Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 19:03

-

24.5.2012 14:32 | deleted | poslední úprava: 26.10.2021 01:17

-        

Hodnocení: 100 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

24.5.2012 15:15 asdasdasd
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - test vodních efektů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Si menil pocet a druh rias vo vode? :-D
24.5.2012 16:10 omm
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - test vodních efektů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
jj 2 a 6 spíš někam do kaluže..
Migi avatar 24.5.2012 17:50 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - test vodních efektů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
až si zas jednou udelam vejlet, seru na fotak. Dovolenkovy fotky si stahnu tady :-D
kotyz avatar 24.5.2012 22:17 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - test vodních efektů
Nebo si je vygeneruj v Terragenu.
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 24.5.2012 18:12 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - test vodních efektů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Na mym 21 CRT vypadá nejlíp prvn,. :-D
I♥DRX * www.KERNELULTRAS.org
Josef Kufner avatar 24.5.2012 19:26 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - test vodních efektů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ono hodně záleží na tom, jaké jezero/louži chceš zobrazit. Někde je voda kalná a není vidět vůbec nic (české řeky a rybníky), jinde je vidět jen tak půl metru a pak už je moc řas nebo kalu (větší přehrady), jinde je krásně azurová (horská jezera, Jaderské moře), ale z venku moc vidět není (předposlední screenshot), a někde je čistě průhledná, že si musíš sáhnout, abys věděl, kde je hladina.

Takže jestli hledáš to "nejhezčí" nastavení, máš smůlu a nezbyde, než projít reálné fotky a sestavit nějakou rozumnou sadu parametrů a pár předvoleb.

Všechny ty screenshoty působí tak nějak divně, nepřirozeně. Voda je opravdu pěkná, ale nesedí s okolním prostředím a barvou dna. Na druhém a předposledním screenshotu je patrný divný okraj vody u protějšího břehu -- obvykle se zcela leskne nebo je vidět jen málo (kvůli "placatějšímu" úhlu pohledu do vody).

A co takle lom světla kvůli různé hustotě prostředí? (obrázek)
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
24.5.2012 20:39 ---- | skóre: 33 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - test vodních efektů
No o to ani tak nejde, voda je nastavitelná specificky k mapě. Smysl těch screenshotů je spíš otestovat různá nastavení.
Bystroushaak avatar 25.5.2012 00:47 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - test vodních efektů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nice, ale příště by to chtělo náhledy jako opravdové náhledy, ne plné fotky se zmenšenou width :3
blog.rfox.eu
25.5.2012 09:26 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - test vodních efektů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak to je super. Bohužel moje grafika na to nemá. Docela by mě zajímalo jak se taková věc počítá. Neměl byste, prosím, odkaz na nějaký popis? Vůbec nemám tušení jak se taková věc dělá a ani nevím pod čím to najít. Díky!
"Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
25.5.2012 13:53 ---- | skóre: 33 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - test vodních efektů
Je to jen pár shaderů .. využívají se screen space reflections a refractions
25.5.2012 14:02 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - test vodních efektů
tak to si ještě musím zjistit co jednotlivá slova znamenají, ale díky, podívám se na to
"Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
27.5.2012 17:54 phax7 | skóre: 34 | blog: PhaX_blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - test vodních efektů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Za mě teda jen že to vypadá absolutně hustě, musí s tím být práce že si to ani neumím představit... hodně štěstí se hrou!

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.