Portál AbcLinuxu, 2. května 2025 05:32

Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
21.8.2013 15:13 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jo jo, tyhle dovoleny miluju, sami jsme to delali po Balkane, jedinej rozdil byl, ze jsme tam za ty penize byli dva tejdny :-)
21.8.2013 15:28 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
+1
21.8.2013 17:25 Pedro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
to by me zajimalo, za co je ten plus. V Holandsku a v Belgii je zdravotnictvi zrovna tak statni jako u nas?
21.8.2013 17:35 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Lokimu jenom asi ujela ruka. Navíc prý v Holandsku stát nutí lidi jezdit autem na silnicích na pravé straně, prostě diktura státní byrokracie. Kámoš mi říkal, že dokonce ve školách učí skoro jenom holandsky, i když vyžadoval češtinu. Tak nevím, jak s tou svobodou.
Nobody can give you as much as I can promise you
21.8.2013 23:39
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

Toto je už trochu přehnané i na blogovou část. Prosím, chovejte se aspoň trochu slušně.

Zobrazit komentář
AsciiWolf avatar 23.8.2013 15:53 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Že by se právě projevila lokiho pravá tvář? :-D
24.8.2013 13:32 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Uff, tak to tedy ani omylem.
21.8.2013 16:33 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
pekne, vdaka za blog.
Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
21.8.2013 16:44 w4rr10r
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
...k Vánocům kurs fotografie.
21.8.2013 17:22 Karel
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Teprve v Hoegaardenu jsem narazil na dva lidi, co mi nerozuměli skoro ani slovo, ale vždycky jim byl na blízku někdo jiný, kdo rozuměl v pohodě
To tedy cunim, to si mel ale skutecne velke stesti. Jak kdyz byl v Holandsku, tak cesky nerozumnel vubec nikdo.
David Watzke avatar 21.8.2013 17:24 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
To bude tím, že jsem na ně nemluvil česky, ale anglicky :-)
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Grunt avatar 21.8.2013 18:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vidiš to. Sem ti to dávno říkal, že si máš sehnat Babettu. By si dal za cestu něco málo přes patnáct stováků, přítelkyni by si nechal doma a ještě by ti zbylo na štětky ve vyhlášených klubech v tom red light districtu. :-)
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
21.8.2013 18:43 Miriam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Pane Grunte, váš příspěvek ve mně vyvolal záchvat smíchu. Vaše obdivovatelka Miriam.
21.8.2013 19:20 Ondra
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
co na tom Gruntovi vidis? Vzdyt je to vidlak na entou. Podivej se do mapy, kde je ten Lanzhot, proboha.
Grunt avatar 21.8.2013 19:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
V centru republiky, kontinentu a při vhodně zvoleném souřadnicovém systému pravděpodobně i v centru planety. Kde jinde by taky měl ležet?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
21.8.2013 18:50 asdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zuzka vypadá sympaticky ;)
21.8.2013 19:23 Ondra
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
no spis jako dnesni holky. Razna, samostatna, nezavisla. Prave takovy dnesni zensky , kdyz ji clovek pak treba zmlati, tak potom jenom kvuli tomu ze vztahu odejdou.
21.8.2013 21:13 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
tohle je krásný - děláme to tak už dobu a je to luxus - letos třeba na jaře 10 dní po francii s lezením po skalách a mořem - 4000,-Kč na osobu (6 lidí v tranďáku)
21.8.2013 21:52 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Jojo, už nějako dobu mám při nákupu automobilu (ne že bych kupoval nějak často, ale u dvou jsem to už při výběru zohledňoval) jako jedno z kritérií to, abych si do něj byl schopen po sklopení sedaček lehnout. Člověk pak nemusí sušit stan... :-)
David Watzke avatar 21.8.2013 21:56 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Ono je to stejně vcelku irelevantní, protože osobák máš na cestě narvanej věcma, takže je nesmysl všechno přesouvat dopředu a je lepší úplně položit přední sedačky, což je možný snad všude a spát na nich.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
21.8.2013 22:24 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Řešíme to se ženou dvěma kuframa na osobní věci a přepravkou s jídlem. Kufry se přehodí na přední sedadla, přepravka se hodí před sedadlo spolujezdce, drobný bordel jako fotobatoh nebo pohory před sedačku řidiče a pak už stačí jen sklopit sedačky, narovnat samonafukovací karimatky (které slouží pro změkčení ložné plochy a do té doby byly přeložené i s rozbordelenými spacáky pod kuframa) a můžem do hajan. Obvykle práce na dvě-tři minuty.

Jenom na vodě je trochu problém s tím, kam dát můj maxifutrál s kytarou (tu na dovolenou obvykle nevozíme, ale co by to bylo za vodu bez kytary a ostatní by mi to neodpustili). Takže většinou skončí na noc v některém jiném vozidle, do něhož se jeho majitel nevejde, ale kytara jo... :-)
21.8.2013 21:56 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
jj a co třeba v zimě - za pár kaček neskutečný muziky :)
saman2 avatar 22.8.2013 10:06 saman2 | skóre: 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii

Nádhera, úžasné fotky ... i když nevím, zda bych na tohle měl odvahu ... ale pohled je na to krásný :-) .

22.8.2013 21:31 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
zkus to někde - není to tak těžké a hezké je to moc :)
Bedňa avatar 21.8.2013 23:16 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pekné, určite fajn dovolenka. Ja riešim dovolenku tak, že už pár týždňov spávam vonku pri grile. Teda už sa aj schladilo, ale je tam moc fajn a mám tam krásny kľud a pohodu.Keď boli tie horúčavy tak ráno som sa ešte hodil do bazéna, proste maximálna pohoda, za chvíľu tam mierim a uvidím dokedy vydržím :)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
21.8.2013 23:44 w4rr10r
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Komáři. Máš moskytiéru?
Bedňa avatar 22.8.2013 10:04 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
To ti vadí prvé dva dni, tak ťa zaočkujú, že sa ti potom špipanec neopuchne, ani to necítiš. Inak celkovo moc komárov u nás nieje, niektoré dni ho ani nestretneš.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
22.8.2013 14:07 w4rr10r
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Borelióza.
Bedňa avatar 22.8.2013 15:11 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
To sú blbosti. Na jar prvé poštípanie bolí, teraz ani neviem či ma niečo uštiplo, sami ma zaočkovali.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
22.8.2013 21:53 w4rr10r
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
To je často názor, dokud nedojde k nákaze. Krom toho se občas objeví zpráva o tom, že malárie také postoupila kouset na sever, naposledy to IIRC bylo severní Maďarsko a okolí Dyje.
Bedňa avatar 23.8.2013 10:47 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Kto žije v ultra sterilnom prostredí dostane nákazu skôr ako ja. Čundre a spávanie pod holým nebom pestujem od mladosti. Dokonca by som povedal že som sa z veľkou pravdepodobnosťou s takým komárom stretol, ale chudinka malá asi umrela na otravu alkoholom.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
27.8.2013 11:09 w4rr10r
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Sterilní prostředí vůbec nesouvisí s uvedenými chorobami.
22.8.2013 15:51 miro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jenom je škoda, že mám jenom jednu 12V zásuvku, mohli jsme jinak zapojit i lednici.

???

David Watzke avatar 22.8.2013 16:07 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Jo, to by se bývalo hodilo :-)
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
23.8.2013 12:34 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Lednicky na autozasuvku jsou fajn vec. Kuprikladu diky tomuto skvelemu vynalezu jsme v Augsburgu v roce 1990 mohli Nemcum predvest, ze nas Cechy nic nezastavi. Ridic si pomoci ni vytriskal baterku na fungl nove zajezdove Karose a my ji pak rukaniko roztlacovali. Kdo ma alespon matnou potuchu co to obnasi, tak vi sve :-)
David Watzke avatar 23.8.2013 14:36 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
No, tahle lednice se chlubila featurou, že detekuje slabou baterii a vypne se, ale taky bych byl dost skeptickej a raději to nechal zapojený jen při běžícím motoru. Ale doufal bych, že od roku 1990 se něco změnilo a aspoň moderní auta si tohle pohlídaj.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
23.8.2013 18:39 miro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Vzhledem k tomu, že baterka by měla být při startování schopna dávat až 800A, tak bych asi byl skeptický taky. Moje lednička tuhle featuru nemá, ale pokud vím, že by měla brát max 2A a já mám 55Ah baterku v solidní kondici, tak ji na dvě hoďky z té baterky jet nechám, ale přes celou noc už raději ne (nebo se aspoň ujistím, že mám sebou startovací kabely).
22.8.2013 18:26 Senior database developer
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nepatria tie fotky kde ste vy dvaja skor na FB?
David Watzke avatar 22.8.2013 20:21 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Taky že tam jsou :-)
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
=^..^= AmigaPower® avatar 23.8.2013 09:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jóó Holandsko je fajn, jen si člověk musí dávat bacha, jaký pivo kupuje. Co se týče benzínu, nás to vyšlo kapku dráž, protože sme svištěli šestimetrovim Cadillacem Fleetwood. Shit maj libovej, ale zelenou klasiku máme jednoznačně lepší my! :-D
I♥DRX * www.KERNELULTRAS.org
23.8.2013 15:42 sarimak
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pro podobny druh cestovani po Francii doporucuju http://www.francie.iipardubice.cz/kniha.php?poz=0&jmennov= Jelikoz typicky najezd je cca 4500km, doporucuju alespon 2 tydny dovolene a 2 ridice na stridani. Kempy jsou luxusni a bez problemu se da jezdit nablind.
David Watzke avatar 23.8.2013 18:12 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
S těma cenama mýtného to snad nemyslí vážně...
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
23.8.2013 20:04 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
myslí
23.8.2013 21:08 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Moc hezký, už víte kam vyrazíte příště? Doporučuju zopakovat to co letos někde na Balkáně (vyjma Chorvatska, to je strašný místo po všech stránkách kromě přírody, ale to je tak všechno). Bosna/Hercegovina, Srbsko (podceňovaný, ale úplně fantastický, fakt!!!), Černá Hora a Rumunsko jsou ráje pro lidi i pro auto (slušný cesty, výrazně lepší než u nás). Za prachy co projíte, prospíte a proparkujete v západní Evropě za týden tam můžete být měsíc a půl nebo dýl podle toho kde. Albánie nebo Makedonie je taky v pohodě zvládnutelná, ale za cenu silnic na středočeské úrovni a teoreticky o fous většího rizika nepříjemnosti; nicméně o to větší je zážitek. Jestli milujete víc roviny než hory, pak je jasná volba Maďarsko. Člověk mu musí přijít na chuť, ale pak si ho zamiluje. Naopak vřele nedoporučuju vyrazit autem na Ukrajinu. Tam pouze pokud intenzivně nenávidíte sebe a auto kterým jedete, pak je to v pohodě a pouze díky tomu jsem tam letos těch dvanáct dnů nebo kolik přežil.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
23.8.2013 21:13 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Zapomněl jsem na Bulharsko. Jo, tam se dá taky v klidu jezdit (né teda moc komfortně a bezpečně -- hnul jsem si tam s nápravou) a taky má něco do sebe, no. Je to už ale sakra daleko; dva řidiči jsou málo.

Mimochodem, jak tak koukám na tu tvojí holku (já vím, že na ní chceš slyšet názor, jinak bys jí sem nedávál), tak Ti řeknu jedno: vem jí do Sarajeva. Fakt. Myslím, že by se jí určitě moc líbilo v Sarajevu.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
David Watzke avatar 23.8.2013 22:20 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Mimochodem, jak tak koukám na tu tvojí holku (já vím, že na ní chceš slyšet názor, jinak bys jí sem nedávál), tak Ti řeknu jedno: vem jí do Sarajeva. Fakt. Myslím, že by se jí určitě moc líbilo v Sarajevu.
:-) Uvidíme. Zrovna tahle destinace by mě jen tak nenapadla.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
23.8.2013 21:27 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Takže od roku 1990, kdy jsem na Podkarpatské Rusi viděl následky bouračky, při níž auto uklouzlo po rozehřátém asfaltu, nenastalo žádné zlepšení? Mě až tam došlo, proč měly tehdejší sovětské vozy tak vysoké podvozky... :-)
23.8.2013 21:30 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Od roku 1990? Hmmm... Podle mě jedině zhoršení. Ano, v roce 1990 to tam muselo být mnohem lepší (vyjma té jedné silnice přes Kijiv a Charkiv do Ruska.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
23.8.2013 21:39 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
No ty silnice tam byly děsné už tehdy. Prostě Sovětský svaz, no. Naštěstí Karosa měla větší kola než osobáky, takže prostupnost dírami byla celkem slušná. Jen z vleku nám sem tam upadla loď, což ovšem mohlo být také tím, že lodě byly navázány pomocí natrhaných ne příliš kvalitních transparentů "Se Sovětským svazem na věčné časy", "Pětiletku splníme" a podobně, které krátce předtím vyřadili z inventáře ČKD... :-)
23.8.2013 21:46 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Teď se na mnohých místech (včetně hlavních spojnic mezi některými dost velkými městy) jezdí mnoho kilometrů po polích vedle silnic, protože ty byly sice za stalinských dob vyasfaltovány v šířce osm metrů, ale od té doby na ně kromě chudáků nacistů nikdo nesáhnul. Jakmile vznikne díra příliš velká na to aby se dala pohodlně projet Ladou, objede se hlouběji polem. Nejhorší je to ve vesnicích, kde objíždění stojí v cestě domy, takže se jezdí přes díry bez ohledu na hloubku a povahu, zatímco místní sedí před domem a tupě na celou situaci čumí. Dokonce i značně letargičtí Češi by ty díry dávno ručně zaházeli.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
23.8.2013 21:56 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Hmm, tak pokud na to ani za posledních 20 let nikdo nesáhl, tak to asi bude fakt docela síla.
Grunt avatar 24.8.2013 08:47 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
tak to asi bude fakt docela síla.
Je.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
24.8.2013 09:30 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Teď nějak nechápu jak s tím souvisí článek o nepoužíváné (soudě podle komentářů) silnici zničené povodní 250km severovýchodně od Moskvy...
24.8.2013 11:29 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Posuď sám. A tohle tam je na mnoha místech.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
24.8.2013 18:35 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Hmm, tak takovejhle tankodrom fakt nepamatuju.
23.8.2013 21:32 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Je teda pravda, že Podkarpatská Rus není až tak moc Ukrajina. Tam bych klidně jel znova, ovšem rozhodně opět něčím jiným než autem.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
David Watzke avatar 23.8.2013 22:18 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Dík za tipy. Dražší alternativou k tomuhle byla Francie, kterou jsme právě z finančních důvodů nevybrali. Jinak jsme přemýšleli i o Velký Británii - Anglii nebo Irsku, ale i takovej Cardiff ve Walesu bych chtěl jednou vidět, mj. protože jsem fanda seriálu Torchwood.

Rád bych se jednou taky projel na nějakým závodním okruhu, ale na to taky zatím nemám, jinak bych se cestou z Belgie přes Německu zastavil na Nürburgringu. Moje auto by se tam rozpadlo a na zapůjčení závodního asi jen tak mít nebudu.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
23.8.2013 22:31 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Co se týče Británie, tak tu mám ještě jeden starší tip od bráchy...
23.8.2013 22:51 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Jestli toužíš prohnat auto někde kde Clarkson řval rozkoší, tak zajeď na Transfagarašskou, ale mimo letní sezónu.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
23.8.2013 23:54 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Jinak jsme přemýšleli i o Velký Británii - Anglii nebo Irsku, ale i takovej Cardiff ve Walesu bych chtěl jednou vidět, mj. protože jsem fanda seriálu Torchwood.
S volantem nalevo to je imho dost nahouby, a to i když máš třeba jinak řízení vlevo zvládnutý... To bych si spíš na místě vypůjčil auto s volantem napravo...
David Watzke avatar 24.8.2013 00:02 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Kolega tam nedávno byl a říkal, že přestože očekával teror, tak to bylo v cajku.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
24.8.2013 13:55 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Jo, v pohodě, neboj se toho.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
24.8.2013 17:41 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Ok, když myslíte ;-)
24.8.2013 15:27 asdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
jeden z nejlevnějších: http://czechring.cz/cenik.php
David Watzke avatar 24.8.2013 15:37 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Dík za tip, o tom jsem nevěděl.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
24.8.2013 17:40 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Taky jsem o tom nevěděl, přitom to mám za rohem... To tam asi nebude dlouho. No jestli pojedeš do HK, dej vědět ;-)
Grunt avatar 24.8.2013 17:46 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Nechci být neslušný takže to zkusím jinak: Co člověka na takové místa může táhnout?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
David Watzke avatar 24.8.2013 17:48 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Na který místa konkrétně? Ve Francii bych třeba rád viděl Côte d'Azur :-)
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Grunt avatar 24.8.2013 18:01 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Zrovna to bych pochopil… :-D
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
David Watzke avatar 24.8.2013 18:04 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
A co nechápeš? Anglii? Tak třeba Stonehenge...

A jestli jsi myslel závodní okruh, tak to je snad logický co člověka může na takový místa táhnout.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
27.8.2013 11:15 w4rr10r
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Spíš opačně, ne? Odstředivá síla.
David Watzke avatar 27.8.2013 14:01 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
:-)
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
24.8.2013 22:55 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
velice doporučuju protáhnout až sem - nic podobnýho jsem nezažil - vypadá to tam takhle
masomlejn avatar 25.8.2013 00:51 masomlejn | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Jo naprostej souhlas! Cestou do Grau-du-Roi jsou pekny plaze na "petit travers" (+ behem semestru hodne studentek;-)). A navic doporucuju do Herault jet stredem Francie . Cela oblast Auvergne, Cantal a Cevennes je proste nadherna. Stravil jsem tam par let, zadny turisti a krasna priroda. A viadukt v Millau je skvost.
25.1.2019 14:42 DonLabuznik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Autem v Holandsku a Belgii
Tak to vypadá opravdu úchvatně. Zrovna s rodinou přemýšlíme, kam se s našim novým karavanem, který jsme nedávno našli na https://www.truck1-cz.com/campery vyrazíme. A Itálie nás láká opravdu hodně.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.