Portál AbcLinuxu, 2. května 2025 08:41

aaaaaa

23.6.2006 19:59 | aa | poslední úprava: 23.2.2007 18:59

adafd        

Hodnocení: 73 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (3) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

23.6.2006 20:40 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Možná by to chtělo, abys sem vložil rovnou nějaké zadání. Z tohohle není vůbec jasné, co od toho čakáš. Natlačit data do nějaké databáze z webových formulářů určitě nebude těžké. Horší bude pak pracovat nad těmi daty. Vůbec si nepopsal, jaké má mít ta aplikace výstupy. Prostě jsi ani nenaznačil, co by měla dělat :-)
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
23.6.2006 20:42 00000 0000 | skóre: 16 | blog: asdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
OK, dik za upozornenie. Idem to spracovat.
23.6.2006 21:27 00000 0000 | skóre: 16 | blog: asdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?

OK tu je to zadanie.


Požiadavky na systém :

PHP
MySQL

Sekcie systému
-	Dobrovolnicka sekcia
o	Dobrovolnici
o	projekty
-	Vysledky deti
-	 deti
-	 vyrobene detmi
 
-	Spolupracovnici 
-	Partnery
-	Sponzori
-	 Hlavný sponzory
-	Štatistika
-	 Výsledky detí

-	Vyhľadávanie + rozšírené vyhľadávanie
-	Tlač dokumentov a všetkých informácií cez tlačiareň aj do PDF súboru
-	Bezpečnosť systému – heslovanie 
-	 systém môže byť cez net – online
-	 heslá je potrebné urobiť tak, aby mal niekto prístup len to nejakej sekcie a iný zase do všetkých sekcií.   Chcem aby sa to dalo nastaviť, že niekomu keď dám hesla tak aby mal prístup napr. len do sekcie Vyrobene detmi a napr. iný aby mal do celého systému a tak podobne. 

Dobrovoľnícka sekcia
-	 osobné údaje
•	meno
•	priezvisko
•	prezyvka
•	titul
•	aktualne projekty
•	ulica
•	číslo
•	mesto
•	smerové číslo
•	štát
•	adresa sucasneho posobenia
•	telefón
•	mobil
•	fax
•	email 1
•	email 2
•	www
•	pozícia 
        poznámky

-	 projekty
•	nazov projektu
•	Čo sa učí
•	datum zaciatku
•	datum ukoncenia
•	planovane fazy projektu
•	nastavit upozornenie (den,datum,hodina,minuta..)
•	predlzenie o x dni
Vyrobené deťmi
-	registrácia dieťata (1/3)
o	 osobné údaje
•	meno
•	druhé meno
•	priezvisko
•	titul
•	ulica
•	číslo
•	mesto
•	smerové číslo
•	štát
•	iná adresa
•	telefón
•	telefón na rodiča (vychovávateľa) alebo inú osobu
•	mobil
•	fax
•	email 1
•	email 2
•	www
•	Odkiaľ prichádza
•	meno zodpovednej osoby
•	poznámky


o	 informácie o tom čo sa učí (2/3)
•	názov / meno technológie,
•	bolo by dobre keby sa to dali súbory uploadovať z externého              súboru - ako príloha k informáciám.
•	Fotografie 
•	Informácie o mieste kde sa vzdeláva
•	Dátum ukončenia
•	Kto sa staral o vzdelanie
•	upload fotografie a externých súborov  
•	poznámky

-	Vyhľadávanie podľa
o	 mena dieťata
o	 Typu práce
o	 miesta práce
o	 dátumu
o	 mesta
o	 štátu

Toto je približná predstava o tom čo sa má s tym robiť. Spravil som to z nejakého príkladu na učenie sa týchto techník (php, mysql). Dá sa to však aj upravovať. Ak má dakto predstavu ako to lepšie spraviť, nech sa kľudne ozve. Dík.

kyknos avatar 23.6.2006 22:26 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Svatá Hypatie! Myslel jsem, že nabízíš něco k večeři :D Jděte se s tou slovenštinou bodnout. Taky nepíšu na anglický servery česky.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
23.6.2006 22:32 00000 0000 | skóre: 16 | blog: asdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Ja bez problémov rozumiem češtine, ale neviem v nej písat. Aspoň nie tak aby ste to rozchodili. A angličtina a čestina sú historicky a inak nepríbuzné jazyky. Kdežto čestina a slovenčina sú si historicky, geograficko a lingvisticko podobné.
kyknos avatar 23.6.2006 22:38 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Zas tak podobné nejsou. Teď čtu knihu ve slovenštině a je to tak pětkrát pomalejší než česky, bez slovníku to nejde. Pravda, je to filosofická stať, takže náročnější text. Podobnost češtiny a slovenštiny je mýtus stvořený těmi, co jsou zvyklí na oba jazyky. Já se slovenštinou nikdy do styku moc nepřicházel, ač narozen hluboko za federace, na televizi jsem nekoukal, takže pro mě slovenština rozhodně není snadná.

Angličtinu třeba vnímám zcela bez úsilí a aniž bych na to vůbec myslel, když slyším slovenštinu, musím se přepnout do režimu aktivního překládání a přemýšlení.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
23.6.2006 23:03 00000 0000 | skóre: 16 | blog: asdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
No neviem mám dojem že špeciálne tieto dva jazyky z rodiny slovanských sú si najpodobnejšie. Ale je možné že problémy máš. Ja som vyrastal v čiastočne biligválnej rodine. Určite aj mne nie su jasné niektoré české slovíčka ale z konštrukcie bezproblémov rozumiem. Ale ako hovorím vec názoru.
kyknos avatar 23.6.2006 23:22 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
To už se mi lépe čte lužičtina.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
23.6.2006 23:39 00000 0000 | skóre: 16 | blog: asdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Vec názoru, ale ja som sa narodil ako čechoslovák a dúfam že nejako podobne umriem.
23.6.2006 23:49 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Podobnost češtiny a slovenštiny je mýtus stvořený těmi, co jsou zvyklí na oba jazyky.
Podobnost češtiny a slovenštiny je objektivně dokazatelný fakt. Asi máte na mysli automatické porozumění oběma jazykům bez průpravy.

Ale co se týče toho, že nějakému jazyku nerozumíte: to je jen a jen váš problém. Když rozumět chcete, naučte se. Když nechcete, vaše osobní problémy s tím jsou poměrně nezajímavé, natož výzvy, aby se někdo přizpůsobil vaší ignoranci. Až si tu bude chtít někdo psát do blogu arabsky nebo japonsky, tak bude patrně cílit na čtenáře, kteří to jsou schopni číst.
kyknos avatar 23.6.2006 23:52 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Jasně, takže si tu budeme psát každý nějakým jiným jazykem. :DDD Mohl bych zkusit třeba něco řecky. :D

Ano, podobné jsou si svým způsobem jazyky všechny. Alespoň ty indoevropské. To je ale platné, jak mrtvému zimník.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
24.6.2006 00:00 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Jasně, takže si tu budeme psát každý nějakým jiným jazykem. :DDD Mohl bych zkusit třeba něco řecky. :D
Nikdo vám nebrání.
Ano, podobné jsou si svým způsobem jazyky všechny. Alespoň ty indoevropské. To je ale platné, jak mrtvému zimník.
A o to "způsobem" jde: některé jsou si podobné natolik, že porozumění druhému, ovládám-li jeden, je daleko lehčí než porozumění třetímu. V tomto smyslu jsou čeština a slovenština blíže než jiné dva libovolné jazyky (vzhledem k vzájemnému ovlivnění to se slovenštinou prohraje i slovinština nebo chorvatština).

Co je platné vám jako mrtvému zimník, to je nám živým srdečně šumafuk :P
kyknos avatar 24.6.2006 00:07 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Jistě, nikdo ti nebrání psát sem třeba maďarsky. Ovšem normální lidé by se měli snažit o možnost vzájemného porozumnění. Ovšem chovat se bezohledně je každého právo, neberu ti ho.

Nevím zda jsou si čeština a slovenština blíže než libovolné dva jazyky (lužičtinu bych dával blíž, ale čert ví, jak se to "měří"). (Respektive vím, podobnějších dvojic je spousta, předpokládám, že jsi měl na mysli jeden jazyk a češtinu k tomu.) Každopádně to neznamená, že jsou si navzájem bez problému srozumitelné. Ona právě ta zdánlivá podobnost bývá zrádná a vede k nedorozuměním.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
24.6.2006 00:21 00000 0000 | skóre: 16 | blog: asdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
No to je síce pravda, ale musíš pochopiť že keď začnú slováci písať po česky a česi po slovensky pravdepodobne bude z toho väčší guláš ako keď píšem po slovensky. A z dôvodov lepšej čitateľnosti sa snažím písať s diakritikou a bez nejakých lingvistických extrémov.
24.6.2006 00:31 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Ovšem normální lidé by se měli snažit o možnost vzájemného porozumnění.
vzájemného třeba podtrhnout. Vaše původní reakce se totiž snahou o vzájemné porozumění nevyznačuje, spíš naopak, je zcela v duchu vašeho dalšího výroku:
Ovšem chovat se bezohledně je každého právo, neberu ti ho.
Nevím zda jsou si čeština a slovenština blíže než libovolné dva jazyky (lužičtinu bych dával blíž, ale čert ví, jak se to "měří").
Ale já to vím. A napsal jsem, jak se to dá měřit: vzájemným ovlivněním po dobu 70 let (ale i dříve, např. kralický překlad Bible), což znamená, že hovoříme prakticky o tomtéž prakticky těmi samými pojmy. V tomto ohledu je etymologie nebo historická příbuznost vedlejší faktor.
(Respektive vím, podobnějších dvojic je spousta, předpokládám, že jsi měl na mysli jeden jazyk a češtinu k tomu.)
Bylo by třeba dost hledat, abyste našel dva jazyky tak provázané jako je čeština se slovenštinou. Ale rád se poučím, pokud nějakou takovou dvojici znáte (a nejedná se formálně pouze o místní dialekt).
Každopádně to neznamená, že jsou si navzájem bez problému srozumitelné. Ona právě ta zdánlivá podobnost bývá zrádná a vede k nedorozuměním.
Myslím, že právě v tomto směru jsem vás opravil. Zrádnost porozumění ostatním slovanským jazykům je ale právě kvůli absenci společného vývoje o dost větší (jak ve slovinštině, polštině i té vaší - prakticky vymřelé - lužičtině), navzdory několika málo možná češtině bližším etymologiím. Snadno se o tom přesvědčíte, když si srovnáte vzorové texty z nynější doby.
kyknos avatar 24.6.2006 00:56 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Takových dvojic je mnoho: srbština - chorvatština, švédština - norština. 70 let je nula nula nic. Podstatné je to, zda ve výsledku jazyk čtu plyně nebo to stojí úsilí. A to se slovenštinou stojí. Nebaví mě ale vést hovor s někým, jehož obzory končí na hranicích bývalého Československa. Takže dobrou noc.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
24.6.2006 01:56 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Takových dvojic je mnoho: srbština - chorvatština, švédština - norština.
A jistě byste našel i další: např. rakouskou němčinu a německou němčinu, že.
70 let je nula nula nic.
70 let v době rozvoje masmédií je hodně.
Podstatné je to, zda ve výsledku jazyk čtu plyně nebo to stojí úsilí. A to se slovenštinou stojí.
To už záleží na vzdělání a na inteligenci. Kdo nemá, nemá :P
Nebaví mě ale vést hovor s někým, jehož obzory končí na hranicích bývalého Československa. Takže dobrou noc.
Protože ty vaše nesahají ani tam? ;)
kyknos avatar 24.6.2006 02:01 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Rozhodně sahají dál, než ty tvoje :) Dobrou noc
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
24.6.2006 07:21 necron
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
viete mu pomoct alebo nie? urobite flame este aj z hov....a!!!
24.6.2006 03:27 tully | skóre: 9 | blog: tully
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
podla mna podobne su - dokonca pokial viem je priamo v nejakom zakone zakotvena moznost pouzivat slovencinu v CR v uradnom styku (a tak isto cestinu na slovensku)
kyknos avatar 24.6.2006 10:33 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Inu jsme v EU. Myslím, že můžeš používat i němčinu. Alespoň na některých úřadech. Rozhodně ale nevidím důvod slovenštinu vyvyšovat nad jiné jazyky.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
24.6.2006 14:03 tully | skóre: 9 | blog: tully
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
asi preto ze tie jazyky su tak podobne, ze sa predpoklada schopnost porozumiet z jednej aj z druhej strany
kyknos avatar 24.6.2006 14:27 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Předpokládá se špatně. Lidé, co nejsou na druhý jazyk zvyklí, s ním problémy mají. Hřeší se na to, že díky federaci je stále ještě většina lidí zvyklá.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
24.6.2006 15:35 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Myslim, ze porozumeni slovenskemu textu patri u Cecha k zakladnimu, obecnemu rozhledu. Jak uz tu nekdo rekl, je to otazka vzdelani a inteligence. Uprimne, neznam osobne nikoho, kdo by s tim mel problemy, kdo by si na to rychle nezvykl. Znam i cizince, kteri se ucili cestinu jako cizi jazyk a slovenstinu k tomu pochytavali prubezne, bez zvlastniho usili navic. Je fascinujici, jak zde opakovane vystavujete na odiv svoje ignorantstvi. Mimochodem, tvrdite tu, ze je Vam osobne srozumitelnejsi luzictina. To vazne, zkousel jste to? Muzete sem dat odkaz na nejaky luzickosrbsky text, ktery je Vam srozumitelnejsi, nez nejaky slovensky?
kyknos avatar 24.6.2006 16:06 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Já bych zase řekl, že k základnímu obecnému rozhledu patří porozumění angličtině či dalším světovým jazykům. Za ignoranství nepovažuji problém se slovenštinou, nýbrž angličtinou - a lidí deklarujících své neporozumění angličtině je tu zatraceně mnoho. Ale proti gustu žádný dišputát. Jen si pamatuji, že na táboře na Slovensku nerozuměl tehdy skoro žádný z nás (když říkám nerozumět, myslím tím značnou pravděpodobnost nedorozumění, nikoliv, že nerozumí vůbec ničemu). Pár nenáročných hovorových vět samozřejmě problém nebývá, ale to často ani v méně příbuzném jazyce. Číst filosofii je pro mě slovensky také težký problém, pokud pro tebe ne, buď rád, umíš jazyk, který já neumím. Nepovažuj to ale za samozřejmost.

Lužičtinu jsem zkoušel, ale je to přesně tím, že mám s touhle oblastí zkušenost, zatímco se Slovenskem příliš ne. V lužičtině také nerozumím všemu, ale přeci jenom mi to nedělá takový problém. Ilustruji tím to, že právě na zkušenosti záleží, porozumění není inherentně dáno ve znalosti češtiny.

Ale já používal "Do You speak English?" i v Česku, v některých moravských oblastech. Nemusím jezdit na Slovensko. Takové Těšínsko... to už je zase lepší slovenština.

Mimochodem jedním z nejdůležitějších kritérií pro rozlišování mezi jazykem a dialektem je vzájemná srozumitelnost. Ergo slovenština buď s češtinou plně srozumitelná není, nebo je to jen český dialekt (či naopak, abych Slováky neurazil).
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
kyknos avatar 24.6.2006 16:14 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Ovšem v praxi se samozřejmě časteji používá kritérium: "Jazyk je dialekt s armádou a diplomatickým sborem."
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
pol128 avatar 24.6.2006 01:54 pol128 | skóre: 18
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Normálne som si myslel, že česi rozumejú po slovensky. Ja nemám problém s češtinou a nepoznám slováka, čo má. "Kde to vázne?" ;-)))
24.6.2006 15:36 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Normalni cesi slovensky rozumi, ale magoru je vsude dost. :)
24.6.2006 13:51 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Jde o to aby tomu bylo rozumět. Většinou je. Slováci ať klidně slovensky píší, ale přeci jen by od nich bylo myslím laskavé, aby si dali trochu pozor a brali ohled na to, že většina lidí co to bude číst umí česky a ne slovensky. Prasácky napsaný slovenský text se mi každopádně čte o poznání hůř než prasácký český. (i když tak zásadní rozdíl to není)
Copak toho není dost?
24.6.2006 15:46 Zdenek Slama | skóre: 18
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Kdyz zvladas Anglictinu, tak co Ti vadi na Slovencine?
kyknos avatar 24.6.2006 16:07 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Nevadí mi na ni nic. Jen ji prostě neumím :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
24.6.2006 16:15 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Jen ji prostě neumím :)
a ještě se tím chlubím a za svou ignoranci napadám ostatní :P
kyknos avatar 24.6.2006 16:17 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Umíš třeba finsky? Jsi ignorant?
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
24.6.2006 16:23 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Umíš třeba finsky? Jsi ignorant?
Neumím, a tudíž jsem ve finštině jsem ignorant. Ale na rozdíl od tebe o tom nepíšu trapné výlevy tam, kde na finský text narazím.
kyknos avatar 24.6.2006 16:24 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Jak často narážíš na finské texty na českých severech?
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
24.6.2006 16:32 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Jak často narážíš na finské texty na českých severech?
Co je to "český server"? Ten, který stojí fyzicky v Česku? Ten, který používá doménu .cz? Ten, jehož majitelem je státní občan ČR?

Nevím, protože tohle nezkoumám. Vůbec mě nezajímá, jestli je nějaký server "český" a vůbec netuším, proč by mě to zajímat mělo. Abych tam tam mohl šovinisticky nadávat, ať se jdou bodnout, když se nesníží na úroveň mého vzdělání, jako to předvádíš ty tady?
kyknos avatar 24.6.2006 16:35 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Ten, na kterém se obvykle mluví česky. Komunikační standardy. That's all. Ale flamuj si s někým jiným. Na to já čas nemám. Pokud tě mé názory rozčilují, nečti je :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
24.6.2006 16:37 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Jsi tu snad první den, že neznáš xkeshe? :-D
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
24.6.2006 16:39 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Ten, na kterém se obvykle mluví česky. Komunikační standardy. That's all.
Tak pro tvoji informaci, na ABC Linuxu se obvykle mluví (a vycházejí články) jak česky, tak slovensky. Komunikační standardy.
Ale flamuj si s někým jiným. Na to já čas nemám. Pokud tě mé názory rozčilují, nečti je :)
Jak vidno, času máš až běda. Dokonce tolik, že lezeš do blogu, jehož textu nerozumíš a ještě doporučuješ autorovi, ať se de bodnout...
24.6.2006 07:51 devon | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kolik je na to času?
24.6.2006 20:07 00000 0000 | skóre: 16 | blog: asdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomoze dakto s dobrou vecou?
Optimum do dvoch tyzdnov, ale da sa aj dlhsie. Europsku uniu ukecame, resp. oklameme. Pomoze aj hocico malo....

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.