Portál AbcLinuxu, 30. dubna 2024 09:57


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
5.10.2005 11:07 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
Rozbalit Rozbalit vše Direct3D vs. OpenGL
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
O titulku si můžeš přečíst třeba ve Wikipedii.

Na nezkušenost a nevědomost autorů bych nesázel...
Math, as Barbie says, is hard.
Luboš Doležel (Doli) avatar 5.10.2005 12:24 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Direct3D vs. OpenGL
DirectX makes simple work out of all of the special effects needed to make games look good
Může tohle někdo potvrdit/vyvrátit?
5.10.2005 12:36 asd
Rozbalit Rozbalit vše Re: Direct3D vs. OpenGL
Tak tohle podle mne nikdy v minulosti neplatilo (spis to bylo naopak) a tim mene to plati dnes, kdyz se uz stejne vsechno dela pres shadery a je celkem jedno v cem to napisete (GLSL vs HLSL pripadne assemblery).

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.