Portál AbcLinuxu, 26. dubna 2024 10:46

Aké je tvoje (ne)náboženské presvedčenie?

23.7.2022 21:14 | Hardware

...        

Hodnocení: 33 %

        špatnédobré        

Anketa

Aké je tvoje náboženské presvedčenie.
 (18 %)
 (4 %)
 (5 %)
 (11 %)
 (5 %)
 (21 %)
 (53 %)
 (4 %)
 (1 %)
 (18 %)
Celkem 73 hlasů

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

24.7.2022 15:16 Silně věřící
Rozbalit Rozbalit vše Tranďák s kladivem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak ta LGBTQ++ propaganda "nese ovoce" už i u nás -- Tranďák napadl ženu kladivem.
24.7.2022 14:53 Slabě věřící
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Známe už její github?
25.7.2022 13:17 pážo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
s/její/jeho
24.7.2022 18:59 lul
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Lul, trouba kolibáč to banování zmrdal a vymazal všechno ostatní kromě toho co chtěl cenzurovat? :-D
24.7.2022 19:56 VoDo | skóre: 10 | blog: Archi3mini
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
to vymazal kvuli memu odkazu, protoze ja mam pravdu a je to jediny spravny nabozosntvi, ale bohuzel iluminati to nedovolej sirit :(
btw I use Archi3 :) Someday you will own nothing and be happy
24.7.2022 21:10 lul
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Dobrá práce, kdyby to nechal být, tak to lidi prostě skočí a zůstane to zastrčený, kolibáč tomu odkazu udělal reklamu blbeček :-D
24.7.2022 19:09 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
cenzura na abicku se vymkla kontrole
24.7.2022 19:16 ,
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
No jo, to je tak když někdo hrozně touží být gestapák, ale je to jen píča …
25.7.2022 10:59 Mayhem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Co bylo zcenzurovano?
25.7.2022 11:00 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
byla tu pomerne rozsahla diskuse k puvodnimu obsahu blogu
25.7.2022 11:02 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Mělo být zcenzurováno tohle vlákno, ale Kolibáč místo toho smazal původní diskuzi k blogu a jen to cenzurované vlákno tu nechal.
24.7.2022 20:44 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Opravdu anketa odpovídá na otázku náboženského přesvědčení dotazovaných, nebo vypovídá o náboženském přesvědčení jejich rodičů? Konvertitů budou jestli tak jednotky procent, takže většina náboženských přesvědčení je důsledkem indoktrinace v rámci rodiny. Jaké procento věřících rodičů nechalo své děti zvolit si svou víru, aby tito mohli hovořit o "své" víře?
Glee avatar 24.7.2022 20:54 Glee | blog: Gleekoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Re: Tranďák s kladivem
The History of the World: Every Year, ffs, https://www.youtube.com/watch?v=-6Wu0Q7x5D0
26.7.2022 20:52 Gnostik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Proc v ankete a v diskuzi trpime ty k*rvy ateisticke? Proc k*rvy? protoze dnes se budou ohanet ze neni dukaz, zitra se sestroji kamera pro duchovni svet a natoci video se svatym Dindi a oni bez ostychu otoci kabat protoze uz maji dukaz! At si polibi ty svoje ateisticky prdele a nelezou sem.
27.7.2022 00:00 -
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
rozkaz, jdu pritelkyni polibit ateistickou prdel
27.7.2022 15:11 ~
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Jo, linuxak a pritelkyne, to ti tak verime :D
27.7.2022 19:33 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Odkedy sú Agnostik alebo Ateista náboženské presvedčenia?

Len sa pýtam, rád sa dozviem nejakú novú dogmu vedúcu k zdvihnutiu cirkevných daní a odvodov.
27.7.2022 20:11 Kirtan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Ateista veri ze nic nie je a agnostik veri ze sa to zbytocne snazime chapat. Vieru ber ako odvodenina od "byt verny myslienke, nazoru" nie ze ficis na niecom nepodlozenom. Vsetky smery to maju nejak podlozene. Ked by sme uz chceli vylucit ateizmus tak skor z toho dovodu, ze je to najmenej inteligentna zalezitost, skor truc podnik. Ked si uz nikto nevie dat dokopy taku trivialnu vec ako, ze zivot vznika len a len zo zivota a nedokazali sme doteraz ziadnu nahodu ci spontannost vzniku, a napriek tomu dokazu ficat ateisti na rozpravkach, ze blesk udrel do mora a vznikol zivot tak co uz s nimi?
Max avatar 28.7.2022 08:11 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Zato věřit ve smyšlené pohádkové bytosti, aby člověku dával život smysl, to je kumšt :D.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
28.7.2022 13:20 Kohelet
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
To ze jsou "smyslene" je jen ateisticko-komunisticka propaganda nicim nepodlozena. Jenze to by chtelo trochu IQ a zacit studovat, coz samozrejme je proti zajmum ateisticko-komunisticke uderky, ktera protezuje nevzdelane ovce, obzvlast nevzdelane v duchovnu ;o) Ja bych ale ateisty nechal, potrebujeme taky spatny priklad aby jsme se vyvarovali jejich zivotnim omylum. Je mozne zit bez Boha, ale neni mozne nezit s Bohem!
Max avatar 28.7.2022 14:28 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Ničím nepodložená je jen jejich existence. A to, že si někdo načmáral knížku, to není důkaz.
A ty různá zjevení a další věci okolo? Nic nenormálního, když je člověk vylitej, nebo trpí psychickou poruchou, tak těch zjevení má nepřeberně.
Argument, že Bůh existuje, protože lidstvo ještě nevykoumalo teorii všeho, to opravdu nic nedokazuje :). A tvůj selský rozum tomu fakt nepomáhá :).
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
29.7.2022 10:19 plostenka | blog: plstnk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Temna energie "best current measurements indicate that dark energy contributes 68% of the total energy" a temna hmota "account for approximately 85% of the matter in the universe".

Dokud vedci nenajdou tu patou (n-tou) zakladni silu, nebo si neopravi svoje modely, tak je pro nadprirozeno spousta mista. Ale zatim je to detske vyrvavani na urovni "rovnice jsou uplne spatne, ale Buh neni, ne a ne!"
Max avatar 29.7.2022 13:13 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Dětský mi spíš přijde věřit ve smyšlené bytosti ;-).
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
29.7.2022 14:19 dej mi bura
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Ale to nikdo nedokazal ze jsou smyslene, pouze pouzivas slovnik ateisticke propagandy, tvuj prinos k tematu je nula. Neco v ty bedne snad mas ne? tak co se kousek zamyslet a nehazet sem ateisticke zvasty s nulovou hodnotou?
Max avatar 29.7.2022 15:30 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Jasně, kecy o smyšlené bytosti mají vypovídající hodnotu, všechno ostatní má informační hodnotu nula.
Ta tvoje argumentace je ve stejném stylu jako: "Mám vesmírnou loď zaparkovanou v galaxii Pegasus, dokaž, že to není pravda." :).
Pokud si něco vymyslím, měl bych prokázat, že to tak je a neargumentovbat stylem: "Dokaž, že to tak není.". Úplně stejně jako internetové diskuse. Někdo něco tvrdí a místo, aby to dokázal, tak oponentovi řekne: "Najdi si to" :D.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
29.7.2022 19:41 lüno lüny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Porad postradam tvuj dukaz o SMYSLENOSTI, dokud jej nedodas mlatis prazdnou slamu.
Max avatar 29.7.2022 19:43 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Došly argumenty, tak plácáš hovadiny :D
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
31.7.2022 09:11 Gopala
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Jooo protize tvuj projev je argument za argumentem co? Porad tu meles neco o smyslenych pohadkovych bytostech bez jedineho argumentu o pohadkovosti ci smyslenosti. Suma sumarum si nerek nic a mas v hlave vymleto jak ostatne vetsina ateistu. Se ani nedivim protoze nerozumna chatra je rejdistem ateisticke propagandy. Pamatuj, kdo neni s Bohem je proti nemu a tedy satanista i kdyz to “jakoze” odmita..
Max avatar 1.8.2022 08:06 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Lol, ty v tý hlavě máš slušnej guláš :D.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
2.8.2022 12:30 LarryL | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Porad postradam tvuj dukaz o SMYSLENOSTI
Důkazem je to, že všechny Bohy a náboženství, které lidstvo zná si vymysleli (SMYSLELI) lidi.

Přesněji řečeno si je vymysleli (SMYSLELI) tehdejší vládci a autoritáři. Tím nejsou nutně myšlení jen "světoví" vládci a autoritáři jako byl třeba Konstantin I., který vyhlásil oficiální křesťanský kánon nebo Mohamed, který je považován za zakladatele islámu, ale byli to i "malí" autoritáři např. v rámci jednoho kmene (náčelníci, šamani atd.).

...a vlastně proč mluvit v minulém čase, i dnes se lidé pokoušejí vymýšlet nové Bohy a náboženství. Ani nevím jak to dopadlo s Kačenkou? Stala se novým Kristem nebo její autorita nebyla dostatečná k prosazení nového náboženství?

ŽÁDNÁ NÁBOŽENSKÁ KNIHA NEPOCHÁZÍ OD BOHA! Ledaže bychom od monoteismu přešli k panteismu, který stručně řečeno říká, že Bůh je všechno a všechno je Bůh. V tom případě se lidi dají považovat za "Bohy" a tudíž i každá kniha nebo internetový blog by se dal považovat za částečně Boží knihu, která pochází od Boha. ;-)
2.8.2022 13:18 plostenka | blog: plstnk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Porad postradam tvuj dukaz o SMYSLENOSTI
Důkazem je to, že všechny Bohy a náboženství, které lidstvo zná si vymysleli (SMYSLELI) lidi.
Dukazem je to, ze vsechny vedecke teorie, ktere lidstvo zna, si vymysleli (SMYSLELI) lidi.
...a vlastně proč mluvit v minulém čase, i dnes se lidé pokoušejí vymýšlet nové Bohy a náboženství.
Jiste, treba VIRU ze svet funguje podle clanku v Annals of * (s vyjimkou Annals of Theology, to je kacirstvi!). I matematika, nejspolehlivejsi nastroj ktery jsme zatim dokazali vymyslet, sama sebe uzavrela do nekompletnosti/sebespornosti.
2.8.2022 14:32 LarryL | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Dukazem je to, ze vsechny vedecke teorie, ktere lidstvo zna, si vymysleli (SMYSLELI) lidi.
Nevymysleli, ale zaznamenali (změřili) a vědecké teorie jsou v podstatě jen popisem jevů kolem nás. Vymyšlenostem a smyšlenostem ve vědě se říká sci-fi. Sci-fi a náboženství se potom prolínají a vznikají z toho poutavé romány, které lze koupit v nejbližším knihkupectví nebo lze shlédnout v nejbližším kině ;-)
Jiste, treba VIRU ze svet funguje podle clanku v Annals of * ...
Právě proto je ztrátou času pátrat po "smyslu vesmíru" nebo dokonce "smyslu existence". Na tohle lidé nikdy nepřijdou. Hledání smyslu vesmíru má asi takový užitek jako shlednout v kině sci-fi. K ničemu to není, ale může to navodit příjemné pocity. Jediné co člověk může odhalit je "smysl života". Ovšem tam po krátkém pozorování člověk nutně musí přijít k závěru, že jediným smyslem života je se rozmnožit, ochránit potomstvo a zemřít. Některým lidem se ovšem takto jednoduchý smysl života nelíbí a pod vlivem sci-fi a náboženství se pokoušejí vymýšlet (SMYSLET) abstraktní "smysl života" v návaznosti na "smysl vesmíru". Výsledek je opět stejný jako při shlédnutí sci-fi v kině. K ničemu to není, ale může to navodit příjemný pocit, případně to může člověka zbavit strachu ze smrti.
2.8.2022 18:08 plostenka | blog: plstnk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Nevymysleli, ale zaznamenali (změřili) a vědecké teorie jsou v podstatě jen popisem jevů kolem nás. Vymyšlenostem a smyšlenostem ve vědě se říká sci-fi.
Teorie nikdo nezmeril. Namerila se nejaka data a *logove je vysvetluji nad oborovymi axiomy s pouzitim oborovych nastroju. Ve sve domene validity i predpovidaji veci pristi, s ruznou presnosti. Pochopitelne pri pouziti mimo definicni obor vznikaji nesmyslna tvrzeni, viz treba kvantovka vs. OTR a to jsme jen v ramci fyziky. Podivovat se, ze Newtonovy zakony neplati v teologii (a naopak) je stejne jako se podivovat ze chemicka synteza se neridi Darwinovou dedicnosti.
K ničemu to není, ale může to navodit příjemný pocit, případně to může člověka zbavit strachu ze smrti.
Presne tak.
2.8.2022 21:54 LarryL | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Teorie nikdo nezmeril.
Jak které. Teorie relativity dlouho čekala než se změří. Teď už je změřená a ověřená. Takže už to vlastně není teorie, ale popis pozorovaného jevu. Oproti tomu náboženské teorie o existenci nějakého konkrétního Boha nikdy nikdo neověří a nezměří.
Ve sve domene validity i predpovidaji veci pristi, s ruznou presnosti.
Ano, ale předpovídají jen v omezeném rozsahu toho co je prokázané a opakovaně měřitelné. Nedá se to srovnávat s předpovídáním bytostí (Bohů).
Pochopitelne pri pouziti mimo definicni obor vznikaji nesmyslna tvrzeni, viz treba kvantovka vs. OTR a to jsme jen v ramci fyziky. Podivovat se, ze Newtonovy zakony neplati v teologii (a naopak) je stejne jako se podivovat ze chemicka synteza se neridi Darwinovou dedicnosti.
Ano a tím jak lidé v minulosti míchali obory vznikly chybné teorie na které se vrstvily další chybné teorie a tak z toho vznikly smyšlené bytosti (bohové, satani, andělé, démoni, čerti, lucifer, upíři, vodníci a tisíce dalších).
3.8.2022 13:09 plostenka | blog: plstnk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Jak které. Teorie relativity dlouho čekala než se změří. Teď už je změřená a ověřená.
Overuje se ze je uplne mimo, viz #49. Newtonuv popis gravitace selhal uz ve slunecni soustave, takze pokrok, ale porat je diskrepance prilis velka na to rict "Buh neni, do namerenych a verifikovatelnych dat se nevejde".
Nedá se to srovnávat s předpovídáním bytostí (Bohů).
Ten samy problem s predpovidanim chovani bytosti ma prece i treba tvrda veda farmakologie (nestaci dukaz ucinosti in-silico). Nedavno ta neurcitost vadila jen hentem "antivaxerum"...
Ano a tím jak lidé v minulosti míchali obory vznikly chybné teorie na které se vrstvily další chybné teorie a tak z toho vznikly smyšlené bytosti (bohové, satani, andělé, démoni, čerti, lucifer, upíři, vodníci a tisíce dalších).
Minulost neskoncila. Optikou vzdelanych lidi v t+1000 let se budou i nase predstavy o fungovani sveta zdat jako dementni dogmata. Jestli upalujes kravu (t-2k let), carodejnici (t-500 let) nebo znova kravu (holandani ted) protoze pocasi neni podle prani starosty je uplne jedno - VERIME chybne teorii a vrstvime dal a dal.
Max avatar 3.8.2022 14:55 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Mě fascinuje, jak zmiňuješ, jak výpočty ani nic dalšího nejsou dokonalý, neexistuje teorie všeho, všude je nějaká chybka, nebo to není prokázaný a pak přijdeš, ukážeš na knihu, kterou napsal někdo před 2k lety a řekneš: "Bůh, problem solved."
To je prostě k smíchu.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
3.8.2022 19:47 plostenka | blog: plstnk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Teologie si, na rozdil od treba matematiky, vybrala kompletnost na ukor bezespornosti. Takze vykladem na zaklade starych knih odborni verici vysvetli vsechno, treba i nekolika "spornymi" zpusoby - coz nicemu nevadi, protoze ten spor, az bude cinit problemy, se zase vysvetli nejakou jinou klausuli z jine kapitoly (podobnost s tvorbou zakonu a pravnicinou je ciste nahodna).

Ja tady neobhajuju existenci krestanskeho Boha nebo jinou konkretizovanou entitu, ale tepu do chovani popsaneho v druhe pulce #49. To je proste k smichu zase mne :)
3.8.2022 15:08 LarryL | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Jak které. Teorie relativity dlouho čekala než se změří. Teď už je změřená a ověřená.
Overuje se ze je uplne mimo, viz #49.
Kdyby teorie relativity byla úplně mimo, tak by nefungovaly ani GPS. Mně GPS funguje.
"Buh neni, do namerenych a verifikovatelnych dat se nevejde".
Asi jsme začali plést 2 věci dohromady:
  1. Bůh ve smyslu něčeho nepojmenovaného tajemného co zapříčinilo spuštění vesmíru (existence).
  2. Bůh ve smyslu bytosti, které lidé (autoritářští vládci) přiřadili konkrétní vlastnosti.
Myslel jsem, že se bavíme o Bohu podle varianty 2. Už jsme se shodli, že pátrání po "smyslu vesmíru" je ztráta času. Tudíž i pátrání po vlastnostech Boha je ztráta času, protože ty vlastnosti musí vycházet právě ze znalosti "smyslu vesmíru" nebo "smyslu existence". Tento smysl lidé neznají, takže ti autoritářští vládci, kteří přiřazovali Bohům vlastnosti si ty vlastnosti museli nutně vymyslet nebo takový výmysl převzali od jiných lidí. Proto jsou takoví Bohové smyšlení a neexistují.

Pokud se bavíš o Bohu podle varianty 1, tak to úplně mění situaci. V tom případě by věřící byl téměř každý, protože když se někoho zeptáš jestli věří, že se "nějak" spustila existence vesmíru, tak ti odpoví že věří, protože použije dedukci, že když teď vesmír existuje, tak ho muselo "něco" spustit. V tomto případě je to ale trochu znásilňování slova "Bůh", protože většina lidí si pod slovem Bůh představí právě bytost, která má nějaké konkrétní vlastnosti.
3.8.2022 20:19 plostenka | blog: plstnk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Kdyby teorie relativity byla úplně mimo, tak by nefungovaly ani GPS. Mně GPS funguje.
Vzdyt to pisu, ze OTR zmensila Newtonovske chyby obecne, a vyresila problemy ve slunecni soustave. Na tom se snad shodnem.
  1. Bůh ve smyslu něčeho nepojmenovaného tajemného co zapříčinilo spuštění vesmíru (existence).
  2. Bůh ve smyslu bytosti, které lidé (autoritářští vládci) přiřadili konkrétní vlastnosti.
Diky za tohle rozdeleni. Pochopitelne cistokrevna v2 neni (X na oblacku, ktery vsechno vidi a pak te posle do nebe/pekla a pripadne i zpusobi hladomor), kdyz pomineme temer nulovou pravdepodobnost schovanych ufonu kteri to tady ridi jako experiment.

Prave dosah kam az saha v1 a co uz je v2 a co je jen limit technologie je asi uhelnym sporem v mnoha diskusich, vcetne te nasi.
3.8.2022 22:45 LarryL | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Pochopitelne cistokrevna v2 neni
OK, takže jestli to správně chápu tak máme shodu, že všichni bohové, kteří jsou "nějací" (mají nějaké konkrétní vlastnosti) jsou smyšlení. V podstatě pokaždé když někdo prohlásí, že jeho Bůh je např. spravedlivý, moudrý, láskyplný tak je to důkazem, že takový člověk věří ve smyšleného Boha.
kdyz pomineme temer nulovou pravdepodobnost schovanych ufonu kteri to tady ridi jako experiment.
Ufoni by také patřili do v2, protože neznáme jejich vlastnosti. Teď mě tak napadá, že vlastně nevím jaké typické vlastnosti jsou připisovány ufonům. Jsou zlí nebo hodní? Asi záleží podle kterého sci-fi se to bere :-)
Prave dosah kam az saha v1 a co uz je v2 a co je jen limit technologie je asi uhelnym sporem v mnoha diskusich, vcetne te nasi.
Ano, ale u v1 by se slovo Bůh používat nemělo. Ledaže bychom rozjeli kampaň za renesanci toho slova a šířili osvětu, že pravému Bohu se žádné vlastnosti přiřazovat nesmí. Jenomže kdyby Bůh neměl žádné vlastnosti, tak co by bylo obsahem takového náboženství? Jedině snad, že bychom dokázali dobře odlišit kacíře - ten kdo by Bohu přiřadil nějakou vlastnost by byl kacíř a nesměl by chodit na naše suprovní párty do našeho kostela :-)
4.8.2022 10:31 plostenka | blog: plstnk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Nejsme vepri, haleluja :)
xxxs avatar 4.8.2022 11:11 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
a nikto ani nezomrel.
4.8.2022 13:46 LarryL | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Jdu to oslavit :-)
4.8.2022 18:58 Gokula
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Dekuji Larymu a Plostence za kvalitni flame. To trvalo nez se to rozjelo, protoze inteligenci nepolibeni jako napr. Max na to proste nemaji. Pro nas troly je takovy topic vlhkym snem, to se proste neco semele a nekdy je potreba trochu to nastartovat. Vono to stejne skonci patem jakmile prijdou inteligentnejsi diskuteri, idealne z obou stran. Boha nedokazete ani nevyvratite, ale neco se pri tom flejmu clovek obvykle dozvi.
xxxs avatar 4.8.2022 22:04 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
teraz pozeram, ze radost je predcasna. plostenka nepise, ze nemate spor, ale iba ze vy dvaja(pripadne neidentifikovana skupina ktorej je clenom), nie ste prasce. ale vlastne aj to sa da oslavit. tak nic.
4.8.2022 22:34 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Nechcem vedieť ako skončí tá oslava.
5.8.2022 11:46 LarryL | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Oslavu jsem zasvětil Bohu v1 když jsme se na něm tak hezky s Ploštěnkou shodli. O takovém Bohu víme jen, že je:

- tajemný bez jakýchkoliv vlastností,

- zapříčinil existenci všeho.

Taková byla i oslava: tajemná (psychedelic music) s oslavou existence (z filmu Vrať se do hrobu jsem si půjčil zvolání: "Na kouzelnu scenérii bezstarostné existence po prvé" ...po druhé ...po třetí)

A tady jde vidět jak je naše společnost k náboženství netolerantní. Sousedi na mne zavolali Policii kvůli pořádání technopárty. Nenechali si vysvětlit, že to je uctívání pravého Boha :-)
5.8.2022 17:08 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
To vás tam bolo viac trúdov ako kráľovien.

A pri náhodne generovanej hudbe ste sa zhodli že náhoda je boh ktorý stvoril vševesmír. Gratuľki, hlavne ak sa zamiesilo. Niekto vyhrá jackpot s investíciami ostatných...
5.8.2022 18:56 LarryL | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
A pri náhodne generovanej hudbe ste sa zhodli že náhoda je boh ktorý stvoril vševesmír.
My jsme ale nepořádali žádnou sci-fi oslavu dalších smyšlených Bohů. To byla zcela vážně míněná oslava kde jsme uctívali pouze pravého Boha. Takže pokud by někdo prohlásil, že náhoda je Bůh, tak by byl poučet, že o Bohu se ví jen to, že spustil existenci. Jakákoliv další definice nebo popis boha/bohů patří do sci-fi románů nebo do falešných náboženství ;-)

Naše víra je pevná a nenecháme se zviklat kacíři a falešnými proroky, kteří uctívají smyšlené Bohy. :-)
28.7.2022 13:39 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
ja jako ateista tedy v nic neverim

absence viry nei vira v absenci
28.7.2022 15:53 Ajatolah
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Vtip je v tom ze ty jen VERIS ze v nic neveris, protoze to nemuzes ani vyvratit ani dokazat. Az se po smrti ukaze ze pravdu meli ateiste tak se nic nedeje, panbickari delali jen neco navic (modleni napr). Ale az se ukaze ze pravdu meli pambickari tak ateisti jsou v pruseru. Racionalni vysledek tedy je, ze je lepsi byt panbickarem pro jistotu. Ateista strasne riskuje a ten strach prekryvaji tim svym neverenim, kvazi-vedeckosti atd. Proste byti ateistem je nerozum :)
Max avatar 28.7.2022 16:22 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Lol, nejde se nesmát :D
Takhle ti to zdůvodňovali od školky, nebo kde jsi k takovému myšlenkovému pochodu přišel? :D
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
28.7.2022 20:23 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Presne tým sa prejavujú náboženské dogmy. Tiež som sa zabával.
29.7.2022 07:48 )=-@-=(
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Ze prave linuxaci si budou brat dogmy v potaz? Vzdyt sami ficite na 4 stalmanovych dogmach o tom co je svoboda a GNU/GPL je pro vas pismo svate :-) Jak vam nekdo rekne, ze to jsou lzi a svoboda je uplne neco jineho tak se ve vas objevi nabozensky zapal a zacinate dzihad...
29.7.2022 11:04 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
To je aj ako trolling slabé.
29.7.2022 14:20 rock & troll
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
No ale reagujes cize zabera :-)
29.7.2022 16:20 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Fakt je dokázateľný. Viera sa opiera o sen, a rozprávky.

Takže nemáš pravdu. Jediné čo zaberá, je tvoje doznanie.
29.7.2022 19:36 roll
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
No ale fakty v troleni nepouzivame, to je nefer!
xkucf03 avatar 28.7.2022 20:29 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Důkaz existence Boha
To zní spíš jako Pascalova sázka.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
28.7.2022 20:46 Log
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Je to normalni hegelovska logika. Panbockari maji navrch proste.
29.7.2022 19:29 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Vtip je v tom ze ty jen VERIS ze v nic neveris, protoze to nemuzes ani vyvratit ani dokazat. Az se po smrti ukaze ze pravdu meli ateiste tak se nic nedeje, panbickari delali jen neco navic (modleni napr). Ale az se ukaze ze pravdu meli pambickari tak ateisti jsou v pruseru. Racionalni vysledek tedy je, ze je lepsi byt panbickarem pro jistotu. Ateista strasne riskuje a ten strach prekryvaji tim svym neverenim, kvazi-vedeckosti atd. Proste byti ateistem je nerozum :)
To není pravda: je lepší být ateistou než se Boha urážet naprosto špatným modlením podle satanovy knihy.
29.7.2022 19:38 kešava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
To je davno vyreseny, Boha zajima tvuj umysl ne prostredky kterymi jej realizujes protoze jsi v padlym stavu ponekud vzdalen od idealniho cloveka.
xxxs avatar 31.7.2022 01:22 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
to je dobre, ze vies, co boha zaujima. a odkial?
31.7.2022 08:59 Pepr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Zkusenosti.
xxxs avatar 31.7.2022 12:25 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
takze ste pokecali? zaujimave. mas s nim aj selficko?
31.7.2022 19:56 Augias
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Jasne je dokonce v cloudu. Btw i ty s nim mas spoustu selficek jen o tom mozna nevis protoze nemas koule vykydat ten hnuj ze sve hlavy :-) Ale neni to nic slozityho, to das, jen musis zacit sam.
xxxs avatar 31.7.2022 20:10 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
pobavilo.
28.7.2022 22:30 Jyrki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
vířivý adventista sedmého dne
29.7.2022 19:49 @piral@
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Je věřím že na důchodu tenhle skvost dokončím.
Alkibiadés avatar 30.7.2022 09:07 Alkibiadés | Já to dost střídám :)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já věřím v mnoho Bohů. Vaše barbarská víra je špatná.
JiK avatar 30.7.2022 15:02 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Já cizí viru toleruji a nehodnotím.

Potud, pokud mi ji ten cizi člověk nezačne vnucovat a nesnaží se, abych na ni musel platit a musel ji uznávat či na ni participovat.

A platí to, ať už věří v Ježíše, stat, BLM, Aláha, Lenina, LGBTQX, nebo globální oteplení.
2.8.2022 12:53 LarryL | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Já cizí viru toleruji a nehodnotím.
Rusáci věří, že Ukrajinci jsou nacisti a proto je zabíjí. Tuhle ruskou víru přece ve vedlejším vlákně hodnotíme a netolerujeme. :-)

Ty máš asi na mysli, že toleruješ a nehodnotíš "vznešenou" víru, ale kdo zhodnotí jestli ta víra je "vznešená" a měli bychom před ní mít respekt nebo zda je nějaká víra totální blábol a měli bychom se jí vysmát?
31.7.2022 09:03 iFico
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tranďák s kladivem
Mnoho bohov je stále lepšie než tí pojebaní ateisti. Mali by sme tých bezbožníkov zakázať ako v Iráne, alebo na nich aspoň uvaliť daň z nerozumu!

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.