Portál AbcLinuxu, 24. května 2024 05:48


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
13.8.2005 14:37 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše 90 percent?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak mi to nejako vyslo, ze by ste museli kupovat 10 vyrobkov.. 9 na reklamaciu a 1 na pouzivanie..ale ktory to bude?
Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
13.8.2005 19:05 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: 90 percent?
řekl bych, že ta úvaha o dvou kusech vychází z předpokladu, že se nepodělají oba naráz, no a těch zbývajících osm pak vyjde na výměny kus za kus :-)
13.8.2005 14:42 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše reklamace
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Reklamace nemyslitelná, nemůžu být přece měsíc bez počítače...

idealni zakaznik, koukam :) jen at je nas vic, a nebudou se bat (vyrobci) vlka nic :P
13.8.2005 14:43 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: reklamace
jen jestli ti tam nekdo nenalil kafe :(
Luk avatar 13.8.2005 16:03 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: reklamace
Omlátit obchodníkovi o hlavu (tedy pokud sám nenavrhne rozumné řešení, tedy třeba opravu do 3 dnů nebo výměnu kus za kus). Když se to nebude dělat, budou si výrobci i obchodníci vyskakovat. A začíná to už drobnostmi...
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
13.8.2005 19:29 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: reklamace
A začíná to už drobnostmi...
to je blbina, ten článek, na míru piva je normálně tolerance - přitom celej článek je psanej, jako kdyby nebyla; nehledě na to, že kdo by si nechával větrat pivo, aby viděl, kam až dojde, že :-)

- jinak s tím omlacováním o hlavu souhlasím, dneska se stává "spotřební" zboží i z věcí, který dřív vydržely generace; když budem jak tupý ovce, který si vždycky řeknou "to bylo za pár korun, mě to za to otravování s reklamací nestojí", tak za chvíli budeme jen platit a platit a dostávat za to balenej prd :-(

p.s. pěkný čoromoro bylo, když jsem reklamoval tkaničky u bot, který vydržely sotva tejden ... jo, dvacku na nový tkaničky vydělám asi tak za dvacetinu času, co jsem s tou reklamací strávil, ale bylo to pěkné cvičeníčko na zdravou (n)asertivitu - škoda, že jsem pak ztratil doklad :-( poněvadž ty boty se vzápětí začly rozpadat celý
Luk avatar 13.8.2005 20:34 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: reklamace
U toho piva to právě začíná (i když, upřímně řečeno, také piju hned a nečekám na spadnutí pěny, abych viděl, kolik toho je). U piva za 15-20 Kč je to detail, ale pokud se to stane normou (a člověk nebude zvyklý se bránit), přenese se to i do dalších oblastí. Nehledě na to, že mnozí (v tomto případě) hostinští budou mít tendenci zkoušet posouvat hranici, kam až mohou zajít, stále dál a dál.

Jeden z mých blízkých příbuzných se takto nevhodně chová k automechanikům - zkaženou práci zásadně nereklamuje, naopak si to nechá opravit znovu za peníze (v tomtéž servisu). Automechanici si ho pak přímo vychutnávají a dobrých služeb se nedočká.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
14.8.2005 22:06 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: reklamace
U toho piva to právě začíná ...
no, chtěl jsem říct, že nelze reklamovat pivo, když je ve "výrobní" toleranci
Jeden z mých blízkých příbuzných se takto nevhodně chová k automechanikům - zkaženou práci zásadně nereklamuje, naopak si to nechá opravit znovu za peníze (v tomtéž servisu).
pokud nerozumí autům, jak má poznat, že jde o zkaženou práci? - nedotočený pivo vidim, ale když mi půjde špatně motor, jak mám bez patřičnýho vzdělání a vybavení posoudit, jestli to v servisu zfušovali nebo ne, to spíš ani nepoznám, že ten motor nejde dobře, pokud už není ten problém extrémní ... :-(
Luk avatar 14.8.2005 23:07 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: reklamace
Abych to s tím autem upřesnil - pozná, že jde o zkaženou práci (a proto to nechává předělat, bohužel opět za peníze), jde o zcela zjevné vady. Tedy ne, že jde motor hůř, ale třeba že světla po "seřízení" svítí do nebe, z motoru vytéká olej nebo z chladiče voda, neukazuje palivoměr apod.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.