Portál AbcLinuxu, 29. dubna 2024 21:02


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
vain avatar 16.11.2010 08:15 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pokud to je jediný účel tohodle balíčku (ne vedlejší efekt jako třeba u torrent programů), tak v odmítnutí nějak nevidím problém.
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
16.11.2010 08:20 CET
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Hmmm, pokud fedora neobsahuje tcpdump, wireshark, nessus, dsniff, johntheripper, iperf, ping (flood ping), tak je mi tohle distro dost na nic. No, asi je to fakt jenom BFU distro. Pak ale nechapu, jak na tom muzou stavet RHEL, protoze RHEL je primarne serverove distro a bez tehle uzitecnych nastroju mi bude dost na nic.

Ono je docela jedno, jestli to fedora zaradi nebo nezaradi, nainstalovat si to muze kazdej z externiho zdroje tak jako tak, takze fedora bude akorat distro bez nastroju:-)
vain avatar 16.11.2010 08:28 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Podle toho, co znám, jsi celkem vyjmenoval nástroje z té druhé skupiny, kterou jsem zmínil, takže pořád s tím nemám problém.
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
18.11.2010 15:21 omg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
nevidim tom jeho komentari problem. pokud je v FC i nessus, ktery primo zminuje, ze muze poskodit scanovany cil pokud je deravy. podobne flood ping pod rootem. obojim muzes testovat i likvidovat.

zrovna tyhle dve bych klidne zaradil do stejne skupiny jak ninju.
18.11.2010 15:25 omg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
aneb: guns don't kill people. I kill people with guns.
16.11.2010 09:45 Honza | skóre: 7 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Muhehe, tvoje argumety jsou opravdu dost mimo. Nevím proč by mělo být distro pro BFU jen z toho důvodu, že neobsahuje některé (pro tebe důležité) aplikace. Zamysli se občas, než něco napíšeš.
16.11.2010 10:04 Joelp | skóre: 1
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Script kiddie jak řemen :)
Boys don't cry
Grunt avatar 16.11.2010 13:54 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
:-) no ve F14 už není telnet v defaultní instalaci, ale musí se tahat z repositáře.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
17.11.2010 00:15 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Grunt avatar 17.11.2010 00:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Též mi to přijde. Co se to děje? Lidi držte se, svět se zbláznil.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
16.11.2010 12:33 FF
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Nemyslíš, že správný postup by měl být opravit tu díru v MS SQL?
vain avatar 16.11.2010 13:06 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
A ty si kdo, že o tom rozhoduješ?
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
16.11.2010 13:12 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
On snad o něčem rozhoduje? Jen si dovolil upozornit, že řešením problému s (úspěšnými) útoky na MS SQL servery není nezařazení nástroje pro útok do distribuce, ale oprava chyby. Vy s tím snad nesouhlasíte?
vain avatar 16.11.2010 13:19 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Teď přesně nevím co tím chcete oba říct. Vývojáři Fedory se tedy mají podílet na opravě té chyby nebo na zneužívání té chyby?
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
16.11.2010 13:24 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Nevím jak kolega, ale já tím chci říct, že to, jestli ten balíček do Fedory zařadí nebo ne, nic neřeší. Tj. že nezařazením balíčku se nijak nezvýší bezpečnost MS SQL serverů a naopak zařazením se nijak nesníží. Takže vlastně jde jen o to, jestli chce Red Hat riskovat, že ho kvůli tomu balíčku bude MS vláčet po médiích (místo toho, aby opravil ty chyby).
vain avatar 16.11.2010 13:35 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
V tom případě souhlas a nechci mluvit za Red Hat, ale riskovat tohle určitě nechce, respektive kdo by chtěl. A špatný by byl Red Hat, už vidím ty "novinové" titulky "Linux útočí na servery Microsoftu".
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
pavlix avatar 17.11.2010 14:27 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
To už by ty titulky měly dávno vycházet :).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
16.11.2010 14:15 FF
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Ano, presne tak jsem to myslel. Ale ono to je celkem fuk, pro hackera/crackera urcite nebude problem si ten balicek zkompilovat sam. Leda ze by Fedora dala hack do gcc aby blbe kompiloval soubor SQLninja.c nebo tak neco :D
16.11.2010 14:28 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Leda ze by Fedora dala hack do gcc aby blbe kompiloval soubor SQLninja.c nebo tak neco

Ono to zní absurdně, ale kdysi jsem četl o plánech na nějaké opatření proti tomu, aby se na barevné kopírce daly kopírovat bankovky. Mělo to spočívat v nějakém ochranném prvku, který by kopírka detekovala a záměrně pak kopii zmršila…

16.11.2010 15:40 Cygnus
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Některé z prvních barevných kopírek _prý_ skutečně místo bankovky vytiskly černý obdélník. Kdysi to kolega ověřoval na nějaké inkoustové HP Office Jet ... ovšem kvalita tisku PhotoRET III stejně nestačí na slušnou kopii.

Dneska se to řeší tak, že se do všech barevných tisků (nebo všech tisků na barevních tiskárnách?) dělají žlutým tonerem značky. Lze pak docela přesně identifikovat kopírku, na které tisk vznikl.

A není to jen kvůli bankovkám, ale třeba kvůli výhrůžným dopisům, zneužívání firemní techniky v pracovní době atd...

Viz http://en.wikipedia.org/wiki/Printer_steganography http://www.eff.org/wp/investigating-machine-identification-code-technology-color-laser-printers#help
16.11.2010 15:54 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Nevim, jak kopirky, ale nektere programy tuhle "featuru" v sobe maji.
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
16.11.2010 16:48 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Úděsné. Ještě úděsnější je, že se najde dost ovcí, které to obhajují. Aspoň že v GIMPU nic podobného nehrozí a pokud snad ano, tak to bude jako s podporou DRM nesmyslů v kpdf/Okularu.
Grunt avatar 16.11.2010 14:46 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Přesně tak. Tohle už jsou enerprise vztahy na vyšší úrovni, které jsou očím nás běžných smrtelníků skryty. Ono když to totiž vhodně podá nějaký právník s dostatečnou vrstvou šampónu či jiného slizu na hlavě, tak na věc také může být nahlíženo jako na nekalý konkurenční boj. A je dost možné, že by v našem právním řádu i měl nějakou šanci na výhru. IMHO je potřeba změnit zákon a uzákonit, že ten kdo je natolik blbý (a teď nevím, jestli jako Microsoft, který díry nezalepuje, ale provádí místo nich kachní tanečky a nebo tak blbý jako ten kdo jejich děravé produkty používá), toho blbost by měla být zákonem povinně exploitována min. 6× denně a hackerovi by měla být zajištěna beztrestnost, ne-li metál.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
16.11.2010 14:50 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Zákon postihující blbost? To je v systému založeném na vládě většiny nereálné. :-)
Grunt avatar 16.11.2010 14:54 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Spíš zajištění beztrestnosti těm, kteří tu blbost postihují – to je v našem systému ještě nereálnější. :-)
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Grunt avatar 16.11.2010 16:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Spíš zajištění beztrestnosti těm, kteří tu blbost postihují

Což vlastně není nic jiného než nechání fungování čistě přírodních zákonů v chodu.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
16.11.2010 16:20 xurfa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
To s "většinou" až tak automaticky nesouví. Jde o to, že v našem systému se ta "většina" systematicky k blbosti vychovává. (Stačí někdy zapnout TV H@vn@, nebo si přečíst noviny...)
16.11.2010 16:43 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Nečekal jsem, že by někdo mohl nepochopit, jak jsem tu narážku myslel. :-(
Pavel Stárek avatar 16.11.2010 16:24 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
No to by byla pěkná blbost s tou "úpravou" gcc. Co kdyby si tak někdo nazval zdrojový soubor své "hodné" aplikace? :-)
Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
16.11.2010 16:44 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Záleží na tom, jestli by to překladač rozeznával podle jména nebo podle obsahu.
Heron avatar 16.11.2010 20:47 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Já si myslím, že Fedora ani vain vůbec neřeší existenci nějaké chyby v nějakém produktu (či spíše nastavení dané sítě, trust přístup do DB není nic neobvyklého). Tedy nezařazení daného programu rozhodně nikdo nepovažuje za "řešení" nebo snad skrývání nějaké chyby.

Fedora prostě rozhodla, že daný balíček s tímto účelem ve svém distru nechce. To nic nemění na faktu, že dotyčný zhrzený programátor může vytvořit vlastní repositář případně si to může kdokoliv zkompilovat.
16.11.2010 13:57 jos
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
já sem uživatel, stačí?
vain avatar 16.11.2010 14:52 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Tak potom tě absence takového nástroje nemusí vůbec tankovat.
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
16.11.2010 15:31 jos
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
odpovídal si na

Nemyslíš, že správný postup by měl být opravit tu díru v MS SQL?

netankuje mě že ve Fedoře nedistribuujou sqlninja, tankuje mě, že microsoft není schopnej udržovat svoje produkty v dobrým stavu
16.11.2010 18:42 Libor Chocholaty | skóre: 12
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Vy nechapete, ze nejde o diru, ale o feature, kterou vyuzivaji dalsi MS produkty k lepsi integraci s MS-SQL serverem? Proto to MS nemuze opravit, protoze by si rozbil dalsi produkty, musel by vymyslet jine API a vymysleni API Microsoftu nikdy moc neslo. Teda slo, ale ty vysledky. ;-)
16.11.2010 19:18 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Hm, feature, která v důsledku umožňuje získat plný přístup k DB... Super! Takovou by měl mít každý systém!

P.S.:
Sqlninja is a tool targeted to exploit SQL Injection vulnerabilities on a web application that uses Microsoft SQL Server as its back-end.
(z oficiálního webu). Tedy problém je v první řadě děravá aplikace :)
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
xkucf03 avatar 16.11.2010 19:00 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
tak v odmítnutí nějak nevidím problém
Pokud by to bylo něco ve smyslu „nechceme podporovat skript kiddies“ tak bych to taky celkem chápal. Ale když je to „klidně bychom to tam dali, ale bojíme se nesmyslných zákonů“ tak je to smutné.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
pavlix avatar 17.11.2010 14:29 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Vždyť to stačí dát do nějakého méně oficiálního repa, ne?
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
michich avatar 16.11.2010 08:40 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Myslím, že rozhodnutí Fedora Board bylo hodně ovlivněno tím, že Sqlninja je svými autory prezentováno hlavně jako útočný nástroj:
... Its main goal is to provide a remote access on the vulnerable DB server ...
Kdyby tam raději psali, že je to nástroj určený pro správce DB serverů, kteří si chtějí ověřit vlastní zabezpečení, rozhodnutí mohlo být jiné.
vain avatar 16.11.2010 08:45 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Souhlas. Kdyby ty útoky byly vedlejší efekt tak to nikdo neřeší, ale jestli to "je" na tohle a ještě se tím netají, spíš naopak, tak bych to taky nepustil.
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
16.11.2010 11:10 mich | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Pokud to nevytrhneš z kontextu, tak to nezní zas tak zlounsky (z jejich hlavní stránky):
Its main goal is to provide a remote access on the vulnerable DB server, even in a very hostile environment. It should be used by penetration testers to help and automate the process of taking over a DB Server when a SQL Injection vulnerability has been discovered.
je to teď v módě, na žive o tom furt píšou
m1c4a1 avatar 16.11.2010 09:03 m1c4a1 | skóre: 2 | Kobylnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No bóže, tak kdo chce, si to zkompiluje. Nebo jsou dneska už uživatelé tak hloupí, že to nedokážou? Takovým nepatří podobné nástroje do ruky.
16.11.2010 09:51 pingwin | skóre: 2
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Nemusi snad byt hloupy ten komu se nechce tahat vsechny *devel* baliky a resit co mu jeste chybi... Muze byt treba jen lenivy :-)
Chytrex avatar 16.11.2010 10:23 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Nebo nechce mít systém zabloatěný dev balíkama.. Ono se to nezdá ale tu dev balíček, tam dev balíček.. a rázem systém zabírá o 2/3 více místa:) Takže opravdu chápu že někdo nechce kompilit svoje balíčky:)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
frEon avatar 16.11.2010 12:43 frEon | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
tak to vyresim tim, ze si udelam chroot, ve kterem si ten balicek zplacam, ne?
Talking about music is like dancing to architecture.
16.11.2010 13:10 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Nevím jak ve Fedoře, ale v OpenSuSE jsou *-devel balíčky většinou dost malé, protože obsahují pouze hlavičkové soubory a symbolický link *.so. Jediné, co by v něm mohlo být velké, by byla statická verze knihovny, ale ta tam ne vždy je. Takže o dvě třetiny ani omylem - a i kdyby ano, na většině systémů to stejně bude pořád zanedbatelné proti tomu, kolik místa zabírají uživatelská data.
Jardík avatar 16.11.2010 13:16 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Ono se to nezdá, ale těch hlavičkových souborů bývá i docela hodně a pěkně žerou inody.
Věřím v jednoho Boha.
16.11.2010 13:39 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje

Neviděl bych to tak tragicky. Mám nainstalované prakticky všechny *-devel balíčky a

lion:~ # s=0; while read name; do s=$[s+`rpm -q --queryformat '%{SIZE}' "$name"`]; done < <(rpm -qa | grep devel); echo $s
627602219
lion:~ # rpm -qa | grep devel | while read name; do rpm -ql "$name"; done | wc -l
59670

Vezmu-li v úvahu, že celá instalace systému má asi 8.3 GB a dohromady mám asi 1800 GB diskového prostoru, tak v tom opravdu nevidím problém.

Grunt avatar 16.11.2010 13:53 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Nechci do toho kecat, ale to mi opravdu nepřijde moc jako pravda (ale pokud na tom bude někdo trvat, klidně to otestuju). Takové -dgb balíčky jsou na tom s místem mnohem hůře a přitom nikdo nebrání po skončení debugování udělat něco ve smyslu yum remove *-dbg. Brání stejnětak někdo po úspěšné kompilaci spustit yum remove *-devel?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
16.11.2010 12:09 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Ono nejspíš nebude potřeba ani to, prostě si jen balíček stáhnou z jiného než oficiálního repository.
16.11.2010 11:03 Ladislav
Rozbalit Rozbalit vše Re:crackerského nástroje
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Uz je to tu ako v bulvari, nerozlisuje sa hacking - cracking.
16.11.2010 11:15 mich | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Re:crackerského nástroje
Není to spíš tak, že jedna strana považuje sqlninju za hackerský nástroj a druhá za crackerský?:-)
je to teď v módě, na žive o tom furt píšou
16.11.2010 12:33 Kosič | blog: Skipper's Log | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Takže to třeba skončí v RPMFusion. Fedora ctí přístup "better safe, than sorry." No jéje...

Pavel Stárek avatar 16.11.2010 16:30 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Což je v principu takový de facto standardní (pšššt :-) ) repozitář pro RHEL i Fedoru, do kterého se to hodí vložit, beztak je tam už věcí, akorát libdvdcss tam není - bojí se a vyměkli :-) .
Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
17.11.2010 17:45 Laco
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Uhm... koho zaujima odpad ako je Fedora? Ved je to horsie ako openSUSE a to je inac sracka, clovek by povedal ze nic horsie uz byt nemoze.
18.11.2010 15:25 imploder | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Nesouhlasím. Fedora rulezzz!
michich avatar 17.11.2010 17:59 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora kritizována za odmítnutí hackerského nástroje
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jared Smith, vedoucí projektu Fedora, vydal objasňující shrnutí.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.