Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 16:51

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Dent avatar 2.12.2008 14:09 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak fungují služby Telefónica O2 pro firemní zákazníky?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Mám naprosto stejnou zkušenost, leč nejsem firemní zákazník. Když je něco očividně špatně, nikdo z O2 ani vzdáleně netuší, čím by to mohlo být. A když už si dáte tu práci a najdete problém i řešení, O2 to vždycky zazdí nějakou perlou typu: „To takhle přeci nejde!“. 

2.12.2008 14:12 CET
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak fungují služby Telefónica O2 pro firemní zákazníky?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
"Obchodní zástupce vám logicky sdělí, že je obchodní zástupce a že routeru nerozumí. "

Che, po tehle peripetiich bych se premohl a s ledovym klidem mu odpovedel, ze mi je uplne u prdele, cemu od rozumi nebo ne, at hezky rychle najde lidi, ktery tomu rozumi a zajisti opravu.

Asi bych si domluvil jednani s nejakym vyssim managerem a pekne od plic to s nim probral. A pokud by nereagovali, tak bych poslal doporucenej dopis s okamzitou vypovedi z duvodu neplneni smlouvy a mozna bych tam prihodil i pozadavek na uhradu nakladu spojenych se zajistenim nahradniho reseni a uslej zisk. Ale zalezi na tom, jaky jsou smlouvy (napr. oprava do tydne je asi na hovno).
Pravák Bob avatar 2.12.2008 14:33 Pravák Bob | skóre: 13 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak fungují služby Telefónica O2 pro firemní zákazníky?
A pokud by nereagovali, tak bych poslal doporucenej dopis s okamzitou vypovedi z duvodu neplneni smlouvy
No, podle klasické outů smlouvy oni za nic neručí, takže to asi nevyjde. ;-)
knowledge brings fear
2.12.2008 14:46 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak fungují služby Telefónica O2 pro firemní zákazníky?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kdyby jenom telefonica. Zacaly se nam ve firme trosku hroutit diskovy pole... Rikaji ajtaci... Jako by nebylo dost na tom, ze jsme presli na inovativni reseni od fy. Microsoft... Kazdopadne clovek neco dela, pak zjisti, ze nic nedela, protoze nic nejde a na zaver zjisti, ze nic neudelal, protoze to, co udelal, to zmizelo. Perlicka na zaver: externi firma ma mesic na vyreseni problemu... Divnej svet.
regine2 avatar 3.12.2008 07:44 regine2 | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak fungují služby Telefónica O2 pro firemní zákazníky?

V naší firmě někdy v letech 1995 až 2000, než se nám podařilo donutit management k vypovězení smlouvy (velmi drahé) s HP, takhle fungoval  servis  do 24 hodin:

"Áno nahlaste nám závadu (po 20ti minutovém čekání na spojení s Help-deskem)". Následovala přesná specifikace (kterou jsme již samozřejmě zaslali mailem). A to hlavní v čem byl zásah do 24 hodin: ...do 24 hodin se dostavil technik, ověřil si v čem je již náhlášený problém, odmailoval to "naším připojenim na NET" do Ámeriky na centrálu a prý máme čekat, jak rozhodnou prioritně o našem problému, ale určitě do 30ti dnů. Samozřejmě, že naše zemička je pr...l Evropy, tak odpověděli téměř na konci 30ti denní lhůty. Ale to neznamenalo, že to ještě vyřešili.

Jó, protože tento systém ISO xxxxx (když vidím někde tento ISO certifikační diplom na zdi, tak jsem jak bejk na rudý plátno) řešení problému nechápeme, tak ještě mi v Česku nejsme v Evropě, my východní Tataři.

Dokud nepřiletí mimozemšťané, všechno už jaksi bylo.
2.12.2008 14:54 Tomáš
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak fungují služby Telefónica O2 pro firemní zákazníky?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Každej si tímhle u telekomu projde. A nejenom u telekomu. Od tý doby, co reklamuju i tkaničky do bot, se tady už ničemu nedivím.

vencour avatar 2.12.2008 15:23 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak fungují služby Telefónica O2 pro firemní zákazníky?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Drobet of topic, ale přesto pěkně :-D

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
Michal Fecko avatar 2.12.2008 15:26 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak fungují služby Telefónica O2 pro firemní zákazníky?
hikikomori82 avatar 2.12.2008 15:37 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak fungují služby Telefónica O2 pro firemní zákazníky?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ja uz sa par mesiacov snazim presvedcit slovensky telecom ze nefunguje nocny rezim na telefone ktory mi dali
Slobodný font na technické kreslenie
2.12.2008 16:00 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak fungují služby Telefónica O2 pro firemní zákazníky?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

1. je jasne, odkial ma slovenske o2 infrastrukturu a navyky chovania k zakaznikom

2. nastastie mam uplne opacne skusenosti - pravda je ale aj to, ze s uplne inym operatorom :-)

Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
2.12.2008 18:06 penguin666 | skóre: 26 | blog: Slacked_Life
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak fungují služby Telefónica O2 pro firemní zákazníky?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Jen pro lepší představu čtenářů a potenciálních zákazníků Telefónica O2 doplňuji další zkušenosti ostatních:

www.abclinuxu.cz/blog/msk/2006/10/update-podvodne-prdy-telefonica-o2

www.cdr.cz/a/24877

Nejhorší na tom všem je, že člověk vždycky mluví s někým, kdo "za to nemůže". Pracovnice na infolince pouze "přebírá hlášení o poruše" a "pošle vám tam technika". Obchoďák "jen dodal produkt" (kterému pořádně nerozumí). Technik (navíc z jiné firmy, Com Plus, tuším) "jen přišel zkontrolovat, kde (na jaké lince) vám funguje internet" - to si nevymýšlím. Technik vůbec nevěděl, o jakou poruchu se jedná - jen mu někdo řekl "Franto, dojeď jim to tam zkontrolovat". Paní, která vám volá s nabídkou nového tarifu (trochu drzost :-) nebo kvůli průzkumu spokojenosti (drzost na druhou :-)), je překvapena, že jste rozhořčeni, ale nemůže pro vás nic udělat (to vcelku chápu). Na koho se má člověk tedy obrátit? Nejsem ten, kdo by si neustále na něco stěžoval, ale co je moc, to je moc. Nic jiného než oficiální, doporučeně poslaná stížnost, ve finále nezbyde.

Třešničkou na dortu je pak skutečnost, že za celou dobu se nenašel nikdo, kdo by nám sdělil, proč došlo k přečíslování linky, kolik jsme ve skutečnosti přenesli dat a co se bude dít dál. A omluva? Kdo by se měl za co omlouvat?

3.12.2008 10:07 Chulda | skóre: 20
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak fungují služby Telefónica O2 pro firemní zákazníky?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Oprava ADSL - k tomu jen tolik, ze u ADSL je nekolikadenni lhuta na opravu (viz smlouva), takze pokud je to pro vas dulezite pripojeni, taxe jeste porozhlednete po zaloze (nejlepe vedene po jinych dratech :-)

4.12.2008 13:14 miro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak fungují služby Telefónica O2 pro firemní zákazníky?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Obchodní zástupce vám logicky sdělí, že je obchodní zástupce a že routeru nerozumí. Váš problém pak chce vyřešit, aniž by věděl, kde je chyba, tím, že vám nabídne jiný tarif, kde limit není.

Oni za to sice asi opravdu nemůžou, ale stejně to občas pěkně schytají... :)

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.