironie>

Only Sith deals in absolutes.
kyknos avatar 3.1.2010 19:11 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
citaty z bible v debianu jsou vysledkem atheisticke netolerance? :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
the.max avatar 31.12.2009 17:53 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ze by plasmoid pro fortunes?
KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
dan.h avatar 31.12.2009 18:51 dan.h | skóre: 8 | blog: K8_blog | okr. Písek, město Čimelice, obec Nerestce
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mně ten plasmoid nepřijde moc atheistický. :-)

Je pěkný, ale žere to paměť a zdržuje startup. Navíc citáty topím v hlavě kde zůstanou a sem tam se podle něčeho zařídím. Psát si kdejakou volovinu na lednici, kalendář, plochu, kamkoliv... to jen přispívá k informačnímu spamu z okolí.

MaT avatar 31.12.2009 21:18 MaT | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Fakt "atheistických"? Mě by stačily i "ateistické"... :-)
Open source software for open minded people. :-)
Jendа avatar 31.12.2009 21:40 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
  1. Mně (3. pád) ;-)
  2. Podle Dodatku k Pravidlům z roku 1993 je „atheismus“ legální.
MaT avatar 1.1.2010 00:35 MaT | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
No jo, fakt, jsem si to po sobě taky mohl přečíst, když je to takhle krátké. :-) A ano, v pravidlech to je, ale přijde mi to takové až příliš archaické, nebo jako když to někdo překládá z angličtiny a přeloží to "neúplně" (zapomene z toho anglického vyhodit to "h")... A to teď ani neřeším třeba -izmus a -ismus... Jak kdybych psal physika místo fysika... :-)
Open source software for open minded people. :-)
Jendа avatar 1.1.2010 01:11 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
Pro povznesení doporučuji navštívit Lucernu wikipedie případně zapůjčit knihu Po drátě i bez drátů (Zdeněk Škoda, 1956). Kniha obsahuje termíny jako „thermika“ či „vyssát“ :-).

Btw. atheismus odůvodňuji tím, že atheista, ne atheizta
1.1.2010 01:24 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
Není to ten, co byl vyobcován z Wikipedie, protože neustále opravoval ostatním pravopis na ten svůj plný -ss- a -th-?
Jendа avatar 1.1.2010 01:41 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
Je to docela pravděpodobné, nevím, tu kauzu (causu :) jsem nezachytil.
LW je blog se zprávami nebo essayi o mediích, politice či jiných intelektuálních thematech.
Archaista trochu jsem (občas použiji přechodníky apod.), ale LW je už trochu moc.
thingie avatar 1.1.2010 04:00 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
Mi to u něj přijde spíš jako anachronismus. Pravopis těch přejatých slov úplně neodpovídá stylu, který je jednak trochu modernější, a také trochu umělý. Já nevím, přijde mi to dost trapné, když se někdo snaží vyvolat dojem starobylosti použitím několika zoufale zastaralých variant pravopisu. A nic víc. A třeba to atheismus je prostě značně zastaralé, a nehodí se do psaného jazyka 21. století, prakticky vůbec.
Růžové lži.
1.1.2010 09:43 fri
Rozbalit Rozbalit vše konservativismus vs konservatismus
To mě zase zaráží, když se používá slovo konservatismus. Rozhodl jsem se používat konservativismus. :-)
thingie avatar 1.1.2010 09:56 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: konservativismus vs konservatismus
To není tak okopěstní, to by se tam muselo dát na začátek c (nejsem si jistý, jestli to nějaký pravopis ne dovoluje, ale spíš vůbec kdy dovoloval, ale prapůvodnímu latinskému zdroji odvozeniny to odpovídá). Nebo taky použít pravopis ještě archaičtější. Třeba psát w namísto v. (To má teda i moderní remake, no.)
Růžové lži.
thingie avatar 1.1.2010 10:00 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: konservativismus vs konservatismus
(A já teda píšu konzervativismus, protože konzervativci se pak lépe zkracuje na konzervy, konservy by bylo divný a strašně by sálo. (Zase je pravda, že to -ser- by se tam dalo využít, a i ty výše popsané vlastnosti se namnoze k osobám tímto slovem popisovaným hodí.))
Růžové lži.
1.1.2010 01:59 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
Takový ten "vybral jsem si češtinu Ottova slovníku naučného"? Dodneška nevím, jestli mne to rozesmálo nebo zarazilo, asi obojí.
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
1.1.2010 19:52 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
Ne. Chtel pouze svobodu vyberu pouziteho pravopisu. Tj. pokud napsal clanek s tim svym pravopisem, nechtel, aby jej ostatni prepisovali na "standardni" pravopis (coz se delo).
1.1.2010 20:06 imploder | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
Ne, leda že by si změnil jméno. Ten vyobcovaný z Wikipedie byl Vít Zvánovec (prosazováním svého "archaického" pravopisu si vysloužil přezdívku Víth Zwánowetz (nebo tak nějak :))). Jeho názory dobře ilustruje tento článek, co napsal do BL.

Fonetický pravopis (tj. zvuková podoba jazyka odpovídá psané) z praktického pohledu je naopak výhoda - člověk se nemusí kvůli psaní skoro učit další jazyk (tj. psanou podobu toho samého), obě varianty jazyka se vyvíjejí společně. Je to jednodušší, systematické.
1.1.2010 20:21 imploder | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
EDIT: Spletl jsem se, to bude on, Wíth Zwánowetz :)
1.1.2010 23:17 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
"Sefredaktorem" Lucerny Wikipedie je Guy Peters alias Vit Zvanovec.
1.1.2010 20:15 imploder | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
> Btw. atheismus odůvodňuji tím, že atheista, ne atheizta

Takhle to odůvodňovat ale logicky nedává smysl, je to takové odůvodnění "shodou okolností". -ista a -ismus/izmus jsou dvě různé přípony - asi není důvod je dělit na -is- a -ta, -mus.
kyknos avatar 3.1.2010 18:44 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
„vyssát“ je ok

jsme preci ssavci :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Jendа avatar 3.1.2010 19:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
„vyssát“ je ok
Zklamu tě, ale ne :-).

Jsem zvědavý, kdy přijde nějaká další reforma, která popře Dodatek o dubletách (analysa, presentace, citrón, acetylén, batérie, masív, ortopéd…).
kyknos avatar 3.1.2010 19:08 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Atheistický plasmoid pro KDE 4
na pravidla a magickou moc ustavu pro jazyk cesky jsem veril naposledy na zakladce - a pak to jeste predstiral u maturity

jazyk je jazyk a byrokratum se smeje
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.