Portál AbcLinuxu, 15. května 2024 05:51


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
8.2.2012 13:55 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Tak dnes podle stejnéí argumentace to vypadá, že v Církvi není nic jiného než pedofilní kněží, a já nepopírám, že tam jsou,ale pořád platí, že jsou výjimkou, než pravidlem.

Ono není až takový problém, že se v církvi občas vyskytne pedofil. Mnohem horší je, jak se k takovým případům církev postavila. Chovali se stejně jako komunisté - soudruh má problém, tak soudruha přeložíme jinam a celé to nějak zameteme pod koberec. Pro takové chování neexistuje omluva.

8.2.2012 13:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Tohle já chápu, a nijak s tím postupem nesouhlasím, konečne v blogu, který jsem na to téma napsal, jsem to dal jasně najevo.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
8.2.2012 14:05 Zamysa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Proč tedy podobné organizaci, jejím hlavním účelem je v podstatě zajištění sexuálních objektů pro pedofily, vracet nějaké peníze?
8.2.2012 14:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Tak pokud máte tohle přesvědčení, pak pochopitelně podla vašeho přesvědčení žádný důvod není. Já vím, že má mnohem víc úkolů a rozhodně nemá v plánu zajištovat oběti pro pedofuily. To bych mol tvrdit, že to je stejné jako ve školách, v dětských domovech, dětských organizacích, kde jsou slušní lidé a občas pedofilové. Zrušíme proto školu, skauta, že se tam občas objeví pedofilní vedoucí, nebo rodinu, protože táta zneužívá děti? Nebo matky, které zneužívají syny? Znám docela dost takových případů, které ani neprošly médii, protože jsou předmětem lékařského tajemství v terapii, řew ty děti tohle vybalí a nechtějí vypovídat proti svým rodičům, skautským bvedoucím atd.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
8.2.2012 14:10 AMD Phenom Alien
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Pro takové chování neexistuje omluva.

No ano, v tom je namočený i papež a možná i předchozí papež. Že i v církvi se může vyskytnout pedofil je jasné. Ale ten postoj je zcela neakceptovatelný. Proč ty dementi neustále trvají na celibátu? Když holt není ženská (ty přece nemají v církvi místo), tak si musí kněžour vstačit s přeblafnutím od ministranta, ten je po ruce skoro vždy.

Proč to neudělají jako v pravoslavné církvi, kde jsou povoleny sňatky? Určitě by tím spoustu deliktů ubylo. Pravoslavní jsou sice taky dementi, ale na něco mají lepší názory. A lidi nekrmte už toho trotla, už je překrmený a vypasený až až.

8.2.2012 14:12 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Díky, že mě krmíš. Pokud nejsi člen katolické Církve, do jejich vnitřních pomínek ti nic není.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
8.2.2012 14:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Jinak trubko, když už mluvíš o přeblafnutí, kněz má stejnou možnost si to nechat udělat od holky a že jich je, co by toho kněze přeblafly, ale pokud je homosexuální, asi pro něj nebude to pravé ořechové od holek. :-) Ženy v Církvi mají nezastupitelné místo, vidím, že mluvíš o věcech o kterých nevíš naprosto nic. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
8.2.2012 18:01 hnilek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Ženy v Církvi mají nezastupitelné místo

Nominuji tímto tuto větu na 'Cintát měsíce'
8.2.2012 21:28 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
V které církvi? Pokud myslíš islám, tak se "těším", až se stane ženská třeba Mullahem.
8.2.2012 21:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Církev jsou všichni věřící, nejenom preláti. Takže ženy mají v Církvi nezastupitelné místo.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
8.2.2012 21:35 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Aha nezastupitelné ve smyslu: tohle je povolená pozice, jiné pozice jsou zakázané? Dokážu pochopit biologické odlišnosti, ale umístění v byrokracii množiny katolických církví (třeba), je uměle vytvořený problém.
8.2.2012 21:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Mohou být členkami řeholních řádů, pracují Církev, atd.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
8.2.2012 21:38 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Přesně jak píšu níže...
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
8.2.2012 23:01 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Mohou být papežem?
9.2.2012 19:23 agent
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Ano, žena papežem být může.
10.2.2012 00:32 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
No nevím, podle článku a wikipedie to vypadá na dost nepotvrzený případ. Rozhodně by ji v té době ani dnes regulérně nezvolili, kdyby věděli, že to je ženská. Až si zvolí lesbičku za papežku, tak uznám, že je aspoň v tomhle moderní.
Církev si v dubnu 1999 zvolila svou první biskupku Janu Šilerovou, nicméně již v lednu 1999 kardinál Miloslav Vlk učinil veřejné prohlášení, kterým volbu ženy do biskupského úřadu odsoudil a zmínil budoucí zhoršení ekumenickým vztahů v důsledku této volby
z Církve (:-P).

9.2.2012 13:23 AMD Phenom Alien
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
V které církvi? Pokud myslíš islám

Islám žádnou církev nemá. Duchovenstvo tam sice je, ale kněžouři, kteří tak starostlivě pečují o anální otvory ministrantů jako tady, tam nejsou. Jsou tam imámové, muláhové atd., ale to nejsou církevní hodnosti, ale stupně znalosti víry, to jsou jacísi vykladači víry a znalci Koránu, takhle by se to dalo interpretovat. Někde to ženou až do extrému a nejvyšší znalec je ajatolláh, něco jako hlavní a nejvyšší pošahanec.

V našich končinách je nejvyšším pošahancem papež. V současnosti jím je sturmann Hitlerjugend, svatý papá kryjící své pedofilní kámoše z kameradschaftu. To se museli věru ti páprdové v Sixtinské kapli dlouho dohadovat , než zvolili tak ctnostného a svatého muže, než z kapličky vyšel kouř.

9.2.2012 18:07 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Jasný, Jílkova "Církev" taky není zrovna optimální.

Tak ajatoláh! a já hledal jak blbec nějakou tabulku hodností :-D.
8.2.2012 21:30 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Jasně, jejich nezastupitelná role je vytírat podlahy v sakristiích potřísněné spermatem duchovních, které malí chlapečci nezvládnou spolykat...
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
8.2.2012 16:01 ET
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Proč ty dementi neustále trvají na celibátu?
imho: kvuli majetku - no women = no children = no fork :]
8.2.2012 17:48 AMD Phenom Alien
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
no women = no children = no fork :]
Na tom něco bude, klerouši jsou velmi vychcaní, to by vcelku i pasovalo :).
Ženy v Církvi mají nezastupitelné místo

Já vim, že jo. Můžou třeba z fleku ihned prát podělaný pyžamo a spodky v nemocnici nebo řeholi, a když se budou snažit, můžou to dotáhnout v důchodu i na abatyši. A takové farářky, kněžourky, biskupky a kardinálky jsou přece všude běžně k vidění, to není nic neobvyklého.

S odpovědí se v podstatě nemusíš ani obtěžovat, dědku. Já vím, že církev si to tak přeje a církev to rozhodla skrze našeho Spasitele. Vlastně celá Svatá trojice si to tak přeje, církev to ví a podle toho jedná. A ta Mařka Magdalská to byla přeci štětka, o tom taky rozhodla církev, tady není o čem pochybovat.

Marcela* avatar 8.2.2012 18:34 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
A takové farářky, kněžourky, biskupky a kardinálky jsou přece všude běžně k vidění, to není nic neobvyklého.
Naivko. Ženy mají nárok jen na to místo, které je fakt nezastupitelné :-).

Např. dnešní krize vztahů a rodiny je přeci důsledek úpadku vlivu církve ;-). A z toho plyne to, že ženské, když nerodí děti jak na běžícím pásu páč mají antikoncepci povolenu, a mají moc velkou svobodu, už nevědí roupama coby a jejich protějšky se nebojí změnit značku :-).
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
belisarivs avatar 9.2.2012 15:14 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Naivko. Ženy mají nárok jen na to místo, které je fakt nezastupitelné :-).
Myslite kuchyni? :-D

Zdrham se schovat.
IRC is just multiplayer notepad.
Marcela* avatar 8.2.2012 15:45 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pobavila mě diskuse na téma církevní restituce. Nedivím se mnohým lidem, že mají pocit, že by seCírkvím nemělo nic vracet, že to považují za zlodějnu, protože léta masírování mozků o tom, jak Církve kradly, páteři jak manipulovali lid, Církvím šlo jen o tom ovládnout lidi.
Bože můj, to snad není možný! Co to je za manipulativní blog! Nedělejte prosím, z lidí blbce. Neházejte vinu za špatnou pověst církve na komunisty!

Pokud by to byla lež, provalila by se stejně tak jako jejich lež ohledně pracovních podmínek na západě, jak uvádíte, a jako ostatní mnohé lži. Žijeme přes 20 let ve svobodné zemi, takže to srovnání je úplně mimo. Je to spíš takové vykrucování se z pravdy.

Církev si budovala svou povět po staletí, ještě mnohem dříve, než tu byli komunisti. Jak jsem psala v min. blogu, je svědectví mnoha lidí, kteří na vlastní kůži zažili, jak chutná "charita" a "vzdělávání", když je řídila katolická církev.

Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
8.2.2012 15:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
No, neztrácejte nervy, vyložil jsem názor a zkušenost, jak funguje propaganda, doporučuji vám číst literaturu první repulbliky, nebo z Rakouska-Uherska, třeba vám ledacos dojde. Pár autorů jsem uvedl, a nebyli vždy prokatoličtí. Ale byli křesťanští. Právě, je svědectví dvou tisíc let, jak chutná charita, kolik bylo špitálů, sirotčinců a škol, které šířily vzdělání a křesťanské poselství. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Marcela* avatar 8.2.2012 18:35 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Nic proti křesťanskému poselství. Jenže to, co se na církev, která ho interpretuje, během civilizací nabalilo, no možná by se Ježíš divil :-).
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
8.2.2012 21:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Ježíš by se nedivil, je stále mezi námi. "Kde jsou dva, nebo tři ve jménu mém, jsem mezi nimi."
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
8.2.2012 21:44 AMD Phenom Alien
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
je stále mezi námi. "Kde jsou dva, nebo tři ve jménu mém, jsem mezi nimi."

Hovno. Dyť ani pořádně nevíme, zda vůbec Ježíš existoval. Pramenů je poskrovnu, a ty jsou i tak prachmizerné. Bibli samozřejmě za věrohodné prameny počítat nelze, to je snůška kokotin.

Co vlastně víme o tom jediném Spasiteli? Že se narodil ve chlívku, co je dnes v palestinské samosprávě. Bylo to sice v létě, ale církev svatá si to šikovně posunula na zimu, kluci jedni šikovní ušatý. Pak přes třicet let nic - prostě prázdno - a pak najednou je z něj v Jeruzalémě Spasitel, sem tam zázrak a zmrtvýchvstání. To je trochu málo na jediného a správného spasitele, co říkáš, dědku?

8.2.2012 21:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Pro mě je to dost a blba jako si ty, málo, tak co chceš slyšet? :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Marcela* avatar 8.2.2012 22:19 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Ježíš by se nedivil, je stále mezi námi. "Kde jsou dva, nebo tři ve jménu mém, jsem mezi nimi."
To tady nemíním rozebírat. Očekávala jsem takovou reakci, nezklamal jste :-). Ode mě to byl pochopitelně řečnický obrat.

Každopádně můj názor je ten, že církev se od Ježíše svou ztrnulostí, pokrytectvím a majetnictvím hodně vzdálila.

Pak není divu, že je spousta věřících, co si cestu k bohu raději hledají sami, nebo inklinují k východním náboženstvím.
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
8.2.2012 22:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Já si nestěžuji na nedostatek věřících. Nikdo vás zde přeci nepřemlouvá aby jste se stala členkou katolické Církve, nebo ano?
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Marcela* avatar 8.2.2012 22:26 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
To by tak ještě scházelo ;-).
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
AsciiWolf avatar 9.2.2012 10:16 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Každopádně můj názor je ten, že církev se od Ježíše svou ztrnulostí, pokrytectvím a majetnictvím hodně vzdálila.
+1 ;-)
AsciiWolf avatar 8.2.2012 16:25 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
+1
8.2.2012 16:00 pedro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pěkné, asi máte pravdu. Nicméně s těmi restitucemi to souvidí jedině tak, že člověk negativně vnímající církve asi bude restituce méne často podporovat.

Asi je to dobrá úvaha z hlediska našeho politického dění. Politici podporující restituce jsou buďto nějak církvi naklonění, nebo to berou jako kompenzaci za komunistická léta, nebo jsou jako (post-) komunisté zaměření opačně, nebo chtějí být populární. Já jako hlavní problém vidím to, že takové motivy nejsou dobrým základem pro formulaci rozhodnutí těchto rozměrů...
8.2.2012 21:15 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dokažte, že všechno nebo alespoň něco co hlásají církve nejsou lži (tvrdím, že jsou a všechno tomu nasvědčuje), jinak jděte s náboženstvím a vším souvisejícím do anální ampule.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
8.2.2012 21:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
My co věříme, nemáme potřebu cokoliv dokazovat těm, co nevěří. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
8.2.2012 21:27 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Když nemáte potřebu dokazovat, tak si věřte v soukromí a držte hubu. Tvrdit lidem věci bez důkazů je podvod a lež. Vy, Jílku, lžete. Nechte si to. Anebo dokažte opak.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
8.2.2012 21:52 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Nekřič, nebo se zakuckáš, umřeš mladej a nic neužiješ u pc, ty už neužiješ takhle, tak ať aspoň trochu toho přátelskýho pokecu na abíčku. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
8.2.2012 21:55 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Vole já už si užil až dost. Mám spící mimino na klíně, který mě momentálně nebaví, ale nemůžu ho odložit, protože začne řvát, a tak "ztrácím čas". Seriozní práce se s tím dělat nedá a trocha nepřátelství vůči magorovi co si ho zaslouží mi přijde docela vhod. Lepší jak mimibazar.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
Marcela* avatar 8.2.2012 22:21 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Už spí?

Muž mé kamarádky dostal zánět mozkových blan, jak musel neustále nosit mimino po schodech nahoru dolů, než usnulo. A to bez legrace.
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
8.2.2012 22:37 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Už spí, a já můžu pracovat. Naštěstí má i matku. Byl by to dost pech, kdybych ji zplodil já panenským porodem...

A ten zánět dostanu dřív z Jílka :-).
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
9.2.2012 01:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
No vidíš vole, já vůči tobě žádný nepřátelství necejtím, srandu z tebe mám to jo, ale nepřátelství? To ne, takovej tu není. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
9.2.2012 08:10 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Trocha zdravýho nepřátelství je prospěšná věc.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
9.2.2012 01:47 Martin Petr | Třinec/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
To je děsná sranda, jak se tady pravidelně v okamžicích, kdy se vám někdo v diskuzi znelíbí, začnete ohánět tím, že si dotyčný určitě dostatečně neužívá, že si beztak ještě ani nezašukal a tak podobně. Vytahujete to tu až podezřele často. Mezi ajťáky se to machruje, co? I když už to nejspíš není, co to bývalo... Jak se to říká, jednooký mezi slepými králem?
9.2.2012 01:52 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Ono je to pořád co to bývalo. Bohužel, pro ně. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
8.2.2012 21:24 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Sebevědomě říkám (Vašimi slovy), že kdo je věřící, je hlupák oblbnutý černoprdelníky, kteří nemají a neměli nic jiného na práci než okrádat a utlačovat lid, a to na základě chytrého kritického uvažování (tj. ne stupidného), znalostí a svobodného přemýšlení (tj. ne indoktrinace). Zároveň prohlašuju, že nejsem ničím nakažen. Pomlouvám instituci, o jejíchž vnitřních záležitostech toho vím jen trochu, a víc vědět nechci, protože stačí znát její vnější projevy, a ty znám dobře. Ničeho se nebojím, a zvlášť ne znalosti reality. Nechci nic jiného než znát realitu. Jílku, Vaše blogy na tento server nepatří. Založte si web podobný tomu jaký má Váš vzdělanější kolega, myslitel a spisovatel, Henryk Lahola a přestaňte otravovat tady. O technické stránce Linuxu ani ničeho s ním souvisejícím či nesouvisejícím nevíte absolutně nic a patrně ani nechcete vědět, takže apeluju: zmizte.

Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
8.2.2012 21:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Ten web je tvůj frajere? Nějaký bolševický manýry, zkus mě vyhodit. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
8.2.2012 21:28 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
jestli se ti něco nelíbí, tak si jdi stěžovat, o linuxu jsem tu psal docela dost, pokud s tím máš problém, najdi si doktora, aby ti na to něco napsal. Uleví se ti. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
8.2.2012 21:33 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Tak se snaž psát o Linuxu, jestli myslíš, že máš co (pochybuju), a neotravuj tady nesouvisejícími žvásty.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
8.2.2012 21:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

Vulgární

Zobrazit komentář
kotyz avatar 9.2.2012 15:26 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Příloha:
Vy dva se ale musíte mít rádi, když se vydržíte tak dlouho hádat pod každym druhym blogem tady. To by jiný nevydrželi. Respekt! A něco pro zahřátí - viz příloha ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
8.2.2012 21:48 AMD Phenom Alien
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Prosimtě neapeluj fdrx, vidíš že to nemá cenu, dědek trpí chronickou debilitou. Když ještě budeš chvíli apelovat, tak tu budou místo jednoho blogísku denně dva :-D.
8.2.2012 21:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
to si piš kreténe, třeba tři, aby ses moh zuřivostí ukousat. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
8.2.2012 21:51 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Kdyby ses raději přidal... Když nás bude šedesát, třeba se dědek chytne za nos.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
8.2.2012 22:20 hnilek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Bohužel máš pravdu, na rozdíl od většiny linuxáků má dědek hovno co na práci, podle četnosti jeho blogu a příspěvků. Myslím, že i jeho tzv. práce v blázinci se počítá na minuty podle času jeho reakcí v dizkuzi, a rozhodně pacošům nezávidím jeho soustředění na práci, za kterou je placenej. Taky už ho tady většina zablokovala. Podíval jsem se na jeho slavný kariérní vzestup - blogy na MF, kde si může psát každý co chce, a tam na ty jeho bláboly nikdo nereaguje. Tak se stařík chytá stébelka tady... Tak si ho chlapci užijte...
9.2.2012 08:13 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Tak zatím patříš mezi ty, kteří se o mne zajímají, tak si mě užij. :-) Vypadá to, že ti zájem nějaký čas vydrží.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Marcela* avatar 9.2.2012 10:09 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ať se na to dívám z toho či onoho pohledu, rozhodně akce restituce církevního majetku nebudí dojem, že by byla křišťálově čistá. Ono, když si to vezmeme kolem a kolem, jedná se o poslední majetek, který lze "zhodnotit".

Jak může veřejnost přijmout "restituce" v době krize, když ani odpovědní lidé neumí fundovaně akci obhájit?!

Bohužel, je to dvojí zlo. Jednak stát přijde o majetek, a druhak tahle očividná nepravost nahrává socanům mnoho politických bodů.
Bez zajímavosti není, že „Ověření materiálu předloženého církevní komisí“ z ministerstva kultury z června 2008, které má Právo k dispozici a které zcela přejímá výpočty církevního návrhu, pochází z počítače asistentky ekonoma pražského arcibiskupství Anežky Churaňové.
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
10.2.2012 12:02 Vo co de?
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
to vypadá, že v Církvi není nic jiného než pedofilní kněží

Ale jsou. Sama hlava cirkve, papez Borgia zneuzival jeho nezletilou dceru, jeji bracha to same. Za vlady syfilisackeho Henry VIII se nad oplzlymi pitkami s prostitutkami lezoucimi po kolenach chodbami Vatikanu s klerikem zezadu pohorsoval kardinal francouzkemu knezstvu. Zeny nikdy nemeli misto v cirkvi. Jezis byl prvni kdo matku/zenu zavrhl jeho vyrokem, kdyz ho upozornili ze je v davu pritomna: "Tohle je moje rodina!" Ukazal na dav pred nim, nechtel se k ni znat. Nevim jestli byla cerna jako noc jako vsichni kolem, nebo albin stejne jako on, tedy 'bez masa a krve'. Vim ze Jezise zobrazovali jako belocha mnohem, mnohem pozdeji. Podle bible byl ukrizovan ve 33 letech. Delka zivota byla tenkrat 40 let a mene, takze to byl stary kmet, ne jak je bezne zobrazovan.
belisarivs avatar 10.2.2012 19:49 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
To, ze byla tehdy delka zivota 40 let a mene ale vubec neimplikuje to, ze byl stary kmet.

Jsem toho nazoru, ze lidi vypadali ve svem veku zhruba tak, jak vypadaji dnes, akorat ze proste byla horsi medicina, valcilo se o 106, mor, kdejake dalsi sracky ... proste ti lidi umirali ne seslosti vekem, ale protoze je neco zabilo.
IRC is just multiplayer notepad.
10.2.2012 23:03 Vo co de?
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
Celkem me tahle debata unavuje. Kdo ma zajem, muze si precist treba tohle:

There's good reason to think that Jesus was the bastard son of Tiberius Julius Abdes Pantera, a Roman soldier known to have been stationed in Nazareth at the appropriate time. It is not known whether Mary was raped or willingly consorted with Pantera.

In the late second century there was a Greek Philosopher named Celsus, a Pagan, who took exception with the outrageous claims of Jesus' impossible parentage. Purportedly, Celsus investigated, discovered the information regarding Pantera, and thereby confirmed Jesus was a perfectly ordinary human being. Celsus recorded his findings more than 150 years before the Roman Empire posthumously elevated Jesus to retroactive divinity at the Council of Nicaea -- more than 200 years before the first official Latin manuscript of the Bible was completed, in 384.

Unfortunately, Roman Catholic Emperor Theodosius I, seeking to protect the official Catholic version of history, outlawed all things Pagan, including withdrawing financial support of all the Pagan temples in the Roman Empire and ordering them closed. In 391, parts of the Library of Alexandria, the world's greatest repository of Pagan history and academics, were systematically burned and Celsus' scroll was destroyed.

Fortunately, a third century Catholic scholar named Origen had previously written a nearly word-by-word refutation of Celsus' work. Emperor Theodosius' cynical attempt to destroy all non-Catholic mention of Jesus' life had nearly succeeded, so It's highly ironic and especially fitting that the only pre-biblical record of Jesus parentage survived Theodosius' purge by remaining hidden within a Catholic scholar's methodical refutation. Source(s): Read it for yourself... In Latin, "Contra Celsus" or in English, "Against Celsus" -- by Origen. Actually, the breeding of human reproduction is very complex. Christ indeed could have been a XX-male with no male DNA. How? Easy, during the first trimester, all it would have taken to produce a male with no male DNA was by adding a Testosterone Hormone Wash (a bunch of male hormones) during certain weeks in pregnancy! That's right, there are males and females walking around now who are genetically of a different sex. There are Males who are genetically female (XX) and females who are genetically male (XY)! We know this by testing the DNA of large groups of people. Every so often one comes up who is physically of the wrong sex. They almost always don't know this of themselves as its only on a genetic level.

If the embryo of twins combines within the first 12 hours of pregnancy, you can create a Chimera! Which is an individual that starts off twins and combines to create ONE PERSON. Chimera's usually don't know they are twins unless they get genetic testing done for the possibility of being an Organ Donor to a child or family member. Then they find out that they aren't even the PARENTS of their own child! The child was born from the ovaries of their twin sister they didn't know was inside of them!!! Also, if the twins were male/female, the child could be born intersexed!

In other words, humans are extremely complex creatures and even in the womb, great changes can occur. To say that a child is not a clone because they are of the wrong sex is shortsighted (usually correct!, but not always).
10.2.2012 23:46 Vo co de?
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
http://www.religionfacts.com/jesus/images/forensic-jesus-bbc-son-of-god.jpg
11.2.2012 00:01 Vo co de?
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
http://www.religionfacts.com/jesus/historical_jesus.htm
11.2.2012 00:04 Vo co de?
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu jiný pohled
http://www.religionfacts.com/jesus/image_gallery.htm

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.